اتوبار مسیل آماده ارائه خدمات اسباب کشی:

بهتر است با اتوبار مسیل باختر  آشنا شوید و اسباب کشی در محدوده باربری نزدیک به خود را به پرسنل متخصص این اتوبار بسپارید و از اعتماد خود به این باربری خشنود شوید شما می‌توانید با انتخاب اتوبار از خدمات ویژه باربری بهره مند شوید. اتوبار مسیل باختر مجموعه ای از افراد با تجربه و متخصص است که در زمینه حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه منزل و اثاث کشی سالیان زیادی است فعالیت می‌کنند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار مسیل باختر

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری و اسباب کشی  یک امر تخصصی است که نیروهای متخصص و خبره اتوبارها به آن می‌پردازند به همین خاطر تمامی تیم ما به صور آموزش دیده اماده اند که این خدمات را برای شما انجام دهند. اتوبار مسیل باختر متخصص در امر جابجایی بار و اثاثیه منزل است و توانایی جابجایی بار و اثاثیه بزرگ و سنگین از جمله پیانو، گاو صندوق، یخچال ساید بای ساید و … را نیز دارد اسباب کشی لذت بخش و آسان است اگر توسط پرسنل خبره اتوبار مسیل باختر انجام شود. پرسنل خبره و کاردان مجموعه بارسنتر اسباب کشی، بسته بندی در منزل و حمل بار در جاده‌های دور و نزدیک کشور را با تخصص و مهارت ویژه انجام می‌دهند و رضایت مشتری را با نتیجه نیک کار خود به انجام می‌رساند پس تمامی مراحل یک اسباب کشی را می‌توانید به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن  آن را برای شما انجام دهیم. مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن کارگرانی خوش اخلاق و ورزیده آماده خدمت گزاری به شهروندان تهرانی است.

تیم بسته بندی حرفه ای مجموعه بارسنتر:

شما با انتخاب تیم بسته بندی باربری ما می‌توانید مراحل اسباب کشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید نحوه بسته بندی و باکس نمودن وسایل و تجهیزات اداری توسط شرکت باربری بارسنتر بدین صورت است که ابتدا با عقد قرارداد بین دو طرف این مقابل یعنی شرکت باربری و مشتری که می‌خواهد به وسیله خود را به مقصد مورد نظر هم نماید بسته شده  شما می‌توانید قبل از انجام  مراحل اسباب کشی با مشاوران و کارشناسان ما مشاورات لازم را به صورت رایگان انجام دهید و بعد از تصمیمات گرفتن  انتخاب باربری ما می‌توانید قرار داد اسباب کشی و یا انتقال بار را با مجموعه بارسنتر ببندید. شما می‌توانید در هنگام مشاوره با مشاوران ما از خدمات اسباب کشی بهره مند شوید.

شما با انتخاب تیم باربری و تیم چیدمان این مجموعه می‌توانید  از درد سرهای اسباب کشی رها شوید زیرا با انتخاب تیم بسته بندی دیگر نیاز نیست که شما ساعت‌ها وقت و زمان خود را برای بسته بندی وسایل هدر دهید.

اتوبار مسیل باختر با سابقه چندین سال بسته بندی:

 هرچه میزان بسته بندی شما ایمنی‌تر و اصولی‌تر باشد احتمال اسیب دیدن به آن کاهش می‌یابد با ارائه شیوه‌های جدید در بسته بندی انواع لوازم خانگی و شکستنی حرف نخست را بزند و خیال بسیاری از مشتریان را بابت ایمنی و سرعت عمل در انجام کارها  بالا ببرد تهیه نمودن کارتن‌های مورد نیاز برای یک جابجایی موفق را می‌توانید با اتوبار مسیل باختر تجربه کنید. مراحل اسباب کشی توسط شرکت بارسنتر به این صورت است که با ارسال کارشناسان اسباب کشی در محل اسباب کشی می‌توانید شاهد نظاره کارگران ما بر نحوه اسباب کشی باشید. ما با ارسال تیم بسته بندی و چیدمان که تمامی افراد دارای حرفه‌های مشخصی بوده و در انجام کارها نامی خوش درخشیده اند در یک نگاه کلی محل بررسی شده و تقسیم وظایف می‌شود معمولا هر بخش از خانه به یک الی دو نفر تعلق می‌گیرد تا در زمان صرفه جویی کنیم و کارها با سرعت بالا‌تری انجام شود.
تیم حرفه ای بسته بندی اتوبار مسیل باختر با رعایت و اصول بسته بندی وسایل با ایمنی بالا  وسایل را در کارتن‌های چند لایه مخصوص باربری جا گیر خواهند کرد و از ضربه گیر‌های مخصوص و همچنین چسب‌های مخصوص استفاده می‌کنند تا در حین جا به جایی برای وسایل شما مشکلی پیش نیاید بعد از بسته بندی توسط نایلون‌ها و چسب‌ها وسایل را در کارتن‌های باربری محکم قرار می‌دهند و بر روی هر کارتن با برچسب مخصوص محتویات آن نوشته می‌شود  تا در حین تخلیه بار در منزل جدید سر در گم نشوید و به راحتی بتوانید وسایل شکستنی را از دیگر وسایل تفکیک سازید.

خدمات اتوبار قابل ارائه برای مشتریان ما می‌تواند شامل موارد زیر باشد که این تنها بخشی از خدمات است:

  • ارسال نیروهای بسته بندی و چیدمان
  • ارائه خدمات باربری و اسباب کشی و حمل نقل
  • تجهیزات بسته بندی مدرن و پیشرفته
  • ارسال کارگران نیرومند و حرفه ای
  • تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه
  • استفاده از ماشین‌های مجهز باربری و اسباب کشی
  • خدمات به صورت شبانه روزی
  • رانندگان حرفه ای
  • کارگران نیرومند و آموزش دیده

این بخشی از خدمات است که شما می‌توانید با انتخاب باربری مسیل باختر ما از آن بهره مند شوید شما می‌توانید  در هر ساعت از شبانه روز با باربری ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان جهت اسباب کشی و امور باربری را از پرسنل و کارشناسان ما دریافت نمایید.

استفاده از کارگران دلسوز اتوبار مسیل باختر:

از جمله دغدغه‌های اصلی افرادی که قصد اسباب کشی را دارند بسته بندی است شما برای محافظت از وسایل خود در حین جا به جایی  باید از ایمنی آن‌ها مطمن شوید.  بسیاری از شرکت‌ها دقت زیادی به حمل وسایل سنگین ندارند و به همین دلیل آسیب‌های زیادی متوجه وسایل می‌شود که می‌تواند خسارت‌های مالی را برای مشتری به بار آورد بسته بندی اثاثیه منزل باعث می‌شود تا تمام وسایل در هنگام بارگیری و همچنین تخلیه هیچگونه آسیبی نبیند و سالم باقی بمانند به همین خاطر باید آن‌ها را به روش استاندارد بسته بندی کنید توجه داشته باشید که بسته بندی باید بصورت اصولی انجام شود تا آسیبی به هر یک از وسایل منزل نرسد.

بسته بندی اثاثیه منزل سهولت انتقال وسایل را به داخل خودرو برای حمل و همچنین داخل منزل به همراه خواهد داشت پس شاید بهتر است که برای راحتی این کار را به ما بسپارید بسته بندی اثاثیه منزل باعث می‌شود تا حمل تمامی وسایل با سرعت بالاتری انجام شود و ما به شما تضمیین می‌کنیم که با بسته بندی درست و صحییح تمامی وسایل شما به صورت تضمیینی سالم به مقصد برسند پرسنل اتوبارمسیل باختر در هنگام حمل وسایل دقت بالایی دارند و در تمامی بارهای سنگینی که پرسنل این شرکت حمل نموده اند هیچگونه آسیب دیدگی مشاهده نشده است.

 جا به جایی وسایل توسط کارگران دلسوز بارسنتر :

آسیب دیدگی وسایل یکی از مشکلاتی است که مشتری همواره نسبت به آن گلایه دارد و در بیشتر اسباب کشی‌ها مشاهده می‌شود  ما این حساسیت مشتریان را درک خواهیم کرد زیرا وسایل منزل آن‌ها شامل چندین سال زحمت آن‌ها است و به همین خاطر آن‌ها حق دارند که بر روی وسایلشان حساس باشند پس ما به صورت دلسوزانه و با استفاده از برنامه ریزی و نظم دقیق این وسایل را جا به جا می‌کنیم تا مشکلی در حین جا به جایی برای آن‌ها پیش نیاید. در شرکت اتوبار مسیل باختر بسته بندی اثاثیه منزل به اینصورت انجام می‌شود.

که دور تا دور کارتن‌ها با چسب‌های محکم و مقاوم پوشانده می‌شوند تا هیچ یک از وسایل از داخل کارتن خارج نشود جمع کردن وسایل به صورت درهم باعث می‌شود تا چیدمان آن‌ها بعد از تخلیه بار بسیار مشکل باشد یا اینکه به تنهایی  جمع کردن وسایل ممکن است زمانبر و بسیار سخت باشد اما اگر وسایل شما به صورت برنامه ریزی شده بسته بندی شوند هیچ مشکلی به وجود نخواهد امد. زمانی که وسایل به صورت تفکیک شده بارگیری و همچنین تخلیه نشوند، چیدمان آن‌ها بسیار مشکل خواهد شد زیرا فرد نمی‌تواند تشخیص دهد که وسیله مد نظر او کجا تخلیه شده و در کدام بسته بندی قرار دارد شما با سپردن وسیله‌های خود به تیم باربری و اتوبار مسیل باختر نگران این موارد نباشید  زیرا آن‌ها تمامی وسایل شما را تفکیک می‌کنند و در کارتن‌های جداگانه قرار می‌دهند.

 تیم بسته بندی بارسنتر برای جدا کردن وسایل از تکنیک‌ها و روش‌های خاصی استفاده می‌کنند از روزنامه نباید به عنوان پوششی برای ظروف شکستنی استفاده شود این روش اشتباه است تیم بسته بندی با استفاده از سلفون و نایلون‌های حبابدار مخصوص برای شما این کار را انجام می‌دهد. هدف مجموعه باربری بارسنتر در این است که روش‌هایی را برای حمل بار و بسته بندی اثاثیه منزل به کار ببرد تا کوچک‌ترین آسیبی به هیچ یک از وسایل وارد نشود و کاملا سالم به مشتری تحویل گردد پس ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا خدمات را برای شما انجام دهیم تا بتوانید لذت یک اسباب کشی بی درد سر را تجربه نمایید.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار مسیل باختر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار مسیل باختر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار مسیل باختر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند