اتوبار شهید ثانی آماده انجام خدمات اسباب کشی:

روز اسباب کشی فرا رسبده و هنوز نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید؟ اثاثیه کمی دارید؟ یا اینک برعکس تعداد وسیله‌های شما زیاد است؟ خوب فقط کافیست تلفن را بردارید و با اتوبار شهید ثانی تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات اسباب کشی را برای شما ارائه دهیم. با گذشت زمان زندگی انسان از حالت ساده خود خارج و پیچیده‌تر شده است این تغییر وتحولات بر روی وسایل زندگی و حمل و نقل آن‌ها نیز تاثیر گذاشته است و باعث شده که شما تمامی مراحل یک اسباب کشی را به تنهایی انجام ندهید بلکه تمامی خدمات اسباب کشی را از یک شرکت معتبر بخواهید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار شهید ثانی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار شهید ثانی با ارائه خدمات به همشهریان تهرانی و تحت پوشش قرار دادن اکثر مناطق تهران سعی براین داشته تا یک اسباب کشی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید به همین خاطر با قرار دادن شعبه‌های متفاوت در تهران دسترسی را برای شما عزیزان راحت نموده است.

چرا باید اتوبار شهید ثانی را انتخاب کنیم؟

نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید و چه باربری را انتخاب کنید؟دغدغه فکریتان این است که  کدام باربری تجهیزات موردنظر شما ازجمله کامیون و کامیونت‌های ایمن و مورد نیاز شما را داراست  ما در کنار شما هستیم تا در کنار کارکنان و پرسنل متخصص خواسته‌هایتان را مو به مو اجرا کنیم همه چیز برایتان رضایت بخش خواهد بود. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که باربری بارسنتر تمامی خدمات اسباب کشی را به شما رائه می‌دهد لازم نیست شما نگران چیزی باشید زیرا با انتخاب اتوبار شهید ثانی لازم نیست که شما وسیله ای را از جایی به جای دیگر انتقال دهید تیم حرفه ای ما اینجا هستند تا تمامی این خدمات را برای شما به بهترین روش ممکن انجام دهند.

جابه جایی و اسباب کشی در فصول مختلف باعث شده است که باربری ما تلاش خود را افزایش دهد تا رفاه را برای شما عزیزان در امر اسباب کشی گسترش دهد. اتوبار شهید ثانی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت باربری  در تهران اماده است که بار شما را به هر نقطه ای از ایران بخواهید جا به جا کند. دیگر استرس پیدا کردن ماشین‌های باربری یا افرادی که برای شما وسایلتان را جا به جا نمایند نباشید، بسته بندی لوازم منزل و حمل اثاثیه را از اتوبار شهید ثانی بخواهید. شما می‌توانید با انتخاب باربری شهید ثانی از  خدمات به صورت شبانه روزی  استفاده نمایید.

 تیم بسته بندی باربری بارسنتر:

در صورتی که وقت کافی برای بسته بندی وسایل و اثاثیه خودتان ندارید، می‌توانید تیم بسته بندی بار سنتر را رزرو نمایید تا این کار را به سرعت و با مهارت برای شما انجام دهد در کم‌ترین زمان با استفاده ار بهترین تجهیزات ممکن این کار را برای شما انجام خواهند داد. یکی از کارهای روزمره ما در این دنیا جابجایی کالا و یا جابجایی محل سکونت ما انسان‌ها است. ممکن است شما بخواهید از شهری به شهر دیگر جا به جا شوید اثاث کشی در زندگی ما معنی جابجایی و یا کوچ کردن از مکانی به مکانی دیگر است مهم نیست که مقصد شما کجا باشد زیرا رانندگان ما به صورت حرفه ای برای شما این کار را انجام خواهند داد. خدماتی که باربری بارسنتر برای شما عزیزان انجام می‌دهد شامل  بسته بندی و اسباب کشی تضمینی، که به صورت ۱۰۰درصد تضمینی با کادر مخصوص باربر مجرب و خوش اخلاق. کامیون‌های بزرگ‌ مسقف و کارگرهای ورزیده و تضمینی ارسال کامیون‌در کم‌ترین زمان به تمام نقاط تهران و شهرستان‌ها. ارسال کارگر جهت بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته توسط کادری مجرب و حرفه ای بدون هیچگونه محدودیت در سراسر تهران صورت می‌پذیرد پس تلفن را بردارید و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشاورات لازم را جهت باربری از کارشناسان ما دریافت نمایید.

انتخاب باربری مناسب جهت انجام یک اسباب کشی با کیفیت :

قبل از شروع به اقدام اسباب کشی ابتدا یک اتوبار خوب برای اسباب کشی انتخاب کنید فرقی نمی‌کند که اثاثیه منزل شما چه مقدار باشد و یا قصد داشته باشید به کدام نقطه از تهران اسباب کشی کنید زیرا ما از تهران به هر نقطه ای که شما مد نظرتان باشد جا به جایی را انجام خواهیم داد.

مهم نیست که وسیله‌های شما چه میزان سنگین باشد و یا جا به جایی آن‌ها خیلی سخت باشد جابه جائی لوازم سنگین مانند یخچال، لباس شوئی و … برای کارگران باربری ما کار سختی نیست زیرا آن‌ها اموزش‌های لازم را جهت باربری دیده اند و قادر هستند بدون اینکه کوچک‌ترین مشکل و یا صدمه ای به وسایل شما وارد شود آن را جا به جا کنند.

جالب است که بدانید شما می‌توانیدخدمات بسته بندی لوازم را نیز از اتوبار شهید ثانی دریافت نمایید با خیال راحت کار بسته بندی لوازم تان را نیز به آن‌ها بسپارید تا به صورت ایمنی و با رعایت نکات اصولی لوازم را برای شما بسته بندی نمایند.

خدمات ویژه اثاث کشی توسط اتوبار شهید ثانی:

اگر تمامی مراحل بالا به خوبی انجام شود، می‌توان گفت که چیدمان اثاثیه بعد از حمل و نقل خیلی مهم است  و یکی از مزیت‌های انتخاب باربری بارسنتر تیم چیدمان است که برای شما بعد از تخلیه بار وسایل را به صورت دلخواه خواهند چید تیم چیدمان اتوبار شهید ثانی با رضایت و خواست مشتری و طبق نظر مشتریان، چیدمان اثاثیه را انجام خواهند داد به صورت دلخواه شما عزیزان. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان باربری بارسنتر  قبل از اسباب کشی یک مشاوره رایگان دریافت نمایید. که در طی آن می‌توانید بهترین زمان و شرایط را برای اسباب کشی خود و جابه جایی بار داشته باشید و هر سوالی که داشته باشید مشاوران ما پاسخگو آن هستند از همه مهم‌تر از قیمت و لوازم مورد نیاز برای بسته بندی لوازم خود و همچنین هزینه‌های باربری را به صورت دقیق می‌توانید از مشاوران ما دریافت نمایید.

اتوبار شهید ثانی کادری مجرب از افراد حرفه ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تمامی پرسنل ما از اخلاق و رفتار خوب برخوردار هستند تا خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه را به عهده بگیرند. از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید تا حمل اثاثیه منزل خود را به صورت امن و بدون هیچگونه خسارتی  به مقصد مورد دلخواه خود جابه جا نمایید.

مدیریت بارسنتر با استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به جاده و تمام مسیرهای داخل شهر و بین شهری را می‌شناسند به همین خاطر مورد اطمینان مشتریان قرار گرفته اند. تجربه کاری بالا و رانندگی با احتیاط به شما ضمانت یک جابه جایی اثاثیه امن را می‌دهد ما رسیدن وسایل شما به مقصد آن هم به طور سالم را به شما تضمیین خواهیم داد. لازم نیست نگران بسته بندی لوازم خودتون باشین زیرا با استفاده از تجهیزات اصولی توسط تیم ما بسته بندی می‌شوند.

باربری بارسنتر با استفاده از مجهزترین ماشین‌های باربری بهترین ماشین‌های باربری در اختیار شما قرار می‌دهند تمامی ماشین‌های این مجموعه بسیار مجهز و استاندارد هستند. یک باربری مطمن باید بیمه نامه معتبر در اختیار شما قرار دهد پس در صورت هر گونه خسارتی به شما هزینه بیمه پرداخت می‌گردد و خسارت وارد شده برای شما توسط بیمه نامه معتبر جبران خواهد شد. رعایت نکات ایمنی در هنگام اسباب کشی سلامت لوازم را تضمین می‌کند به همین خاطر  ما با دقت کافی لوازم شما در مسافت‌های طولانی جا به جا خواهیم کرد.

از نکات بسیار مهمی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد می‌توان بسته بندی اثاثیه منزل پرداخت اگر بسته بندی به صورت حرفه ای و اصولی انجام شده باشد. امکان اینکه به آن صدمه وارد شو بسیار کم هست، اگر شما وسایل را بدون دسته بندی و بدون نکات درنظر گرفتن نکات بسته بندی ایمن انجام دهید وسایل با ارزش شما در هنگام جابجایی و در هنگام تخلیه و چیدمان دچار مشکل خواهند شد و ممکن است به آن‌ها اسیب وارد شود به همین خاطر سپردن وسایلتان به اتوبار شهید ثانی می‌تواند ریسک این خطرها را کاهش دهد.

اگر بخواهید بسته بندی را به تنهایی انجام دهید ممکن است کار زمان بر و پر دردسری برای شما باشد. مثل اینکه بسته بندی و مرحله خسته کننده ای برای شما باشد تازه بعد از مرحله بسته بندی نوبت به چیدمان وسایل می‌رسد که جا به جایی وسایل به تنهایی کار دشواری است به همین خاطر بارسنتر با ارائه تیم حرفه ای برای شما عزیزان تمامی این مراحل را آسان نموده است.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار شهید ثانی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار شهید ثانی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار شهید ثانی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند