اتوبار چهارصد دستگاه به صورت شبانه روزی:

اتوبار چهارصد دستگاه که در محدوده چهارصد دستگاه قرار دارد آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری به همشهریان عزیز تهرانی است. عزیزانی که در این محدوده زندگی می‌کنند می‌توانند براحتی تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما در ارتباط باشند و نوبت اسباب‌کشی خود را توسط آن‌ها رزرو نمایند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار چهارصد دستگاه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شما می‌توانید در هر روز و دلخواه خود اسباب کشی را انجام دهید فقط کافی‌ست از چند روز قبل با مشاوران ما تماس بگیرید و نوبت دلخواه خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید. همچنین شما با تماس با باربری چهارصد دستگاه می‌توانید از مشاوره رایگان برخوردار شوید. ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی از خدمات اسباب کشی و باربری برای شما عزیزان هستیم. شما می‌توانید با یکی از شما را که در بالا درج شده تماس بگیرید تا براحتی نوبت و زمان اسباب کشی خود را توسط نیروهای ما رزرو نمایید.

خدمات باربری و اسباب کشی در بارسنتر:

خدماتی که مجموعه بارسنتر برای مشتریان خود ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است. و خدمات بسیار متنوع هستند همچنین شما می‌توانید برای اسباب‌کشی و باربری تنها با یک تماس تلفنی از این خدمات بهره‌مند شوید. این خدمات شامل مواردی همچون:

  1. ارائه بیمه‌نامه معتبر
  2. بارنامه دولتی
  3. استفاده از تجهیزات بسته‌بندی
  4. ارسال تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  5. استفاده از رانندگان حرفه ای
  6. نصب و راه‌اندازی لوازم برقی
  7. استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی
  8. پرسنل خوش برخورد
  9. ارسال کارگران  نیرومند

و دیگر خدماتی که شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از آن‌ها بهره‌مند شوید کافی است که اتوبار کافی است که اتوبار چهارصد دستگاه را انتخاب کنید تا از این خدمات بهره‌مند شوید. ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا خدمات خود را برای شما عزیزان گسترده‌تر کنیم بهترین و با سرعت‌ترین اتوباری که در سطح تهران می‌توانید بشناسید و اتوبار چهارصد دستگاه است. به همین خاطر شما قرار است تمامی وسایل خود را به این اتوبار بسپارید پس باید یک اتوبار مطمئن را انتخاب نمایید ما به شما اتوبار چهارصد دستگاه را پیشنهاد می‌دهیم. خدماتی که این اتوبار برای شما عزیزان انجام می‌دهیم بسیار ویژه است شما می‌توانید با انتخاب  اتوبار چهارصد دستگاه خدمات بسته‌بندی بهره‌مند شوید.

خدمات بسته‌بندی در اتوبار چهارصد دستگاه به چه صورت انجام می‌شود؟

ما با ارسال و اعزام نیروهای بسته‌بندی در محل اسباب کشی شما تمامی وسایل شما را به‌صورت بسته‌بندی شده تحویل شما خواهیم داد. تیم بسته‌بندی  به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند آن‌ها آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی تمامی وسایل و لوازم منزل شما دیدند همچنین آن‌ها قادر به این هستند که لوازم را از یکدیگر جداسازی کنند. جداسازی زمانی اتفاق می‌افتد که لوازم شکستنی شما از دیگر لوازم جدا شود ما لوازم شکستنی را با استفاده از نایلون‌های حباب دار در کارتون‌ها می‌گذاریم و با استفاده از چسب مخصوص باربری و اتوبار چهارصد دستگاه آن‌ها را می‌پیچیم. تا در حین حمل‌ونقل توسط کارگران به آنان آسیبی وارد نشود. با استفاده از ماژیک‌ها بر روی آن‌ها می‌نویسیم که این لوازم شکستنی هستند تا با احتیاط بیشتری توسط کارگران ما جابجا شود.

بعد از بسته‌بندی نوبت به این می‌رسد که تمامی وسایل در ماشین‌های باربری اتوبار چهارصد دستگاه چیدمان شود. ما چیدمان را به صورتی برای شما عزیزان انجام می‌دهیم که با یک بار رفت و آمد تمامی خدمات باربری شما انجام شود. البته این نیز بستگی به میزان بار شما دارد هرچه میزان بار شما بیشتر باشد رفت‌وآمد مسلماً بیشتر خواهد شد. اما ما سعی بر این داریم که با یک با رفت ‌و آمد تمامی وسایل شما را به منزل جدید خود ارسال کنیم. تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم کارگران مجموعه بار سنتر آموزش‌های لازم را جهت اسباب‌کشی باربری و حمل و نقل دیدند به این خاطر به صورت اطمینانی عمل می‌کنند و شما می‌توانید کاملاً به آن‌ها اعتماد کامل را داشته باشید. تمامی نیروهایی که در این باربری مشغول بکار هستند دوره‌ها و آموزش‌های لازم را جهت اسباب‌کشی و حمل و نقل و بسته‌بندی و حتی چیدمان دیده‌اند. حتی رانندگان ما به‌صورت حرفه‌ای عمل خواهند کرد و به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستند و شما می‌توانید از تهران به هر نقطه دلخواهی که دوست دارید تمام بار خود را انتقال دهید. پس هر چه سریع‌تر بسته‌بندی شده باشد ایمنی آن‌ها بیشتر است تمامی کارگران ما مورد اطمینان هستند به همین خاطر تمامی وسایل شما به دست آن‌ها سپرده می‌شوند و در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرند.

اسباب کشی  به صورت شبانه در اتوبار چهارصد دستگاه:

مهم نیست چه ساعت از شبانه‌روز می‌خواهید خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهید زیرا ما به صورت بیست و چهار ساعت فعالیت خود را در مجموعه اتوبار چهارصد دستگاه انجام خواهیم داد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با پرسنل ما تماس بگیرید و از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید آن‌ها اطلاعات شما را ثبت کرده و روز اسباب کشی را توسط شما تعیین می‌کنند. در روز تعیین‌شده تمام نیروها برای شما اعزام می‌شود تا بتوانیم در کنار شما یک اسباب‌کشی خوب و بدون دردسر را انجام دهیم همچنین شما می‌توانید برای راحتی کار خود از تیم چیدمان استفاده کنید. تیم چیدمان به شما کمک می‌کند که تمامی وسایل بسته‌بندی شده را در جای خود قرار دهید همچنین لوازم مثل لوازم برقی را برای شما نصب و راه‌اندازی می‌کنند آن‌ها طبق سلیقه دلخواه شما تمامی وسایل منزل را چیدمان خواهند کرد پس یادتان نرود که هنگام رزرو تیم‌ها تیم چیدمان را در خاطر داشته باشید. تا موقع ثبت تیم چیدمان نیروهای خود را برای شما در روز تعیین شده اعزام نماییم. اگر هنگام چیدمان وسایل شما توسط کارگران به‌درستی در خاورهای ماشین‌های باربری انجام نگیرد ممکن است در عین حرکت و رفت‌وآمد به وسایل شما آسیب وارد شود. همچنین وسایل شکستنی را ما به نحوی می‌چینیم و قرار می‌دهیم که تحت فشار نباشند تا به آن‌ها آسیبی وارد نباشد نشود. همین طور مهم است که وسایل شکستنی را از دیگر جعبه‌ها و کارتن‌ها جدا قرار دهیم پس چیدمان وسایل در حین اسباب کشی دارای نکته‌های ریزی است که توسط کارگران حرفه‌ای اتوبار چهارصد دستگاه انجام می‌شود.

در زمان اسباب کشی وسایل را باید به‌درستی بسته‌بندی کنیم اگر وسایل بدرستی بسته‌بندی نشوند ممکن است در حین رفت و آمد و همچنین حمل‌ونقل به وسایل شما صدمه وارد شود.

نوبت دلخواه خود را توسط پرسنل بارسنتر ثبت نمایید:

پس جهت هماهنگی‌های بیشتر می‌توانیم به مشاوران ما تماس بگیرید و نوبت دلخواه خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید اتوبار چهارصد دستگاه به صورت شبانه‌روز در اختیار شما عزیزان است. تا تمامی خدمات باربری و همچنین اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام دهد. این باربری یکی از مجموعه‌های باربری بار سنتر است که خدمات اتوبار و باربری را در محدوده چهارصد دستگاه برای شما عزیزان انجام می‌دهد. ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی حمل لوازم اداره حمل‌ونقل اثاثیه منزل با استفاده از کادری خوش‌اخلاق و مجرب و کاربلد و باتجربه به صورت هفت روز هفته در خدمت همشهریان عزیز هستیم. شما با انتخاب اتوبار چهارصد دستگاه می‌تواند از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه بهره‌مند شوید. اتوبار چهارصد دستگاه با استفاده از وانت‌بار و نیسان بار و همچنین خاور و کامیون‌ها می‌تواند تمامی وسایل سنگین شما مانند یخچال‌ها تردمیل تخت‌ها و همچنین لوستر لباس‌شویی و دیگر وسایل سنگین را برای شما عزیزان جابجا کند. ما با ناوگان‌های مجهز که در اختیار داریم آماده‌ایم تا خدمات اسباب کشی و باربری شما را به بهترین شکل ممکن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. اتوبار چهارصد دستگاه با استفاده از کارگران ماهر و زبده که در اختیار دارد تمامی بار شما را جابجا می‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید به اتوبار چهارصد دستگاه اطمینان کامل را داشته باشد زیرا ما با چندین سال سابقه کاری تعهد کاری نسبت به وسیله و باربری و اسباب کشی شما عزیزان داریم باربری ما می‌کوشد تا با گسترده‌تر کردن خدمات اسباب کشی و باربری یک اسباب‌کشی راحت را برای شما عزیزان فراهم سازد. این اتوبار جهت ارائه خدمات خوب و عالی تمامی تلاش خود را می‌کند تا خدمت‌گزار شما همشهریان عزیز تهرانی باشد. ما در امر اسباب‌کشی منازل به حمل بار و ادارات و حمل بار شرکت‌ها در محدوده تهران و ارسال بار شما به سایر نقاط کشور در کنار شما عزیزان هستیم موفقیت و پیروزی شما آرزوی باربری و اتوبار چهارصد دستگاه است شما می‌تواند اتوبار چهارصد دستگاه از تخفیف‌های ویژه  این مجموعه بهره‌مند شوید. پس همین الان تلفن را بردارید و با مشاوران ما نوبت خود را رزرو نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار چهارصد دستگاه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار چهارصد دستگاه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار چهارصد دستگاه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند