اتوبار حبیب الله رزرو تنها با یک تماس تلفنی:

اتوبار حبیب الله در خدمت افرادی که در جنوب تهران قرار دارند و قصد انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری و دارند فقط با یک تماس تلفنی می‌توانید با اتوبار حبیب ‌الله تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید. تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند کاربلد و آشنا به وظایف خود هستند. همچنین دارای چندین سال سابقه کاری هست و می‌تواند برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی از صفر تا صد را انجام دهند.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار حبیب الله

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

قرار نیست شما به‌صورت حضوری مراجعه کنید بلکه می‌توانید با یک تماس تلفنی نوبت خود را توسط کارشناسان ما ثبت نمایید تا ما در روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز با اتوبار حبیب ‌الله یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین باربری‌ها و اتوبار‌های سطح تهران است که خدمات خود را برای شما مشتریان به‌نحو احسن انجام می‌دهد و خدا رو شکر تا به امروز تمامی مشتریان از خدماتی که برایشان انجام داده‌ایم راضی بوده‌اند.

دسترسی سریع به کادر مجرب بارسنتر:

اما در سراسر تهران برای شمار شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم که شما می‌توانید در شرق تهران، غرب تهران و جنوب تهران، به ‌راحتی به مجموعه باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید. اتوبار حبیب الله مفتخر است که به یاری خدا و لطف مشتریان عزیز خدمات خود را برای شما به‌صورت روزانه گسترده‌تر کند. و به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا تمامی خدماتی که برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهیم را گسترده‌تر کنیم. با چندین سال سابقه کاری در کنار شما مشتریان عزیز هستیم تمامی کارگرانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند متعهد و با اخلاق کاری آماده انجام تمامی خدمات اسباب‌کشی به شما عزیزان است رانندگانی که در اتوبار حبیب الله مشغول به فعالیت هستند همگی مجرب و به‌صورت مسلط به جاده تمامی بار از تهران به هر نقطه که بخواهیم برای شما انتقال می‌دهند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار حبیب ‌الله از تمامی خدماتی که برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود بهره‌مند شوید. پس تلفن را برداری و نوبت خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای باربری و اتو بار حبیب‌ الله را برای شما عزیزان اعزام نماییم. ما در یک روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز با برنامه‌ریزی قبلی حضور پیدا خواهیم کرد و تمامی خدمات اسباب‌کشی از صفر تا صد بسته‌بندی، جمع‌ آوری، چیدمان، باربری حمل‌ونقل، را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم.

رزرو تیم‌های بسته بندی و چیدمان اتوبار حبیب الله:

خدمات بسته‌بندی در اتوبار حبیب‌ الله به‌درستی برای شما انجام می‌شود تمامی وسایلی که در منزل قبلی خودداری را به‌صورت حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌کنیم فرش، مبلمان، گاز، یخچال، تلویزیون، مجسمه، کتاب، لباس، سرویس‌های خواب، سرویس‌های آشپزخانه، را برای شما دوستان عزیز به نحو احسن بسته‌بندی می‌کنیم. و در کارتن‌های چند لایه که مجموعه باربری بار سنتر در اختیار ما قرار داده‌ است برای شما جای‌گذاری می‌کنیم.

با استفاده از چسب‌های مخصوص کارتن‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابجایی و تردد توسط کارگران ما مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید. کارگرانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند متعهد و کاری هستند با استفاده از سابقه بالای کاری با دلسوزی تمام لوازم شما را جابه‌جا می‌کنند شما می‌توانید با انتخاب اتوبار حبیب ‌الله از یک اسباب‌کشی مطمئن و ایمن برخوردار شوید تمامی کارگران که در این مجموعه کار می‌کنند و مختص به مجموعه بار سنتر هستند. به‌همین خاطر تعهد کاری دارند و در قبال وسایل شما مسئول هستند.

بعد از آن نوبت می‌رسد به چیدمان اتوبان حبیب‌الله با در نظر گرفتن تیم چیدمان تمامی لوازم را مطابق با نظر و میل شما در منزل جدیدتان چیدمان می‌کنند و همچنین برای جابجایی وسایل سنگین در کنار شما هستند تا آن‌ها را در جای خود قرار دهد شما می‌توانید با رزرو تمامی بارهای درون‌شهری که برای شما جابه‌جا می‌شود. بیمه‌نامه معتبر را شامل می‌شود تمامی اثاثیه و سایر کالاهای شما توسط یک شرکت معتبر بیمه هستند بارهایی که به شهرهای دیگر هم  منتقل می‌شوند هم دارای بارنامه دولتی هستند. برای خدمات اسباب‌کشی خارج از شهر ما از بارنامه دولتی استفاده می‌کنیم تا در حین رفت‌وآمد مشکلی برای شما پیش نیاید.

تمامی وسایل شما بیمه هستند تا در مقابل حوادث و خسارت‌های وارد شده در صورت لزوم برای شما جبران شود و ما با آرامش خیال سلامت بار شما را بیمه می‌کنیم تا به ‌طور سالم و صحیح به دست شما عزیزان برسد. تیم چیدمان در کنار شما عزیزان است تا تمامی وسایل سنگینی که به‌تنهایی جابجای آن‌ها کار دشوار و سختی است را برای شما جابه‌جا کنند. شما می‌توانید بعد از تخلیه بار توسط نیروهای اتوبار حبیب‌ الله وسایل خود را در جای خود را طبق سلیقه خود جای‌گذاری کنید. شما می‌توانید تمامی دکوراسیون منزل را به تیم چیدمان اتوبار حبیب ‌الله بسپارید. تمامی وسایل شما از کارتون‌هایی که توسط تیم بسته‌بندی چیدمان شده بودند باز می‌شوند و در جای مناسب خود قرار می‌گیرد. شما با رزرو تیم چیدمان می‌تواند تمامی وسایل خود را در جایگاه خود قرار دهید.

نصب و راه‌اندازی لوازم برقی یکی دیگر از کارهای تیم چیدمان هست شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان اتوبار حبیب ‌الله تمامی لوازم برقی ازجمله یخچال، تلویزیون و دیگر وسایل را نصب و راه‌اندازی کنید.

بیمه نامه رسمی برای سلامت بار شما:

ما به‌سلامت وسایل شما بسیار اهمیت می‌دهیم به‌همین خاطر برای شما بیمه‌نامه معتبری را در نظر گرفته‌ایم که در این مقاله درباره بیمه‌نامه برای شما دوستان عزیز صحبت خواهیم کرد. خدمات بسته‌بندی به‌صورت مفید و استاندارد برای شما انجام می‌شود. و در ماشین‌های باربری اتوبار حبیب‌ الله توسط کارگران چیده می‌شود. چیدمان بطوری انجام می‌شود که با یک‌بار رفت ‌و آمد تمامی وسایل شما جابجا شود.

البته هرچه میزان وسایل شما بیشتر باشد میزان رفت‌وآمد هم نیست بیشتر است اما ما سعی بر این داریم تا با چیدمان مناسب و درست تمامی لوازم را با یک‌بار رفت‌وآمد برای شما به منزل جدید انتقال دهیم. بسته‌بندی باید به‌طور صحیح انجام شود و یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در اسباب‌کشی برای به آن توجه کرد بسته‌بندی به‌صورت صحیح است زیرا اگر این کار به‌صورت درست انجام نشود ممکن است به وسایل شما آسیب برسد.

حمل بار باید به‌صورت اصولی انجام شود این کار توسط کارگران مجموعه اتوبار حبیب الله به‌درستی انجام می‌شود تا صدمه به وسایل شما وارد نشود. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با سلامت کامل تمامی وسایل شما را در ماشین‌های باربری چیدمان می‌کنیم و در مقصد جدید مقصد موردنظر دلخواهتان تخلیه می‌کنیم. کارگران اعزام‌شده برای هر سرویسی که قرار است جابه‌جا کنند آمادگی کامل را دارند و مهارت‌های کامل را دیده‌اند و لازم نیست نگران جابه‌جایی وسایلتان باشید زیرا به‌درستی تمامی وسایل را برای شما عزیزان جابه‌جا می‌کنیم بدون کوچک‌ترین وسیله‌ای آسیب ببیند.

تماس با پرسنل بارسنتر به صورت شبانه روزی:

ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد که هنگام تماس با شرکت‌های حمل بار قیمت پایینی را به شما اعلام کند اما گول قیمت‌های پایین را نخورید زیرا قیمت‌هایی که قرار است به شما پیشنهاد شود باید در عوض آن یک کار باکیفیت هم نیز به شما تحویل داده شود پس نگران نباشید ما در صورت قیمت‌های مناسب یک کار خوب را به شما دوستان عزیز تحویل می‌دهیم تمامی خدمات اسباب‌کشی به‌صورت ۲۴ ساعت برای شما عزیزان انجام می‌شود فقط کافی‌ست از چند روز قبل از اسباب کشی به اتوبار حبیب الله زنگ بزنید به نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید.

تا نیروهای خود را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما عزیزان اعزام کنیم. تمامی وسایل شما که در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرند بیمه می‌شوند. این بیمه کاملاً معتبر بوده زیرا باربری حبیب ‌الله با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد بار شما به‌صورت ایمن به منزل و مقصد موردنظر شما می‌رسد. و تمامی وسایلی که در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرند بیمه می‌باشند نگران وسایل و لوازم خود نباشید زیرا سلامت وسایل شما بسیار برای ما اهمیت بالایی دارد. ما در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری از تهران به هر نقطه‌ای که بخواهید برای شما عزیزان انجام دهیم شما به‌صورت همیشگی می‌توانید با باربری ما در تماس باشید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید. خدمات بسته‌بندی باید با ایمنی کامل انجام شود زیرا قرار است بار شما جا به جا شود و ممکن است که به پار شما صدمه وارد شود.

به‌همین خاطر  نگرانی شما را درک کرده‌ایم و ماشین‌های باربری اتوبار حبیب‌ الله را برای شما عزیزان عایق‌بندی کردیم تمام ماشین‌های باربری که استفاده می‌شوند به‌صورت موکت و کف‌پوش هستند. تا در حین بروز هرگونه مشکل برای بار شما به بار شما خسارتی وارد نشود. حساسیت شما مشتریان عزیز را در روزهای اخیر درک خواهیم کرد با شرایط ویژه‌ای که به‌وجودآمده است با توجه به رعایت نکات بهداشتی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم سلامت شما بسیار برای ما مهم است. به‌همین خاطر با استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و لوازم و اثاثیه شما را بسته‌بندی می‌کنیم پس نگران نباشید ما به‌صورت ایمنی در کنار شما تمامی وسایل را از تهران به هر مقصد دلخواه منتقل خواهیم کرد.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار حبیب الله بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار حبیب الله استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار حبیب الله کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند