معرفی خدمات شرکت علم و صنعت در باربری بارسنتر: 

شما می‌توانید برای جابجایی بار از تهران به سایر نقاط دلخواه از خدمات مجموعه باربری علم و صنعت بارسنتر استفاده کنید. باربری بارسنتر توسط ماشین‌های مجهز انجام می‌شود و نیازی نیست که شما نگران جابه جایی وسایلتان باشید. بار شما بسته به نیاز شما توسط ماشین‌های رو باز و یا سرپوشیده حمل می‌شود و شما می‌توانید جهت انتخاب ماشین‌ها با کارشناسان ما هماهنگی لازم را انجام دهید. در باربری علم و صنعت  تمامی وسایل برای جلوگیری از آسیب دیدن در طول مسیر، به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده تا درحین جابه جایی در مسافت‌های طولانی به آن آسیبی وارد نشود. تیم حرفه ای بار سنتر تمامی مراحل اسباب کشی را به صورت حرفه ای برای شما انجام خواهند داد.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری علم و صنعت

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

نرخ قیمت در باربری بارسنتر به چه صورت است؟

نرخ باربری در بارسنتر به عوامل زیادی بستگی دارد که تمامی این عوامل می‌تواند در قیمت‌ها و هزینه‌ها تاثیر داشته باشد. باید در نظر داشت که انتخاب نوع ماشین‌ها می‌تواند تاثییر زیادی در لیست قیمت‌ها داشته باشد یا استفاده از خدمات ویژه بارسنتر می‌تواند تاثیراتی در لیست قیمت‌ها داشته باشد که در این جا می‌خواهیم باهم به برسی این موارد بپردازیم.

تعرفه و قیمت حمل بار از تهران به سایر شهرهای مختلف قیمت ثابتی نیست و نمی‌توان قیمت یک اسباب کشی را به طور دقیق اعلام کرد زیرا نوسانات آن بسیار زیاد است پس باید تمامی شرایط را برای یک قیمت ثابت در نظر گرفت. این قیمت‌ها با توجه به عوامل زیادی متغیر است و به شرایطی از جمله  موارد  زیر بستگی دارد:

  • نوع اثاثیه:  اثاثیه منزل، اثاثیه اداره، جهیزیه عروس، خرده بار
  • استفاده از ماشین‌های باربری
  • مقدار مسافت طی شده برای جابه جایی
  • استفاده از کارگران به صورت مجزا
  • عدم وجود آسانسور

باید در نظر داشت که قیمت‌های باربری علم و صنعت بارسنتر زیر نظر اتحادیه باربری است و تمامی تعرفه‌ها توسط اتحادیه باربری تایید شده است. همچنین شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن تخفیف ۴۵% برای اسباب کشی و باربری برای شما مشتریان عزیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

جابه جایی وسایل کوچک با استفاده از وانت بارها:

حتما که نباید از باربری‌ها مواقع حمل وسایل سنگین استفاده کرد در بعضی از شرایط شما احتیاج دارید که وسایلی با حجم کم را جابه جا کنید در این شرایط شرکت باربری علم و صنعت با در نظر گرفتن وانت بار و نیسان‌ها می‌تواند در باربری آسان و سریع شما را یاری دهد. موارد مختلفی مانند نوع کالای ارسالی، مکان ارسال کالا، میزان و سایز بسته در انتخاب نوع حمل بار تأثیرگذار است و بسته به میزان بار، نوع وسیله نقلیه حمل بار انتخاب می‌شود مثلا برای جابه جایی و اثاث کشی کامل منزلتان می‌توانید از کامیون‌ها و خاورها استفاده کنید. در صورتی که به دنبال راحتی و سرعت در ارسال بسته‌های خود هستید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری را از آن‌ها دریافت کنید، باربری بارسنتر توانایی حمل بار‌های ریز و خرده شما را دارد.

در بسیاری از اسباب کشی‌ها شما قصد جابه جایی یک وسیله را دارید وسیله ای مثل یخچال یا میز ناهار خوری لازم نیست برای جابه جایی این وسایل از ماشین‌های مثل کامیون و ایسوزوها استفاده کنید شما می‌توانید با استفاده از وانت بار و نیسان‌ها وسایل را در کم‌ترین زمان ممکن با هزینه ای به صرفه جابه جا کنید. شرکت بار سنتر با ارائه خدماتی همچون  مواردی مثل راحتی، سرعت، هزینه پایین و کادر مجرب و حرفه ای از مزایای استفاده از این روش محسوب می‌شوند و دیگر احتیاجی نیست برای حمل وسایل‌های خرده و ریز از ماشین‌های بزرگ استفاده کنید. ما برای شما این نوع جابه جایی‌ها را با استفاده از وانت بار، نیسان بار و یا حتی ماشین‌های vip بار سنتر انجام خواهیم داد.

بیمه  و بارنامه دولتی کالا در باربری علم و صنعت:

شما برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی به هیچ عنوان به قیمت‌های پایینی که در برخی سایت‌ها برای جذب مشتری گذاشته شده اعتماد نکنید زیرا تمامی خدمات اسباب کشی و باربری شما باید زیر نظر یک شرکت معتبر انجام شود تنها هزینه نیست که در اسباب کشی مهم است بلکه کیفیت نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. شرکت باربری علم صنعت با در نظر گرفتن بیمه باربری رایگان بار شما را در برابر آسیب‌های ناشی و حوادث طبیعی جلوگیری خواهد کرد تا با خیالی آسوده برای شما بار را در مسافت‌های طولانی جابه جا کند. باربری بارسنتر توانایی مجوز برای صدور بیمه نامه رایگان را دارد و موظفند تمام خودروهای خود را بیمه کنند تا در صورت بروز هر نوع حادثه ای بتوانند پاسخگوی مالکان باشند و به شما این اطمینان را می‌دهند که درصد آسیب دیدن به وسایل شما بسیار کم است. قابل توجه مشتریان عزیز و همیشگی بارسنتر توجه داشته باشید که باربری علم و صنعت از جمله باربری‌هایی است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه هست و می‌تواند برای مشتریان سقف بیمه را افزایش دهد و خود را موظف می‌داند بیمه نامه و بارنامه معتبر را برای بار و اثاثیه مشتریان در نظر بگیرد. البته میزان بیمه و تعرفه بیمه بستگی به مسافت و بار شما دارد که شرکت بارسنتر می‌تواند سقف بیمه را برای شما افزایش دهد. شرکت بار سنتر تخفیف ویژه ۴۵% را برای ارسال بار به سایر نقاط کشور در نظر گرفته است و نسبت به سایر باربری‌های سطح شهر دارای  قیمت‌های مناسب‌تری است. این باربری توسط مشتریان همیشگی ما قابل معرفی به تمامی افرادی که قصد اسباب کشی و باربری را دارند در محدوده‌های مختلف تهران مانند اتوبار شمیران نو که در محدوده شمیران قرار دارد شناخته شده است.

باید توجه داشت که  در بسیاری از جابه جایی‌ها صدور بارنامه دولتی  لازم است. بعضی از شرکت‌ها  توانایی صدور بارنامه به صورت مستقیم از شرکت را ندارند در صورتی که شرکت باربری علم و صنعت توانایی مجوز بارنامه دولتی را به صورت مستقیم از شرکت بارسنتر دارد. اگر شما با یک باربری معتبر کار کنید  می‌توانید با خیالی آسوده بار را به هرنقطه ای از کشور انتقال دهید. برای حمل بار از تهران به خارج ازشهر لازم به تاکید است که بدانید بدون صدور بارنامه دولتی  غیر ممکن است.

 خدمات موسسه تهران باربری علم و صنعت:

از دیگر خدمات ارائه ای توسط  مجموعه باربری بارسنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کارشناسانی حرفه ای که جهت ارائه مشاوره به شما عزیزان به صورت ۲۴ ساعته آنلاین هستند.
  2. ارسال به موقع تیم حرفه ای بارسنتر به محل اسباب کشی و باربری به صورت منظم
  3. استفاده از تجهیزات نوین و استاندارد در بسته بندی وسایل و کالا
  4. استفاده از کادری دلسوز و اطمینانی
  5. جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات توسط بارسنتر
  6. خدمات بین شهری و درون شهری باربری
  7. حمل بار از تهران به تمامی نقاط کشور
  8. انجام تمام کارهای حمل توسط کارگران نیرومند و زبده
  9. جابجایی خرده بارها
  10. ارائه خدمات vip  اسباب کشی به صورت ویژه

مواردی که در بالا ذکر شده است بخشی از خدمات ارائه ای توسط شرکت علم و صنعت بارسنتر بودند. شما می‌توانید از طریق راه‌های مختلف و تماس با کارشناسان ما برای رفع سوالات خود با باربری بارسنتر تماس بگیرید. تا به وسیله مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت امور اسباب کشی و انتخاب ماشین‌های مورد نیاز دریافت کنید.

  •  مدیریت بارسنتر با استفاده از کارگرانی متخصص و تیم آموزش دیده و حرفه ای در تلاش است که برای شما شرایط ویژه ای را فراهم سازد. که تمامی کارهای باربری اعم از اسباب کشی، حمل نقل، جابه جایی اثاث‌های خرده، جهیزیه عروس  را به صورت حرفه انجام می‌دهند. تیم باربری ما با در نظر گرفتن برنامه ریزی دقیق و نظم مراحل اسباب کشی را برای شما انجام خواهد داد.
  • باربری بارسنتر در برابر تمامی وسایل شما مسولیت پذیر است و ضمانت بار را به شما تضمیین خواهیم داد و به همین خاطر برای شما بار را به صورت رایگان بیمه خواهیم کرد و در صورت مواجه شدن وسایل با آسیب‌های احتمالی، تمامی خسارات توسط بیمه ای که بارسنتر با آن قرار داد دارد پرداخت خواهد شد.
  • تیم بسته بندی ما به صورت حرفه ای با تفکیک و جداسازی جعبه‌ها و شماره گذاری و نام گذاری روی، بسته بندی‌ها تا در هنگام  تخلیه بار وسایل گم  نشوند و در جای مخصوص خود قرار بگیرند. لازم نیست شما فکر خود را درگیر این موارد کنید با سپردن کار به تیم بسته بندی و چیدمان بارسنتر ما تمامی این خدمات را برای شما انجام خواهیم داد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری علم و صنعت بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری علم و صنعت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری علم و صنعت کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند