اتوبار دهکده المپیک  آماده حمل نقل و اسباب کشی وسایل هست:

اگر امروز قصد انجام اسباب‌کشی را دارید شما می‌توانید از اتوبار دهکده المپیک برای انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری خود استفاده نمایید و بارسنتر با داشتن چندین پرسنل حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهد. اتوبار دهکده المپیک برای داشتن اسباب‌کشی حرفه‌ای در خدمت شما عزیزان است در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات ویژه اتوبار ما بهره‌مند شوید.

۴.۷/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار دهکده المپیک

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما برای شما دوستان عزیز خدماتی مثل ارائه بیمه‌نامه معتبر، ارسال ماشین‌های مناسب، باربری، ارسال کارگران زبده، اسباب‌کشی، باربری حرفه‌ای به‌صورت مدرن و با تجهیزات مدرن، را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید خدمات را از ما با تخفیف‌های۴۵% دریافت نمایید. اتوبار دهکده المپیک با داشتن افراد متخصص برای شما دوستان عزیز خدمات را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای و پیشرفته دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم جهت تماس می‌توانید با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر رزرو نمایید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را برایتان به‌نحو احسن انجام دهیم.

اسباب کشی و حمل اثاثیه را به افراد متخصص بسپارید:

اتوبار دهکده المپیک برای شما عزیزان بسته‌بندی لوازم را به‌صورت کامل انجام می‌دهد نگران بسته‌بندی لوازم اسباب‌کشی خود نباشید زیرا می‌توانید با انتخاب اتوبار دهکده المپیک مراحل اسباب‌کشی را با روش‌ها و متدهای روز دنیا توسط تیم حرفه‌ای ما انجام دهید. ما به‌صورت بیست و چهار ساعت برای شما خدمات اسباب‌کشی را به‌صورت بسته‌بندی‌شده انجام می‌دهیم. بسته‌بندی یکی از ارکان مهمی است که در اسباب‌کشی باید رعایت شود به‌همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که باربری و اسباب‌کشی خود را حتما با بسته‌بندی مناسب انجام دهید. زیرا اگر بسته‌بندی شما مناسب نباشد ممکن است صدمه ببیند به‌همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که بار خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر بیمه نگه دارید. تا در روز تعیین‌شده برای شما خدمات اسباب‌کشی را با روش‌ها و متدهای روز دنیا انجام دهیم. شما می‌توانید صفر تا صد لوازم اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید تجهیزات مدرنی که برای اسباب‌کشی برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم بسیار کامل است به‌همین خاطر شما می‌توانید وسایل خود را از ما به‌صورت حرفه‌ای به‌صورت بسته‌بندی‌شده دریافت نمایید. ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار وسایل شما را می‌پیچیم و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم تا با خیال راحت جابجا شود به شما توصیه می‌کنیم هنگام تخلیه بار حتما حتما مطمئن باشید که لوازم‌تان بسته‌بندی‌شده است زیرا اگر لوازم شما بسته‌بندی نشود ممکن است در حین جابجائی صدمه ببینند. ما برای جلوگیری از صدمه دیدن و آسیب دیدن لوازم تان تمامی لوازم را برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌کنیم و شما می‌توانید جهت تیم رزرو بسته‌بندی رزرو تیم بسته‌بندی خدمات را عرضه می‌کند دریافت نمایید. اتوبار دهکده المپیک برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم حرفه‌ای خدمات را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.

بسته بندی تمامی لوازم منزل با اتوبار دهکده المپیک :

شما می‌توانید برای دریافت خدمات ویژه از ما با پرسنل ما تماس بگیرید و تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان را رزرو نمایید و حتی ما برای شما جابه‌جایی لوازم سنگین را نیز انجام می‌دهیم. جابه‌جایی لوازم سنگین ممکن است به‌تنهایی باعث شود که به شما آسیب وارد شود به‌همین خاطر ما برای شما دوستان عزیز لوازم سنگین را با استفاده از چرخ‌های پایه‌دار و امکاناتی که در اختیار داریم جابجا می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود. شما می‌توانید تیمی چیدمان را برای اسباب‌کشی خود داشته باشید  که همگی حرفه ای و با سلیقه هستند. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز با روش‌ها و متدهای روز انجام دهید. به‌همین خاطر اگر قصد جابه‌جایی لوازم سنگین را دارید می‌توانید با تماس با پرسنل ما نوبت خود را رزرو نمایید تا ما برای شما تمامی بار را  چیدمان و تخلیه کنیم تخلیه باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود و هنگام پایین آوردن لوازم شما مطمئن باشید که لوازم آسیبی نمی‌بینند به‌همین خاطر شما می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای تمامی لوازم منزل خود را به ما بسپارید.

با داشتن تیم حرفه‌ای باربری بارسنتر برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. نگران اسباب‌کشی خود نباشید زیرا ما به‌صورت حرفه‌ای تمامی این مراحل را انجام می‌دهیم. افراد ما همگی آموزش‌دیده و کاربلد هستند به‌همین خاطر می‌توانید با اطمینان به این افراد مراحل اسباب‌کشی را به‌درستی انجام دهید.

اتوبار دهکده المپیک برای شما بیمه‌نامه معتبری را در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید با دریافت این بیمه‌نامه وسایل خود را با اطمینان کامل جابه‌جا کنید.  برای شما تمامی لوازم را بیمه می‌کنیم لوازمی که در ماشین‌های اتوبار دهکده المپیک قرار می‌گیرند همگی به‌صورت بیمه‌شده جا به جا و حمل و نقل می‌شوند و در اختیار شما دوستان عزیز قرار می‌گیرد. همچنین اگر قصد انجام جابجایی خارج از شهر را دارید شما می‌توانید از اتوبار دهکده المپیک استفاده نمایید. اتوبار دهکده المپیک تمامی لوازم را توسط یک شرکت بیمه معتبر بیمه می‌کند ما با بهترین شرکت‌ها طرف قرارداد داریم به‌همین خاطر می‌توانید با خیال راحت بار خود را به افراد ما بسپارید همچنین اگر قصد جابجایی لوازم و درون‌شهری و برون‌شهری را دارید می‌توانید از اتوبار دهکده المپیک  این خدمات را دریافت کنید.

اسباب کشی با بارسنتر چقدر هزینه دارد :

اتوبار دهکده المپیک تخفیف‌های باورنکردنی را  برای مشتریان در نظر گرفته‌ است دیگر لازم نیست هزینه‌های گزاف اسباب کشتی را پرداخت کنید بلکه شما می‌توانید با انتخاب اتوبار دهکده المپیک مراحل اسباب‌کشی خود را با پرداخت هزینه‌ای مناسب انجام دهید. در هر کجای تهران که قرار داشته باشید ما برای شما خدمات را انجام دهیم خدمات به دو صورت برای شما  می‌توانید از خدمات خدمات درون‌شهری استفاده کنید. اگر قصد جابجایی لوازم کوچک در مسافت‌های کم را دارید می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار دهکده المپیک استفاده نمایید. ما برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را با روندهای پیشرفته انجام خواهیم داد. شما می‌توانید برای استفاده از وانت‌بار و نیسان بار خدمات درون‌شهری خود را همراه با هزینه‌های مناسب‌تر انجام دهید. زیرا تفاوت قیمت‌های هزینه نیسان بار و وانت‌بار نسبت‌به ماشین‌های باربری کم‌تر است شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه با انتخاب این ماشین‌ها بهره‌مند شوید همچنین اگر قصد انجام خدمات برون‌شهری را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم که از خاوز، کامیون، ایسوزو، هیوندا، و دیگر ماشین‌هایی که مجموعه باربری بار سنتر برای مشتریان در نظر گرفته‌اند بهره‌مند شوید. شما می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به اتوبار دهکده المپیک بسپارید تا برای شما دوستان عزیز مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از این خدمات انجام دهیم. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا صفر تا صد خدمات را برایتان به‌نحو احسن انجام دهیم همین الان تلفن را بردارید و روز اسباب کشی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید با پرداخت قیمت‌های مناسب صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را با متدهای روز دنیا انجام دهید پس نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید زیرا شما می‌توانید تنها با یک تماس از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

اسباب کشی و بسته بندی لوازم ادارات در اتوبار دهکده المپیک: 

ما برای شما اسباب‌کشی ادارات را نیز انجام می‌دهیم اسباب‌کشی ادارات ممکن است کار سخت و دشواری به‌نظر برسد و شاید با خودتان فکر کنید که میزها، صندلی‌ها، سیستم‌ها، را چگونه باید جمع‌آوری کنید. اصلا بسته‌بندی این وسایل را به چه طریق باید انجام دهید؟ نگران نباشید ما برای شما این پروسه را آسان خواهیم کرد اگر قصد انجام اسباب‌کشی و جابجایی لوازم ادارات را دارید شما می‌توانید با رزرو تیم بسته‌بندی اتوبار دهکده المپیک تمامی لوازم ادارات خود را به ما بسپارید ما برای شما در مرحله بسته‌بندی تمامی لوازم را در کارتون‌ها قرار می‌دهیم. همچنین جمع‌آوری کامپیوترها و میزهای کامپیوتر را نیز به ما بسپارید ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم لوازم شما را جابه‌جا می‌کنیم همچنین برای جابجایی فایل‌ها و پوشه‌ها از کارتن‌های چند لایه استفاده می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی خیالمان راحت باشد که به وسایل شما صدمه‌ای وارد نمی‌شود. به‌همین خاطر فایل‌ها و پرونده‌ها را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم و با استفاده از لیبل‌ها بر روی آن‌ها ذکر می‌کنیم که این وسایل با دقت بیشتری جابجا شود. در طول اسباب‌کشی اداری شما باید تمامی وسایل را دسته‌بندی کنید و با استفاده از برچسب‌ها بر روی آن‌ها مشخص کنید که این وسایل مربوط به کدام بخش و شخص هستند. تا در هنگام آن واکس کردن جعبه‌ها برای شما مشکلی پیش نیاید نگران نباشید تیم بسته‌بندی ما برای شما دوستان عزیز به این کار را انجام می‌دهد شما می‌توانید بسته‌بندی و جابجایی لوازم جدیدتان به منزل و یا ادارات را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید.

باربری  و اتوبارهای قابل دسترس در تهران:

  1. اتوبار شهر زیبا
  2. باربری شوش
  3. باربری میدان کتاب
  4. باربری شهران
  5. اتوبار اسکندری

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار دهکده المپیک بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار دهکده المپیک استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار دهکده المپیک کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند