اثاث کشی و حمل بار از تهران به گیلان:

حمل بار بین شهری برای بارگیری و حمل‌ونقل سخت‌تر از درون‌شهری است. ازاین‌رو تخصص و مهارت بیش‌تری نسبت به ارائه خدمات در استان تهران نیاز دارد. نحوه کار در باربری بارسنتر تهران بر اساس مشتری مداری و نیاز مشتری بنا شده است و در همین راستا فعالیت‌های گسترده ای صورت گرفته است، تا بتوانیم اعتماد و رضایت مشتریان را تا حد ممکن کسب نماییم و کوچک‌ترین نارضایتی برای مشتری حاصل نشود. شرکت باربری ما مفتخر است که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی و حمل و نقل برون شهری و همچنین حمل بار از تهران به گیلان و سایر شهرستان‌ها را به صورت کامل و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

۴.۹/۵ - (۲۵ امتیاز)

حمل بار از تهران به گیلان

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل بار از تهران به گیلان در چیدمان وسایل به شما کمک می‌کند:

یکی از مراحل خیلی مهم اسباب کشی و جابه جایی اثاثیه و حمل بار، مرحله بسته بندی کالا و انواع اثاثیه است. اگر این مرحله بصورت اصولی و درست انجام نشود، اسباب و وسایل در حین چیدمان فضای زیادی را اشغال می‌کنند و ممکن است در اثر ضربه یا حمل و نقل نادرست آسیب ببینند. از این رو روش بسته بندی و تجهیزاتی که برای بسته بندی هر نوع وسیله بکار می‌رود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو حمل بار از تهران به گیلان بارسنتر با بهره گیری از کادر با تجربه خود، بسته بندی‌ها را به شکلی اصولی و با توجه به نوع و اندازه بار انجام می‌دهد. در باربری ما به دلیل استفاده از کارکنان و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده بسته بندی و حمل و انتقال لوازم اداری و شرکتی و لوازم مشتریان با نهایت دقت و رعایت اصول امانت داری انجام می‌گیرد

ما معتقدیم که بهترین روش تبلیغ، ارائه خدمات با کیفیت و نیروی متخصص با سطح روابط عمومی بالا و تعهد در ارایه خدمات است و برای رسیدن به این منظور سطح خود را هر روز ارتقاء داده ایم و مفتخر هستیم که جزو برترین‌ها باشیم.

حمل بار از تهران به گیلان خدمات بی نظیر حمل بار از تهران به گیلان با قیمت مناسب و کیفیت غیر قابل رقابت و همچنین تخصص و تجربه بالا و کادر باربری متخصص، آن را به مناسب‌ترین باربری و اتوبار جهت انتخاب تبدیل کرده است.

سرعت و دقت عمل تیم و کارکنان حمل بار از تهران به گیلان بسیار بالاست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند تمامی وسایل و اثاثیه شما را انتقال دهند و اسباب کشی و حمل بار از تهران به گیلان را به عنوان یک تیم باربری، مطمئن و بی خطر کنند.

تیم باربری بارسنتر برای حمل بار به صورت مطمئن، این لوازم را در بسته بندی‌های مخصوص و مناسب و کارتن‌های محکم قرار داده و با چیدمانی مناسب و دقیق به شهرستان‌های دیگر انتقال می‌دهند. روش بسته بندی‌ها به گونه ای است که بار مورد نظر در اثر جابه جایی هیچ آسیب و ضربه ای نمی‌بیند و کارتن‌ها و جعبه‌ها کم‌ترین فضا را اشغال می‌کنند. حمل بار از تهران به گیلان متخصص در حمل و انتقال اسباب و اثاثیه و حمل بار از تهران به گیلان و شهرستان‌های دیگر با پرسنل خوش اخلاق و باتجربه و با امکانات و تجهیزات کامل و تعرفه‌ها و قیمت‌های مناسب آماده خدمت دهی به تمامی همشهریان است.

خودروهای مطمئن برای حمل بار از تهران به گیلان و سایر استان‌ها و شهرستان‌ها:

شرکت باربری ما انواع خودروهای مخصوص باربری از جمله: کامیون های ۷متری، مینی خاور، وانت بار، نیسان بارهای موکت کاری شده و مجهز به پتو و موکت‌های ضربه گیر و بهترین وسایل نقلیه ای که برای حمل وسایل سنگین و حمل بار به شهرستان و باربری برون شهری استفاده می‌شوند، را برای شما بر اساس بار و نیاز شما ارسال می‌کند. همچنین  کلیه خودروها بسیار تمیز بوده و سبب کثیف شدن لوازم مشتریان نمی‌شوند و کلیه ماشین‌ها کاملا سرویس شده و قبل از ارسال همواره مورد بازدید قرار می‌گیرند.

ارسال و حمل بار از تهران به گیلان و به شهرستان‌های دیگر نیاز به‌دقت خاصی در هنگام بار زدن داشته و همچنین استفاده از رانندگان حرفه‌ای دارد، که این مورد نیز حتماً باید در اولویت قرار گرفته شود. خدمات مورد نیاز مشتری گاهی ممکن است حمل اجناس سنگین و سبک متنوعی از جمله حمل و نقل میوه جات، حمل و انتقال مصالح ساختمانی، جابه جایی وسایل یک فروشگاه و یا حمل محصولات یک مغازه باشد. با شرکت اتوبار بارسنتر دیگر لازم نیست نگرانی در مورد مسائل حمل و نقل داشته باشید و می‌توانید کالا و اجناس خود را تحت نظارت یک کادر متخصص جا به جا کنید.

در نظر داشته باشید که رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص باربری بین شهری حمل به استان و شهرستان‌های دیگر است.

کنترل کیفیت تجهیزات و خودرو‌های اسباب کشی و آزمودن رانندگان از دیگر ویژگی‌های یک شرکت حمل و اتوبار خوب است. رانندگان متعهد موسسه بارسنتر همگی به کلیه نقاط کشور آشنایی کامل داشته و در تمامی مراحل اسباب کشی شما از مسیر تهران تا گیلان و مسیر بازگشت، با صبر و حوصله فراوان در کنار شما خواهند بود.

چیدمان حرفه ای بار و حمل بار مطمئن به شهرستان‌ها:

کادر فنی متخصص ما در اتوبار خدماتی نظر: بسته بندی اصولی وسایل و حمل بار از تهران به گیلان و کلیه استان‌های کشور و همچنین جابه جایی و چیدمان وسایل در زمان رسیدن به مقصد را به صورت تمام و کمال به شما مشتریان گرامی ارائه خواهند داد. مشتریان ما با بیمه شدن انواع اجناس و وسایل خود آسودگی خاطر بیشتری خواهند داشت. ما بیمه انواع اثاثیه و بار را بصورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم تا در صورت بروز حوادث ناگهانی به مشتری ضرری وارد نشود.

برای رفتن از تهران به گیلان در یک روز عادی و بدون ترافیک، زمانی در حدود ۴ ساعت را در جاده سپری خواهید کرد. از مسیرهای رایج آن است که از تهران به سمت کرج و از آن‌جا به سمت قزوین حرکت کنید و سپس یازده کیلومتر از مسیر تهران-رشت را باید از داخل شهر رودبار عبور کرده تا به استان گیلان برسید. رانندگان و کارکنان باربری همواره بهترین مسیرها را به همراه بهترین زمان برای انتقال بار برای شما انتخاب می‌کنند.

پیشنهاد ما این است که برای حمل اثاثیه و بار از تهران به گیلان و یا شهرستان مورد نظر خود حداقل یک هفته قبل با شرکت تماس گرفته تا کارکنان و مشاوران ما برای روز مورد نظر شما، وسایل نقلیه و نیروهای لازم را در دسترس قرار دهند. اگر قصد اثاث کشی و حمل و نقل با منصفانه‌ترین هزینه باربری را دارید و نیازمند یک شرکت معتبر هستید، شرکت بارسنتر کلیه خدمات باربری را با تخفیف ویژه ارائه می‌نماید. با استفاده از لینک‌ها و شماره‌های پایین صفحه به خدمات مورد نظر خود به راحتی دست می‌یابید.

اطلاعات کامل‌تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر:

  1. حمل اثاثیه منزل پیروزی
  2. حمل اثاثیه منزل فرشته
  3. باربری ارم
  4. باربری پیروزی
پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و حمل بار از تهران به گیلان انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات حمل بار از تهران به گیلان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری تهران به گیلان مورد اطمینان است؟

بله، این شعبه زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه زمان هایی سرویس دهی دارید؟

شرکت ما در کلیه ساعات شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شماست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.