شرکت حمل و نقل و باربری میدان دانشجو:

حتما می‌دانید که انجام فرایند اثاث کشی و حمل اثاثیه مختلف به صورت ایمن، امری تخصصی است و نیازمند دانش و تجربه خاص است. بدین ترتیب استفاده از خدمات و مشاوره‌های یک شرکت باربری معتبر مثل باربری میدان دانشجو می‌تواند به شما در تسهیل امور حمل بار و اسباب کشی منزل کمک کند و تمام استرس‌ها و نگرانی‌های شما در مراحل باربری و حمل و نقل را از بین ببرد. هموطنان گرامی با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در اتوبار و باربری بارسنتر می‌توانند با سپردن کلیه مراحل به تیم حرفه ای شرکت، به تجربه ای باورنکردنی از یک اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنند و حتی به عنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنند.

اتوبار و باربری میدان دانشجو با چندین سال سابقه درخشان در ارائه سرویس‌های باربری و حمل بار در مناطق مختلف تهران و سایر نقاط کشور همواره توانسته است رضایت مشتریان را در سطح بالایی در مناطق مختلف به دست آورد. اتوبار ما با دارا بودن پرسنل و تیم با تجربه در زمینه‌های مختلف فرایند باربری و حمل بار شما همواره در کنار شماست و کلیه سرویس‌های خود را به صورت کامل و با کیفیت بالا ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک شرکت مورد اطمینان با کارگرانی حرفه ای و زبده همراه با ماشین‌های استاندارد هستید، شرکت اتوبار و باربری بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان گرامی است.

حمل اثاثیه به منزل جدید نیازمند به انجام کارهایی مانند: جمع آوری اجناس و وسایل، خرید جعبه و کارتن باکیفیت بسته بندی و اجاره وسیله ی نقلیه متناسب دارد و اگر هر کدام از این مسائل به درستی انجام نشوند اسباب کشی آسان و بدون دردسری را تجربه نخواهید کرد. باربری میدان دانشجو نیز کلیه خدمات خود را زیر نظر اتحادیه استان تهران و توسط اتوبار و باربری بارسنتر در تهران با نازل‌ترین قیمت‌ها و به صورت صفر تا صد ارائه می‌دهد، خدمت گزاران شما در شرکت اتوبار میدان دانشجو با بهره بردن از تجربه‌ها و دانش خود آماده اند تا هر آنچه را که شما از یک جابجایی بدون دردسر انتظار دارید به شما هدیه دهند.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری میدان دانشجو

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزیت‌های انتخاب شرکت باربری بارسنتر:

تیم اجرایی باربری میدان دانشجو با مسئولیت پذیری تعهد در قبال کالای شما، خود را موظف می‌داند که بهترین سرویس دهی باربری و حمل و نقل را به شما را ارائه دهد. بارسنتر بسته بندی و چیدمان وسایل شما را به گونه انجام می‌دهد که حتی یکی از اقلام و وسایل منزلتان خط و خش و آسیبی نبینند و یا دچار مشکل نشوند. از خدمات ارائه شده توسط باربری میدان دانشجو می‌توان به موارد زیز اشاره کرد:

  • برنامه ریزی و تعیین زمان اسباب کشی
  • ارسال خودرو نقلیه متناسب با نوع و حجم بار
  • اعزام نیروی کار متخصص ( خانم و آقا) در محل
  • استفاده از انواع ضربه گیرها در خودرو‌ها و بسته بندی‌ها
  • بسته بندی وسایل با بهترین تجهیزات ممکن
  • چیدمان کارتن‌ها به صورت تخصصی در خودروی نقلیه
  • رانندگان با سابقه و آموزش دیده
  • انتقال بار به کلیه نقاط استان و کشور
  • چیدمان بار در مقصد به شکل آسان
  • نصب و راه اندازی وسایل الکترونیکی در مقصد
  • قیمت‌های باورنکردنی همراه با تخفیف‌های ویژه
  • بیمه رایگان کلیه اجناس و لوازم شما
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

استفاده از انواع تجهیزات مخصوص حمل بار:

شرکت اتوبار و باربری میدان دانشجو با دارا بودن کادر و پرسنل فنی و آموزش دیده در ارائه خدمات بسته بندی و حمل اسباب و بار به صورت حرفه ای و همچنین با دارا بودن انواع ماشین‌‌های حمل بار اعم از:

  1. انواع کامیون
  2. ایسوزو
  3. خاور
  4. نیسان بار
  5. وانت بار

و انواع وسایل نقلیه، آماده ارائه کلیه خدمات خمل بار و باربری در استان و کشور مبیاشد. استفاده از خاورهای مسقف شش متری و استفاده از بهترین تجهیزات در خودروها باعث می‌شود که اسباب کشی منزلتان به صورت ایمن و مطمئن انجام شده و دیگر نگران هیچ مسئله ای نباشید.

رانندگان وسایل نقلیه در باربری میدان دانشجو با رعایت کلیه نکات ایمنی و آشنایی و تسلط کامل به کلیه مسیرها و نقاط استان تهران و کشور، اقدام به ارسال وسایل شما می‌کنند. با توجه به اینکه کلیه کارها با برنامه ریزی قبلی انجام می‌شود، رانندگان ما زمانی را برای شروع فرایند اثاث کشی انتخاب می‌کنند که ترافیک و شلوغی کم‌تری وجود داشته باشد و مسیری را انتخاب میکنند که خلوت‌تر و نزدیک‌تر به مقصد شما باشد. بدین ترتیب در زمان مشتری و شرکت هم صرفه جویی می‌شود.

پس از رسیدن کارتن‌ها و وسایل به صورت صحیح و سالم نوبت به چیدمان آن‌ها می‌رسد. کارکنان باربری بارسنتر تک تک وسایل منزل شما را با انتخاب و سلیقه شما در محل جدیدتان می‌چینند. همچنین پرسنل خوش برخورد باربری میدان دانشجو به هر سوالی که مشتری داشته باشد پاسخ می‌دهند. همچنین اگر نیازمند راه اندازی و نصب وسایل مختلف خود در منزل جدید هستید، تیم فنی اتوبار ما این کار را نیز برای شما انجام می‌دهند.

باربری میدان دانشجو با بیمه نمودن اجناس و لوازم شما در هنگام شروع فرایند باربری و مخصوصا در باربری راه دور و شهرستان، می‌تواند ریسک و خطر آسیب رسیدن به لوازم در هنگام اتفاقات ناگهانی را برای شما کم کند. بدین منظور اقدام به بیمه رایگان کلیه اسباب و اثاثیه شما قبل از بار زدن آن‌ها می‌کنیم. تا در صورتی که در هنگام جابجایی وسیله ای متحمل خسارت و صدمه شد، کلیه ضررها و خسارات خود را از بیمه مربوطه پس بگیرید.

با انتخاب باربری بارسنتر می‌توانید دغدغه‌های مربوط به اسباب کشی را کنار بگذارید.

اسباب کشی در میدان دانشجو:

پارک دانشجو یکی از پارک‌های قدیمی و خاطره‌انگیز استان تهران است. این پارک به دلیل وجود تئاتر شهر و کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد هنرهای نمایشی در آن و همچنین مجاورت با تالار وحدت در خیابان استاد شهریار و پژوهشکده فرهنگ و هنر در خیابان انقلاب اسلامی، یکی از پاتوق‌های اهالی هنر بوده و هست و هر روز افراد زیادی به ویژه جوانان هنرمند و دوست‌ داران هنر در آن حضور می‌یابند. باربری هنگام

باربری میدان دانشجو در در ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران در خیابان انقلاب اسلامی و در نزدیکی چهارراه ولیعصر در همسایگی مجموعه تئاتر شهر قرار دارد. خیلی از اهالی تهران به خصوص دانشجوها و اهالی هنر علاقه خاصی به تئاتر شهر و فضای سبزی که به پارک دانشجو معروف هست را دارند. بلوار دانشجو نیز در انتهای مسیر به میدان دانشجو ختم می‌شود.

اگر شما هم هر کدام از خدمات و سرویس‌های توضیح داده شده را نیازمند هستید، تنها کافی است تا با تماس با یکی از شماره‌های شرکت  باربری میدان دانشجو و اخذ مشاوره از کارشناسان ما به خدمات مورد نظرتان دست یابید. مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پاسخ به سوالات شما خواهند بود. همچنین برای راحت‌تر شدن سفارشات می‌توانید، با پر کردن فرم رزرو آنلاین سرویس مورد نیازتان را ثبت و سفارش دهید.

 

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر باربری بارسنتر:

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار

 

سرویس‌های شما را چه طور باید دریافت کنیم؟

با تماس با یکی از شماره‌های شرکت یا پر کردن فرم رزرو آنلاین می‌توانید کلیه سرویس‌ها را دریافت کنید.

خدمات بسته بندی به چه شکلی انجام می‌شوند؟

کلیه خدمات مربوط به بسته بندی در محل مورد نظر شما و با ارسال نیروی کار متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن بسته بندی انجام می‌شوند.

در چه محل‌هایی سرویس دهی دارید؟

باربری بارسنتر در کلیه نقاط استان تهران و تمام نقاط کشور سرویس ارائه می‌دهد. همچنین به صورت ۲۴ ساعته و در ایام تعطیل نیز می‌توانید با ما در تماس باشید.