حمل انواع اثاثیه با باربری تهران نو:

مشکلات و دردسرهایی که اغلب در حین اسباب کشی و جابه جایی بار برای افراد پیش می‌آید باعث شده است که شرکت‌های باربری با ارائه خدمات خود برای رفع این مسائل خدمات را بهتر و صحیح‌تر ارائه نمایند. مشکلاتی از قبیل گم شدن اسناد و مدارک مهم، شکستن لوازم در حین بسته بندی و اثاث کشی، شلوغ شدن فضا و آزردگی‌هایی که اغلب در حین حمل اثاثیه و حمل بار صورت می‌گیرد. باربری تهران نو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باربری‌های تهران با بیش از چندین سال سابقه درخشان، خدمات باربری تهران نو و محله‌های نزدیک به آن در تهران را به عهده گرفته است.  موسسه حمل و نقل و باربری تهران نو در تلاش است با اعتماد سازی در میان مشتریان خود، خدمات بیشتری را به مشتریان در سرتاسر کشور ارائه دهد.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری تهران نو

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزایای انتخاب باربری تهران نو برای اسباب کشی:

یکی از مهم‌ترین امتیازاتی که باربری تهران نو دارد، داشتن پرسنل و کادری مجرب و آموزش دیده است که با رفتار بسیار خوب خود با مشتریان و تخصص کاری بالا خود رضایت مشتریان را به سادگی فراهم می‌نمایند. راننده‌های بسیار حرفه ای که به تمام مسیرهای داخل شهری و خارج شهری مسلط بوده و افراد متخصص در زمینه بسته بندی و حمل و نقل بار و مشاورین مجرب این باربری آماده خدمت رسانی به تمام تهرانی‌های عزیز هستند. اعضای این مرکز خدمت رسانی همه افرادی هستند که دانش و تجربه مورد نیاز در رابطه با حرفه خود را دارا هستند. افراد موجود در این باربری تهران نو از جمله کارگران حمل بار، راننده‌ها، مشاوران این شرکت اعضایی با سابقه و آموزش دیده هستند.

باربری تهران نو با کمک مشاورین خود در باربری برای تمام مشتریان مشاوره رایگانی را ارائه می‌دهد که طی آن مشتریان می‌توانند برنامه ریزی و زمانبندی دقیق برای نحوه اسباب کشی و حمل وسایل و اثاثیه خود را دریافت نمایند. این برنامه ریزی‌ها شامل زمان حمل و نقل بار، بهترین وسیله برای جابه جایی بار، نحوه بسته بندی و چیدمان اثاثیه، زمان دقیق اثاث کشی، مکان مبدا و مقصد اسباب کشی و هزینه باربری هستند و در طی آن تمام اطلاعات مورد نیار مشتریان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

  • برنامه ریزی و برنامه ریزی برای اسباب کشی به اقصی نقاط تهران
  • مشاوره رایگان پیش از شروع فرایند حمل اثاثیه و حمل و نقل
  • ارسال نیروی کار خانم یا آقا در محل
  • چیدمان درست و منظم انواع اجناس در مقصد
  • رانندگان حرفه ای و مسلط به کلیه مسیرها
  • خودروهای مسقف و مسقف برای حمل بار به شهرستان
  • بسته بندی اقلام و اثاثیه منزل با متدهای به روز و مدرن
  • ارسال تجهیزات و وسایل بسته بندی در محل شما
  • تعرفه‌های ارزان قیمت برای حمل لوازم با تخفیف‌های ویژه
  • بیمه نامه باربری رایگان برای کلیه وسایل
  • پشتیبانی فنی شبانه روزی و ۲۴ ساعته

حمل وسایل ارزشمند شما با بیمه رایگان:

طریقه حمل و انتقال اسباب و اقلام حساس و شکستنی، به دانش و تخصص کافی لازم دارد و حفظ سلامتی و نگهداری از اسباب و اجناس حساس مشتریان عزیز از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌هایی است که اتوبار و باربری تهران نو در استان تهران، همواره در تلاش برای انجام صحیح این مسئولیت‌ها به بهترین شکل بوده است.

اگر لوازم سنگین و یا گرانقیمتی را در میان وسایل منزل خود دارید و نگرانی بابت حمل این لوازم دارید، دیگر نیازی نیست که نگران سلامت آن‌ها باشید، چرا که ما این خبر خوب را به شما می‌دهیم که حمل کلیه وسایل سنگین و ارزشمند توسط موسسه حمل و انتقال باربری تهران نو با بهترین وسایل و تجهیزات و کادر حرفه ای انجام می‌شود و هر وسیله‌ ای با تکنیک و روش خاص خود منتقل می‌شود. به علاوه به انتخاب شما نیروی کار خانم و آقا در محل شما ارسال می‌شود.

حمل و نقل بار و اثاث کشی جزء آن دسته از مواردی است که نیاز به بیمه باربری دارد. در شرکت باربری تهران نو به این مسئله اهمیت زیادی داده می‌شود و بدین ترتیب تمامی وسایل نقلیه، اجناس حمل شده، رانندگان و کادر فنی، قبل از شروع فرایند اسباب کشی شامل بیمه می‌شوند، تا در صورت ایجاد حوادث ناگهانی و غیر مترقبه و ایجاد مشکل و هر خسارتی در هنگام کار، کلیه ضررهای مالی به صورت کامل به مشتریان پرداخت شود تا با خیالی آسوده به فعالیت‌های دیگر خود بپردازند.

برنامه ریزی و مشاوره حمل بار:

از مهم‌ترین مراحلی که اغلب شرکت‌های باربری به آن دقت نمی‌کنند، ارائه مشاوره اصولی به مشتریان است به گونه ای آن‌ها را برای انتخاب بهتر راهنمایی نمایند. تمامی مشتریان در شرکت بارسنتر مشاوره رایگان دریافت می‌نمایند و با توجه به این مشاوره و اطلاعاتی که افراد مجرب باربری تهران نو در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و به انتخاب خود مشتری یک برنامه ریزی دقیق به همراه زمانبندی مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا بتواند اسباب کشی و حمل اثاثیه خود را در بهترین موقعیت زمانی و مکانی انجام دهد. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

در موسسه باربری تهران نو تمامی برنامه ریزی‌های مربوط به حمل و نقل وسایل و جابه جایی لوازم شما از قبل در نظر گرفته و برنامه ریزی می‌شود، تا در حین پروسه جابه جایی هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید و آنطور که باید مراحل کار به جلو پیش رفته و و به ترتیب انجام شوند.

باربری تهران نو با اعتمادسازی در میان مشتریان و ارسال کادر مجرب و زبده، وسایل نقلیه باربری بسیار استاندارد توانسته است، اعتماد مشتریان را جلب نماید. از طرفی مراحل مهم بسته بندی صحیح، چیدمان و حمل و نقل و جابه جایی بار را تضمین می‌نماید. خودروهای حمل بار کاملا سرویس شده و قبل از ارسال مورد بازدید قرار می‌گیرند. از طرفی همه ماشین‌ها دارای بیمه باربری بوده و با آسودگی خاطر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

باربری تهران نو کلیه سرویس‌های مربوط به حمل اثاثیه را برای شما به صورت صفر تا صد انجام می‌دهد.

اسباب کشی و حمل و نقل در منطقه تهران نو تهران:

تهران‌نو نام محله‌ای واقع در شرق تهران پایتخت ایران است که در منطقه ۱۳ شهری تهران واقع شده‌ است. محله تهران‌نو از شمال به محله‌های نارمک، تهران‌پارس و خیابان دماوند، از شرق به محله‌های تهران شرق و کوی زینبیه، از جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله‌های نیروی هوایی و قاسم‌آباد تهران نو متصل است. می‌گویند که تهران نو توسط فرانسوی‌های مقیم تهران بنیانگزاری شده و محل سکونت آنان بوده‌ است.

خیابان‌کشی این محله نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین و مهرجو نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۱۳۵۷ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌ است. تهران‌نو دارای پنج میدان به نام‌های میدان آشتیانی، اطلاعات، میدان چایچی، فلکه لوزی و میدان امامت (میدان وثوق) است.

اگر در تهران و در نزدیکی‌های منطقه تهران نو ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری تهران نو به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط باربری تهران نو انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم منزل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری تهران نو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیم‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.