چرا باربری تهران به لاهیجان را انتخاب کنیم؟

حمل بار با باربری تهران به لاهیجان  همراه با ماشین ها مجهز از جمله خاور، و کامیون های ۶و۷ متری، ایسوزو مسقف، هیوندا، وانت نیسان ،ماشین های vip و.. لازم به ذکر است که بدانید کلیه وسیله های حمل بار مسقف و روباز هستند
شرکت بارسنتر بانالترین هزینه و بهترین کیفیت برای ارائه خدمات به شما عزیزان. اتوبار بارسنتر با سالها تجربه و با استفاده از ناوگان مجهز و نیروی کار ماهر و آموزش دیده به عنوان یکی از معتبر ترین باربری ها در سطح شهر شناخته شده است.سابقه و تجربه تیم کاری ما باعث شده که برای  اسباب کشی در سطح  شهر توسط مشتریان همیشگی شرکت بار سنتر معرفی شود و این باعث افتخار برای شرکت ما است.

۴.۶/۵ - (۲۱ امتیاز)

باربری تهران به لاهیجان

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

انجام امور حمل و نقل خدمات تخصصی با باربری تهران به لاهیجان توسط شرکت بارسنتر:

باربری تهران به لاهیجان جهت جابجایی تخصصی اثاثیه منزل و انواع مبلمان و لوازم لوکس و آنتیک در کنار شما عزیزان است. اثاث کشی در لاهیجان نیز با قیمت های مناسب و سرویس های ممتاز انجام می شود شرکت بارسنتر با توجه به این که زیر نظر اتحادیه باربری است اما با تخفیف ۴۵% که برای حمل نقل بار در نظر گرفته است میزان این تخفیف باعث شده که نسبت به دیگر باربری های سطح شهر متمایز باشد.باربری تهران به لاهیجان جهت انجام کلیه امور حمل و نقل خدمات تخصصی اماده به خدمتگزاری می باشد کافیست جهت رزرو با شرکت بارسنتر تماس بگیرید تا پرسنل مجرب به شما مشاوره رایگان جهت یک اسباب کشی راحت و بدون درد سر را ارائه کنند.

برای حمل بار به خارج از شهر نیاز به دقت بیشتری است زیرا حمل بار به دلایل زیادی پیچیده تر می شود. مثلا هنگام باربری تهران به لاهیجان احتمال صدمه دیدن بار ( اثاثیه منزل ، لوازم شرکت ، مواد اولیه و … ) به دلیل زیاد بودن مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود و اگر در این امر باربری مسلط به کار نباشد مطمنا بار به درستی به مقصد نخواهد رسید.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت مناسب و ایمن ، داشتن تیم آموزش دیده و کادر حرفه ای جهت چیدمان بار در خودروی حمل بار به لاهیجان  و یا دیگر شهرای مختلف مثل حمل بار تهران به گلستان و یا سایر نقاط دیگر  می تواند شامل ماشین های خاور و کامیون های ۶و۷ متری ،ایسوزو مسقف ،هیوندا، وانت ،نیسان، ماشین های vip و.. باشد و همچنین استفاده از رانندگان مسلط که آشنایی کامل با تمام جاده ها و مسیر ها را دارند از جمله مواردی است که باربری بارسنتر به صورت اصولی در تمام حمل نقل های خود انجام می دهد.

سابقه درخشان بارسنترنسبت به باربری های سطح شهر:

اتوبار بارسنتر  به صورت همیشگی مورد رضایت تمامی مشتریان قدیمی خود قرار گرفته است  و تمام کادر این تیم حرفه ای در تلاش هستند که رضایت مشتریان را جلب کنند و با ارائه خدمات متفاوت و نوین  در حمل نقل کنار شما خواهیم بود.

خدمات باربری بارسنتر :

پرسنل تخصصی ما جهت مشاوره ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی
دارای مجوز رسمی اتحادیه باربری
بیمه باربری و بارنامه دولتی برای تضمیین سلامت بار در حمل نقل
داشتن تیم حرفه ای و آموزش دیده بسته بندی  وسایل شما
حمل نقل در روزها و ایام تعطیل به صورت شبانه روزی
انجام تمامی امور اسباب کشی از صفرتا صد با تیم باربری بارسنتر
رزرو نوبت فقط با یک تماس تلفنی
انجام خدمات اسباب کشی به صورت VIP ( شامل خدمات بسته بندی، حمل و چیدمان ، نصب وسایل در مقصد )
ارائه خدمات تخصصی تفکیک وسایل سبک و سنگین و مجزا کردن وسایل شکستنی
رانندگان حرفه ای و با تسلط  با سابقه کار بالا
مجهز به داشتن انواع ماشین های باربری از مسقف تا روباز
داشتن کارگران نیرومند و اطمینانی  جهت اسباب کشی
قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری مورد تایید قرار می گیرد

تعرفه ها برای حمل باربری تهران به لاهیجان به چه صورت است؟

همیشه شما به دنبال یک شرکت هستید که خدمات اسباب کشی را از صفر تا صد برای شما انجام دهد. از چیدمان وسایل شما تا نصب وسایل توسط تیم چیدمان و اسباب کشی. که این عمل ممکن است باعث تغییر هزینه ها در حمل نقل و اسباب کشی شود اما لازم نیست نگران باشید شما با انتخاب شرکت بارسنتر میتوانید این رویا را تبدیل به حقیقت کنید.  زیرا این شرکت شامل ۴۵% تخفیف ویژه برای مشتریان خود می باشد. شرکت بارسنتر خدمات کامل را  برای مشتریان خود ارائه می دهد و همچنین دارای کادر اطمینانی که به صورت دلسوزانه اسباب کشی را برای شما انجام خواهند داد.  اما این ویژگی ها ممکن است هزینه هارا کمی بالاتر ببرد،که شرکت بار سنتر برای جابه جایی و باربری تهران به لاهیجان شامل تخفیف و بیمه می باشدو دیگر نیازی نیست که شما نگران قیمت هزینه های باربری و اسباب کشی باشید. البته لازم به ذکر است که میزان هزینه ها بستگی به شرایط و طبقه مبدأ و مقصد باربری، تعداد کارگر مورد نیاز، ماشین باربری و میزان بار و اثاثیه مشتریان دارد. که هنگام مشاوره پرسنل ما از شما اطلاعات دقیق را خواهند پرسید و قیمت نهایی اسباب کشی و حمل نقل را با شما در میان میگذارند.. پس کافیست تلفن را بردارید و با شرکت بارسنتر تماس بگیرید جهت رزرو سرویس وانت بار، نیسان بار و حمل بار با ماشین‌های سنگین و ایسوزو و ماشین های vip  از مقصد تهران به مبدا لاهیجان با ما در تماس باشید.

آیا تا به الان تجربه یک اسباب کشی حرفه ای که صفر تا صد یک حمل نقل و اسباب کشی راحت را برای شما انجام دهند داشته اید؟

باربری بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته همرا با خدمات ویزه آماده حضور در کنار شما عزیزان میاشد.

لاهیجان واقع در استان گیلان که به صورت روزانه باربری و حمل نقل زیادی به سمت این شهر انجام میگیرد به دلیل مسافت زیاذد و جاده های شلوغ و پرتردد  باید جابه جایی و حمل نقل  توسط رانندگان حرفه ای و مجرب انجام شود زیرا این کار به دلیل مسافت طولانی باید با دقت بالایی انجام شود و شما با انتخاب شرکت بار سنتر از سالم رسیدن بار خود به مقصد  اطمینان حاصل فرمایید.سلامت وسایل مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که شرکت باربری تهران به لاهیجان در جابه جایی وسایل به این مورد واقف است. از این رو در تلاشیم با بکارگیری بهترین تجهیزات بسته بندی و استفاده از کارگران و رانندگان مسلط در کنار ماشین‌های باربری  مجهز ، رضایت کامل مشتریان را جلب نماییم. این حمل و نقل در کنار بیمه باربری رایگان و تخفیف ویزه ۴۵% انجام می‌شود.

لاهیجان منطقه‌ای است که از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان،
از جنوب غربی به سیاهکل و از غرب به آستانه اشرفیه محدود می‌شود که در ۵۰ درجه و
صفر دقیقه شرقی و در ۳۷ درجه و ۱۱ دقیقه شمالی عرض جغرافیایی قرار دارد. در سال
۱۳۸۹، جمعیت شهر لاهیجان ۱۶۶٬۱۹۱ نفر برآورد شده‌است. این شهر ساخته‌شده بر سرزمینی
هموار و جلگهای است که حاصل رسوبات به جای مانده از رودهای گیلان است. از نظر موقعیت
جغرافیایی و ویژگی‌های تاریخی یکی از شهرهای مهم گیلان به‌شمار می‌رود و مدت‌ها مرکز
بخش بیه‌پیش گیلان بوده‌است.

دستمزد کارگر اسباب کشی به لاهیجان:

هزینه باربری به عوامل زیادی که در بالا به آن اشاره کرده ایم بستگی دارد. کارگران اسباب کشی بارسنتر توسط این شرکت آموزش دیده اند تا بتوانند به صورت ماهرانه و با استفاده از نیروی انسانی بار را  جابه جا نمایند. دستمزد کارگران این مجموعه به میزان اثاثیه، انجام خدمات بسته بندی، نصب اثاثیه برقی و الکترونیکی و انجام خدمات چیدمان وسایل ، تعداد طبقات یا وجود و عدم وجود آسانسور و دیگر خدماتی که انجام می دهند بستگی دارد که مشاوران ما این روند را برای شما به صورت کامل توضیح خواهند داد. طبیعی است که هرچقدر این کارگران بیشتر در رفت و آمد باشند، و ساعت کاری آن ها بیشتر شود  به مبلغ دستمزد اضافه می‌گردد. البته مبالغ اضافه شده توافقی می‌باشد که توسط شرکت بارسنتر تعیین شده است .هزینه ها حتی می تواند در جابه جایی بعضی وسایل مانند یخچال سایدبای‌ساید، پیانو و گاو صندوق و تردمیل متغیر باشد. به‌ عنوان مثال در مورد وسیله ‌ای مثل گاوصندوق با وزنی بیش از ۵۰ کیلوگرم، به ازای هر ۵۰ کیلوگرم و تعداد طبقات هزینه کمی متفاوت تر خواهد . اساسا بر اساس تعرفه معمول اعلام شده در هزینه کارگر باربری تهران به لاهیجان برای یخچال سایدبای‌ساید و میزهای ناهاخوری به ‌ازای هر طبقه هزینه ها متغیر خواهد بود لازم به ذکر است که شرکت بار سنتر در مورد هزینه ها به صورت منصفانه برخورد خواهد کرد البته مسلم است که جابه‌جایی این وسایل توسط یک‌ نفر ممکن نیست  وباید از دو یا چند کارگر استفاده کرد که در میزان افزایش هزینه ها تاثیر دارد.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به لاهیجان انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

طور میتوانم از خدمات باربری تهران به لاهیجان استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به لاهیجان کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن