تیم حرفه ای اتوبار بلوار ابوذر:

اتوبار بلوار ابوذر با در نظر گرفتن تیمی حرفه ای و کار بلد اماده است خدمات بسته بندی، حمل نقل، چیدمان، باربری، اسباب کشی ادارات، اسباب کشی منازل را با بهترین و کامل‌ترین تجهیزات برای شما مشتریان عزیز انجام دهد. از کارگران خوش اخلاق گرفته تا خودورهای حمل بار نو و تمیز و موکت شده و ارائه خدمات باربری در تهران به صورت شبانه روزی خبر حوب این اتوبار این است که شما با انتخاب مجموعه بارسنتر می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵%  این مجموعه برخوردار شوید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار بلوار ابوذر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تیم بسته بندی چیست؟کاربرد آن در اسباب کشی چیست ؟ تیم بسته بندی مجموعه ای از افراد است که وظیفه ان‌ها بسته بندی و جمع اوری وسایل منزل و یا ادارات است شما می‌توانید با رزرو تیم بسته بندی خود را از درد سرهای زمان بسته بندی راحت سازید ما در باربری بلوار ابوذر تمامی وسایل شما را با هر نوع وزن و شکلی به صورت تضمینی تا مقصد کاملا سالم و تمیز حمل  می‌کنیم و تحویل شما عزیزان خواهیم داد.

ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته:

اتوبار بلوار ابوذر برای انجام دادن امورات اسباب کشی و باربری به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان است با بهترین و به روزترین خدمات باربری و حمل بار در شرق تهران در خدمت شما شهروندان گرامی است اتوبار بلوار ابوذر از بهترین افراد و تیم‌های متخصص در همه زمینه‌های باربری استفاده می‌کند که همگی در کارهای خود استاد و ماهر هستند.  این تیم به صورت حرفه ای آموزش‌های لازم را دیده است  ما برای شما چندین تیم را در نظر گرفته ایم تا در سرعت بخشیدن به امور اسباب کشی به شما کمک کنند تیم‌هایی مثل  تیم‌های متخصص در امر بسته بندی اثاثیه منزل و یا بسته بندی لوازم و ادرات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و غیره که کار‌های خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین وسایل بسته بندی انجام می‌دهند  کافیست تمام تجهیزات و وسایل را به ما بسپارید. با استفاده از جدیدترین روش‌های نویین آن را برای شما عزیزان بسته بندی خواهیم کرد، مجموعه بارسنتر با استفاده از کادری آموزش دیده  و حرفه ای که تشکیل شده است از کارگران ماهر و تیم‌های بسته بندی و چیدمان  رانندگان حرفه ای که کنترل و هدایت ماشین‌های باربری را بر عهده دارند  و به تمامی جاده‌ها و مسیرها مسلط هستند تیم ما به صورت شبانه روزی در تلاش است تا خدمات اسباب کشی را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند.

برنامه ریزی دقیق با تیم حرفه ای اتوبار بلوار ابوذر:

برنامه‌ریزی همیشه اولین قدم برای انجام هر کاری ا‌ست ما با برنامه ریزی دقیق و منظم خدمات اسباب کشی را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهیم داد. یکی از مهم‌ترین نکات در برنامه‌ریزی برای این مورد، تعیین بهترین زمان اسباب کشی است شما با تماس با مشاوران ما می‌توانید بهترین زمان برای روز اسباب کشی را از آن‌ها پرس جو کنید. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که مگر روز اسباب کشی چه تاثییری می‌تواند بر اسباب کشی داشته باشد؟بله زمان و روز اسباب کشی می‌تواند در کیفیت کار تاثییر به سزایی داشته باشد. در بررسی و انتخاب بهترین فصل برای اسباب کشی می‌توانیم از ابعاد مختلفی به موضوع بپردازیم بهترین روز را می‌توان اوایل هفته در نظر گرفت یا اواسط هفته که تردد خیابان‌ها کمی خلوت‌تر است  و رفت آمد ماشین‌های باربری راحت‌تر است ما با استفاده از برنامه ریزی دقیق شرایط آب هوایی را برای شما در نظر می‌گیریم که شما بتوانید در یک روز خشک و آفتابی اسباب کشی را  انجام دهید. البته رانندگان ما به صورت حرفه ای هستند و شرایط رانندگی در آب هوای بارانی و برفی را هم برای شما انجام خواهند داد و در شرکت باربری بارسنتر از ماشین‌های مسقف استفاده می‌شود تا در شرایط آب هوایی نا مطلوب بتوانیم برای شما عزیزان اسباب کشی را به راحتی انجام دهیم.

بسته بندی با بهترین تجهیزات توسط شرکت بارسنتر:

همانطور که همه شما عزیزان می‌دانید موضوع بسیار مهمی که در اثاث کشی و حمل وسایل وجود دارد و بسیار اهمیت دارد نحوه بسته بندی وسایل است اگر شما بسته بندی را به درستی انجام ندهید ممکن است به وسایل شما در حین جا به جایی آسیب وارد شود اتوبار بلوار ابوذر  با استفاده از تیم بسته بندی تمامی لوازم شما را به درستی بسته بندی  برای بسته بندی وسایل از بهترین و آخرین تجهیزات و متدهای روز دنیا استفاده می‌کنیم تا ایمنی بار شما را تضمیین نماییم. یکی دیگر  از مهم‌ترین مواردی که در زمان اثاث کشی باید به آن توجه داشت انتخاب باربری مناسب است حتما به این نکته توجه داشته باشید که شرکتی را انتخاب کنید که تمامی مراحل انجام کار اثاث کشی را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهد خدمات بسته بندی در اسباب کشی امر مهمی است و باید با دقت کافی انجام شود.

ما از وسایل بسته بندی مرغوب استفاده می‌کنیم با استفاده از کارتن‌های چند لایه باربری و نایلون‌های حبابدار و سلفون‌ها چسب‌های مخصوص خدمات باربری شما را انجام می‌دهیم  تیم بسته بندی ما بعد از قرار دادن وسایل شما در کارتن‌ها بر روی هر جعبه اسم محل آن و محتویاتش را می نویسند. استفاده از این وسایل جهت جلوگیری از به وجود آمدن خطرات احتمالی در زمان جابجایی و حمل بار می باشد هرچه وسایل و ایمنی شما کامل‌تر باشد احتمال اسیب رسیدن به وسایل شما بسیار کم می باشد.

تجهیزات مورد استفاده برای بسته بندی:

بسته به نوع وسایل و اسباب موجود، می‌توان از کارتن‌های مختلف استفاده نمود. اتوبار بلوار ابوذر با استفاده از کارتن‌های چند لایه و مستحکم وسایل شما را بسته بندی می‌کند که در حین جا به جایی برای آن‌ها مشکلی پیش نیاید اتوبار بلوار ابوذر با استفاده از کارتن‌های چند لایه محکم تمامی وسایل شما را بسته بندی خواهد کرد و اینگونه از بهترین نوع کارتن‌ها برای بسته بندی وسایل شما استفاده خواهند نمود. برای تماس با ما کافیست با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل نماید، و با مشاوره رایگان روز اسباب کشی خود را توسط پرسنل ما ثبت نماییدتا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما نیروهای خود را ارسال نماییم.

یکی از نکات مهم در حمل اثاثیه و وسایل منزل و محل کار، بسته بندی درست و بادقت آن‌ها است. به طور معمول بسته بندی توسط افراد غیر متخصص انجام می‌شود که این باعث می‌شود در حین جا به جایی به وسایل آسیب وارد شود و یا کارتن‌ها پاره شود. به همین خاطر باید کار را به کاردان بسپارید اما نکته حائز اهمیت در این زمینه واگذاری امر مهم بسته بندی و جعبه زنی وسایل به افراد دارای تجربه است با سپردن وسایل خود به تیم بارسنتر ما به شما تضمیین کامل می‌دهیم که وسایل شما به سلامت به مقصد خواهند رسید زیرا بسته بندی در ایمنی کار تاثییر بسیار بالایی دارد.

مدیریت مجموعه تیم بارسنتر با در نظر گرفتن کادری مجرب در زمینه بسته بندی و جا به جایی وسایل به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده خدمات اسباب کشی و حمل نقل برای شما عزیزان است.

هزینه‌های اتوبار بلوار ابوذر:

یکی از دلایلی که افراد از سپردن امور به شرکت‌های باربری متخصص هراس دارند تعرفه‌های باربری است اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا شما با انتخاب اتوبار بلوار ابوذر می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های باورنکردنی این مجموعه بهره مند شوید.

تعرفه‌های اتوبار بلوار ابوذر در تمامی زمینه‌ها از جمله خدمات بسته بندی و چیدمان، تحت تأیید اتحادیه باربری تهران است و تمامی قیمت‌ها از فیلتر اتحادیه باربری عبور کرده اند. هزینه‌های باربری می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد این عوامل شامل موارد زیر است:

  1. هزینه تیم بسته بندی
  2. هزینه تیم چیدمان
  3. هزینه خدمات vip اسباب کشی
  4. هزینه نوع ماشین‌های باربری
  5. عدم استفاده از آسانسور
  6. نصب و راه اندازی لوازم الکترونیکی

شما می‌توانید برای دریافت هزینه‌های دقیق باربری با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا آن‌ها با ثبت دقیق اطلاعات شما  قیمت نهایی را در اختیار شما قرار دهند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار بلوار ابوذر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار بلوار ابوذر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار بلوار ابوذر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند