بسته بندی دقیق با بیمه رایگان

باربری بارسنتر با شیوه های جدید اثاث کشی و بسته بندی

قطعا استفاده از روش های اثاث کشی و بسته بندی به شیوه های قدیمی بی نتیجه خواهد بود. همانطور که می دانید در زمان های گذشته مشتریان برای جابجا شدن به یک منزل جدید به دغدغه های بسیاری روبرو بودند و این درگیری ها تاثیرات منفی بر روی رفتار اعضای خانواده میگذاشت و عواقب بدی را در پی داشت. یکی از مهم ترین درگیری های فکری، یافتن و پیدا کردن کارتن های مورد نیاز برای جمع آوری وسایل منزل بود، چرا که کارتن مناسب پیدا نمی شد و خانواده ها گاها مجبور می شدند که کارتن های و لوازم مورد نیاز خود را از مارکت های نامعتبر درخواست کنند. این لوازم گاها ضخامت کافی برای حمل و نقل را نداشتند و در هنگام حمل یا بارچینی مقاومت خود را از دست می دانند و پاره می شدند. برای همین خاطر امروزه روش های جدیدی جایگزین روش های قدیمی تر شده و از این رو باربری بارسنتر تهران با سرویس دهی و خدمات رسانی شبانه روزی در تلاش می باشد که رضایت مشتری را در همه حال جلب نماید.

بسته بندی

قدم اول در فرایند باربری و اسباب کشی منزل بسته بندی لوازم است

بسته بندی خوب و صحیح یک اثاث کشی بدون استرس و مشکل  را به ارمغان میاورد. باور غلط در بین افراد جامعه این است که بسته بندی نیازی به تجربه و حرفه ای بودن ندارد و هر کسی قادر به بسته بندی لوازم خود است. شاید در نگاه اول این حرف درست به نظر برسد اما هنگام بارگیری و حمل بار و مخصوصا تخلیه بار در مقصد متوجه میشوید که اینچنین نیست و خسارات جانبی بزرگ و کوچکی در حین فرایند باربری در انتظار شماست.

بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه از عوامل مهمی است که به سبب آن میتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم.البته چنانچه اینکار به صورت غیر اصولی انجام گیرد ممکن است خلاف این ماجرا هم اتفاق بیفتد و دچار مشکلات زیادی در این بین شویم. بسته بندی لوازم ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت. از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب بهترین روش است و اینکه مطمئن شویم همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار دارند و مثلا اگر روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم لازم باشد، لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم. همچنین به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن و جعبه ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.

کارتن بسته بندی

مزایا و نکات استفاده از خدمات بسته بندی بارسنتر

در صورت درخواست از جانب شما کلیه وسایل و ابزار لازم وسایل منزل هنگام اسباب کشی مانند: نوار چسب، کارتن هایی در ابعاد مختلف، انواع طناب و بندهای کشی و.. از جانب شرکت خدمات اسباب کشی ارائه می گردد و لازم نیست نگران تامین این وسایل باشید. تجربه بالا و در اختیار داشتن انواع ابزار کمکی احتمال آسیب به لوازم حساس و شکستنی منزل یا شرکت شما مانند: تلوزیون، مانیتور و یا ظروف شکستنی شما را هنگام اسباب کشی به حداقل می رساند.

بسته بندی اثاث منزل و حتی لوازم شرکت و ادارات کاری وقت گیر و خسته کننده است که نیاز به صرف وقت و زمان زیادی از جانب شما و دوستان و خانواده خواهد داشت. از طریق سپردن بسته بندی لوازم منزل خود به یک تیم مجرب، از هدر رفت این زمان جلوگیری کرده و بجای آن با خیال آسوده به فعالیت اصلی و کسب و کار خود بپردازید. همچنین از بوجود آمدن خستگی، کوفتگی و مشکلات جسمی نیز به دور خواهید بود.

با ابزار بهتر و همچنین پرسنل زبده و حرفه ای کار بسته بندی وسایل خانه بهتر و سریع تر انجام می گیرد. زیرا ما کاملا میدانیم برای این بسته بندی لوازم شکستنی از چه وسایلی استفاده کنیم، یا کار را از کدام قسمت شروع کنیم و یا مثلا در صورت نیاز مبلمان منزل را به چه شکل در نهایت دقت و ظرافت بسته بندی و آماده حمل نماییم و مثلا از چه ابعاد کارتن هایی استفاده کنیم و اسباب و اثاثیه را چطور بسته نماییم تا هم جای کمتری اشغال کنند و هم راحت تر حمل شوند. ضمنا بسته بندی وسایل هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود ، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود.

جعبه بسته بندی

بیمه لوازم و اثاثیه در هنگام باربری

بیمه لوازم و اثاثیه در هنگام باربری و اسباب کشی منزل بسیار حائز اهمیت است زیرا سلامت بار شما و جبران خسارتهای غیر منتظره را برای شما تضمین مینماید. یکی از برتری های انجام باربری و حمل بار توسط شرکتهای باربری ارائه بیمه نامه های معتبر باربری است که در صورت بروز هرگونه حادثه و اتفاق غیر منتظره، بیمه خسارت ان را پرداخت مینماید. این بیمه نامه در شرکت اتوبار ایران در جریان اسباب کشی و حمل بار با پوشش های مختلف است. شروع این بیمه نامه از زمان شروع فرایند حمل بار تا تحویل ان در مقصد است. بارسنتر با استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی و کارتن های مخصوص در تلاش است که کمترین آسیبی به اسباب و اثاثیه ی گرانبهای شما نرسد. همچنین کلیه بارها شامل بیمه رایگان حمل و نقل و اسباب کشی هستند.