اتوبار و باربری بام تهران در استان تهران:

باربری بام تهران آرزومند یک اسباب کشی آسان برای تمام همشهریان در تهران است. اتوبار بام تهران با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها  بهترین مشاور در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. تجربه یک اسباب کشی سخت را با انتخاب شرکت بارسنتر به خاطره ای خوش تبدیل کنید. رضایت مشتریان اولویت ماست. شما می‌توانید برای تماس با باربری بام تهران با شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید. همچنین اگر دسترسی به اینترنت دارید می‌توانید از طریق اینترنتی رزرو آنلاین را نیز انجام دهید. با مراجعه به سایت بارسنتر شما می‌توانید درخواست روز موردنظر خود را ثبت نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

 

 

باربری بام تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

دلایل انتخاب باربری بام تهران:

باربری بام تهران با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری و اتوبار در استان تهران آماده ارائه برترین سرویس اتوبار در تهران جهت اثاث کشی منزل و اداری است. یکی از باربری‌های پیشرو ارائه دهنده خدمات باربری شهری باربری بارسنتر است که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی و حمل و نقل شهری را بصورت کامل و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. هدف ما ارایه برترین سرویس به همشهریان ساکن این منطقه است. باربری بام تهران معتقد است که بزرگ‌ترین سرمایه هر کسب کاری اعتماد و رضایتمندی مشتریان است و به همین منظور جلب رضایت شما عزیزان را بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین هدف برنامه‌های خود می‌داند.

اتوبار بارسنتر با سال‌ها تجربه و فعالیت در  اثاث کشی و دراختیار داشتن مجهزترین ناوگان باربری آماده ارائه برترین و مطمئن‌ترین  خدمات باربری در تهران به کلیه منازل و سازمان‌های اداری و خصوصی  تهران است. رزومه درخشان و خدمات منحصر به فرد و بی نظیر باربری بام تهران بهترین دلیل جهت انتخاب تیم مجرب و مطمئن شرکت ماست. باربری یا اسباب کشی خود  را به کادر مجرب اتوبار و باربری بام تهران بسپارید و با خیالی آسوده به سایر فعالیت‌های خود بپردازید. تجربه دو دهه و  رزومه درخشان این تیم باربری بهترین راهنما شما جهت انجام باربری و اثاث کشی است.

بسته بندی اصولی و دقیق:

یکی از خدمات مهم دیگری که باربری بام تهران به مشتریان خود ارائه می‌دهد حمل اثاثیه و لوازم و وسایل منازل و شرکت‌های تهران به هر نقطه ای از ایران است. مشاوران باربری به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. ما افتخار می‌کنیم که راحت‌ترین خدمات اسباب کشی و باربری را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. کارگران ماهر و مجرب اتوبار بام تهران در کوتاه‌ترین زمان بسته بندی می‌کنند و پس از بسته بندی اثاثیه، به قرار دادن آن‌ها در ماشین مخصوص حمل بار مشغول می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که اگر اجناس و اثاثیه منزل یا هر نوع باری که قصد جابه جایی و حمل و ارسال آن را دارید به درستی بسته بندی نشوند، ممکن است در حین فرایند باربری با مشکلات و خسارت‌های زیادی مواجه شوتد. مشکلاتی مانند: شکستن، گم شدن وسایل مختلف و حتی آسید رسیدن به لوازم که قطعا هزینه‌هایی را برای شما در بر خواهند داشت.

اما کادر فنی باربری بام تهران با به کار بردن لوازم بسته بندی اصولی و با کمک تیم حرفه ای و آموزش دیده خود در زمینه بسته بندی لوازم، توانسته است سلامت و ایمنی انواع بار را تضمین نماید. از تجهیزات بسته بندی مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کارتن‌های سه و پنج لایه
  2. فوم و نایلون‌های حباب دار
  3. انواع چسب‌های پهن
  4. انواع استرچ رپ و بابل رپ
  5. لیبل‌های مخصوص نام گذاری کارتن‌ها
  6. انواع کاتن‌ها و جعبه‌های با دوام و رگال دار

پس در هر نقطه از تهران که هستید با نزدیک‌ترین شعبه در منطقه خود تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایید. برای کلیه خدمات باربری  در تهران و همچنین حمل بار به شهرستان، کلیه پرسنل باربری بام تهران مستلزم به رعایت استاندارهای کیفی جهت بسته بندی، حمل اثاثیه و همچنین چیدمان بار است.

باربری بام تهران چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

  • اعزام نیروهای حمل بار با توانمند جهت اثاثیه سنگین و  گران
  • انواع خودروی حمل بار با راننده خبره در زمینه رانندگی و دارای دانش کافی در مسیرها
  • ارسال خودرو متناسب با حجم اثاثیه منزل، اداره و یا جهیزیه
  • حمل و جابجایی وسایل و لوازم سنگین  و جابجایی جهیزیه عروس
  • ارسال ماشین مخصوص باربری (وانت بار بام تهران، نیسان بار بام تهران) مسقف و یا روباز
  • ارسال نیروی متخصص باربری و بسته بندی آقا و خانم به انتخواب
  • استفاده از  کارتن‌های بادوام، بسته‌های حمل رختخواب، کارتن ویژه لباس، بسته‌های مخصوص حمل لوازم کوچک، پوشال، فوم، نایلون حباب دار، یونولیت، پلی اتیلن و غیره
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب و تخفیف
  • کاهش استرس و خستگی ناشی از اثاث کشی
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ

تمامی این‌ها بخشی از خدماتی است که باربری بام تهران در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشتریان عزیز در صورت هرگونه سوال می‌توانند با کارشناسان باربری تماس گرفته و بهترین راه حل‌ها را دریافت نمایند.

نحوه دریافت خدمات اسباب کشی در منطقه تهران:

کارشناسان باربری بام تهران با شما در تماس باشند و خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما عزیزان انجام دهند. البته تمامی قیمت‌ها و تعرفه‌های باربری بام تهران کاملاً استاندارد است و زیر نظر اتحادیه باربری برای شما هزینه‌های ماشین‌های باربری را قرار داده‌ایم. توصیه باربری بام تهران به شما این است که برای دریافت قیمت نهایی با مشاوران ما در ارتباط باشید و سوالات آن‌ها پاسخ دهید تا باربری بام تهران برای جابجایی و اسباب‌کشی راهنمایی‌های لازم را به شما انتقال دهند.

بام تهران در شمالی‌ترین قسمت محدوده سعادت‌آباد و همجوار با مناطق کوی فراز و بالاتر از میدان بهرود واقع شده‌است، لذا نام این شهرک در شهرداری تهران به ثبت رسیده‌ است. در اطراف برج‌های این شهرک به دلیل قرار گرفتن در دامنهٔ کوه و ارتفاعات شمالی تهران و با توجه به آب و هوای خوب، مناطق تفریحی و توریستی متعددی به وجود آمده که شامل، بوستان پرواز و پارک ژوراسیک و همچنین هتل اسپیناس است، همچنین مراکز خرید مدرنی در این منطقه در حال احداث است. این منطقه از نظر تقسیم‌بندی شهری در شهرستان شمیرانات و بخشی از محله بزرگ و مرفه سعادت آباد است. قیمت منزل هم در این محله اگر سنددار باشد با سعادت آباد و مناطق اطرافش هماهنگ، در واقع گران قیمت است.

بوستان پرواز، از شمال و شرق به بلوار پیام و میدان بهرود، از جنوب به شهرک پاسارگاد و از غرب به شهرک کیهان محدود می‌شود. اختلاف ارتفاع این بوستان نسبت به مناطق اطراف، باعث ایجاد چشم‌انداز زیبایی از شمال و جنوب تهران شامل کوهستان البرز و همچنین برج میلاد و سایر ساختمان‌های بلندمرتبه تهران – بخصوص در هوای عاری از آلاینده‌ها – شده که از این بوستان قابل مشاهده است. همین مسئله وجه تمایز بوستان پرواز از سایر بوستان‌های تهران است.

در سال‌های اخیر و به‌ویژه در سال ۹۴ امکانات رفاهی بسیار خوبی به بام تهران برای رفاه هرچه بیش‌تر گردشگران اضافه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌های جدید، زیپ‌لاین، سورتمه بام تهران، برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد. پارک پرواز تهران با توجه به موقعیت مکانی و مساحت، یکی از بهترین بوستان‌های منطقه سعادت آباد تهران به‌شمار می‌آید. هوای بسیار عالی به دلیل این که در موقعیت کوهپایه‌ای قرار گرفته همچنین نزدیکی به دره فرحزاد که موجب ایجاد چشم‌اندازهای زیبایی شده‌ است،

اگر در نزدیکی‌های منطقه بام تهران در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری بام تهران به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.

شما می‌توانید برای تماس با باربری بام تهران با شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید. همچنین اگر دسترسی به اینترنت دارید می‌توانید از طریق اینترنتی رزرو آنلاین را نیز انجام دهید. با مراجعه به سایت بارسنتر شما می‌توانید درخواست روز موردنظر خود را ثبت نمایید.

👇 حتما به این صفحه‌ها نیز سر بزنید 👇

باربری هما

اتوبار هجرت

اتوبار مهستان

باربری تهران به کرمانشاه


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بام تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بام تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری بام تهران کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند