شرکت حمل و نقل و اتوبار عباس آباد:

باربری و اتوبار عباس آباد یکی از قدرتمندترین ارائه دهنده‌های خدمات جابه جایی و حمل و نقل کالا، اسباب و حمل و انتقال بار در استان تهران است، که با ارائه امکانات و سرویس‌های ویژه خود توانسته است اطمینان مشتریان را نه تنها در شمال تهران بلکه در تمامی نقاط کشور جلب نماید. شرکت حمل بار عباس آباد با داشتن سابقه ای چندین ساله و همچنین استفاده از نیروی متخصص، با تجربه و خوش اخلاق و استفاده از به روزترین و مدرن‌ترین ابزارهای باربری نوین همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود بوده است و تواسته در این امر به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

۴.۹/۵ - (۲۲ امتیاز)

اتوبار عباس آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل و نقل اسباب و اثاثیه اصولی منزل یکی از نکات مهمی است که نیاز به دقت و تخصص خاصی داشته و برای انجام درست این کار باید تمامی تلاش و دقت خود را به کار برد تا مشکلی در هنگام اسباب کشی به وجود نیامده و صدمه ای به وسایلی که انتقال آن‌ها را برعهده دارید نرسد. باربری و اتوبار عباس آباد در تهران با ارائه خدمات بسیار مفیدی از جمله:

  1. ایجاد و پی ریزی یک برنامه ریزی و زمانبندی دقیق برای حمل بار و لوازم
  2. بسته بندی درست وسایل و کالاها
  3. ارسال خودرو‌های باربری استاندارد
  4. چیدمان اصولی اثاثیه در خودروی باربری 
  5. چیدمان لوازم در مقصد

توانسته است مشکلات ناشی از حمل و ارسال هرگونه باری را به حداقل برساند. شما هم بهتر است در هر محله ای از تهران که ساکن هستید، برای اثاث کشی و حمل و نقل ایمن وسایل منزل و یا شرکت خود از شرکت‌های باربری کمک بگیرید که در حوزه فعالیت دارند، تا بتوانید سرویس‌های مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن و با اطمینان کامل تحویل بگیرید. باربری عباس آباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت تمامی نکات ایمنی وسایل شما را منتقل می‌کند و لازم نیست هیچ نگرانی بابت سلامت وسایل ارزشمند خود داشته باشید.

 

ما کلیه وسایل شما را برای اطمینان بیشتر بیمه می‌کنیم و این تضمین را به مشتری می‌دهیم که هیچگونه هزینه اضافی و مازاد بر تعرفه‌های تعیین شده از طرف اتحادیه، از مشتریان عزیز دریافت نخواهد شد. در نظر داشته باشید که میزان دستمزد و هزینه‌های دریافتی از مشتریان به عوامل مختلفی مثل: نوع و حجم بار، وسیله ارسال شده، تعداد نیروی ارسالی و وسایل و تجهیزات استفاده شده در مراحل اسباب کشی بستگی دارد. با این حال شرکت اتوبار و باربری بارسنتر مشهور به قیمت‌های ارزان و معقولانه برای مشتریان است و نیازی نیست نگرانی بابت این مسئله داشته باشید.

 

چرا اتوبار عباس آباد انتخاب درستی است؟

  • بسته بندی با استفاده از تجهیزات به روز و با کیفیت
  • اعتمادسازی در میان مشتریان و کسب رضایت آن‌ها
  • صدور بیمه نامه به صورت رایگان
  •  به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی
  • تیم کاری متشکل از کارکنانی باسابقه
  •  به کار گیری به جدیدترین تجهیزات و متدها
  • حمل و نقل به کلیه نقاط کشور
  • پوشش دهی مناطق بیشتر
  • رانندگان با تجربه و آشنا با مسیرها
  • چیدمان بار به سلیقه شما در محل
  • ارائه سرویس‌های سریع و خدمات با کیفیت
  • سرویس‌های ارزان و تخفیف‌های ویژه
  • خودروهای باربری استاندارد و مسقف و موکت کاری شده
  • تعیین زمانبندی و برنامه جابه جایی اثاثیه
  • اعزام تیم‌های متخصص در محل
  • قابلیت رزرو آنلاین و صحبت با مشاوران شرکت

حمل بار در منطقه عباس اباد:

 

عباس‌ آباد نام یکی از منطقه‌های استان تهران است که بخش عمده آن در منطقه هفت شهرداری تهران و بخش کوچکی از آن در منطقه شماره شش شهرداری تهران واقع شده‌ است. نام خیابان اصلی این محله نیز خیابان عباس‌ آباد است که پس از هفتم تیر ۱۳۶۰ به نام خیابان شهید بهشتی تغییر یافت. از خیابان‌های مهم این منطقه می‌توان بهسهروردی، آپادانا، نیلوفر، نوبخت، مهناز، اندیشه، سورنا، میرعماد و پارسا اشاره کرد. این محله از شرق به خیابان شریعتی از شمال به بزرگراه رسالت و اراضی عباس‌آباد، از غرب به خیابان ولیعصر و محله یوسف آباد و از جنوب به خیابان مطهری منتهی می‌شود.

اراضی عباس‏ آباد در دوره قاجار قریه‏ ای متعلق به عباس قلی خان از نزدیکان حاج میرزا عباس ایروانی (حاج میرزا آقاسی) صدراعظم محمدشاه قاجار (حکومت: ۱۲۶۴-۱۲۵۰ ق) بوده است. حاج میرزا آقاسی در این قریه باغی را احداث کرد که به باغ عباس ‏آباد مشهور شده و باعث رونق اراضی عباس ‏آباد گردید.

 

در سال ۱۳۵۳ تصمیم گرفته شد در این اراضی بزرگ‌ترین مجموعه شهری دنیا با عنوان شهستان پهلوی ساخته شود و نهایتا در سال ۱۳۵۴ طرح جامع آن توسط شرکت انگلیسی لوالین دیویس تدوین گردید، با این هدف که تهران به زیباترین و مدرن‌ترین شهر خاورمیانه تبدیل شود. قرار بر آن بود که این مجموعه کاربری‌های متعدد دولتی، تجاری، و فرهنگی داشته باشد.

در حال حاضر این خیابان  یکی از گران‌ترین نقاط استان تهران می باشد و ساختمان دانشکده اقتصاد و بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان سنجش و آموزش عالی و مصلی تهران به همراه گلدسته ای از مهم‌ترین بناهایی هستند که در این منطقه خود نمایی میکنند. همچنین شرکت اتوبار و باربری بارسنتر در کلیه نقاط این منطقه سرویس‌های باربری خود را با قیمت‌های باورنکردنی و با کیفیت عالی ارائه می‌کند.

 

در صورتی که اسباب کشی در پیش رو دارید یا وسیله ای را نیاز دارید جا به جا کنید، باربری و اتوبار عباس آباد آماده ارائه خدمات خود به شما است. برای استعلام قیمت‌ها و یا اگر سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان باربری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی تماس بگیرید. همچنین با استفاده از لینک‌ها و شماره‌های پایین همین صفحه و یا استفاده از قسمت رزرو آنلاین می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با خدمات شرکت باربری بارسنتر

  1. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  2. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  3. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  4. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  5. باربری هنگام

 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و اتوبار عباس آباد انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات اتوبار عباس آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری و اتوبار عباس آباد مورد اطمینان است؟

شعبه باربری عباس آباد زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه زمان‌هایی سرویس دهی دارید؟

شرکت ما در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شماست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.