۵/۵ - (۴ امتیاز)

وانت بار بلوار ابوذر

وانت بار بلوار ابوذر با قابلیت باربری اثاث منزل و ادارات در سراسر ایران، شبکه گسترده ای است که روش های نوین بسته بندی، حمل اثاثیه تنها به سبک سلیقه مشتریان، فناوری های به روز، نوآوری و افراد متخصص را شامل می شود. وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر یکی از شرکت های وانت بار است که با تلاش بی وقفه ای خود توانسته بهترین خدمات را به مشتریان تقدیم کند و بتواند با یک کنترل نظارت شده خدمات نوین در وانت بار های درون شهری و برون شهری به مشتریان عزیز ارائه نماید . وانت بار بلوار ابوذر با استفاده از نیسان بارها و وانت بار های استاندارد بار های نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر. کلیه خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه با وانت بار , حمل بار های صنعتی توسط وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر ، با مجور حمل بار وانت از درب منزل، شرکت، انبار و کارگاه به صورت دربستی انجام می شود.

وانت بار بلوار ابوذر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

خدمات وانت بار بلوار ابوذر

انواع خدماتی که وانت بار بلوار ابوذر با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید به شرح زیر است. ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل . انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس و غیره.

  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.

 

 

ارتباط با بارسنتر

وانت بار بلوار ابوذر با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریعتر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری به شرح زیر می باشد :

وانت بار بلوار ابوذر به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است.

به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید. وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر با داشتن نیرو ها و افراد باتجربه و خبره و خوش برخورد جزو یکی از بهترین باربری های موجود در تهران می باشد که همه روزه به صورت حرفه ای فعالیت می کند. خدمات ارائه شده با متد های پیشرفته و به روز به شهروندان عزیز عرضه می شوند. از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما هستیم اگر نگران سختی اسباب کشی هستید ما به شما این اطمینان را میدهیم که این کار را به نحو احسن انجام دهیم.

وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر ، امکان انجام کلیه خدمات باربری از جمله بسته بندی ، حمل و نقل ، و اسباب کشی را از بلوار ابوذر به تمام نقاط تهران و شهرهای ایران با وانت بار مجهز و پرنسل حرفه ای در جا به جایی و اسباب کشی دارد.وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر در تلاش است برای بهبود و ارتقا کیفیت خدمات خود و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان به علاوه آن ها همیشه در تلاشند که طرح های جدید و مناسبی را برای این کار ارائه دهند تا بتوانیم اسباب کشی را با جدید ترین شیوه های روز انجام دهیم بدون اینکه شما دخالتی در امر اسباب کشی داشته باشید ما آن را برای شما عزیزان با اصولی ترین روش ممکن انجام خواهیم داد.

وانت بار بارسنتر با نیازسنجی و بررسی مقدار بار و لوازم منزل و محل کار شما، تجهیزات مناسب از قبیل کامیون و لوازم بسته بندی و پرسنل با تجربه را جهت بار گیری و حمل اماده می کند. شما شهروندان و ساکنان گرامی محله بلوار ابوذر ، برای جابجایی بارها و کالاهای خود و هرگونه خدمات باربری در بلوار ابوذر ، می توانید با بارسنتر تماس بگیرید.

 

وانت بار بلوار ابوذر با استفاده از نیسان بارها و وانت بار های استاندارد بار های نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر.

 

 

 

سایر خدمات بارسنتر :

وانت بار آهنگ | وانت بار در محدوده آهنگ با ۳۵% تخفیف

وانت بار نیکنام | وانت بار در محدوده نیکنام با ۳۵% تخفیف

وانت بار پرستار | وانت بار در محدوده پرستار با ۳۵% تخفیف

 

حمل اثاثیه منزل در باربری بارسنتر

کارگرانی که مسئول حمل بار شما هستند همگی نیرو های متخصص و باتجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل هستند و برای اینکار آموزش های لازم را دیده اند. تمامی ماشین هایی که برای حمل بار و باربری وانت بار بلوار ابوذر برای شما فرستاده می‌ شود موکت کاری شده و دارای عایق هستند. این اطمینان را به شما می‌ دهیم که در حین جا به جایی، به لوازم شما آسیبی نخواهد رسید.

سایر باربری های تهران

 

بیمه بار برای تمام بار های شما

تمام بارهایی که توسط شرکت بارسنتر حمل می‌شوند دارای بیمه بار معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه خسارت وارده تمام و کمال پرداخت می‌شود. تمامی پرسنل وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر از میان افراد با تجربه و مسئولیت پذیر که سال ها در زمینه حمل بار سابقه فعالیت دارند انتخاب شده اند.

تمامی مراحل حمل بار شما در نهایت دقت انجام می‌شود و کوچکترین ضربه ای به آنها وارد نخواهد شد.

 

خدمات وانت بار بلوار ابوذر تهران

وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر تهران برای رفاه حال مشتریان خدمات ویژه ای اعم از بسته بندی وسایل منزل یا محل کار ، حمل و نقل بین شهری، رعایت نکات بهداشتی و نکاتی ایمنی را ارائه می کند. رعایت نکات ایمنی یکی از مهم ترین قسمت هایی که هر باربری می بایست رعایت کند ، تا تمام وسایل منزل یا محل کار مشتریان به سلامت جا به جا شوند. وانت بار بارسنتر همچنین برای تضمین کیفیت کاری خود ، وسایل مشتریان را بیمه خواهد کرد. تا زمانی که کوچک ترین مشکلی برای وسایل مشتریان پیش آید، به راحتی جبران خسارت شود. شایان ذکر است برای اینکه خدمات بیمه شامل حال مشتریان شود، باید از خدمات بسته بندی وسایل وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر استفاده کنند.

وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر با استفاده از وانت بارهای استاندارد بارهای نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر تهران و همینطور وانت بار بارسنتر با در اختیار داشتن انواع وانت بار و نیسان مخصوص حمل بار به صورت مسقف و رو باز برای حمل انواع بار به صورت دربستی با بهترین نرخ کرایه حمل وانت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

 

نکاتی در مورد وانت بار بارسنتر

وانت بار بلوار ابوذر بارسنتر دارای مدیریتی مقتدر، مسئول می باشد که در برابر وسایل شما خود را مسئول می داند و سلامت رسیدن وسایل شما به مقصد را وظیفه خود میداند. شما می توانید با انتخاب این شرکت از تمامی تجهیزات بسته بندی لوازم این شرکت بهره مند شوید و حتی می توانید به صورت جداگانه این وسایل را از مجموعه باربری بارسنتر که در هر کجا تهران شعبه های مختلف دارد، لوازم و تجهیزات بسته بندی را تهیه نمایید.

به علاوه کارکنان این شرکت باربری از دغدغه های مشتریان آگاهند و حساسیت های مشتریان بر روی وسایلشان را درک خواهند کرد به همین خاطر به صورت دلسوزانه و منظم تک تک خدمات از بسته بندی گرفته تا حمل نقل را برای شما عزیزان انجام می دهند و در حین جابه جایی وسایل شما بسیار محتاط رفتار خواهند کرد که به وسایل شما کوچکترین اسیبی وارد نشود از این رو در قبال تمامی اثاثیه آن ها احساس مسئولیت شدیدی می کند و همین باعث شده که وانت بار بارسنتر انتخاب تمامی مردم این محدوده باشد. آن ها با برخوردی خوب و خوش رفتارانه با مشتریان توانسته اند که رضایت مشتریان را جلب نمایند لازم است که بدانید تمام پرسنل باربری بارسنتر خوش برخورد و صبورانه در پاسخ به مشتری عمل خواهند کرد و همین امر باعث شده است که وانت بار بارسنتر با سابقه درخشان در عرصه باربری در استان تهران مورد استقبال تمامی مشتریان قرار بگیرد .

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند