تجربه درخشان اتوبار میدان تسلیحات:

سال‌ها تجریه در عرصه اسباب کشی و خدمات باربری را می‌توانید از اتوبار میدان تسلیحات بخواهید سال‌هاست که ما در امر باربری و اسباب کشی وهمچنین حمل نقل به مشتریان خود خدمت کرده ایم و به طور قطعی می‌توان گفت بهترین خدمات را فقط از باربری بارسنتر بخواهید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار میدان تسلیحات

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

لازم نیست نگران باشی! این روزها به دلیل مشغله‌ها و گرفتاری‌های روزمره افراد دیگر وقتی برای اسباب کشی نخواهد ماند به همین خاطر ما برای شما با در نظر گرفتن تیم‌های اسباب کشی و چیدمان استرس روز اسباب کشی را رفع کرده ایم.

خدمات ارزنده اتوبار میدان تسلیحات:

خدماتی که شرکت و اتوبار میدان تسلیحات برای شما عزیزان انجام می‌دهند بسیار متنوع هست از بسته بندی تا چیدمان وسایل در منزل جدیدتان را از اتوبار تسلیحات بخواهید فقط کافیست که شرکت بارسنتر را انتخاب نمایید آن وقت دیگر متوجه نخواهید شد که مراحل اسباب کشی به چه صورت انجام شده است ما حتی در منزل جدیدتان کنارتان خواهیم بود تا وسایل را برای شما به صورت بسته بندی شده چیدمان کنیم البته این چیدمان توسط سلیقه مشتریان انجام می‌شود و اتوبار میدان تسلیحات در کنار شما است تا با استفاده از علم و دانش و مهارتی که دارد لوازم برقی و الکترونیکی شما را راه اندازی کند این لوازم می‌تواند شامل لوستر، یخچال، لباسشویی، باشد. شاید جا به جایی یخچال‌های ساید بای ساید و لوازم سنگین کار دشواری باشد و مطمنا شما به تنهایی نمی‌توانید از پس آن بر بیایید به همین خاطر ما با ارسال کارگران نیرومند می‌توانیم تمامی وسایل سنگین شما مانند گاوصندوق‌ها، میز نهار خوری، تردمیل …. را به راحتی بدون کوچک‌ترین اسیبی برای شما جا به جا نماییم پس در هنگام مشاوره با کارشناسان ما تیم بسته بندی و چیدمان را رزرو نمایید تا کارهای شما به صورت منظم در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

تخفیف‌های ویژه بارسنتر:

به دلیل مشکلات اقتصادی امروزه هزینه‌های باربری می‌تواند مشکل بزرگی برای خانواده‌ها باشد ما این موضوع را درک خواهیم کرد و مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵% این مژده را به خانواده‌های عزیز می‌دهد که استرس هزینه‌های گزاف باربری را نداشته باشید زیرا تمامی قیمت‌های اتوبار میدان تسلیحات زیر نظر اتحادیه باربری قرار دارد و هنگام مشورت با کارشناسان ما می‌توانید از قیمت‌های دقیق باربری با خبر شوید همان مبلغی که با شما قرار داد بسته ایم را در زمان اتمام کار از شما دریافت خواهیم کرد.

نوبت می‌رسد به بسته بندی وسایل شما در هنگام بسته بندی باید دقت فراوانی داشت زیرا اگر این عمل به درستی انجام نشود موجب بروز خسارت خواهد شد به همین خاطر شما با انتخاب تیم بسته بندی اتوبار میدان تسلیحات می‌توانید از درد سر بسته بندی‌های زمان بر خلاص شوید. ما با استفاده از تجهیزات مدرن خود به جدیدترین روش‌های روز دنیا وسایل را برای شما عزیزان بسته بندی خواهیم کرد. وسایل و تجهیزاتی که در هنگام بسته بندی توسط تیم بار سنتر ارائه می‌شوند شامل موارد زیر است.
• ضربگیرهای مخصوص بارسنتر
نایلون‌های حبابدار
• سلفون‌ها و چسب‌های مخصوص بسته بندی
• کارتن‌های مستحکم و چند لایه مخصوص
• طناب‌های محکم
با استفاده از تجهیزات بالا توسط تیم اموزش دیده و ماهر بارسنتر تمامی وسایل شما بسته بندی خواهد شد و دیگر نیازی نیست شما وقت با ارزش خود را برای بسته بندی لوازم هدر دهید زیرا نیروهای اموزش دیده اتوبار میدان تسلیحات در کم‌ترین زمان ممکن مراحل بسته بندی را برای شما انجام خواهند داد.

بعد از اتمام بسته بندی نوبت به حمل وسایل درون ماشین‌های باربری می‌رسد. این کار به تنهایی امکان پذیر نیست به همین خاطر اتوبار میدان تسلیحات هنگام ارسال نیروهای خود چندین کارگر ماهر و زبده را برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد. تمامی کارگران این باربری با سابقه هستند و اموزش‌های لازم را جهت جا به جایی و حمل نقل دیده اند کارگران ما با دقت بالا وسیله‌های شما را از راهروهای باریک و یا اپارتمان‌های چند طبقه جا به جا خواهند کرد به طوری که کوچک‌ترین اسیبی به ان‌ها وارد نشود و در ماشین‌های مجهز باربری بارسنتر به صورت اصولی و استاندارد چیدمان خواهند کرد تا وسایل شما اماده جابه جایی به مقصد مورد نظرتان شود.

خودروهای استاندارد اتوبار میدان تسلیحات:

یکی دیگر از شرایط شرکت‌های خوب باربری زمان ارائه خدمات اثاث کشی است در اختیار داشتن خودروهای حمل بار یکی دیگر از ویژگی‌ها و خصوصیات شرکت اتوبار میدان تسلیحات  است و نکته جالب اینجاست که شما هر ماشینی را که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. امروزه در سراسر جهان، از خودروهایی مانند وانت بار، کامیون‌ها و یا کامیونت‌ها که خودروهای باری سبک و سنگین محسوب می‌شوند بطور وسیعی در امور باربری استفاده می‌شود اتوبار میدان تسلیحات از ماشین‌های vip هم برای جا به جایی وسایل شما استفاده می‌کند.

این خودروها باید مجهز، مناسب و حتی الامکان جدید باشند تا به راحتی وسایل را با آن‌ها جابه جا کرد. البته همانطور که می‌دانید گاهی لازم است که سرویس اسباب و وسایل شما چندین مسیر رفت آمد داشته باشند و این بستگی به میزان وسیله‌های شما دارد. معمولا بیشتر شرکت‌های بارسنتر تلاش  می‌کند تا در تمام ماه‌های سال و حتی در روزهای تعطیل نیز این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند اما باربری میدان تسلیحات به صورت شبانه روزی این خدمات را برای شما ارئه خواهد داد.

شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما در باره هزینه و قیمت‌های بسته بندی و حمل بار از نرخ‌های باربری اطلاعاتی را دریافت کنید. شما می‌توانید با داشتن برگه بیمه نامه که از توسط شرکت بارسنتر صادر شده باشد  در صورتی که به وسایل و لوازمتان هر نوع خسارتی وارد شود آن‌ها پاسخگو خواهند بود و خسارت‌های لازم را به مشتریان خود پرداخت خواهند کرد.

رانندگان حرفه ای بارسنتر به صورت شبانه روز با تردد در جاده‌ها اشنایی کامل دارند پس شما می‌توانید به رانندگان با تجربه ما اعتماد نمایید زیرا آن‌ها چندین سال سابقه در امر اسباب کشی و باربری را دارند و مسافت‌های طولانی را به خوبی می‌شناسند و بدون بروز هیچ مشکلی بار را از تهران به هر مقصدی که شما بخواهید جا به جا خواهند کرد. پس اگر برای شما ساعت اسباب کشی یا حمل بار اهمیت دارد و نمی‌خواهید در طول روز اسباب کشی را انجام دهید می‌توانید به رانندگی رانندگان حرفه ای اتوبار میدان تسلیحات اعتماد داشته باشید و بار خود را به صورت شبانه به هر مقصد مورد دلخواه خود انتقال دهید.

بیمه باربری معتبر توسط شرکت بارسنتر:

تا حالا در باره بیمه باربری شنیده اید؟ ایا می‌دانید شرکت باربری که انتخاب می‌کنید باید تمامی وسایل شما را بیمه کند ؟ آیا می‌دانید مجموعه بارسنتر برای شما این خدمات را ارائه می دهد پس نگران اسیب دیدن یا شکستن وسایلتان نباشید زیرا اتوبار میدان تسلیحات با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرار داد دارد و سلامت بار شما به مقصد را با بیمه کردن وسایلتان تضمین خواهد داد. البته هرچه ارزش وسایل شما بیشتر باشد و وسایل قیمتی باشند می‌توانید سقف افزایش بیمه را از باربری ما بخواهید تا در صورت بروز هرگونه اتفاق چه تصادف و چه عوامل طبیعی خسارت وارد شده توسط بیمه به شما پرداخت شود. باربری ما به صورت شبانه روز در هفت روز هفته در حال فعالیت است پس مهم نیست که چ ساعتی است زیرا پرسنل ما به صورت ۲۴ ساعت پاسخگو سوالات شما هست و می‌توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان مجموعه بارسنتر بهره‌مند شوید. یکی دیگر از خدمات ویژه ای که مدیریت بارسنتر برای راحتی شما در نظر گرفته است داشتن شعبه‌های مختلف باربری در سطح تهران هست شما می‌توانید در منطقه تسلیحات به باربری تسلیحات در کم‌ترین زمان دسترسی داشته باشید دیگر لازم نیست مسافت زیادی را برای انتخاب باربری طی کنید زیرا ما در هر کجای تهران شعبه‌های مختلفی داریم که زیر نظر مجموعه باربری بارسنتر هستند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان تسلیحات بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان تسلیحات استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان تسلیحات کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند