اتوبار و باربری امیر آباد در محدوده مرکز تهران:

باربری امیر آباد آرزومند یک اسباب کشی آسان برای تمام همشهریان در تهران است. اتوبار امیر آباد با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها  بهترین مشاور در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. اتوبار و باربری بارسنتر بهترین سرویس باربری و اسباب کشی را با تمامی امکانات در اختیار شما قرار خواهد داد. اتوبار امیرآباد خود را موظف به ارائه برترین خدمات در استان تهران می‌داند. سریع و دقیق بودن خدمات باربری و سرویس دهی در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی باعث تسریع کار اسباب کشی مشتریان و جلب رضایت آن‌ها شده است.

۴.۹/۵ - (۲۵ امتیاز)

باربری امیر آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس‌دهی و پشتیبانی شبانه روزی برای جا به جایی:

یکی از باربری‌های پیشرو ارائه دهنده خدمات باربری شهری باربری امیر آباد است که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی و حمل و نقل شهری را بصورت کامل و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. هدف ما ارایه برترین سرویس به همشهریان ساکن این منطقه است. اتوبار و باربری ما معتقد است که بزرگترین سرمایه هر کسب کاری اعتماد و رضایتمندی مشتریان است و به همین منظور جلب رضایت شما عزیزان را بزرگترین و اصلی ترین هدف برنامه‌های خود می‌دانیم.

اتوبار بارسنتر با رعایت حقوق مشتری و ارائه برترین خدمات همواره به عنوان برترین الگو شناخته شده است و به جرات می‌توان گفت که در حال حاضر از شرکت‌ها در زمینه اطمینان و کیفیت در ارائه خدمات باربری، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه هست. کارگران ماهر و مجرب ما در باربری امیر آباد در کوتاهترین زمان بسته بندی می‌کنند. پس از بسته بندی اثاثیه نوبت به قرار دادن آن‌ها در ماشین مخصوص حمل بار هست.

بسته بندی سریع و دقیق:

از مهمترین خدمات ارائه شده در باربری امیر آباد بسته بندی لوازم منزل با توجه به ابعاد، ویژگی‌های فیزیکی لوازم، شکستنی یا حساس بودن بار و میزان اهمیت  آن‌ها برای مشتری است. در باربری بارسنتر به دلیل استفاده از کارگران و کادر فنی متخصص و آموزش دیده، بسته بندی و حمل اقلام و اجناس اداری و شرکتی و اسباب منزل مشتریان عزیز با نهایت نظم و رعایت اصول امانت داری انجام می‌گیرد.

فرایند حمل و نقل بار و اثاثیه منازل، شرکت‌ها، اداره‌ها و یا فروشگاه‌ها تنها میتواند به وسیله یک شرکت باربری معتبر و مورد اطمینان به راحتی انجام شود، چرا که آن‌ها با در دست داشتن وسایل نقلیه استاندارد، لوازم و تجهیزات بسته بندی اصولی و همینطور افراد و پرسنل مجرب که سال‌هاست در این حوزه فعالیت و تجربه دارند، می‌توانند کلیه مرحله‌های کار را به درستی و ایمنی کامل انجام دهند. بسته بندی وسایل و چیدمان اسباب شما در مقصد در باربری امیر اباد با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات در این حوزه برای شما انجام می‌گیرد.

حمل بار به شهرستان‌های دلخواه با بیمه بار:

هر شرکت اتوبار حرفه ای باید این قابلیت را داشته باشد تا سطح وسیعی از خدمات باربری را مناطق مختلف تهران ارائه دهد. علاوه بر نوع خدمات، کیفیت خدماتی که ارائه میده‌یم نیز بسیار حائز اهمیت است. همچنین بسیار مهم است که شرکت اتوبار و باربری مورد اطمینان باشد تا بتوان با خیالی آسوده امور باربری را به آن بسپارید. شرکت بارسنتر با سال‌ها سابقه درخشان در امر باربری این افتخار را دارد که مورد اعتماد بسیاری از سازمان‌ها و ادارات خصوصی و دولتی و همچنین اشخاص حقیقی بوده است.

یکی از خدمات مهم دیگری که باربری امیرآباد به مشتریان خود ارائه می‌دهد حمل اثاثیه و لوازم و وسایل منازل و شرکت‌های تهران به هر نقطه از ایران است. مشاوران باربری به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هست. ما مفتخریم که بهترین خدمات اسباب کشی و باربری را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. بیمه نامه باربری یکی از مرسوم‌ترین نوع بیمه‌ نامه‌ها است که به وسیله آن، شرکت بیمه گذار در مقابل مشتریان متعهد می‌شود چنانچه که در مراحل حمل کالا اگر وسیله ای مورد آسیب و خسارت قرار گرفت، زیان وارده را جبران نماید تا مشتری ضرری نبیند.

در باربری امیر آباد کلیه خدمات مربوط به اسباب کشی با بهترین قیمت‌ها و کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌شوند.

خدمات در باربری امیر آباد:

  • حمل و جابجای وسایل و لوازم سنگین  و جابجایی جهیزیه عروس
  • ارسال ماشین مخصوص باربری ( وانت بار امیر آباد، نیسان بار امیر آباد ) مسقف و روباز
  • ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل با برترین کیفیت
  • اعزام کادر متخصص باربری، نیرومند و خوش اخلاق
  • اعزام نیروهای حمل بار با توانمند جهت اثاثیه سنگین و  گران
  • اعزام نیروی متخصص جهت بسته بندی حرفه ای اثاثیه با تمام لوازم مورد نیاز بسته بندی
  • کاهش کل مقدار زمانی که لازم است برای امور اسباب کشی صرف کنید
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • ارسال بسته‌های مخصوص بسته بندی و حمل بار ویژه
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ

هر زمان و هر کجا به وانت بار امیر آباد یا نیسان بار امیر آباد احتیاج داشتید، اتوبار ما با افتخار آماده خدمت رسانی است. شماره تلفن‌های باربری همیشه آماده پاسخگویی به شماست.

چگونه سرویس‌های مورد نظر را در محله امیر آباد دریافت کنیم؟

اَمیرآباد یکی از محله‌های شهر تهران است. امیرآباد در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگرشمالی (خیابان امیرآباد) است. خیابان امیرآباد یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ تهران است که از محدوده انرژی اتمی و آ. اس. پ شروع می‌شود تا ایستگاه راه آهن امتداد دارد. بعد از انقلاب اسلامی، نام محله امیرآباد محدود به خیابان کارگر شمالی شد. در مورد بافت محله هم بهتر است بدانیدکه علاوه بر آپارتمان‌های نوساز و شیکی که ساخته شده‌اند، خانه‌های ویلایی و حیاطدار هم در محله‌ی امیرآباد وجود دارند.

امیرآباد از سوی شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف‌آباد، از سوی غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز محدود می‌شود. محله‌ی امیرآباد یکی از محلات شناخته‌شده و مطرح در شمال غربی شهر تهران به حساب می‌آید. نزدیکی آن به مرکز شهر، چند دانشگاه مهم تهران و همچنین وجود اداره‌ها، این محله را تبدیل به یکی از محلات محبوب برای کارمندان و دانشجویان کرده است. امیرآباد میزبان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین بوستان‌های تهران، بوستان لاله است.

اگر شما هم که در نزدیکی‌های منطقه امیر آباد در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری امیر اباد به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نظر خود اقدام کنید.

ما برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن کارشناسان حرفه‌ای و آموزش‌دیده که بر روی نحوه عملکرد کارگران و نحوه اسباب‌کشی نظارت کامل دارند تمامی مراحل اسباب‌کشی را بلدند و مراقب هستن که در حین جابه‌جایی کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود. سپردن کارها به افراد کاردان و ماهر باربری امیر آباد باعث می‌شود که جابجایی برای شما دوستان عزیز بدونه کوچک‌ترین خط و خشی به وسایلتان انجام شود. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز جهت باربری و اسباب‌کشی است باربری امیر آباد برای مشتریان عزیزی که قصد انجام عملیات اسباب‌کشی را دارند و به دلیل مشغله و گرفتاری‌های روزمره وقت این را ندارند که در زمان اسباب‌کشی حضور داشته باشد کارشناسان اسباب‌کشی را در نظر گرفته ایم که با سپردن کارها به این کارشناسان می‌توانند تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به تیم کاردان و حرفه‌ای بسپارید.


آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری امیر آباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور می‌توانم از خدمات باربری امیر آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری امیر آباد اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند