شرکت اتوبار و باربری بلوار کاوه:

اسباب کشی و حمل اثاثیه و لوازم گوناگون می‌تواند یکی از امور خسته کننده برای هر شخصی باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اثاث کشی با کسب اطلاعات کافی، یک شرکت باربری خوب برای اسباب کشی را انتخاب کنید. در این صورت شما اطمینان خواهید داشت که در طی فرایند حمل بار، اسباب و اثاثیه شما آسیب نخواهد دید و حمل و نقل شما باکیفیت و به سرعت انجام خواهد گرفت. باربری بلوار کاوه با چندین سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات باربری برای ارائه خدمت به شما هموطنان و مشتریان آماده است، اتوبار و باربری بلواره کاوه در تمامی مناطق استان تهران دارای فعالیت است شما می‌توانید با تماس با باربری بارسنتر هماهنگی‌های لازم را برای شروع و حمل اسباب و لوازم خود را انجام دهید.

۴.۹/۵ - (۲۲ امتیاز)

باربری بلوار کاوه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

یکی از مواردی که در طی فرایند جست‌وجو و انتخاب یک شرکت باربری معتبر برای اثاث کشی باید مد نظر قرار دهید، قیمت باربری منصفانه و همچنین خدمات باکیفیت به نسبت به نرخ‌های ارائه شده است. یک شرکت مناسب معمولاً نرخ قیمت‌های معقول و منطقی ارائه می‌کند و نباید نرخ قیمت آن خارج از لیست قیمت و نرخ اتحادیه باشد. شرکت ما خدمات اتوبار و حمل بار را به کلیه نقاط کشور و شهرستان‌های مختلف به مشتریان و هموطنان گرامی ارائه می‌کند.

 

باربری بلوار کاوه یکی از با تجربه‌ترین مراکز حمل بار در استان تهران است که با استفاده از روش‌های نوین و به روز حمل وسایل و چیدمان و بسته بندی اصولی می‌تواند در کم‌ترین زمان و بهترین شکل ممکن نسبت به حمل و انتقال اقلام مختلف اقدام نماید. لیست خدماتی که شرکت بارسنتر ارائه می‌دهد: حمل اسباب‌ و کالا توسط کارکنان متخصص برای حمل بار منزل و اداره‌ها و چیدمان آن‌ها در خودروهای باربری برای حمل به محل مورد نظر مشتری و همچنین حمل وسایل از وسایل نقلیه باری در هنگام رسیدن به مقصد مورد نظر که با بدون هیچگونه صدمه و خسارتی به اشیا و وسایل مشتریان صورت می‌گیرد.

کادر فنی حرفه ای و متخصص در بسته بندی به شکل مدرن

 

باربری منطقه ۴ از کارگران ماهر و مورد اعتماد در حمل لوازم استفاده می‌کند. پرسنل باید زمان دقیق باربری را به شما اعلام کرده و کارگران آن به‌موقع به محل موردنظر شما اعزام شوند. مشاوران هم‌چنین باید مکان دقیق بارگیری و مکان تخلیه را از مشتری بپرسند و توصیه‌های قبل از اسبابکشی را به شما بگویند. حمل بار توسط نیروی متخصص آشنا با فنون بسته بندی روز دنیا انجام می‌گیرد، بنابراین بهترین شیوه برای بسته بندی لوازم شما در نظر گرفته می‌شود.

اگر شما بسته بندی دقیق و مطمئن و مناسبی داشته باشید باید وسایلتان را به شکل صحیح دسته بندی کنید که همین امر سرعت و کیفیت را در حمل اثاثیه بسیار بالا می‌برد و باعث می‌شود که خسارتی به آن‌ها وارد نشود و سالم به محل جدید خود برسند. کالاهایی که می‌خواهید کارکنان اتوبار و باربری بلوار کاوه منتقل کنند به گونه ای بسته بندی می‌شوند که در هنگام حمل و انتقال توسط متخصصان باربری و اتوبار بلوار کاوه دچار مشکل و صدمه و یا شکستگی و خط خوردگی نشوند. همچنین اگر در هنگام  حمل بار و بسته بندی وسایل منزل خود به مشکل برخوردید می‌توانید از مشاوره رایگان برای بسته بندی صحیح برخوردار شوید.

 

حمل و نقل ایمن با خودروهای مطمئن در باربری بلوار کاوه

باربری بلوار کاوه با استفاده از ماشین آلاتی همچون وانت بار، ایسوزو، نیسان بار، کامیون و کلیه خودروهای باکیفیت باری همچنین وظیفه حمل بار از تهران به نواحی مختلف و همینطور شهرستان را بر عهده دارد. همچنین استفاده از ماشی‌های باربری استاندارد هنگام برای باربری‌های شما امکاناتی را ایجاد کرده است که اجناس شما در حین باربری توسط باربری هنگام صدمه ای نبینند و دچار خط و خش و یا رنگ پریدی و یا شکستگی نشوند.

رانندگان حمل بار نیز تسلط کامل به مسیر و خیابان‌های مختلف را به صورت کامل دارند و بدین ترتیب می‌توانند با سرعت کافی و از طریق بهترین مسیر کلیه وسایل شما را حمل کنند.

 

حفظ ایمنی اسباب و اثاثیه منزل شما برای ما بسیار ارزشمند است و این مسئله کاملا برای پرسنل باربری واضح است و کارکنان ما به نحوی آموزش دیده اند که برای حفظ سلامتی اجناس مشتریان تمام تلاش خود را می‌کنند. همچنین کلیه وسایل و اقلام شامل بیمه رایگان می‌شوند و در صورت رخ دادن حوادث ناگهانی شرکت بیمه گذار کلیه هزینه‌ها و خسارات را به مشتری به صورت تمام و کمال پرداخت می‌کند تا مشتری ضرری نبیند. در نهایت کلیه هزینه‌های دریافتی در شرکت ما با خدمات ارائه شده و کیفیت ارائه شده همخوانی کامل داشته و تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر داریم.

 

خیابان بلوار کاوه و حمل و نقل در این حوزه:

بلوار کاوه از خیابان‌های اصلی محله قیطریه و دولت محسوب می‌شود. محله قیطریه تهران در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. محله قیطریه تهران یکی از محله‌های مرفه نشین و لوکس تهران به شمار می‌رود. سایر خیابان‌های این منطقه شامل بلوار اندرزگو، خیابان شریعتی، خیابان قیطریه، بلوار صبا، بلوار کاوه، بزرگراه صدر، خیابان چیذر، خیابان فرمانیه، خیابان قلندری شمالی، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خراسانی، خیابان موسیوند، خیابان خلیلی، خیابان کریمی و خیابان سهیلی است.

خیابان شهید کلاهدوز نیز در حواشی همین منطقه قرار دارد. این خیابان از چهارراه پاسداران در شرق آغاز می‌شود، در طول مسیر به ترتیب از چهارراه دلبخواه (خیابان اختیاریه)، چهارراه دیباجی، چهارراه قنات، بلوار کاوه و سه‌راه نشاط عبور کرده و در غرب به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. باغ و سفارت انگلستان در این خیابان قرار دارد.

 

رانندگان و کارکنان ما در باربری بلوار کاوه تمامی مسیرها و خیابان‌ها و محله‌های تهران را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند چه زمانی فرایند اسباب کشی را انجام دهند تا به ترافیک برخورد نکنند و چه مسیری سریع‌تر و ایمن‌تر است. شما هم می‌توانید با خیالی آسوده کالای گرانبها و لوکس خود را به کارکنان باربری بسپارید و نگرانی بابت آسیب و صدمه دیدن به ان‌ها نداشته باشید.

برای دریافت خدمات باربری و حمل بار در نزدیکی‌های بلوار کاوه مشتریان می‌توانند با کارشناسان و مشاوران ما در باربری بارسنتر تماس بگیرند و اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. پشتیبانی اتوبار به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی نیازهای مشتریان است. همچنین کلیه خدمات ارائه شده با تخفیف‌های ویژه برای هموطنان گرامی عرضه می‌گردد. با استفاده از لینک‌ها و شماره‌های تماس پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات کامل‌تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری هنگام

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری بلوار کاوه انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری بلوار کاوه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری شما فقط شامل جا‌به‌جایی لوازم می‌شود؟

خیر. باربری بلوار کاوه خدمات گسترده‌ای دارد. خدماتی مانند بسته بندی، چیدمان، ارسال تجهیزات بسته بندی در محل، ارسال کارگر حمل بار و شامل کلیه سرویس‌های مربوط جابه‌جا کردن لوازم مورد نظر شماست.

خسارت‌های جانی و یا مالی در هنگام انجام فرایند باربری بر عهده چه کسی است؟

شرکت بارسنتر کلیه وسایل را بیمه می‌کند، در نتیجه در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و ناگهانی این شرکت بیمه گذار است که موظف می‌شود کلیه هزینه‌ها و ضررها را برای مشتری جبران کند.