خدمات حمل اثاثیه منزل اتوبار مرتضی گرد:

اتوبار مرتضی گرد در اینجا برای کمک به مدیریت استرس جابجایی اثاثیه منزل شما حاضر هست. این برای کسی پوشیده نیست که جابجایی اثاثیه خانه (اسباب کشی) یک اقدام استرس زا است. اتوبار مرتضی گرد حمل بار و اثاثیه منزل را انجام می‌دهد و همشهریان عزیزی که در این قسمت از استان تهران ساکن هستند می‌توانند اسباب کشی خود را به اتوبار ما بسپارند و با خیال راحت اسباب کشی خود را انجام دهند

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار مرتضی گرد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مرتضی گرد کجاست؟

مرتضی‌گرد، از توابع بخش آفتاب شهرستان تهران در استان تهران است. مرتضی گرد یا شهرک مرتضی گرد در منطقه خلازیر قرار دارد. برخی افراد از شهرک مرتضی گرد به‌ عنوان شهرک خلازیر یاد می‌کنند که در غرب به شرق بزرگراه آزادگان قرار دارد. محله مرتضی گرد حدود دویست متر تا بزرگراه خلیج‌ فارس فاصله دارد.

باربری ارزان قیمت در اتوبار مرتضی گرد بارسنتر:

برای استفاده از خدمات باربری، کدام باربری تهران را انتخاب می‌کنید؟ اگر باری برای حمل دارید و انتقال صحیح و به موقع آن برای شما بسیار ارزشمند است انتقال بار خود را به یک باربری مطمئن و با اعتبار بسپارید. بارسنتر موسسه اثاث کشی در تهران است و می‌تواند برای اسباب کشی منزل، ادارات، شرکت‌ها و سایر مکان‌ها بهترین گزینه برای اثاث کشی منزل باشد. شرکتی با سابقه در امور اثاث کشی منزل بهترین خدمات را برای شما به عمل خواهد آورد. ارسال بار بصورت درست و اصولی زمانی میسر است که بسته بندی صحیح انجام شده باشد. به ویژه برای لوازم شکستنی که این مسئله اهمیتی دوچندان دارد.

ویژگی‌های یک شرکت اتوبار خوب در تهران چیست؟

چگونه می‌توان از میان انبوهی از تبلیغات مندرج در مطبوعات و یا وب سایت‌های اینترنتی، بهترین شرکت اتوبار را جهت اسباب کشی پیدا کرد و به آن‌ها اعتماد کرد؟

اگر شما هم قصد دارید که محل سکونت و یا کار خود را جابجا کنید و به مکان دیگری اسباب کشی نمایید، نیاز به یک شرکت اتوبار دارید. اما نکته مهمی که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم انتخاب شرکت اتوبار مناسب است. شرکتی که در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار بهترین خدمات را ارائه دهد.

برخی از افراد جهت انتخاب بهترین باربری به مشکل بر می‌خورند و نمی‌دانند که چگونه می‌توان از میان انبوهی از شرکت‌های مختلفی که این روزها آگهی‌های آن‌ها در منابع مختلف چاپ و یا منتشر می‌شود، بهترین شرکت اتوبار تهران را انتخاب کرد. از این رو در این بخش ویژگی‌های یک شرکت اتوبار در تهران را برای شما شرح می‌دهیم تا با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه جهت اثاث کشی منزل و یا شرکت و موسسه خود اقدام کنید:

مشاوره در زمینه باربری:

اولین قدمی که می‌توان جهت شناخت یک شرکت اتوبار خوب، برداشت توجه به مسئله ارائه راهنمایی و بهترین مشاوره در زمینه خدمات باربری است. این مشاوره که معمولا بصورت تلفنی است شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار  هزینه و تعرفه‌ها، زمان بندی و موارد دیگر است که باید هنگام تماس‌های مشتریان جدید، کارکنان این شرکت‌ها برای آن‌ها توضیح دهند و جهت رزرو خدمات اسباب کشی به آن‌ها کمک می‌کنند. در حقیقت مشتریان حق دارند که درباره جزئیات خدمات یک شرکت اتوبار و نحوه عملکرد آن‌ها بدانند

عضویت اتوبار مرتضی گرد در اتحادیه باربری : یکی از اتحادیه های مهم، اتحادیه باربری تهران است که شرکت‌های معتبر در آن عضویت دارند. در واقع یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت‌های معتبر باربری در بارسنتر، می‌تواند عضویت در این اتحادیه باشد. اعضای این اتحادیه در زمینه هزینه و قیمت‌های بسته بندی و حمل بار از نرخ‌های اتحادیه تبعیت می‌کنند و در صورتی که به وسایل و لوازم مشتریان هر نوع خسارتی وارد شود، آن‌ها پاسخگو خواهند بود و خسارت‌های لازم را به مشتریان خود پرداخت خواهند کرد.

 

سایر لینک‌های خدمات رسانی به محدوده مرتضی گرد

 

اتوبار مرتضی گرد بارسنتر چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

ارائه بسته‌های مخصوص حمل رختخواب، کارتن حمل لباس، کارتن‌های حجیم و محکم جهت بسته بندی وسایل و بسته‌های مخصوص کم کردن حجم لباس
– ارائه ی خدمات حرفه ای بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی با استرج رپ، بابل رپ و کارتن‌های حجیم و محکم بصورت ۱۰۰% تضمینی
– بیمه ی کالا ی اتوبار
– ارائه ی سرویس‌های مناسب جهت اسباب کشی ادارات، اثاث کشی منازل و جابجایی کالا بصورت تجاری
– ارائه ی مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین سرویس
– جابجایی بار بصورت صادراتی، وارداتی و ترانزیت کالا
– ارائه ی کادری حرفه ای از کارگران خانم و آقا جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار
– ارائه ی خدمات بصورت شبانه روزی

 

در اختیار داشتن کارگران حرفه ای در اتوبار چه مزیتی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت اتوبار مرتضی گرد در اختیار داشتن بهترین و ماهرترین کارگران حمل بار است. کارگرانی که باید ویژگی‌های مناسبی جهت کار در یک شرکت اتوبار و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان داشته باشند از جمله توانایی جسمی بالا، امانت دار بودن، داشتن روحیه بالای کار، داشتن ارتباطات مناسب اجتماعی، خوش برخورد بودن، داشتن توانایی مناسب جهت بسته بندی انواع وسایل مختلف اداری و خانگی و…

حتی در این زمینه مواردی مانند داشتن لباس فرم شرکت اتوبار و همچنین سر وقت حاضر شدن در محل مورد نظر جهت شروع خدمات اسباب کشی نیز اهمیت دارد. (از ویژگی‌های اتوبار مرتضی گرد این است که پرسنل آن دارای لباس‌های فرم و مناسب هستند)

از سایر مناطقی که تحت خدمات رسانی بارسنتر هستند:

باربری مرتضی گرد | باربری در محدوده مرتضی گرد با ۳۵% تخفیف

اتوبار شهرری | اتوبار در محدوده شهرری با ۳۵% تخفیف

باربری شهرری | باربری در محدوده شهرری با ۳۵% تخفیف

 

کیفیت بسته بندی در اتوبار مانند اتوبار مرتضی گرد باید چگونه باشد؟

کیفیت بسته بندی اثاثیه و وسایل در باربری اهمیت زیادی دارد. هرچه وسایل و لوازم شما بهتر بسته بندی شوند، ایمنی آن‌ها در طول حمل و جابجایی بار بیش‌تر خواهد بود.

امروزه بسته بندی وسایل در اسباب کشی با استفاده از لوازمی مانند کارتن‌های مخصوص از نوع چندلایه، بابل رپ و استرچ رپ صورت می‌گیرد و کاریست که باید بصورت حرفه ای انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است به وسایل آسیب وارد شود. به همین جهت کارگران اتوبار مرتضی گرد نیز معمولا تلاش می‌کنند تا در این مرحله با دقت و ظرافت عمل کنند. استفاده از لایه‌ها و کاورهای پلاستیک و نایلونی کمک بزرگی به حفظ وسایل و اثاثیه می‌کند و مانع از ضربه خوردن به بدنه وسایل می‌شود.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت اتوبار مرتضی گرد در اختیار داشتن بهترین و ماهرترین کارگران حمل بار است. کارگرانی که باید ویژگی‌های مناسبی جهت کار در یک شرکت اتوبار و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان داشته باشند از جمله توانایی جسمی بالا، امانت دار بودن، داشتن روحیه بالای کار، داشتن ارتباطات مناسب اجتماعی، خوش برخورد بودن، داشتن توانایی مناسب جهت بسته بندی انواع وسایل مختلف اداری و خانگی و…

 

اتوبار بارسنتر:

  1. بهترین قیمت
  2. اتوبار مرتضی گرد با بیمه و ضمانت کار
  3. کارگر بی حاشیه

بارسنتر با چندین سال سابقه کاری درخشان درخدمت مردم عزیز هست

  • با کارگران خوش اخلاق و حرفه‌ای و کاربلد
  • با ۴۰٪ تخفیف واقعی و ۱۰۰٪تضمینی
  • شبانه روزی / بدون تعطیلی/ ۲۴ساعته فعال
  • با کامیونت‌های مجهز و ایمن
  • کار خود را به کاردان بسپارید، مشتری همیشگی ما باشید و ما را به اقوام و بستگان خود معرفی نمایید
  • سرویس دهی به تمام نقاط تهران، حومه‌ها و از جمله: جنوب/ شرق و…

در اتوبار مرتضی گرد با کم‌ترین زمان درخدمت شما عزیزان هستیم اتوبار مرتضی گرد با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی کار را برای شما همشهری گرامی انجام خواهد داد. باربری در تهران با بهترین تجربه حمل بار در کل مناطق تهران با چندین سال تجربه باربری و اثاث کشی که می‌تواند به بهترین شکل لوازم ارزشمند و قیمتی شما را انجام دهد.

 

کامیون باربری مناسب کدام است؟

در اختیار داشتن خودروهای حمل بار از ویژگی‌ها و خصوصیات شرکت‌های مناسب اتوبار مرتضی گرد است. امروزه در سراسر جهان، از خودروهایی مانند وانت بار، کامیون ها و یا کامیونت‌ها که خودروهای باری سبک و سنگین محسوب می‌شوند بطور وسیعی در امور باربری استفاده می‌شود. در این راستا اتوبار مرتضی گرد، خدماتی مانند خدمات وانت بار تلفنی را نیز ارائه می‌دهد که برای مشتریانی مناسب است که نیاز به رزرو وانت بار جهت حمل بار دارند.

این خودروها باید مجهز، مناسب و حتی الامکان جدید باشند تا پاسخگوی نیازهای مشتریان اتوبار مرتضی گرد باشند و فضای کافی نیز در بخش حمل بار خود داشته باشند تا بتوان براحتی وسایل یک خانه و یا یک اداره یا شرکت را با کمک آن‌ها جابجا و به مقصد ارسال کرد. البته همانطور که می‌دانید گاهی لازم است که دو یا چند کامیون یا کامیونت جهت حمل و جابجایی اثاثیه استفاده شود.

انتقاد پذیر بودن اتوبار مرتضی گرد : یکی از ویژگی‌های یک شرکت یا موسسه خوب انتقادپذیر بودن است. همه ما زمانی که به موسسه یا مرکز اداری یا تجاری مراجعه کرده ایم، ممکن است بنا به دلایلی از عملکرد پرسنل، نحوه انجام کار یا پاسخگویی رضایت کامل نداشته ایم. در چنین مواردی رساندن صدای مشتریان به مدیران می‌تواند کارساز باشد. در مورد شرکت‌های باربری نیز چنین است. امکان انجام انتقاد و یا ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب به مدیران این شرکت‌ها می‌تواند کمک بزرگی به افزایش کیفیت کار آن‌ها کند اتوبار مرتضی گرد احترام به حقوق شما همشهری گرامی ساکن در سراسر کشور و تهران را با خرید تجهیزات و ملزومات جدید باربری و اتوبار خود برای خدمت رسانی مناسب و هرچه بهتر به شما همشهری گرامی ساکن در تمام نقاط اماده می‌کند.

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود