حمل نقل و ارائه اسباب کشی با باربری اجاره دار:

باربری اجاره دار با انجام خدمات اسباب کشی، باربری، حمل‌ونقل و همچنین مشاوره رایگان و همچنین پرسنل پشتیبانی ۲۴ ساعته را انجام می‌دهند. با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه اسباب کشی ادارات و اسباب‌کشی منازل و جهیزیه عروس و حمل‌ونقل و بسته‌بندی و همچنین چیدمان منازل در تهران و انتقال به سایر شهرستان‌ها در کنار شما عزیزان هستند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری اجاره دار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری اجاره دار با بهره‌مندی از دانش‌های روز دنیا در زمینه هر گونه اسباب‌کشی و حمل و نقل در کنار شما عزیزان است ما بر این باوریم که رضایت شما مشتریان باعث افتخار شرکت ما است. به همین خاطر در تلاش هستیم که خدمات خود را برای شما مشتریان عزیز گسترده‌تر کنیم. شما می‌توانید در سرتا ذسر تهران از شعبه‌های ما استفاده کنید مثل اتوبار خیابان معلم.

بسته بندی حرفه ای را به تیم بارسنتر بسپارید:

شما می‌توانید بسته‌بندی اساسی خود را به باربری اجاره‌دار بسپارید. بسته‌بندی وسایل شما با کارتون‌های ضد ضربه همچنین استفاده از سلفون‌ها و نایلون‌های حباب دار و دیگر تجهیزاتی که مجموعه باربری بار سنتر در اختیار تیم بسته‌بندی قرار می‌دهد انجام می‌شود. شاید بسته‌بندی مبلمان برای شما کار سختی باشد اما ما براحتی در کم‌ترین زمان ممکن برای شما اینکار را انجام می‌دهیم بسته‌بندی مبلمان شما با استفاده از نایلون‌های حبابدار انجام می‌شود. که در حین جابجایی دچار خط و خش نشود همچنین شما می‌توانید ظروف شکستنی و کریستال خود را به ما بسپارید تا با استفاده ازسلفون‌ها و نایلون‌های حباب دار آن‌ها را بسته‌بندی و در کارتون‌های چند لایه قرار بدهیم. تا در حین جابجایی به آن‌ها صدمه‌ای وارد نشود پس از بسته‌بندی نوبت می‌رسد به حمل‌ونقل وسایل شما به ماشین‌های باربری اجاره دار این کار توسط کارگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده ما انجام می‌شود. آن‌ها با دلسوزی تمام تمامی کارتن‌های بسته‌بندی شده را در ماشین‌های باربری می‌چینند اساسی شما توسط کارگران با دقت حمل می‌شود و تضمین می‌شود که هیچ خسارتی محتمل نخواهید شد. به همین خاطر کارگران ما با چندین سال سابقه کاری باربری اجاره دار دارای انواع ماشین‌های مجهز به باربری مثل خاور‌ها و کامیون‌ها هستند.

رانندگان ماشین‌های باربری بسیار باتجربه بودند و مسلط به تمامی راه‌ها و جاده‌ها هستند. و همچنین می‌توانند از تمامی مسیرها بار شما را به سلامت عبور دهند. باربری اجاره دار با سال‌ها سابقه کاری در خدمت شما عزیزان است تا یک خاطره خوب اسباب کشی را در کنار تیم ما تجربه نمایید.

ایمنی در بسته بندی با تیم حرفه ای باربری اجاره دار:

بسته‌بندی یکی از اولین قدم‌های ایمنی اسباب‌کشی است اولین مرحله در اسباب‌کشی بسته‌بندی وسایل و اثاثیه است. که باید به‌درستی انجام شود و اگر این کار به‌درستی انجام نشود ممکن است در حین جابه‌جایی وسایل شما صدمه ببینند. مخصوصاً وسایل شکستنی که احتیاج به دقت و چیدمان بیشتری دارند باید در کارتون‌های چند لایه قرار بگیرند. با استفاده از کارتن‌های محکم و چند لایه و ضربه‌گیر برای شما این کار انجام می‌دهیم تا بسته‌بندی به صورت درستی انجام شود. پس نگران  وسایل شکستنی خود نباشید زیرا وسایل شکستنی را با استفاده از کارتون‌هایی که مجموعه باربری بارسنتر در اختیار دارد قرار بدهیم این کارتون‌ها که از چندین لایه تشکیل شده است. ایمنی بالایی دارند و قدرت بیشتری برای جابجایی وسایل دارند و همچنین با استفاده از چسب‌های مخصوص آن‌ها را برای شما بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابجایی پاره نشوند. یا این‌که وسایل شما نشکنند و آسیبی نبینند درعین جابجائی شما می‌توانید ایمنی کار را توسط نیروهای ما مشاهده نمایید.

برنامه ریزی دقیق در انجام اسباب کشی توسط پرسنل بارسنتر:

باید در نظر داشته باشید که اسباب‌کشی احتیاج به برنامه‌ریزی دقیق دارد به همین خاطر پرسنل ما از قبل برای شما این کار انجام می‌دهند. ما با استفاده از یک  برنامه‌ریزی دقیق در تایم مشخص شده نیروهای خود را برای شما اعزام می‌کنیم. تا در حین جابجایی بار به مشکل برنخورید. دراین‌میان بسته‌بندی جهت انجام یک اسباب‌کشی سالم و بدون دردسر از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین خاطر ما سعی بر این داریم تا با بسته‌بندی منظم و دقیق تمامی بار شما را سالم به مقصد برسانیم. بسته‌بندی لوازم منزل و اثاثیه با رعایت استانداردهای آن باز می‌گردد که وسایل شما بدون هیچ آسیبی به منزل جدیدتان انتقال داده شود. ما با استفاده از کارتون‌ها چسب‌ها و سلفون‌ها و دیگر تجهیزات بسته‌بندی تمامی وسایل را برای شما عزیزان بسته‌بندی می‌کنیم. حتی وسایلی مثل لباس‌هایتان را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم تا در هنگام تخلیه بار در منزل جدیدتان براحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید و در محل موردنظر خود قرار دهید. اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید ما به شما باربری اجاره‌دار را معرفی خواهیم کرد. این باربری با استفاده از بسته‌بندی‌های مناسب تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و به صورت بسته بتدی و کیسه‌های واکیوم به منزل‌ جدید انتقال خواهد داد. از دیگر موارد قابل ذکر قیمت بسته‌بندی است نگران نباشید شما با انتخاب باربری ما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه ۴۵% این باربری برخوردار شوید. ما به شما عزیزان وسایل بسته‌بندی شده باکیفیتی را ارائه می‌دهیم تا در تمامی شرایط آب‌وهوایی مسافتی و وسایل شما را ایمن و اصولی نگه داریم.

 

به همین خاطر ممکن است در روزهای سرد زمستانی اسباب‌کشی برای شما کار دشواری باشد اما با استفاده از ماشین‌های مسقفی که باربری اجاره دار استفاده می‌کند. ما براحتی حتی در فصول سرد و زمستانی و همچنین شرایط بد آب‌وهوایی مانند بارندگی‌های شدید برای شما خدمات اسباب کشی را انجام می‌دهیم. زیرا ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم می‌توانیم در هر گونه از شرایط آب‌وهوایی وسایل را برای شما انتقال دهیم این وسایل با استفاده از سلفون‌ها و نایلون‌ها بسته‌بندی می‌شوند تا در حین جابجایی یا در حین بارندگی به آن‌ها صدمه و آسیبی وارد نشود.

بارسنتر با خدمات باربری متنوع:

ما با استفاده از پیشرفت فناوری اقدام به سفارش خدمات باربری به صورت مجهز هستیم اگر شما نیاز به خدمات باربری و اسباب‌کشی دارید فقط کافیه چند روز قبل با ما تماس بگیرید. تا ما نوبت دلخواه شما را برای شما رزرو نماییم ما به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داریم و نیروهای موفق و سالم و همچنین آموزش دیده را در اختیار شما قرار می‌دهیم. تا براحتی وسایل خود را جابه‌جایی و جمع‌آوری کنیم بهتر است به چند نکته مهم توجه نمود بسته‌بندی وسایل وقتی موفق خواهد بود که همراه با برنامه‌ریزی باشد.

به همین خاطر ما از روزها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل انجام می‌دهیم. فقط کافی‌ست چند روز قبل با باربری ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی لازم را برای شما عزیزان توضیح دهند. قبل از اسباب‌کشی باید چند نکته را رعایت کنید تا یک اسباب‌کشی بی‌نقص و بی‌دردسر را داشته باشید. متخصصان ما با استفاده از تجهیزات مدرنی که در اختیار دارند تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و به مقصد جدید ارسال نمایند نگران صدمه دیدن به وسایل خود نباشید زیرا مدیریت مجموعه بارسنتر با استفاده از بیمه نامه مخصوص و معتبر تمامی وسایل شما را بیمه خواهد کرد. تا در حین جابجایی به آن‌ها آسیبی وارد نشود و در صورت وجود هرگونه مشکل خسارت واردشده برای شما عزیزان توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.

خدماتی که مجموعه باربری اجاره دار برای شما انجام می‌دهد بسیار متنوع و زیاد است چند نمونه از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • بیمه نامه معتبر
  • استفاده از کارگران حرفه‌ای
  • استفاده از تیم بسته بندی
  • استفاده از تیم چیدمان
  • استفاده از رانندگان حرفه‌ای و مسلط به جاده
  • نصب و راه‌اندازی وسایل الکترونیکی
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی
  • دارا بودن پرسنل خوش برخورد و وظیفه شناس

شما می‌توانید با انتخاب باربری اجاره دار از این خدمات بهره‌مند شوید پس کافی‌ست تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید تا ما برای شما نیروهای خود را اعزام کنیم تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات اسباب کشی را انجام دهید. شما بدون هیچ دردسری در کنار تیم ما تمامی خدمات اسباب کشی را انجام خواهید داد. پس کافی است با رزرو وقت موردنظر خود از یک اسباب‌کشی بی‌دردسر بهره‌مند شوید. ما از صفر تا صد خدمات بسته‌بندی اسباب‌کشی باربری حمل‌ونقل را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد تمامی ماشین‌هایی که در باربری اجاره‌دار استفاده می‌شوند مجهز هستند و از لحاظ فنی به‌صورت روزانه توسط کارشناسان مجموعه بار سنتر چک خواهند شد تا در حین تردد و رفت‌وآمد در جاده‌ها و مسیرها دچار مشکل فنی نشوند.

به همین خاطر ماشین‌های قابل استفاده برای شما به دو صورت است ماشین‌های مسقف و ماشین‌های روباز شما می‌توانیم با توجه به نوع بار و مسیر رفت و آمد نوع ماشین مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. البته مشاوران و کارشناسان ما می‌توانند در این باره شما را راهنمایی کند پس نگران نباشید زیرا انتخاب نوع ماشین طبق سلیقه مشتریان ما است.

ما فقط به شما راهنمایی‌های لازم را ذکر می‌کنیم تا در تصمیم‌گیری خود بدون هیچ مشکلی ماشین موردنظر خود را انتخاب نمایید. شما می‌توانید برای جابه‌جایی‌های وسیله‌های کوچک که حجم و مقدار کم‌تری دارند از وانت‌بار و نیسان بارها استفاده کنید با انتخاب وانت‌بار و نیسان بار می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و همچنین برای جابجایی وسایلی که بزرگ‌تر هستم و مقدار بیشتری دارند می‌توانید از هیوندا‌ها و کامیون‌ها و یا حتی ایسوزوها استفاده کنید انتخاب نوع ماشین بستگی به میزان وسایل و نوع وسایل شما دارد تمامی ماشین‌های ما مجهز هستند و شما می‌توانید ماشین‌های مختلفی را در باربری اجاره دار استفاده نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری اجاره دار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری اجاره دار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری اجاره دار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند