تخفیف ۴۵% با باربری باغ فیض :

اگر اسباب‌کشی برای شما کار سختی است و نمی‌توانید به‌تنهایی آن را انجام دهید و ممکن است زمان‌بر باشد و به دلیل مشغله‌های زندگی و گرفتاری‌های روزمره نمی‌توانید آن را انجام دهید بهتر است این کار را به شرکت معتبر باربری باغ فیض بسپارید. باربری باغ فیض با داشتن چندین شعبه متفاوت برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام خواهد داد همچنین برای شما با در نظر گرفتن تیم حرفه‌ای تمامی این مراحل را از بسته‌بندی تا چیدمان و وسایل انجام می‌دهیم. شما می‌توانید با سپردن بار به باربری باغ فیض با ۴۵% تخفیف ویژه‌ای که این باربری برای مشتریان خود قرار داده‌ است  خدمات جابجایی و اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری باغ فیض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شرکت باربری باغ‌فیض با در نظر گرفتن تیم بسته‌بندی برای شما تمامی لوازم ادارات، لوازم منزل، را بسته‌بندی می‌کنند و به شما این اطمینان را می‌دهد که بار شما بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با مجموعه بار سنتر تماس بگیرید و نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را انتخاب کنید چراکه انتخاب این شعبه‌ها متفاوت است و برای شما حمل بار را انجام خواهند داد در هر شعبه که شما انتخاب کنید حمل بار را انجام خواهد شد.

تماس با مشاوران بارسنتر جهت دریافت اطلاعات اسباب کشی:

هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است به‌همین خاطر با در نظر گرفتن امکانات و خدمات ارزنده برای شما باعث جلب رضایت شما دوستان عزیز شده جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه بار سنتر در تماس باشید تا از راهنمایی‌های لازم برخوردار شوید. پرسنل این مجموعه در کنار شما هستند تا تمامی مراحل اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام دهند. اسباب‌کشی بی‌نقص باید توسط تیم حرفه‌ای انجام شود به‌همین خاطر دقت در انتخاب باربری که برای انجام خدمات اسباب‌کشی و حمل‌ و نقل به شما کمک می‌کنند داشته باشید زیرا باید تمامی افراد این مجموعه متخصص باشند و دارای تجربه بالا باشند. مدیریت مجموعه بار سنتر با استخدام پرسنل حرفه‌ای و قوی آماده ارائه تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی با روش‌های نوین است. شما می‌توانید با سپردن به این افراد تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را همراه با خدمات ویژه و قیمت‌های مناسب از ما دریافت نمایید. هزینه‌های باربری اولین گزینه‌ای است که تمامی مشتریان به آن توجه می‌کنند به‌همین خاطر باید توسط قیمت‌های مناسب باربری و اسباب‌کشی را انجام دهید. باربری باغ فیض در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب باربری برای شما با رعایت نکات ایمنی و اصولی به شما این اطمینان را می‌دهد که بار شما با هزینه‌ها و قیمت‌های مناسب برای شما دوستان عزیز جابه‌جا خواهد شد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات باربری و اسباب‌کشی با شماره‌هایی که در صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا با کارشناسان مرکز از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. قیمت‌ها و هزینه‌های اسباب‌کشی در اسباب‌کشی یکی از عوامل مهمی است که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد ما سعی بر این داریم که با ارائه خدمات باکیفیت هزینه و قیمت مناسب را برای شما دوستان عزیز در نظر بگیریم تمامی هزینه‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌ایم از فیلتر اتحادیه باربری رد شده‌ است. به‌همین خاطر مشتریان ما از نحوه قیمت دهی و خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌دهیم بسیار راضی هستند پس شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌های نهایی که قرار است برای اسباب‌کشی خود به ما پرداخت کنید با مشاوران ما در ارتباط باشید آن‌ها به شما کمک می‌کند تا یک اسباب‌کشی خوب با هزینه‌ای مناسب را از تیم حرفه‌ای باربری باغ فیض دریافت نمایید. هزینه‌های باربری به منزلی که قرار است به آن اسباب‌کشی کنید نیز بستگی دارد مثلاً این‌که آن منزل دارای پله است یا این‌که می‌توان وسایل را با آسانسور جابجا کرد، یا این‌که ماشین می‌خواهید انتخاب کنید چه نوع ماشینی است؟ آیا این ماشین‌ها وانت‌بار و نیسان بار است؟ یا ماشین‌هایی از قبیل کامیون، ایسوزو، خاور، هیوندا، که تمامی آن‌ها می‌تواند در هزینه‌ها و قیمت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

بسته بندی لوازم شکستنی را به تیم متخصص باربری باغ فیض  بسپارید:

حمل‌ و نقل بار باید توسط افراد کاردان و حرفه‌ای انجام شود به‌همین خاطر جابه‌جایی لوازمی که حساس و شکستنی هستند باید با احتیاط بیشتری انجام شود. لوازمی مثل ظروف کریستال، لوستر، که باید با دقت بیشتری جابجا شوند احتیاج به بسته‌بندی مناسب‌تری نیز دارند به‌همین خاطر باربری باغ فیض برای شما دوستان عزیز با ارسال تجهیزات مدرن مانند: نایلون‌های حباب دار، سلفون‌ها تمامی لوازم را بسته‌بندی خواهد کرد. بسته‌بندی ظروف شکستنی و حساس توسط نایلون‌های حباب دار انجام می‌شود و شما می‌توانید این نایلون‌ها را از ما دریافت نمایید. پرسنلی که برای شما این کار را انجام می‌دهند لوازمی مثل چینی‌های شکستنی را در نایلون‌های حباب دار می‌پیچند و در کارتن‌های چند لایه که دارای مقاومت بالا در برابر ضربه دیدن است قرار می‌دهیم و با خیال راحت آن‌ها را به ماشین‌های باربری انتقال می‌دهند. البته لازم به ذکر است که بدانید قبل از انتقال این بارها به ماشین‌های باربری نام اشیا بر روی آن‌ها ذکر می‌شود و برای لوازم شکستنی ذکر می‌کنیم که این اشیاء شکستنی هستند تا با دقت بالا توسط کارگران جابه‌جا شود. ما برای شما تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی می‌کنیم لوازم درشت و ریز که بسته‌بندی آن‌ها برای شما سخت و طاقت‌فرسا است را به تیم بسته‌بندی باربری باغ فیض بسپارید. ما برای شما از لوازم درشت مثل یخچال، لوازم آشپزخانه، یا لوازم ریز مثل مجسمه‌ها و سرویس اتاق‌خواب‌ها را بسته‌بندی خواهیم کرد. اگر قصد انجام عملیات اسباب‌کشی و باربری را دارید و احتیاج به ماشین‌های باربری دارید می‌توانید از ماشین‌های مناسب باربری و وانت‌بار، خاور، کامیون، ایسوزو، نیسان بار، هیوندا مجموعه ماشین‌های vip بار سنتر استفاده نمایید.

جا به جایی بار با ماشین‌های باربری باغ فیض  :

برای حمل بار بین‌شهری ما به شما وانت‌بار و نیسان بار را پیشنهاد می‌دهیم اما اگر قصد جابجایی لوازم بزرگ با ابعاد بزرگ‌تری را دارید می‌توانید از خاورها، کامیون‌های ۶ و ۷متری این مجموعه استفاده نمایید. باربری باغ فیض برای شما با ارسال ماشین‌های مجهز که توسط کارشناسان به‌صورت روزانه چک می‌شوند تا از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشند برای شما خدمات جابجایی را انجام خواهند داد.

شما می‌توانید با سپردن بار به این ماشین‌ها با خیال راحت در هر کجای کشور که بخواهید بار خود را جابه‌جا کنید ما برای شما حمل بار به شهرستان را نیز انجام خواهیم داد.

حمل بار به شهرستان باید با ایمنی بالا انجام شود زیرا قرار است بار در مسافت طولانی‌تری جابه‌جا شود. شما می‌توانید برای انتخاب باربری باغ فیض ماشین موردنظر خود را نیز انتخاب نمایید و درباره ماشین راهنمایی را از مشاوران ما دریافت نمایید تا اطلاعاتی که می‌خواهید را به شما بازگو کنند. باربری باغ فیض برای شما ماشین‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ است که هر کدام آماده ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی برای شما عزیزان است.

احتیاجی نیست که خودتان به‌تنهایی این کار را انجام دهید بلکه افرادی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که دارای مهارت بالا است و همچنین آموزش‌های لازم را برای جابجایی اسباب و اثاثیه شما دیدند. تنها با انتخاب باربری باغ فیض شما می‌توانید از یک اسباب‌کشی بی‌نظیر برخوردار شوید. باربری باغ فیض با ارسال تعداد تیم حرفه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است که این تیم متشکل شده از افراد کاردان و کاربلد که آماده انجام خدمات بسته‌بندی و جابجایی و حمل‌ و نقل است.ما برای شما اثاثیه ادارات و ارگان‌های دولتی را نیز انجام خواهیم داد و شما می‌توانید جهت انتخاب تیم بسته‌بندی از تمامی این خدمات بهره‌مند شوید شما می‌توانید برای داشتن یک اسباب‌کشی بی‌ درد سر بارسنتر را انتخاب کنید. باربری باغ فیض تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با روش‌های نوین انجام می‌دهد. افرادی که برای شما ارسال می‌کنیم آماده خدمات بسته‌بندی و جابجایی لوازم شما عزیزان است. اگر بسته‌بندی لوازم منزل شما کار سخت و زمانبری هست لازم نیست که شما این کار را انجام دهید بلکه شما می‌توانید تنها با انتخاب تیم بسته‌بندی باربری باغ فیض خدمات بسته‌بندی را از تیم‌ها و افراد کاردان و ماهر این مجموعه دریافت نمایید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز در جهت بسته‌بندی اثاثیه منزل است. 

نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را انتخاب کنید:

مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به تیم حرفه بار سنتر بسپارید تا بدون کوچک‌ترین مشکل برای شما بار را جابجا کنیم. این شعبه‌ها متفاوت بار سنتر باعث شده که مشتریان ما در هر منطقه از تهران که زندگی می‌کنند دسترسی راحت به این شعبه‌ها را داشته باشند و همین باعث دلگرمی مشتریان ما شده‌ است زیرا آن‌ها می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی از طریق رزرو اینترنتی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایند. شما دوستان عزیز می‌توانید برای دسترسی به شعبه‌های متفاوت بار سنتر در هر محلی که سکونت می‌کنید از مجموعه خدمات وانت‌بار، نیسان بار، اتوبار و باربری این مجموعه بهره‌مند شوید. حمل اثاثیه منزل شما توسط حمل اثاثیه منزل دولت انجام می‌شود عزیزانی که در این محدوده زندگی می‌کنند می‌توانند خدمات باربری خود را با ۴۵% تخفیف از حمل اثاثیه منزل دولت دریافت نمایید. برای شما دوستان عزیز خدمات وانت‌بار را قرار داده‌ایم که شما می‌توانید از وانت‌بار کیانشهر و وانت بار میدان شهدا، وانت بار آتی ساز جهت استفاده از خدمات باربری و اسباب‌کشی خود استفاده نمایید. برای شما دوستان عزیز خدمات گسترده‌ای را از لحاظ باربری و اسباب‌کشی در شعبه‌های متفاوت با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌هایی تا سقف ۴۹% قرار داده‌ایم که شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود خدمات را دریافت نمایید. خدمات متفاوت باربری را برای شما دوستان عزیز انجام خواهیم داد شما می‌توانید تجربه خوب اسباب‌کشی را در کنار تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر با پرسنل خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد که صبورانه برای شما خدمات را انجام می‌دهند استفاده نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز در سرتاسر تهران هستیم تا برای شما خدمات متفاوتی را ارائه دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری باغ فیض بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری باغ فیض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری باغ فیض کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند