خدمات اتوبار میدان دانشجو به همشهریان تهرانی:

اتوبار میدان دانشجو با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در امور حمل و نقل و باربری و اثاث کشی منازل و ادارات در استان تهران مفتخر است که همواره مثل گذشته و حتی هرچه بیشتر در ارائه خدمات حمل و نقل بار و اساس کشی به ساکنین و اهالی میدان دانشجو تلاش نماید و موجب رضایتمندی صد در صدی شما عزیزان و همشهریان محترم باشد. اتوبار میدان دانشجو پیشرو در صنعت حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل جهیزیه عروس کالای تجاری و اداری به تمام نقاط تهران و شهرستان‌های به صورت شبانه روزی آماده ی ارای خدمت است باربری بارسنتر متخصص در امر بسته بندی حرفه ای به روش کشورهای اروپایی با سرویس‌های ویژه آماده ی خدمت رسانی هست.

۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

اتوبار میدان دانشجو

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل اسباب و اثاثیه منزل موسسات نهادهای مختلف اداری مالی خدماتی دولتی و غیره تخصص باربری بارسنتر شعبه ی اتوبار میدان دانشجوست. شرکت باربری بارسنتر با افتخار توانسته در طول ۲۵ سال گذشته به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های باربری و اتوبار در سطح استان تهران همواره بهترین خدمات اتوبار و اسباب کشی را به همشهریان محترم ارائه می‌دهد. البته باربری و اتوبار مستلزم داشتن امکانات مناسب مانند وسایل درجه یک به همراه بسته بندی باکیفیت بار و همچنین در اختیار داشتن خودروهای باری مانند انواع خاور و کامیون، کامیونت و یا وانت بار و همچنین با استفاده از بهترین کارگران باربری و حمل بار در شمال تهران جهت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت‌ها، بوده است.

چرا بابری اتوبار میدان دانشجو بهترین است:

همه روزه و در تمام نقاط کشور افراد زیادی در حال جابه جایی و اسباب کشی خانه یا محل کار خود هستند و به دنبال یک شرکت باربری و حمل و نقل با سابقه درخشان و کم هزینه هستند. با باربری بارسنتر، شعبه اتوبار میدان دانشجو خدماتی عالی و با کیفیت را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تجربه کنید و با برنامه ریزی پیش بروید که باعث آسایش و کاهش هزینه‌های شما می‌گردد. شرکت اتوبار و باربری بارسنتر خدماتی همچون مشاوره‌های رایگان، بیمه اثاثیه، بسته بندی وسایل، کمک در چینش اثاثیه وتمامی خدمات باربری و اتوبار را با کمک کارگران مجرب و حرفه ای به شما عزیزان ارائه می‌دهد. باربری و اتوبار بارسنتر برای مواقع ضروری و در صورت نیاز، کانکس‌هایی را به عنوان انبار در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد تا آسیبی به لوازم و اثاثیه شما وارد نشود.

نکته ی قابل توجه این است که در این میان از آنجایی که بسیاری از خانواده‌ها در مورد نحوه حمل اثاث منزل و ایمنی بار خود حساس هستند، این مسئله دارای اهمیت بیشتری است که انتخاب یک باربری خوب ایمنی اثاث شما را ضمانت می‌کند.

چرا که در هنگام حمل لوازم و وسایل شرکت‌ها و یا سازمان‌ها، در بسیاری از موارد در صورتی که – خدای نکرده – به وسایل آسیب وارد شود، با پرداخت خسارت می‌توان لوازم جایگزین آن‌ها را خریداری کرد که باربری بارسنتر تمامی بارهای شمارا به صورت رایگان بیمه می‌کند. اما برخی از وسایل و اثاثیه منزل ارزش معنوی زیادی برای صاحبان خود یعنی خانواده‌ها دارند که حفظ ایمنی آن‌ها مهم‌ترین اصل کار ماست و که بدون بروز هر گونه حادثه در هنگام بسته بندی و حمل بار در تهران به سلامت به مقصد برسد، چون ممکن است جبران خسارت به ضورت صحیح امکان پذیر نباشد. (برای مثال شکستن ظروف قدیمی و یا یادگاری‌های ارزشمند خانوادگی)

به همین جهت باربری و اتو بار بار سنتر در تلاش است تا با ارایه بهترین خدمات باربری و اتوبار در مناطق مختلف سطح شهر، به شهروندان گرامی، مطابق با استانداردهای روز تمام نیازهای آن‌ها را در زمینه‌های بسته بندی کلیه وسایل، باربری و حمل اثاثیه به هر نقطه از کشورمان را به خوبی برآورده کنیم.

پرسنل مجرب ویژگی باربری اتوبار دانشجوست:

اتوبار میدان دانشجو با داشتن پرسنل مجرب برای بسته بندی تخصصی اسباب و اثاثیه کمک بسیار ارزنده ای در زمان اسباب کشی به شما همشهریان عزیز و مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. جابجایی اثاثه منزل، شرکت یا دفتر خود را به پرسنل ورزیده و معتمد باربری و اتوبار بارسنتر  بسپارید.

باربری و اتوبار میدان دانشجو، دارای بهترین کارگرهای متخصص و ماهر در ضمینه ی حمل بار خوش اخلاق ورزیده برای اثاث کشی‌ها و جابجایی‌های درون شهری به صورت بیست و چهارساعته بدون تعطیلی یا تاخییر آماده ی خدمت رسانی به شما هستند درکارهمه تیم باربری و اتوبار بارسنتر، درتلاش هستندکه اثاث کشی منزل راباخیال راحت سپری نمایید و به عنوان یک جابجایی شیرین درذهن شما ماندگار شود. دارای رانندگان و افراد ماهر برای چیدمان بار در داخل کامیون است که این رانندگان دارای مهارت زیاد با سابقه عالی در رانندگی آماده حمل باربه شهرستان‌ها هستند.

دارای مشاوران و کارشناسان رایگان جهت مشاوره درامورمربوط به بسته بندی بارچینی بازدیداثاثیه منزل، ایجادنظم وهماهنگی درزمان بسته بندی وسایل منزل ایجادیک برنامه ریزی منظم جهت رفاه حال شما همشهریان هست که قبل ازحمل بار و بعدحمل باردرخدمت مشتریان عزیزوخانواده‌های گرامی هستند. جهت بهره مندشدن ازاین ویژگی می‌توانیدگوشی رابردارید و با کارشناسان اتوبار میدان دانشجو به صورت رایگان تماس بگیرید تا درکوتاه‌ترین زمان از مشاوره این کارشناسان برخوردار شوید بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به افراد و ادارات سطح شهر تهران بوده و تمرکز خود را در جهت حفاظت وسایل مشتریان خود نموده وباسرویس‌های ویژه ای مانند بیمه ی رایگان بار آن را ارائه می‌نماید.

خدمات باربری و اتوبار چیست؟

یکی ازباربری‌ها و اتوبارهای شناخته شده در میدان دانشجو باربری و اتوبار بارسنتر است که هرساله با ارائه سرویس‌ها ومتدهای متعددبرای پروژه‌های گسترده رضایت مشتریان راجلب نموده وباعث شده مشتریان وخانواده های متعددی وارد همکاری با این اتوبار بشوند. در بیشترمناطق تهران یک شعبه از باربری و اتوبار بارسنتر وجود دارد تا درصورت نیاز آماده به خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان در سریع‌ترین زمان باشند. این اتوبار دارای کارگرهای ورزیده جهت حمل بار وسایل سنگین ازقبیل، سایدبای ساید. پیانو، گاوصندوق، شیشه‌های بزرگ ومیزهای ناهارخوری، سیستم‌های صوتی وتصویری به ضورت حرفه ای هست.
باربری بارسنتر شعبه ی اتوبار میدان دانشجو برای حمل بار به شهرستان سعی دارد بسته بندی مناسب‌تری داشته باشد، به این منظور تمامی کارتون‌ها را با چسب و طناب مخصوص محکم می‌کند و کارتن‌های متناسب با اندازه ی وسیله ی شما را انتخاب می‌کند و اطراف وسایل را با پارچه و روزنامه پر می‌کند تا در مسیر طولانی حمل بار آسیبی یا شکستگی به بار نرسد، اتوبار و باربری بارسنتر همه ی کارتن‌ها و جعبه‌ها را با طناب به ماشین نقلیه محکم می‌کند.

اسباب کشی یکی از وقت گیرترین و سخت‌ترین کار‌های ممکن است. باربری و اتوبار میدان دانشجو یکی از شعبات شرکت باربری و اتوبار بارسنتر است که می‌تواند اسباب کشی شما را به یک کار لذت بخش تبدیل کند.

وِلِنجَک یکی از محله‌های شمال غرب تهران و شمیران است. این محله در کوهپایه‌های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد.

ولنجک در شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شرق به رودخانه ولنجک و از غرب به محله درکه می‌رسد. این محله در ناحیه دو از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۲۷۴۲ نفر بوده‌ است.

یکی دیگر از خدمات باربری بار سنتر اتوبار زرگنده بوده است که مانند اتوبار میدان دانشجو تمامی خدمات باربری و اتوبار به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد

مزایای استفاده از باربری و اتو بار میدان دانشجو:

باربری و اتوبار میدان دانشجو، شرکت باربری و اتوبار بارسنتر در زمینه ارائه خدمات باربری و اتوبار در تهران و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. باربری و اتوبار بار سنتر با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز خود در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان و همشهریان تهرانی است. باربری و اتوبار میدان دانشجو خدمات حمل بار به سراسر کشور و انجام اثاث کشی، اسباب کشی، مبلمان اداری و شخصی، جهیزیه و… در سطح استان تهران و استان البرز با خدماتی چون بیمه رایگان و قیمت ارزان ارایه می‌دهد. باربری و اتوبار بارسنتر دارای مجوز رسمی به عنوان یکی معتبرترین باربری در تهران با سال‌ها سابقه درخشان در امور باربری، اتوبار، از زمان تصمیم گیری شما همشهریان برای اسباب کشی و حمل بار با مشاروان متخصص خود در کنار شما خواهد بود و تا پایان جابجایی کامل و حمل بار با شما همراه خواهند ماند.

تفاوت در خودرو‌های باربری و اتوبار بارسنتر با خودروهای معمولی:

وقتی که قصد داریم تا اسباب کشی و یا انتقال باری را انجام دهیم که برای حمل آن نیاز به یک کامیون نیست بهتر است که برای به راحتی بیشتر و به صرفه‌تر بودن این کار را توسط یک وانت بار یا کامیونت برای حمل اثاثیه خود استفاده کنیم، شرکت باربری بارسنتر با تجربه ای که در این زمینه دارد مفتخر است که خدمات تخصصی و حرفه ای خود را در این زمینه به شما ارائه دهند و در مرحله ای که به یک وانت بار نیاز پیدا کنید، شرکت برای شما بهترین خودرو را ارسال می‌کند تا به بهترین نحو ممکن اسباب و اثاثیه خود را جابجا کنید. شرکت ما به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در تمامی مناطق تهران سرویس دهی می‌کند و وانت تلفنی به شما ارائه داده و بارهای شما را با وانت بار به مقصد مورد نظرتان انتقال خواهد داد.

برای انتقال صحیح اثاثیه و وسایل، ماشین حمل بار هم باید ماشین مناسب این کار باشد و امکاناتی داشته باشد که لرزش‌های ناشی از حرکت ماشین را کاهش دهد و از انتقال ضربه‌های وارد شده در حین حرکت به بار جلوگیری کند. مشخصا خودرو‌های اتوبار بارسنتر با ماشین‌های حمل و نقل معمولی تفاوت‌هایی دارند و امکانات متفاوتی که بر اساس تجربه ما به آن نیاز پیدا شده در این خودروها تعبیه شده است، نکته قابل ذکر دیگر این است که اتوبار ما خودروهای متفاوتی دارد و این خودرو‌ها را بر اساس درخواست شما و حجم و تعداد وسایلی که قصد جا به جا کردن آن را دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آیا خدمات بسته بندی در اتوبار میدان دانشجو انجام می‌گیرد ؟

بله تمام خدمات بسته بندی و چینش در مقصد در باربری میدان دانشجو که یکی از شعبات بارسنتر است انجام می‌گیرد

آیا باربری شما خدمات بیمه ی بار را انجام می‌دهد ؟

بله تمام شعب باربری و اتو بار بارسنتر از جمله باربری و اتو بار میدان دانشجو تمامی بارهای خود را بیمه می‌کنند

آیا باربری بارسنتر زیر نظر اتحادیه ی باربری هست؟

بله تمامی شعب تحت پوشش باربری بارسنتر تحت نظر اتحادیه هستند

نحوه ی محاسبه هزینه در این اتوبار چگونه انجام می‌گیرد ؟

بسته به نوع خودرو میزان بار مسافت نیروی کارگر مورد نیاز و نوع بار و خدمات درخواستی متغییر است که می‌توانید با تماس رایگان با کارشناسان از آن اطلاع یاببید