اتوبار خیابان دهقان در روزهای اسباب کشی در کنار شماست:

قصد انجام اسباب‌کشی را دارید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید ما به شما توصیه می‌کنیم با انتخاب اتوبار خیابان دهقان تمامی خدمات اسباب کشی شما بدرستی و با ایمنی بالا انجام شود.
فقط کافی است به شرکت ما اطمینان نموده و آن را جهت انتخاب باربری اسباب‌کشی حمل‌ونقل و همچنین حمل‌ونقل ادارات انتخاب نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار خیابان دهقان

📱 جهت تماس کلیک کنید📱

شرق تهران        ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شرق تهران      ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شمال تهران       ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

مرکز تهران        ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

غرب تهران        ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

جنوب تهران     ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

جنوب تهران     ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

مدیریـــت           ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

اگر به دنبال کمک حرفه‌ای برای اسباب کشی و باربری هستید، شرکت اتوبار خیابان دهقان می‌تواند به شما کمک کند. این یک ایده عالی است تا از خودتان دردسر نجات پیدا کنید و به حرفه‌ای‌ها اجازه دهید مراحل اسباب کشی را بر عهده بگیرند.

بسته بندی لوازم و کالاهای اداری توسط اتوبار خیابان دهقان :

در بعضی موارد قصد انجام اسباب کشی ای و حمل‌ونقل کالاهای اداری را دارید ما برای شما اینکار را انجام می‌دهیم. اتوبار خیابان دهقان فقط اسباب‌کشی منازل را انجام نمی‌دهد. بلکه برای شما اسباب‌کشی و حمل و نقل کالاهای اداری و شرکت‌های خصوصی را نیز انجام خواهد داد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه باربری و همچنین نوع باربری بار سنتر با مشاوران ما در تماس باشید. تا راهنمایی‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی بی‌دردسر در کم‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت کار بالا به شما بدهند. پس همین الان تلفن را بردارید و با شماره‌های بالا تماس بگیرید. مراحل اسباب‌کشی و باربری حمل و نقل کالاهای اداری به چه صورت است؟ اما بسته‌بندی تمام لوازم اداری و کالاهای اداری و برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهیم. بسته‌بندی کالاهای اداری کمی متفاوت‌تر نسبت به بسته‌بندی لوازم منزل هستند و باید با دقت بیشتری بسته‌بندی شوند.
زیرا ممکن است اگر با دقت این کار انجام نشوند پرونده‌ها و یکسری از مدارک اداری درعین بسته‌بندی گم یا پاره شود. به همین خاطر ما با استفاده از کارتن‌های مستحکم چندلایه تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم. بسته‌بندی به صورتی انجام می‌شود که به هیچکدام از وسایل آسیبی وارد نشود. و بدرستی در کارتون‌های باربری جای‌گذاری شوند ما به شما توصیه می‌کنیم این کار را به‌تنهایی انجام ندهید.
انتخاب تجهیزات مناسب و بسته‌بندی صحیح می‌تواند در انتقال وسایل شما کمک بزرگی باشد. اطمینان حاصل کنید که تجهیزات و روش‌های بسته‌بندی به درستی انجام شود. با استفاده از چرخ‌هایی که در اختیار داریم وسایل سنگین شما را جابجا می‌کنیم و به ماشین‌های باربری خیابان دهقان  انتقال خواهیم داد. لازم نیست که به‌تنهایی این وسایل را جابجا کنید به همین خاطر ما با استفاده از دستگاه‌هایی که در اختیار داریم برای شما عزیزان این کار را انجام خواهیم داد.

کارگران نیرومند و زبده بارسنتر:

جابجایی وسایل به‌تنهایی کار دشواری است به همین خاطر شما باید از چندین کارگر استفاده کنید. شما با انتخاب اتوبار خیابان دهقان می‌تواند چندین کارگر رزرو نمایید. شما می‌توانید به صورت جداگانه کارگرها را رزرو نمایید هرچند تعدادی که کارگر مورد نیاز داشته باشید. اتوبارخیابان دهقان برای شما آن‌ها را فراهم خواهند کرد. کارگران که در این مجموعه مشغول بکار هستند همگی در چندین سال سابقه کار بالا هستند.

از لحاظ نیرو کاملاً ماهر و آموزش‌دیده هستند همچنین آن‌ها می‌توانند به‌راحتی وسایل سنگین شما را برای شما جابجا کند. ما با اعزام چندین کارگر می‌توانیم براحتی تک‌تک وسایل سنگین را جابجا نمایید. پس هنگام تماس با مشاوران ما تعداد کارگران دلخواه خود را برای آن‌ها بازگو کنید. البته آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند که برای اسباب کشی شما چند نفر کارگر احتیاج است. در صورتی که اسباب کشی شما احتیاج به افراد بیشتری داشته باشد. ما می‌توانیم به ‌راحتی این افراد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
پس نگران نباشید زیرا تمامی بار شما بدرستی جابجا می‌شود. کارگران ما به صورت دلسوزانه تمامی وسایل شما را در ماشین‌های حمل بار اتوبار خیابان دهقان قرار می‌دهند تا بدون هیچ‌گونه صدمه‌ای به مقصد و محل اسباب کشی جدیدتان انتقال داده شود.

مجهزترین ماشین‌های باربری به همراه بیمه نامه معتبر:

ماشین‌هایی که در اتوبار خیابان دهقان استفاده می‌شوند همگی از لحاظ فنی به صورت روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرند. تا در حین جابجایی بارهای شما در مسافت‌های طولانی و جاده‌های پرتردد و پرخطر مشکلی برای بارهای شما پیش نیاید. به همین خاطر به‌صورت روزانه تمامی ماشین‌ها توسط کارشناسان ما از لحاظ فنی چک می‌شوند. تا با صحت سالم تمامی وسایل شما به منزل جدیدتان یا محل کار مورد نظرتان ارسال شود.
شما می‌توانید با انتخاب اتوبار خیابان دهقان از ماشین‌های ویژه‌ای برخوردار شوید. این ماشین‌ها شامل: کامیون‌ها، خاورها، هیونداها و همچنین ایسوزو‌ها و دیگر ماشین‌های باربری هست. مدیریت مجموعه بارسنتر انتخاب نوع ماشین باربری را بر اختیار مشتریان قرار داده است. یعنی شما می‌توانید طبق سلیقه دلخواه خود و همچنین با توجه به بار موردنظر ماشین موردنظر خود را انتخاب نمایید. ما به شما توصیه می‌کنیم برای انتخاب نوع ماشین باربری با مشاوران ما در تماس باشید. آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را با توجه به مقدار بار شما و نوع بار شما به شما پیشنهاد دهند. به همین خاطر برای دریافت اطلاعات بیشتر با آن‌ها تماس بگیرید و از یک مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

در انتخاب نوع ماشین باربری دقت داشته باشید زیرا قرار است تمامی وسایل شما با این ماشین جابجا شود. پس ما به شما توصیه می‌کنیم که قبل از انتخاب نوع ماشین باربری از مشاوره رایگان با پرسنل ما برخوردار شوید.

شما برای این‌که بارتان به سلامت به مقصد برسد احتیاج به یک تضمین دادید این تضمین به چه صورت به شما داده می‌شود؟ مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن بیمه نامه معتبر شما را از سلامت رسیدن بارتان به مقصد مورد اطمینان قرار می‌دهد.

مشاوره رایگان توسط پرسنل اتوبار خیابان دهقان :

شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با پرسنل ما در تماس باشید و هنگام تماس با مجموعه اتوبار خیابان دهقان از یک مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما مشتریان گرامی انجام دهیم. پس نگران رزرو نوبت خود نباشید تنها با یک تماس تلفنی از چند روز قبل از اسباب‌کشی و یا باربری با مشاوران ما می‌توانیم نوبت مورد دلخواه خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید. تا در روز تعیین شده نیروهای باربری بار سنتر را برای شما عزیزان ارسال نماییم تا بتوانید بخوبی تمامی خدمات را انجام دهیم.

بله، می‌توانید با کمک کارشناسان اتوبار خیابان دهقان اطمینان حاصل کنید که اسباب‌کشی و باربری شما به درستی انجام می‌شود.  آن‌ها می‌توانند به شما در انتخاب و بررسی اسباب کشی کمک کنند و همچنین در نظارت بر روند بسته‌بندی و چیدمان مواردی که برای شما اهمیت دارند مشاوره دهند. توصیه می‌شود که تماس بگیرید و نوبت خود را برای اعزام نیروهای اسباب‌کشی تعیین کنید.

بله، بیمه نامه معتبر می‌تواند برای حفاظت از بارهای شما در انتخاب اتوبار خیابان دهقان بسیار مفید باشد. با انتخاب یک شرکت بیمه‌ای معتبر و صادق، می‌توانید خیال خود راحت کنید. همچنین، می‌توانید سقف بیمه را براساس ارزش بار تعیین کرده و از مزایای قابل قبولی برخوردار شوید.
همچنین بیمه نامه‌ی معتبر می‌تواند به شما آرامش بیشتری بخشیده و در صورت وقوع حادثه، مشکلات را کاهش دهد. توصیه می‌کنیم همیشه بررسی دقیقی از شرایط بیمه خود داشته باشید و از اطلاعات به روز استفاده کنید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خیابان دهقان بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خیابان دهقان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خیابان دهقان کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند