چرا باید اتوبار خیابان معلم را انتخاب کنیم؟

قرار است که اسباب کشی را انجام دهید؟ نمی‌دانید باید چه شرکتی را انتخاب کنید؟ یا اینکه نمی‌دانید چه اتوباری را باید انتخاب کنید؟ نگران نباشید ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا جهت انجام خدمات اسباب کشی و باربری و حتی حمل‌ونقل یک اتوبار خوب مانند اتوبار خیابان معلم را انتخاب نمایید. ما یک اسباب‌کشی بدون دردسر را برایتان انجام خواهیم داد شما می‌توانید در کنار تیم ما لذت یک خاطره شیرین را بچشید اتوبار خیابان معلم داری مجوز رسمی از اتحادیه باروری کل تهران است به همین خاطر ما به صورت شبانه‌روز حتی در ایام تعطیل و در هفت روز هفته آماده خدمت‌گزاری به شما عزیزان هستیم.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

اتوبار خیابان معلم

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تخصص حرفه ای را با پرسنل ما تجربه کنید:

پرسنل تخصصی و حرفه‌ای ما در امر جابجایی و بسته‌بندی و همچنین حمل‌ونقل  مهرت خاصی دارند. شما می‌توانید براحتی تمامی وسایل خود را به ما بسپارید و به‌صورت بسته‌بندی شده در مقصد جدید تحویل بگیرید. خدمات چیدمان اثاثیه منزل به چه صورت انجام می‌شود اتوبار خیابان معلم یک شرکت معتبر که دارای چندین سال سابقه کاری است به همین خاطر تمامی نیروهای حرفه‌ای آن آموزش‌های لازم را جهت چیدمان و بسته‌بندی دیده‌اند. شما می‌توانید تمامی وسایلی که در منزل جدید انتقال داده را با رزرو تیم چیدمان دکوراسیون کنید اتوبار خیابان گرگان یکی از مناسب‌ترین و بهترین اتوبارها در سطح شهر تهران است. شما می‌توانید از جدیدترین و بروزترین ماشین‌های مجهز به باربری استفاده نمایید. اگر نیاز به ماشین‌های حمل و نقل و باربری اتوبار خیابان معلم داشتید فقط کافیه با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش مورد نظر خود را بدهید. این ماشین‌ها شامل کامیون‌های ۶و۷ متری، نیسان بار وانت‌بار، هیونداها، ایسوزوها، خاورها و دیگر ماشین‌ها است که براحتی می‌توانند در کمترین زمان ممکن تمامی اسباب و اثاثیه شما را انتقال‌ دهند. همچنین اتوبارخیابان معلم با استفاده از راننده‌های مجهز و حرفه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند تمامی بار شما را حتی در شبانه انتقال دهد رانندگان ما دارای چندین سال سابقه کاری هستند. به همین خاطر به رانندگی در آب‌وهوای بد مثل آب و هوای بارانی یا برفی و همچنین رانندگی شبانه مسلط هستند. پس نگران نباشید زیرا تمامی کارکنانی که در این مجموعه کار می‌کنند همگی حرفه‌ای هستند و آموزش‌های لازم را جهت رانندگی بسته‌بندی حمل‌ونقل و دکوراسیون و دیگر خدمات دیده‌اند.

خدمات بسته‌بندی در اتوبار خیابان معلم به چه صورتی انجام می‌شود؟

ما با استفاده از جدیدترین و بروزترین ابزارها می‌توانیم تمامی خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام دهیم. تمامی کارگران ما آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با استفاده از جدیدترین متدها و ابزارهایی که مجموع بار سنتر در اختیار آن‌ها قرار داده است تمامی وسایل شما را بسته‌بندی خواهند کرد. آن‌ها با استفاده از مهارتی که طی چندین سال کار به دست آورده‌اند وسایل شکستنی را از دیگر وسایل تفکیک کرده و آن‌ها را در جعبه‌های مستحکم قرار می‌دهند. و با استفاده از چسب‌های مخصوص جعبه‌های مستحکم را بسته‌بندی خواهند کرد تا در حین جابجایی به ماشین‌های باربری در صورت صدمه دیدن یا در صورت ضربه دیدن به آن‌ها صدمه وارد نشود. پس به همین خاطر نگران و بسته‌بندی وسایل خود نباشید زیرا ما حساسیت شما را در این ‌باره درک خواهیم کرد به همین خاطر تمامی وسایل شما را بدرستی بسته‌بندی خواهیم کرد. تا در حین جابجایی به منزل جدید دچار مشکل نشود و استفاده از تجهیزات که مجموع بار سنتر در اختیار ما قرار داده است تمامی وسایل شما بدرستی بسته‌بندی خواهد شد. کافی است که هنگام تماس با مشاوران ما تیم بسته‌بندی را انتخاب نمایید. تا از یک بسته‌بندی مطمئن و ایمنی برخوردار شوید. ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار و همچنین سلفون‌ها و چسب‌های مخصوص و کارتون‌های مستحکم تمامی لوازم شما را به صورت ایمنی بسته‌بندی خواهیم کرد. بعد از آن نوبت می‌رسد به حمل‌ونقل که توسط ماشین‌های باربری مجموع بار سنتر برای شما مشتریان عزیز انجام می‌شود.

ممکن است که اسباب‌کشی شما برون‌شهری باشد یعنی این‌که قرار است از تهران به شهر دیگر تمامی وسایل خود را جابجا کنید بعضی‌ها بر اثر انتقالی و همچنین مهاجرت به شهر دیگر از خدمات برون‌شهری ما استفاده می‌کنند. به همین خاطر برای استفاده از خدمات برون‌شهری با یک ماشین مناسب انتخاب کنید ماشین‌هایی مثل خاور، هیونداها، که قابلیت این را دارند وسایل بیشتری را باربری کنند مناسب اسباب کشی‌های برون‌شهری است. پس به همین خاطر شما می‌تواند برای جابه‌جایی برون‌شهری از ماشین‌های ویژه مجموعه اتوبار خیابان معلم استفاده نمایید. در تردد در جاده‌ها احتیاج به یک بارنامه دولتی داریم زیرا در هنگام تردد در مسیر رفت‌وآمد و جاده‌ها ممکن است بدون در دست داشتن بارنامه به مشکل بر بخورید. به همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما یک بارنامه معتبر را صادر خواهد کرد. تا در حین تردد از پلیس راه‌ها و همچنین ایست‌های بازرسی به مشکل برنخورید. برای خدمات درون‌شهری می‌توانید از ماشین‌هایی مثل وانت بار نیسان بارها و ماشین‌های vip استفاده کنید. اگر تعداد وسیله و اسباب اثاثیه شما کم و مقدار آن‌ها حجیم نیست می‌توانید از وانت‌بارها استفاده کنید. که هم در زمان و هم در قیمت‌های خود صرفه‌جویی کرده باشید. برای جابجایی وسایل کوچک و کم پیشنهاد مجموعه اتوبار خیابان معلم به شما استفاده از وانت‌بارها است. زیرا وانت‌بارها توانایی آن را دارند که سرعت بیشتری داشته باشند و همچنین بار را به‌درستی برای شما با تعداد کم جابجا کنند و در هزینه‌های خود با این امر صرفه‌جویی خواهید کرد. پس نگران قیمت و هزینه‌ها هم نباشید زیرا شما با انتخاب اتوبار خیابان معلم از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه برخوردار می‌شوید.

مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن قیمت‌های منصفانه و تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را به شما دوستان عزیز و گرامی ارائه می‌دهد.

اتوبارخیابان معلم ارائه دهنده بهترین سرویس‌های ویژه اسباب کشی:

ما در کنار شما هستیم تا یکی اسباب‌کشی عالی را برای شما به ارمغان بیاوریم پس نگران وسایل خود نباشید زیرا آن‌ها قرار است به درستی و با سلامت کامل در محل موردنظر شما تحویل شما داده شود تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید. و روز اسباب‌کشی خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید. شما می‌توانید در هفت روز هفته و همچنین در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز با اتوبار خیابان معلم همراه باشید. زیرا پرسنل ما به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستند و تمامی خدمات اسباب‌کشی و همچنین باربری را برای شما گسترده‌تر کنند. به همین خاطر ما با استفاده از تکنولوژی‌های جدید روز و متدهای جدید روز خدمات اسباب کشی را برای شما انجام خواهیم داد و درحال تلاش هستیم که این خدمات را برای شما مشتریان عزیز پیشرفته‌تر کنیم. اعتماد شما به شرکت باربری بار سنتر باعث افتخار ما است پس نگران سلامت وسیله‌های خود نباشید زیرا ما ایمنی کامل را برای جابجایی وسایل شما استفاده خواهیم کرد و حساسیت شما عزیزان را به دربار وسایلتان و نحوه جابجایی آن‌ها و حمل‌ونقل آن‌ها بسیار درک خواهیم کرد. به همین خاطر با استفاده از کارگران و نیرومند و حرفه‌ای و زبده ای که چندین سال سابقه کاری دارند به صورت دلسوزانه تمامی وسایل شما را حمل و نقل می‌کنیم و در ماشین‌های باربری به صورتی می‌چینیم که با یک بار رفت‌وآمد بتوانیم تمامی بار خود را به مقصد جدید خود انتقال دهید. البته این به میزان بار شما نیز بستگی دارد اما سعی ما بر این است که با یک پررفت‌وآمد تمامی بار شما به مقصد جدیدتان انتقال دهد تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

صدور بیمه نامه توسط بارسنتر:

برای تضمین سلامت بار شما یک بیمه نامه قرار داده‌ایم این بیمه‌نامه می‌تواند به دلخواه شما مشتریان عزیز صادر شود یعنی این‌که شما می‌توانید سقف بیمه نامه را کاهش یا افزایش دهید. هرچه میزان وسایل ارزشمند و قیمتی شما بیشتر باشد می‌توانید سقف بیمه‌نامه را افزایش دهید. برای سلامت بار شما بیمه نامه توسط شرکت‌های بیمه معتبر صادر خواهد شد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خسارت تمامی خسارات وارد شده به شما عزیزان پرداخت شود اگرچه با انتخاب اتوبارو باربری خیابان معلم هیچ خسارتی به وسیله‌های شما وارد نمی‌شود اما ما بازهم برای رعایت نکات ایمنی و سلامت بار شما بیمه نامه معتبری را در نظر گرفته‌ایم تمامی وسایل‌های شما توسط مجموعه بار سنتر بیمه می‌شوند. از زمانی که وسایل در ماشین‌های باربری ما چیده می‌شود تا زمانی که توسط کارگران حرفه‌ای اتوبار خیابان معلم تخلیه می‌شوند. تمامی وسایل شما زیر نظر بیمه نامه معتبر است پس نگران خسارت دیدن و یا آسیب دیدن وسایلتان نباشید زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل وسایل شما ایمن هستند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خیابان معلم بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خیابان معلم استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خیابان معلم کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند