اتوبار خاور شهر با تخفیف‌های باورنکردنی:

عزیزانی که در محدوده خاور شهر زندگی می‌کنند و قصد جابجایی و اسباب کشی را دارند تنها با یک تماس تلفنی می‌توانند با اتوبار خاور شهر جابجایی و حمل و نقل را انجام دهند تا ۳۵٪ تخفیف ویژه مشتریان را قرار داده ایم که به راحتی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه که برای شما در نظر گرفته شده است برخوردار شوید.

۴.۷/۵ - (۱۱۶ امتیاز)

اتوبار خاور شهر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل بار به شهرستان توسط اتوبار خاور شهر انجام می‌شود بارسنتر یکی از باربری‌های معتبر در سطح تهران است که دارای شعبه‌ها و زیر مجموعه‌های متفاوتی است که دسترسی را برای مشتریان عزیز راحت کرده است.

بسته بندی اثاثیه منزل توسط تیم بسته بندی:

شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را به این مجموعه بسپارید حمل بار برای شما دوستان عزیز به صورت حرفه‌ای همراه با خدمات ویژه انجام خواهد شد. باربری برای شما دوستان عزیز به صورت شبانه روزی انجام می‌شود شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات بسته بندی، چیدمان، باربری و اسباب کشی که مجموعه بار سنتر برای مشتریان در نظر گرفته است بهره‌مند شوید.

شما دوستان عزیز می‌توانید صفر تا صد مراحل خود را با قیمت و هزینه های مناسب از ما دریافت نمایید. بسته بندی تمام لوازم منزل برای شما انجام می‌شود بسته بندی لوازم شکستنی و حساس را می‌توانید از باربری و اتوبار خاور شهر دریافت نمایید. اتوبار خاور شهر با سال‌ها تجربه در مورد بسته بندی و تیم‌های بسته بندی برای شما تمامی مراحل بسته بندی را انجام خواهد داد و بسته بندی برای شما دوستان عزیز توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. تمامی لوازم منزل شما را بسته بندی و به مقصد مورد نظر ارسال خواهیم کرد شما عزیزان می‌توانید بار را در کارتون‌های چند لایه به صورت بسته بندی شده از ما تحویل بگیرید.

تیم تخصصی بسته بندی برای شما عزیزان از تجهیزات مثل کارتون‌های چند لایه، چسب‌های نواری پهن، استفاده می‌کند .تمامی کارتون‌ها استاندارد هستند و لوازم و وسایل شما به صورت بسته بندی شده در آن‌ها قرار می‌گیرد تیم بسته بندی برای شما دوستان عزیز تمامی لوازم منزل از جمله: مجسمه، لوازم شکستنی، ظروف شکستی، مبلمان، لوستر،… مبلمان و لوازم حساس را با استفاده از نایلون حبابدار بسته بندی می‌کنیم.

بسته بندی مبلمان را نیز برای شما انجام خواهیم داد در حین جابجایی مبلمان باید از ایمنی کامل مبلمان مطمئن شوید به همین خاطر برای شما بسته بندی را انجام خواهیم داد و بسته بندی با سلفون‌ها و نایلون حبابدار انجام می‌شود. برای اینکه مبل کثیف نشود و دور از آلودگی بماند با استفاده از سلفون‌ها این کار را انجام خواهیم داد.

 

با رعایت نکات ایمنی اسباب کشی را انجام دهید:

جابجایی و حمل و نقل توسط شرکت معتبر انجام می‌شود که اتوبار خاور شهر در این امر دارای تجربه است پس نگران صدمه دیدن به وسایل خود نباشید. اتوبار خاور شهر برای شما عزیزان تیم چیدمان را نیز در نظر گرفت به شما کمک می‌کند که هنگام تخلیه بار به ماشین‌های باربری به راحتی آن‌ها را در محل جدید بچینید حمل و نقل لوازم سنگین را نیز برای شما انجام می‌دهند شما عزیزان می‌توانید برای نصب و راه اندازی لوازم برقی از تیم چیدمان باربری اتوبار خاور شهر استفاده نمایید.

این خدمات برای شما دوستان عزیز توسط افراد کاربلد و با تجربه انجام می‌شود شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

مجموعه بارسنتر آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری در شعبه های متفاوت و حمل بار به شهرستان به مشتریان عزیز است که شامل موارد زیر است:

  1. باربری تهران به سبزوار با ۳۵٪ تخفیف
  2. باربری تهران به لاهیجان با ۳۵٪ تخفیف
  3. باربری خاور شهر  با ۳۵٪ تخفیف

شما می‌توانید شعبه‌های فعال بارسنتر که نزدیک‌ترین شعبه باشد را انتخاب نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان برای شما نیروها را ارسال کنیم در روز اسباب کشی در کنار شما هستیم. ماشین‌ها همگی مجاز و استاندارد هستند به صورت روزانه از لحاظ فنی چک می‌شوند کارگران همگی مورد اطمینان هستند تیم‌ها با تجربه و رانندگان حرفه‌ای مسلط به جاده در کنار شما دوستان عزیز هستند تا خاطره خوب یک اسباب کشی را برای شما به جا بگذارند.

حمل و نقل در اتوبار خاور شهر برای مشتریانِ با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود نگران صدمه دیدن و یا کثیف شدن وسایل خود نباشید. زیرا ما از بسته بندی‌های حرفه‌ای برای تمامی لوازم منزل شما استفاده می‌کنیم فرش‌ها را وکیوم شده، مبلمان را به صورت بسته بندی با نایلون‌های حبابدار و سلفون‌ها به ماشین‌های باربری انتقال می‌دهیم همچنین برای جابجایی وسایل مثل یخچال، گاز، از کارتون و مقوا استفاده می‌کنیم تا در حین جابجایی به آن‌ها صدمه وارد نشود.

لوازم شکستنی مثل ظروف را در کارتون‌های چند لایه قرار میدهیم قبل از اینکه آن‌ها را در کارتون‌ها قرار دهیم با استفاده از نایلون حبابدار می‌پیچیم تا در هنگام جابجایی صدمه به آن‌ها وارد نشود. این کار توسط افراد کاردان و کاربلد انجام می‌شود و شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را دریافت کنید.

 

اسباب کشی و حمل بار به باربری خاور شهر به شهرستان:

باربری خاور شهر به صورت شبانه روزی انجام می‌شود در هر فصلی از سال در هر زمانی شما می‌توانید در هر فصلی از سال خدمات جابجایی و اسباب کشی را دریافت کنید. این روزها در فصل‌های سرد و زمستانی با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی‌ها معمولا اسباب کشی سخت تر می باشد اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اتوبار خاور شهر تجهیزاتی در اختیار دارد تا بدون اینکه لوازم شما صدمه ببیند آن را به مقصد جدید برای شما ارسال کند.
تمامی ماشین‌های ها به صورت مسقف و روباز هستند استفاده از ماشین‌های مسقف در فصول زمستانی بسیار مناسب است زیرا جلوگیری از خیس شدن و یا صدمه دیدن وسایل شما می‌کند شما می‌توانید برای انتخاب نوع ماشین باربری از مشاوران مجموعه اتوبار خاور شهر راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. شما دوستان عزیز جهت جابجایی و حمل و نقل احتیاج به کارگران حرفه‌ای دارید کارگرانی که مجموعه اتوبار خاور شهر برای شما ارسال می‌کنند نیرومند و دوره دیده هستند از خدماتی که این مجموعه برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شامل موارد زیر است:

  1. ارسال تیم‌های بسته بندی و چیدمان
  2. مشاوره به صورت ۲۴ ساعته
  3. هزینه‌ها و قیمت‌های مناسب
  4. بسته بندی لوازم شکستنی
  5. نصب و راه اندازی لوازم برقی و الکترونیکی
  6. ارسال ماشین‌های مجهز و استاندارد
  7. کارگران و نیرومند قوی و حرفه‌ای
  8. حمل بار به شهرستان
  9. حمل خرده بار

خدماتی که مجموعه اتوبار خاور شهر برای مشتریان در نظر گرفته است به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود صفر تا صد این خدمات و قیمت و هزینه‌های مناسب برای مشتریان طراحی شده است. شما عزیزان می‌توانید برای حمل بار به شهرستان این خدمات را از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت بار سنتر میتوانید رزرو آنلاین را انجام دهید مشخصات خود را کامل کنید و روز مورد نظر اسباب کشی را انتخاب کنید تا مشاوران ما در نزدیک روز اسباب کشی با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را برای شما دوستان عزیز انجام دهند. در اتوبار خاور شهر با سال‌ها تجربه در امور اسباب کشی و باربری آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری به شما مشتریان عزیز هستند.

باربری خاور شهر با دسترسی سریع:

در هر کجای تهران قرار دارید دسترسی به شعبه‌های متفاوت بارسنتر راحت است. خدمات برای شما عزیزان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود کارگرانی که برای شما ارسال می‌کنیم آماده هستند تا جابجایی لوازم سنگین را برای شما انجام دهند. همچنین برای شما بسته بندی و چیدمان لوازم اداری، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، و دیگر شرکت‌های خصوصی را انجام خواهیم داد پس برای بسته بندی لوازم احتیاج نیست که ساعت ها وقت بگذارید با استفاده از روش‌های جدید بسته بندی کنید اتوبار خاور شهر با روش‌های مدرن و پیشرفته که در اختیار دارد تمامی بسته بندی لوازم منزل را با تجهیزات حرفه ای برای شما انجام خواهد داد. در کنار شما دوستان عزیز هستیم با تماس با ما می‌توانید به راحتی و خدمات باربری و اسباب کشی را انجام دهید یکی از کارهایی است که اتوبار خاور شهر برای مشتریان به خوبی انجام می‌دهد حمل نقل و باربری است. زیرا دارای چندین سال تجربه کاری در این امور هستیم و به راحتی با را برای شما بار را از تهران به هر کجا که بخواهد انتقال خواهیم داد.

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند