اسباب کشی و حمل بار از تهران به مازندران

۴.۷/۵ - (۲۳ امتیاز)

 

در دنیای امروزی به دلیل هزینه های بالای زندگی، تنوع طلبی و نیاز به مهاجرت بین استان های مختلف کشورمان به دلیل شغل خاص و یا درصد بالایی از مردم کشور که به صورت مستأجر در یک منزل مسکن گزیده و به همین خاطر مشخصا باید در فاصله های زمانی کوتاهی نسبت به تعویض خانه و اثاث کشی اقدام کنند. باربری بارسنتر از شیوه های به روز و استاندارد برای حمل بار از تهران به مازندران و کلیه شهرستان ها و برای اسباب کشی و حمل وسایل منازل، ادارات، شرکت ها و محیط های تجاری استفاده می کند.

 

حمل بار از تهران به مازندران

شماره های تماس با باربری بارسنتر

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

از آنجایی که فرایند اثاث کشی و حمل اثاثیه امری بسیار تخصصی است، اگر به صورت حرفه ای و با رعایت نکات خاص در این زمینه صورت نگیرد، قطعا زمان انتقال وسایل به شهرستان موجب آسیب شده و شما را نیازمند هزینه های دوباره جهت تأمین مجدد آنها خواهد نمود. کارکنان و تیم باربری و اتوبار ما بهترین شرایط را برای جا به جایی و حمل و نقل کالای مشتری به شهرستان ها در نظر گرفته و توانسته اند در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی و باربری به موفقیت های بسیار زیادی پیدا کنند.

در مورد حمل بار و انتقال یک وسیله یا کالا رسیدن ایمن و سالم رسیدن آن یک دغدغه مهم برای صاحب بار و مشتریان و همچنین کارشناسان ما محسوب می شود و رعایت این امر بسیار حیاتی بوده و در یک شرکت باربری معتبر به عنوان یک شاخص مهم قلمداد میشود. اتوبار و باربری بارسنتر چندین سال است که در خصوص حمل بار به شهرستان و حمل لوازم منزل در کنار هموطنان عزیز فعالیت میکند و خدمات باکیفیت و کافی را به مشتریان خود ارائه میدهد. شرکت ما با استفاده از بروز ترین روش ها و تجهیزات در اثاث کشی منازل یا محل کار شما و انتقال اجناس مختلف یک اسباب کشی بدون دردسر را برای شما به ارمغان میاورد.

برنامه ریزی دقیق برای انتقال و حمل بار از تهران به مازندران

برنامه ریزی باعث می شود که پروسه اسباب کشی به طور منظم و صحیح انجام بگیرد و همچنین زمان مشتریان بی دلیل هدر نرود و در نهایت منجر می شود که زمان بسیار مناسبی برای بارگیری و تخلیه بار در نظر گرفته شود و در نتیجه آن مشتری و راننده با ترافیک و مشکلات زمانبندی مواجه نمی شوند. تلاش ما بر این است تا چیدمان لوازم و اثاثیه به گونه ای انجام می شود که حداکثر وسایل و اسباب مشتری در یک نوبت جابه جایی منتقل شود و هیچگونه آسیب دیدگی و صدمه ای در کالای شما مشاهده نخواهد شد. 

حمل و نقل مطمئن بار بدون این که اقلام آسیبی ببیند، هدفی است که کارکنان شرکتهای مختلف باید برای تحقق تلاش کنند و از تمامی تجهیزات و امکانات موجود برای رسیدن به این هدف استفاده کنند. از دیگر امتیازاتی که باربری ما در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، استفاده از وسایل نقلیه بسیار استاندارد و بیمه شده است که با توجه به حجم و نوع بار مشتریان ارسال می گردد. کامیون های بزرگ برای اسباب کشی های حجیم و خارج شهری، وانت بار های باربری برای حمل لوازم کوچک تر و نیسان بار و ماشین هایی که می توانند برای بارهایی با حجم تقریبی متوسط و بین شهر به کار گرفته شوند.

رانندگان ماشین های باربری باید ضمن داشتن توانایی بالا در زمینه رانندگی خودرو های باربری اعم از سنگین و سبک، باید با جاده های کشورمان و مسائلی از جمله یک طرفه بودن و یا نبودن جاده ها در بازه های زمانی خاص (برای نمونه جاده های تهران به شمال) و همچنین مشکلات راندن این وسایل نقلیه در برخی از ایام سال (مثلا ترافیک هنگام تعطیلات و یا برف و لغزندگی جاده ها در زمستان) کاملا آشنا باشند و در شرایط بحرانی قادر باشند به راحتی از مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری کنند و در سریع ترین و کمترین زمان ممکن وسایل و اسباب و اثاثیه مشتریان را به شهر و مقصد مورد نظر برسانند.

رانندگان حرفه ای و انتخاب بهترین مسیر برای حمل بار

یکی از از راه های حمل بار از تهران به مازندران این است که از مسیر تهران قسمت شرق این شهر (اتوبان بسیج) را طی کرده و به طرف آبعلی و جاده دماوند برانید. پس از عبور از شهرهای پردیس و رودهن و بومهن مسیر دوراهه می‌شود که اگر از سمت راست به سمت دماوند و فیروزکوه برانید از طریق جاده زیبای فیروزکوه به قائم‌شهر رسیده و از آنجا به ساری یا بابل می‌توانید ادامه مسیر دهید.

همچنین از راه های سفر به شمال کشور ایران می توان جاده هراز را معرفی کرد. جاده هراز یکی از چهار محور ارتباطی شهر تهران به شمال ایران است که استقبال مسافران و رانندگان از این جاده باعث شده ‌است تا در برخی از روزهای سال، ترافیک ۱۷۰ کیلومتری در این جاده شکل بگیرد. جاده هراز دارای ۱۵ تونل است که مجموع طول این تونل‌ها به ۵۷۰۰ متر می‌رسد. اما شما لازم نیست هیچ نگرانی راجع به این مسائل داشته باشید، ما بهترین مسیر را برای شما انتخاب میکنیم

در صورتی احتیاجی به هر کدام از خدمات ارائه شده توسط اتوبار و باربری بارسنتر هستید، میتوانید همین حالا با استفاده از شماره ها و لینک های زیر همین صفحه با مشاوران باربری و پرسنل ما در تماس باشید. برای تجربه ی یک اسباب کشی راحت و حمل بار به شهرستان به صورت مطمئن همین حالا با با مشاوران ما در باربری تماس حاصل فرمایید. فراموش نکنید که در صورت راضی بودن از خدمات ما، پائین همین صفحه میتوانید نمره مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

اطلاعات کامل تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار
بهترین قیمت حمل بار از تهران به مازندران

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و حمل بار از تهران به مازندران انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات حمل بار از تهران به مازندران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و به علاوه تمامی اقلام و کالای مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند.

در شرکت باربری شما قیمت ها به چه صورتی محاسبه میشوند؟

بسته به نوع وسایل نقلیه و تعداد نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها مشخصا تغییر میکنند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه قیمت ها و تعرفه ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای (تا {e410528b0fe271302e56fd1e5a5d5b77effde3d0bd0b589d1677dcac85fb8cde}49) را به مشتریان گرانقدر خود ارائه میکند.