اتوبار بهار شیراز و خدمات آن:

اتوبار بهار شیراز متخصص حمل اثاثیه خانه و محل کار و سازمان‌ها و شرکت‌ها با دارا بودن مجوز اتحادیه است. اتوبار بهار شیراز تنها اتوباری است که شما می‌توانید تمام نیازهای مربوط به حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل خود را برطرف نمایید. و با خیال راحت به فکر جابه جایی اثاثیه خود باشید. اتوبار بهار شیراز همواره به فکر این است که چطور می‌تواند بدون نفص و بدون هیچ گونه مشکلی اثاثیه و سایل و بارهای مشتریان گرامی را جابه جا نماید. اگر به نظر شما یک باربری خوب باید وسایل حمل و نقل و بسته بندی و همچنین کارگران خوبی داشته باشد باید در جواب شما بگوییم که بارسنتر آن را دارد.

۴.۸/۵ - (۱۵ امتیاز)

اتوبار بهار شیراز

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار بهار شیراز از بسته بندی وسایل تا مرحله آخر اسباب کشی که چیدمان است، شما را همراهی می‌کند.

مراحل باربری در بارسنتر:

یک ) بسته بندی لوزام منزل و یا بار
دو ) حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه و یا بار
سه ) نصب و راه اندازی و چیدمان دوباره در مقصد

اتوبار بهار شیراز کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. اتوبار بهار شیراز بارسنتر در جهت ارائه خدمات اتوبار در تهران آغاز به فعالیت کرد.

انواع حمل و نقل:

اتوبار بهار شیراز سیستم حمل و نقل چند وجهی دارد و می‌تواند همزمان نیازی‌های شما رو به باربری و اتوبار و وانت بار و نیسان بار و بسته بندی را ارایه دهد. به صورت شبانه روزی و همراه با بیمه نامه دولتی و مجوز رسمی از اتحادیه مربوطه و حمل و نقل بهار شیراز.

بسته بندی و اثاث کشی منزل و حمل بار و کارگر خالی را از اتوبار بهار شیراز که هم مجوز دارد بخواهید با یک تماس در کنار شما هستیم. بسته بندی حرفه ای لوازم منزل و لوازم سازمان و ارگان‌ها را به اتوبار بهار شیراز بسپارید. اتوبار بهار شیراز تضمین یک اثاث کشی و حمل بار را به تمام نقاط بهار شیراز و ایران را دارد با تجهیزات کامل از نظر وسائط نقلیه دارای خاورهای مسقف و رو باز دارای وانت و نیسان و دارای کامیونت‌ها و کامیون‌های مجهز به کارتن و موکت کاری شده دارای بی شمار پتو است.

شرکت بارسنتر تمام خدمات قبل و بعد از اسباب کشی، باربری و بسته بندی و خدمات VIP دیگر را در باربری و اتوبار بهار شیراز انجام می‌دهد. فن آوری‌های جدید بوجود آمده این امکان را به شما می‌دهد که ماشین حمل بار خود را از طریق سیستم GPS مورد نظاره قرار دهید.

سایر باربری‌های انجام گرفته توسط بارسنتر:

  1. باربری بهار شیراز | باربری در محدوده بهار شیراز با ۳۵% تخفیف
  2. اتوبار امجدیه | اتوبار در محدوده امجدیه با ۳۵% تخفیف
  3. باربری امجدیه | باربری در محدوده امجدیه با ۳۵% تخفیف

اتوبار بهار شیراز:

متخصص در حمل بارهای سنگین و سبگ به صورت درون شهری در تمامی نقاط بهار شیراز و حمل به صورت برون شهری برای حمل و نقل وسایل تجاری به سایر شهرستان‌ها. سال‌هاست که اتوبار بهار شیراز توانسته با پشتکار و شناسایی دقیق نیازهای مشتریان خود موجبات رفاه و آرامش خاطر مشتریان را از لحاظ رضایتمندی در اثاث کشی و جابجایی‌ها را جلب نموده است.

ایجاد چنین بستری با سال‌ها تجربه و با دارا بودن سابقه طولانی در امر جابجایی جمع آوری شده است. اتوبار بهار شیراز دارای بهترین و موفق‌ترین پرسنل کاری با سابقه درخشان در بسیاری از پروژه‌های کاری بوده و به صورت حرفه ای عمل می‌کنند.

این خود سبب شده که هر یک در کار خود تبحر خاصی داشته باشند و با شوق و اشتیاق زیاد به کار خود می‌پردازند اولویت کاری تمامی پرسنل و کادری که در این باربری در حال فعالیت به ویژه خانواده‌های بهار شیراز است. ایجاد شرایط و فضایی مناسب جهت رفع دغدغه مشتریان و خانواده‌های عزیز به خصوص به هنگام اثاث کشی هرگونه وسایل سبک و سنگین است. سرویس دهی و خدمات رسانی پرسنل به نحوی است که در وحله نخست ایجاد روحیه مثبت و شرایط محیطی آرام برای اعضای خانواده‌های است این خودی خود به وجود نمی‌آید مگر اینکه فرد با اخلاق نیکو برخورد مناسب با مشتری این شرایط را حاکم کند در صورت بروز هرگونه درگیری و برخورد ناشایست گروه و سرپرست با آن برخورد کرده و از باربری اخراج می‌شود ما همواره سلامت روحی و جسمی شما را در نظر می‌گیریم .

خدمات VIP اتوبار بهار شیراز:

  1. ارائه خدمات بسته بندی
  2. ارائه مشاوره قبل از باربری در اتوبار بهار شیراز
  3. ارائه خدمات با کامیون‌های نو و تمیز
  4. استفاده از کارگران ماهر و ورزیده
  5. خدمات باربری وسایل خیلی سنگین
  6. ارائه خدمات به شرکت‌ها و بانک‌ها

خدمات ویژه و مدیریت پروژه اتوبار بهار شیراز:

اتوبار بهار شیراز برای انجام پروژه ی حمل و نقل شما انواع راه حل‌های مفید را ارایه می‌دهد. راه‌هایی که امنیت، آرامش، صرفه جویی در وقت و هزینه برای شما عزیزان فراهم می‌آورد.

حمل خرده بار با وانت بار و نیسان بار بارسنتر:

برای جابجایی حمل خرده بار می‌توانید از وانت‌بار اتوبار بهار شیراز استفاده نمایید. این وانت‌بار دارای روش‌های نوین و حرفه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که حمل خرده بار و در مسیرهای کوتاه را انجام دهید. اگر قصد جابجایی لوازم آپارتمان و یا لوازم منزل و در مسیرهای کوتاه‌تری را دارید انتخاب نیسان بار اتوبار بهار شیراز یکی از گزینه‌های مهم و مناسب است که شما می‌توانید هزینه‌های اسباب‌کشی را کاهش دهید.

شما دوستان می‌توانید از خدمات اسباب‌کشی بهره‌مند شوید زیرا ما برای شما تمامی این مراحل را با روش‌های نوین انجام می‌دهیم شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به این روش‌ها از ما دریافت نمایید. شرکت بارسنتر برای جابه‌جایی لوازم شما از افراد کاردان و کاربلد استفاده می‌کند. که توانایی جابه‌جایی لوازم را دارند. شما می‌توانید تمامی این لوازم را به‌صورت حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. حمل‌ونقل برای شما به‌صورت رایگان انجام می‌شود. زیرا از تخفیف‌های ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفتیم بهره‌مند می‌شوید. برای جابجایی و بسته‌بندی وسایل از تجهیزات مدرنی استفاده می‌کنیم این تجهیزات شامل کارتن‌های چند لایه، بابل رپ‌ها، استرچ‌ها، نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها، است برای شما تمامی خدمات به‌صورت حرفه‌ای و رایگان انجام می‌شود. حمل بار برای شما دوستان عزیز با استفاده از خدمات حرفه‌ای و نوینی انجام می‌شود که مجموعه بارسنتر بابت این خدمات قیمت‌های مناسبی را در نظر گرفته‌ است. اتوبار بهار شیراز با ارسال کارتن‌های چند لایه با سایزهای مختلف برای شما خدمات بسته‌بندی را انجام می‌دهد. اگر قصد بسته‌بندی تمامی لوازم را دارید بهتر است این لوازم را در این کارتن‌ها قرار دهید. بدون کوچک‌ترین آسیبی به لوازم شما وارد شود جابجایی و حمل‌ونقل برای شما صورت می‌گیرد. این خدمات به‌صورت حرفه‌ای توسط افراد کاردان و کاربلد این مجموعه نیز استفاده خواهد شد. صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی با روش‌های نوین برای شما صورت خواهد گرفت. پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط باربری بارسنتر رزرو نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم حمل‌ونقل به‌راحتی برای شما انجام می‌شود شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به این مجموعه بسپارید.

برای جابجایی حمل خرده بار می‌توانید از وانت‌بار اتوبار بهار شیراز استفاده نمایید. این وانت‌بار دارای روش‌های نوین و حرفه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که حمل خرده بار و در مسیرهای کوتاه را انجام دهید.

اگر قصد جابجایی لوازم آپارتمان و یا لوازم منزل و در مسیرهای کوتاه‌تری را دارید انتخاب نیسان بار اتوبار بهار شیراز یکی از گزینه‌های مهم و مناسب است که شما می‌توانید هزینه‌های اسباب‌کشی را کاهش دهید.

ماشین‌های مورد نیاز در اسباب کشی:

ماشین که انتخاب می‌کنید بستگی به حجم و نوع بار شما دارد شما می‌توانید از انواع ماشین‌هایی مثل: خاور، کامیون، ایسوزو، هیوندا، استفاده نمایید تا جابجایی و حمل‌ونقل برای شما به‌صورت حرفه‌ای انجام شود. خدمات اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز به‌صورت حرفه‌ای همراه با پرسنل حرفه‌ای انجام خواهد شد. شما عزیزان جهت جابجایی وسایل خود می‌توانید تمامی این مراحل را از ما دریافت نمایید. منتظر تماستان هستیم به‌صورت شبانه‌روز می‌توانید با مجموعه اتوبار بهار شیراز در ارتباط باشید. اگر سوالی درباره اسباب‌کشی دارید و احتیاج به مشاوره دارید ما به شما کمک می‌کنیم که سؤالات موردنظر را از ما دریافت نمایید. حمل‌ونقل برای شما به‌صورت خدمات حرفه‌ای انجام خواهد شد. تمامی این مراحل با روش‌های نوین و حرفه‌ای برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد. جهت جابجایی وسایل سنگین جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا کارگران ما دارای نیروی انسانی بالا هستند و جابجایی لوازم منزل را برای شما به‌صورت حرفه‌ای انجام خواهند داد. صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از ما دریافت نمایید. نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی شما را انتخاب خواهیم کرد برای شما کارگران را ارسال خواهیم کرد.

سایر اتوبار‌های موجود در تهران

خدمات اسباب کشی بارسنتر:

بیمه‌نامه یکی از عوامل مهم در اسباب‌کشی است وجود بیمه‌نامه برای اسباب‌کشی ضرورت بالایی دارد به‌همین خاطر باید شرکتی را انتخاب کنید که یک بیمه‌نامه معتبر را هنگام اسباب‌کشی به شما ارائه دهد. در اتوبار بهار شیراز برای شما یک بیمه‌نامه معتبر در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید تمامی مراحل باربری و اسباب‌کشی خود را با وجود یک بیمه‌نامه معتبر از ما دریافت نمایید. تمامی این خدمات همراه با پرسنل حرفه‌ای شما حساب خواهد شد و شما می‌توانید تمامی این مراحل را با استفاده از روش‌های حرفه‌ای انجام دهید. تمامی این خدمات با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب انجام خواهد شد. خدماتی که اتوبار بهار شیراز برای شما انجام دهد شامل موارد زیر است:

_ارائه بیمه‌نامه معتبر
_ارسال کارگران حرفه‌ای
_تیم‌های بسته‌بندی
_تیم چیدمان
_ارسال تجهیزات بسته‌بندی
_خدمات اسباب‌کشی و باربری

که برای شما به‌صورت حرفه‌ای صورت خواهد گرفت. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با استفاده از این روش‌ها از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم جهت جابجایی وسایل خود بهتر است با مشاوران مجموعه بار سنتر در ارتباط باشید تا خدمات نوین و حرفه‌ای را برای شما ارائه دهد. شما عزیزان می‌توانید بسته‌بندی وسایل منزل خود را از ما به‌صورت ایمنی دریافت نمایید ایمنی یکی از شرایط اول کارمان است تا ایمنی کار انجام نشود هیچ وسیله جابه‌جا و انتقال داده نمی‌شود و به‌همین خاطر با رعایت نکات ایمنی پرسنل حرفه ای و تمامی این مراحل را انجام خواهد شد تمامی خدمات به‌صورت حرفه‌ای توسط افراد کاردان و کاربلد صورت خواهد گرفت. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم برای شما خدمات باربری و اسباب‌کشی به‌صورت حرفه‌ای انجام خواهد شد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند