اتوبار و باربری دهکده المپیک در غرب تهران:

اتوبار و باربری دهکده المپیک متخصص در حمل  و بسته بندی ااث با کادری خوش اخلاق و ماهر، مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری با امکانات کامل و تعرفه مناسب آماده خدمت دهی به تمامی همشهریان است. اولین و مهم‌ترین بخش برای اسباب کشی و اتوبار در تهران بسته بندی و حمل اثاثیه منزل به صورت مطمئن است. ما در اتوبار و باربری بارسنتر با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

۵/۵ - (۱۱۶ امتیاز)

باربری دهکده المپیک

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

در اسباب کشی و حمل نقل اولین چیزی که برای مشتریان مهم است میزان هزینه‌های باربری است  شما می‌توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت‌های باربری با کارشناسان و مشاوران بارسنتر باربری دهکده المپیک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات شما هستند تماس حاصل فرمایید. باربری دهکده المپیک با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بر روی بودجه باربری شما امری بسیار مهم است که به شما کمک می‌کند آمادگی لازم در فرآیند باربری خود داشته باشید. به شما مژده می‌دهیم که بهترین انتخاب را دارید چرا که گروه باربری دهکده المپیک یکی از بهترین، مورد اعتمادترین و با تجربه‌ترین بارری‌ها در سطح تهران است. باربری دهکده المپیک روز به روز در حال پیشرفت است  چرا که با استفاده از شیوه‌های نوین و برنامه ریزی و خدمات ویژه باربری مدرن گروه باربری بارسنتر نسبت به تمامی باربری‌های سطح شهر پیشی گرفته ایم و در جهت جلب رضایت مشتریان نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به آن‌ها عرضه نماییم  با توجه به سابقه طولانی مدت باربری دهکده المپیک.

مزیت‌های سپردن مراحل اسباب کشی به یک باربری مطمئن:

اتوبار و باربری دهکده المپیک آرزومند یک اسباب کشی آسان برای تمام همشهریان در تهران است. اتوبار بارسنتر با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها  بهترین مشاور در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. باربری ما از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل و اثاث کشی در شهر تهران است که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به صورت یکجا و جداگانه انجام می‌دهد. در اتوبار دهکده المپیک با سرویس دهی در سریع‌ترین زمان ممکن و کم‌ترین هزینه، دیگر نگران جابجایی‌های وقت گیر و پر استرس نباشید.

استرس‌های  اسباب کشی در شلوغی شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با اتوبار و باربری بارسنتر تجربه کنید. از دیگر امکانات ما  امکان ارائه هزینه و قیمت باربری با ارائه لیست خدمات قابل ارائه در امر اسباب کشی و حمل بار عزیزان در تهران است تا بتوانند برحسب قیمت باربری و حمل اثاثیه ارائه شده خدمات اتوبار و باربری  مورد نیاز خود را درخواست نمایند.

بیمه نامه مخصوص باربری وسایل:

یکی دیگر از امتیازات بسیار عالی اتوبار و باربری دهکده المپیک در استان تهران، ارائه بیمه باربری است. مشتریان گرامی با بیمه کردن انواع اجناس و لوازم خود آسودگی خاطر کامل خواهند داشت که لوازم ارزشمند و حساس آن‌ها سالم به مقصد می‌رسد. پرسنل اتوبار و باربری شرکت بارسنتر بیمه انواع اقلام و اثاث مشتری را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

اگر قصد اسباب کشی و حمل و نقل بار یا لوازم منزل خود را با بهترین قیمت باربری و کیفیت مثال زدنی دارید و نیازمند یک شرکت معتبر برای انجام این کار هستید، می‌توانید به باربری دهکده المپیک اطمینان کامل داشته باشید و کلیه مراحل اسباب کشی را به کارکنان متعهد این شرکت بسپارید. زیرا کلیه پرسنل این شرکت آموزش دیده اند و سال‌ها تجربه موفق کاری در حوزه اسباب کشی دارند.

خودروهای باری ایمن با رانندگان حرفه ای:

باربری دهکده المپیک خود را موظف می‌داند که  مناسب‌ترین خودروها را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل اسباب کشی برای شما ارسال کند. در باربری و اتوبار بارسنتر از بهترین خودروهای حمل بار مانند: وانت بار، نیسان بار، تریلی و انواع ایسوزو و کامیون‌های سرپوشیده و ماشین‌های سنگین مختلف استفاده می‌شود، تا بدین ترتیب هموطنان عزیز بتوانند وسیله‌ها را با هر حجم و اندازه ای که دارند، به شکل سالم و ایمن به مقصد برسانند.

از دیگر خدمات ارایه شده، حمل بار با کامیون به شهرستان است. باربری دهکده المپیک آماده است تا محموله‌های بزرگ و هر نوع بار را با استفاده از انواع مناسب وسایل نقلیه از تهران به شهرستان حمل نماید. خدمات بی نظیر با قیمت مناسب و کیفیت غیر قابل رقابت و همچنین تخصص و تجربه دو دهه و کادر باربری متخصص مناسب‌ترین باربری و اتوبار جهت انتخاب شماست. ما معتقدیم که بهترین روش تبلیغات ارائه خدمات با کیفیت و نیروی متخصص سطح روابط عمومی بالا و تعهد در ارایه خدمات است و برای رسیدن به این منظور مهم سطح دانش و مهارت خود را هر روز ارتقاء داده ایم و مفتخر هستیم که جزو برترین‌ها هستیم.

اتوبار و باربری دهکده المپیک با در اختیار داشتن انواع خودروهای حمل بار آماده ارائه خدمات اثاث کشی در تهران و حمل بار به شهرستان‌ها با بهترین قیمت‌ها است و برای حمل اسباب منزل و شرکت، از اتوموبیل‌های موکت کاری شده و دارای ضربه گیر‌های مخصوص جهت سلامت بار استفاده می‌کند. در مواردی که وسایل و اسباب شما بزرگ و حجیم باشد، نیازمند استفاده از ایسوزو، خاور و ماشین‌های سنگین‌تر خواهید بود و در مواردی که بار شما کم‌تر است می‌توانید از وانت یا نیسان استفاده کنید.

لیست خدمات باربری دهکده المپیک به شرح ذیل است:

  • مشاوره رایگان برای خدمات باربری و اسباب کشی
  • ارسال خودرو متناسب حجم اثاثیه منزل، اداره و یا جهیزیه
  • ارسال ماشین مخصوص باربری (وانت بار دهکده المپیک، نیسان بار دهکده المپیک) مسقف و روباز – موکت کاری شده
  • ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل با برترین کیفیت
  • ارسال نیروی متخصص باربری و بسته بندی  آقا و خانم
  • بسته بندی حرفه ای با برترین کیفیت و دوام بالا
  • مشاوره و راهنمایی رایگان جهت اسباب کشی و باربری
  • بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیش‌تر
  • اعزام نیروی حرفه ای و متخصص  باربری و بسته بندی
  • افزایش سرعت در حمل بار واثاث و همچنین چیدن لوازم در محل جدید
  • کاهش احتمال آسیب به بار و اثاثیه

در هر نقطه ای از تهران که هستید با نزدیک‌ترین شعبه در منطقه خود تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان اتوبار، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایید.

اسباب کشی راحت در منطقه دهکده المپیک:

دهکدهٔ المپیک یکی از محله‌های شهر تهران است. این منطقه در شمال غربی تهران قرار دارد. در گذشته بخشی از کن و بخشی از منطقه ۵ شهرداری تهران بود. اما با تقسیم زمین‌های منطقه ۵ و تأسیس منطقه ۲۲ شهرداری تهران، بخشی از این منطقه تازه شد. بافت این محله قدیمی است. زیرا این شهرک در دهه ۱۳۴۰ (خورشیدی) ساخته شده‌ است. دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد. بلوک‌های چهار یا پنج طبقه با فضای سبز از یکدیگر جدا شده‌اند و محله‌ای نسبتا دنج و خاصی را پدید آورده‌اند.

محله دهکده المپیک یکی از محلات قدیمی تهران است، قدیمی‌ترین بخش محله مربوط به ساختمان‌های دهکده المپیک است و بخش جدید محله نیز بلوار دهکده المپیک از همت تا میدان المپیک را شامل می‌شود.  این منطقه در شمال غربی تهران قرار دارد. در گذشته جزئی از اراضی کن بوده و جزو منطقه ۵ تهران محسوب شده است، اما با تقسیم اراضی شهرداری منطقه ۵ و تأسیس شهرداری منطقه ۲۲، محله‌ای از محلات این منطقه جدید شد.

در صورتی که در نزدیکی‌های منطقه دهکده المپیک در تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان و مشاوران باربری دهکده المپیک به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین برای سفارش آنلاین سرویس‌ها و خدمات مورد نظر خود اقدام کنید.

پروسه طاقت فرسای اثاث کشی و حمل و نقل را به کارکنان باربری دهکده المپیک بسپارید و به فعالیت‌های روزانه دیگر خود بپردازید.

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر ارائه شده در باربری بارسنتر

  1. باربری تهران به شمال
  2. باربری پیروزی 
  3. اتوبار اکباتان
  4. باربری تهران به صحنه

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا خدمات مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری دهکده انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط کادر فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات باربری دهکده المپیک استفاده کنم و با شما در تماس باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا وسایل و اجناس را به بیمه می‌کنید؟

بله. کلیه وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین وسایل مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به خودروها و کادر فنی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.