حمل بار با اتوبار شهید باقری:

اتوبار شهید باقری یکی از مجهزترین و بهترین باربری‌های استان تهران است که خدماتی عالی و بی نظیر را در زمینه حمل اثاثیه و اسباب کشی برای تمامی شهروندان ارائه می‌دهد. باربری و اتوبار شهید باقری دارای یک پرسنل کاری بسیار متعهد و مجرب می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی و حمل و نقل در شهر هستند. این باربری یکی از موفق‌ترین باربری‌ها است که چندین سال سابقه در امر باربری دارد و می‌توانید با اعتماد به این گروه از بهترین خدمات اثاث کشی وسایل لذت ببرید.

۴.۷/۵ - (۲۵ امتیاز)

اتوبار شهید باقری

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

چرا اتوبار شهید باقری را انتخاب کنیم؟

باربری و اتوبار شهید باقری تمامی مشکلات خانواده و شرکت‌ها را در یک چشم به هم زدن برطرف کرده است و کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل را به صورت صفر تا صد انجام می‌دهد. باربری شهید باقری در امر باربری چندین سال سابقه دارد و در طی سالیان اخیر بهترین خدمات باربری و حمل بار را به مشتریان خود ارائه نموده است. از سرویس‌های ارائه شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی حرفه ای با بهترین تجهیزات و کارتن‌هایی محکم
  • ارسال نیروی متخصص جهت بسته بندی و حمل بار (خانم یا آقا)
  • ارسال انواع وسایل نقلیه حمل و نقل با رانندگان مسلط بر مسیرها
  • مشاوره رایگان و شبانه روزی برای خدمات اسباب کشی
  • تضمین کیفیت امور اثاث کشی و حمل و نقل وسایل
  • ارایه بیمه نامه باربری در صورت نیاز مشتری
  • قیمت‌های منصفانه و زیر نظر اتحادیه باربری
  • ارسال سرویس باربری سبک ( وانت بار شهید باقری، نیسان بار شهید باقری) و سنگین (خاور، کامیون، ایسوزو)
  • نصب و راه انداری انواع وسایل الکترونیکی و چیدمان اثاثیه در محل

 

یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های حمل اثاثیه، بسته بندی صحیح لوازم است، که اتوبار شهید باقری توانسته در این زمینه بسیار موفق شود. در باربری بارسنتر یک گروه فقط برای امر بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل در نظر گرفته شده است که امر بسته بندی را در مدت کوتاهی و با رعایت تمامی نکات ایمنی انجام می‌دهند. در بیشتر موارد زمانی که تصمیم می‌گیرید که خودتان وسایل را بسته بندی می‌کنید احتمال آسیب رسیدن به وسایل بسیار زیاد است و میزان خسارت‌های احتمالی در حین حمل و نقل به شدت افزایش می‌یابد. اما با سپردن کار بسته بندی به اتوبار شهید باقری می‌توانید این احتمالات را کاهش دهید و می‌توانید تمامی وسایل خود را بدون هیچ گونه آسیبی تحویل بگیرید.

وسایل نقلیه مسقف برای حمل بار:

یکی دیگر از مواردی که در امر باربری و حمل بار حائز اهمیت هست استفاده از وسایل نقلیه استاندارد و همراه با تجهیزات مناسب است. مشاورین  و متخصصین زبده باربری شهید باقری با انتخاب ماشین‌های باربری مجهز با کف موکت کاری شده و نیسان بار و وانت بارهای مسقف و عایق کاری شده ویژه حمل بار توانسته است با انتقال و بسته بندی بی نقص وسایل سنگین مانند گاو صندوق، یخچال‌های ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد و مبلمان و همچنین استفاده از رانندگان با تجربه و داری اخلاق حرفه ای جابه جایی وسایل سنگین را راحت‌تر کند. اتوبار شهید باقری متعهد به خدمت به شما همشهریان و مشتریان عزیز است و خدمت به شما را افتخار خود می‌داند.

از موارد مهمی که باربری را بی خطر می‌کند استفاده از رانندگان با تجربه است. در اتوبار شهید باقزی چندین راننده با سابقه وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند. رانندگان شرکت بارسنتر به تمامی خطوط‌ها و مسیرها حمل بار شهر آشنا هستند و بهترین مسیر را در ساعات شلوغی و ترافیک انتخاب می‌کنند. پرسنل اتوبار شهید باقری تمامی تلاش خود را می‌کنند تا وسایل شما را در مدت کوتاهی و بدون هیچ آسیبی به مقصد برسانند. تمامی رانندگان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی برای حمل بار در سطح استان تهران هستند.

بیمه رایگان با بهترین قیمت‌ها:

پرسنل خبره حمل و نقل بار و اتوبار شهید باقری با روش‌های مدرن و اروپایی بسته بندی و انتقال کالا آشنا هستند و کلیه وسایل شما  را با استفاده از تجهیزات بسته بندی صنعتی و پیشرفته و ماشین‌های استاندارد موجود در اتوبار بارسنتر بسته بندی و ارسال می‌کنند. پرسنل مجرب در مرکز باربری شهید باقری، پس از تخلیه و بارگیری کالا، به مشتری در دکوراسیون و چیدمان اثاثیه کمک می‌کنند و با نهایت دقت و در کم‌ترین زمان ممکن چیدمان وسایل را در محل کار و یا منزل شما برایتان به انجام رسانده و اگر وسیله الکترونیکی دارید برای شما نصب و راه اندازی می‌کنند.

از وانت بار و نیسان گرفته تا ایسوزو کامیون‌هایی در اندازه کوچک متوسط و بزرگ و همچنین خاور‌های بسیار مجهز در باربری و اتوبار شهید باقری موجود است. همچنین برای سلامت بار کلیه ماشین‌ها موکت کاری شده اند و از ضربه گیر‌های مخصوص در آ‌ن‌ها استفاده میشود تا در هنگام حمل و انتقال، اجناس به یکدیگر و یا به بدنه خودرو برخورد نداشته باشند. به علاوه کلیه وسایل شما شامل بیمه رایگان میشوند و شرکت بیمه گذار موظف می‌شود که در صورت بروز خسارت، کلیه هزینه‌ها را به مشتریان پرداخت کند، پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

در شرکت اتوبار شهید باقری هزینه‌های دریافتی از مشتریان در مقابل سرویس‌های با کیفیت ارائه شده بسیار منصفانه و ارزان است و هیچ هزینه اضافه از مشتریان دریافت نمی‌شود. در نهایت کالای مشتریان عزیز در هر اندازه و حجمی که باشد، قبل از فرایند انتقال در مرکز باربری شهید باقری تحت حمایت شرکت بیمه معتبر قرار می‌گیرند و در صورت بروز حوادث ناگهانی و غیر مترقبه، شرکت بیمه گذار کلیه خسارات را جبران می‌کند.

استرس‌های اسباب کشی در شهر شلوغ تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای رهایی از این استرس‌ها، اسباب کشی در تهران را با اتوبار شهید باقری تجربه کنید.

نحوه دریافت خدمات اسباب کشی در منطقه شهید باقری تهران

بزرگراه شهید باقری (نام پیشین: اتوبان ۴۵ متری تهرانپارس) بزرگراهی است در شمال شرق تهران که از بزرگراه شهید بابایی آغاز و تا بزرگراه شهید یاسینی و محله تهران نو ادامه دارد. این بزرگراه مرز غربی محله تهران‌پارس است. این بزرگراه در جهت شمالی و جنوبی قرار دارد و طول این بزرگراه ۸/۵ کیلومتر است به همین علت از معابر مهم حمل و نقل شرق تهران محسوب می‌شود. این بزرگراه در مسیر خود از خیابان‌های ۳۵ متری استقلال، بزرگراه شهید زین الدین، خیابان ۱۹۶ غربی، خیابان فرجام، بزرگراه رسالت، خیابان جانبازان (گلبرگ) و خیابان دماوند تقاطع دارد.

اگر گذرتان به منطقه ۲۲ شهر تهران خورده باشد، حتما متوجه بافت غالبا نوساز این منطقه از شهر تهران خواهید شد. شهرک باقری نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و از سال ۱۳۸۴ به طور کامل قابل سکونت بوده است هر چند که در ابتدا خانه‌های این منطقه فاقد سند رسمی بوده است اما با توجه به رونق منطقه و رشد بی سابقه ی ساخت و ساز در این محدوده باز هم خانواده‌های بسیاری را برای سکونت به سمت خود کشاند.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های منطقه شهید باقری ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان اتوبار شهید باقری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.

باربری پرستار


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط اتوبار شهید باقری انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های اتوبار شهید باقری استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.