موسسه حمل بار و اتوبار خواجه عبدالله:

حتما برای شما هم پیش آمده که اسباب کشی در پیش رو دارید و برای انتقال و نقل مکان به منزل جدید خود دچار استرس و نگرانی شده اید. باربری و اتوبار خواجه عبدالله از شیوه‌های مدرن و استاندارد حمل اثاثیه برای اثاث کشی و حمل بار منازل، اداره‌ها، شرکت‌های اداری و تجاری استفاده می‌کند. تیم باربری و اتوبار بارسنتر با داشتن پرسنل فنی و مجرب و با سابقه همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده است و در تمامی سال‌های فعالیت شرکت، جلب رضایت مشتریان و همشهریان عزیز را در اولویت قرار داده و این مسئله مهم‌ترین اصل حیاتی برای تیم باربری بارسنتر بوده است.

۴.۹/۵ - (۲۰ امتیاز)

اتوبار خواجه عبدالله

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

پرسنل اتوبار خواجه عبدالله با مسئولیت پذیری کلیه نکات ایمنی را رعایت می‌کنند و بدون وارد کردن کوچک‌ترین صدمه ای، مراحل اسباب کشی و وسایل شما را به صورت صفر تا صد جا به جا می‌کنند. بدین ترتیب می‌توان گفت که خسارت‌ها اسیب‌های ناشی از حمل و نقل‌های غیر استاندارد به حد صفر می‌رسد. گروه و کادر فنی اثاث کشی و حمل بار اتوبار و باربری خواجه عبدالله به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود و حمل بار و لوازم به سرتاسر کشور است.

با ارائه سرویس‌ها مربوط به پروسه اسباب کشی به صورت ایمن و مطمئن از جمله: بسته بندی اصولی، حمل بار با خودرو‌های سرپوشیده، انتقال منظم اجناس مختلف، چیدمان لوازم در محل و ارسال خودرو و نیروی فنی خانم و آقا در محل، برای حمل بار دیگر نیازی نیست نگرانی بابت هیچ مسئله ای داشته باشید. چرا که کارکنان و کارشناسان اتوبار خواجه عبدالله بهترین شرایط را برای انتقال وسایل شما فراهم کرده و توانسته اند در حوزه ارائه سرویس‌های مربوط به انتقال اسباب و باربری به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کنند.

خدمات با کیفیت ارائه شده توسط اتوبار خواجه عبدالله:

یکی از مهم‌ترین مراحلی که نیاز به توجه و تجربه بالا دارد، بسته بندی درست و اصولی لوازم است. موسسه اتوبار خواجه عبدالله نیز با در اختیار داشتن کارکنان آموزش دیده و متخصص و همچنین استفاده از تجهیزات مورد نیاز بسته بندی لوازم مختلف منزل مانند:

  1. انواع کارتن‌های با کیفیت و بادوام
  2. کارتن‌های چند لایه و رگال دار
  3. استفاده از ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار و ضد رطوبت
  4. انواع استرچ رپ و سلفون
  5. چسب‌های مخصوص و با کیفیت
  6. لیبل‌های مخصوص برای دسته بندی کارتن‌ها

و انواع وسایل مختلف مورد نیاز، اقدام به بسته بندی وسایل ارزشمند و گرانب‌های منزل شما می‌کند. بدین ترتیب استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های بسته بندی صحیح و اصولی باعث می‌شود که این پروسه زمانبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین شکل ممکن به انجام برسد. با استفاده از خدمات بسته بندی در باربری و اتوبار خواجه عبدالله می‌توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی، کلیه اجناس و لوازم منزل خود را به محل موزد نظرتان منتقل و ارسال کنید و اصلا نگرانی بابت آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی در هنگام اثاث کشی و زمان حمل نقل وسایلتان نداشته نباشید.

حمل و نقل بار بدون این که آسیبی به کارتن‌ها و لوازم برسد، هدفی است که کارکنان باربری بارسنتر برای تحقق آن تلاش مکنند و از تمامی تجهیزات و امکانات موجود در شرکت برای رسیدن به به این امر مهم استفاده می‌کنند. کلیه کارکنان و تیم فنی باربری و اتوبار خواجه عبدالله را افرادی خوش برخورد و با تجربه تشکیل می‌دهند و اکثر کارکنان و کارشناسان این شعبه اتوبار را نیروی پرتوان و زبده تشکیل می‌دهد و کلیه مراحل زیر نظر مدیریت شرکت بارسنتر انجام می‌شود.

خودروهای ایمن همراه با بیمه نامه رایگان:

برای این که بار مشتری ایمن و سالم به مقصد برسد، در باربری و اتوبار خواجه عبدالله از برنامه‌های کاری از پیش انجام شده و پی ریزی شده استفاده می‌شود و تدارکات ویزه ای انجام شده است. از جمله این تدارکات می‌توان به استفاده از کادر فنی حرفه ای و کارآزموده، استفاده از خودروهای نقلیه مدرن و تجهیزات باکیفیت حمل و انتقال و خدمات حمایتی همچون بیمه نامه باربری و قیمت‌های ارزان و منصفانه اشاره کرد.

وسایل نقلیه ارسال شده با توجه به حجم و نوع بار شما برای شما ارسال می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت امکان وسایل شما در یک مرحله کامل جابه شود، بدین ترتیب هزینه‌های نهایی نیز کاهش می‌ابد. خودرو ها همگی مسقف بوده و دارای ضربه گیرهای مخصوص هستند، تا در هر شرایط آب و هوایی قابلیت سالم نگه داشتن وسایل را داشته باشند. کارکنان ما وسایل و کارتن‌های سنگین‌تر را در قسمت زیرین وسایل شکستنی و حساس قرار می‌دهند تا در هنگام انتقال و عبور از مسیر‌های پر پیچ و خم هیچ گونه مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید و به یکدیگر برخوردی نداشته باشند.

همچنین رانندگان این خودروها کاملا به مسیرهای درون شهری و بین شهری تسلط کامل دارند و اموزش دیده اند تا با رعایت نکات ایمنی وسایل را انتقال دهند. همانطور که می‌دانید حتی با رعایت کلیه نکات ایمنی، باز هم ممکن است وسایل در صورت بروز حوادث ناگهانی دچار آسیب و خسارت شوند، اما نیازی نیست نگران این موضوع باشید چرا که در اتوبار خواجه عبدالله کلیه وسایل و لوازم شما قبل از شروع فرایند اسباب کشی بیمه می‌شوند و در صورت بروز هر گونه مشکل و خسارتی شرکت بیمه گذار کلیه خسارت‌ها و ضرر‌های احتمالی را برایتان جبران خواهد کرد.

شرکت بابری بارسنتر برای جذب هر چه بیشتر مشتریان قیمت‌های خود را کاهش داده و با تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی آماده خدمت رسانی به شماست. پس اگر می‌خواهید یک اسباب کشی بدون دردسر و راحت را داشته باشید، هرچه سریع‌تر با کارکنان ما در شرکت تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

حمل وسایل در خیابان خواجه عبدالله انصاری:

ایستگاه متروی خواجه عبدالله انصاری یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در تقاطع خیابان بنی‌هاشم و خیابان خواجه عبدالله انصاری در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد. این ایستگاه در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ افتتاح شده و دارای ۴۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده است. رانندگان ما در اتوبار و باربری بارسنتر کلیه مسیرها را کامل می‌شناسند و اگر وسیله ای را می‌خواهید جابه جا کنید و به هر نقطه ای ببرید، کارکنان ما در خدمت شما خواهند بود.

در صورتی که در نزدیکی های خیابان خواجه عبدالله یا هر منطقه ای از تهران ساکن هستید و قصد اسباب کشی و حمل کالاهای خود را به محل دیگری دارید و زمان یا تجربه کافی در این زمینه را ندارید، تنها کافی است با کارشناسان ما در موسسه باربری و اتوبار خواجه عبدالله تماس گرفته تا مشاوره رایگان و اطلاعات مورد نظر شما در اختیارتان قرار دهند و پس از توافق با مشتری، بارنامه تنظیم شده و پرسنل باربری برای ارائه سرویس‌های اسباب کشی به محل مورد نظر شما اعزام می‌شوند. همچنین با استفاده از قسمت رزرو انلاین وبسایت می‌توانید به صورت اینترنتی خدمات مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهید.

اتوبار خواجه عبدالله چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

همانطور که اشاره کردیم این شرکت کلیه خدمات مربوط به باربری و امور اسباب کشی را به صورت صفر تا صد برای شما انجام می‌دهد.

در چه ساعاتی می‌توانیم با شرکت تماس بگیریم؟

در کلیه ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل، کارشناسان ما امادگی خدمت رسانی به شما را دارند.

قیمت‌های سرویس‌های مختلف چگونه محاسبه می‌شوند؟

قیمت‌های و هزینه‌های دریافتی بر اساس نوع سرویس دریافتی شما و طول مسیر شما متفاوت خواهد بود. اما کلیه قیمت‌ها زیز نظر اتحادیه باربری هستند و هیچ هزینه اضافی از مشتریان درفات نمی‌شود