حمل نقل آسان با باربری تهران به آبعلی:

باربری تهران به آبعلی در خدمت شما عزیزان است. به دلیل حساسیتی که در جا به جایی بار ها به وجود دارد، نیاز به یک شرکت باربری ماهر احساس می شود. شرکتی که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن تیم خود را برای جا به جایی  و باربری ارسال نماید، بار ها دریافت کرده و به مناسبت ترین شکل بسته بندی کند، به شما این تضمین را بدهد که بار های شما توسط شرکت باربری تهران به آبعلی به طور سالم به مقصد می رسند .

۴.۷/۵ - (۲۱ امتیاز)

باربری تهران به آبعلی

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات مجموعه بارسنتر برای حمل باربری تهران به آبعلی :

با انتخاب مجموعه حمل بار و باربری تهران به آبعلی در هزینه‌ها و وقت خود صرفه‌جویی کنید!خدمات نوین و مطابق با بهترین استانداردهای جهانی اما با ارائه قیمت‌های باورنکردنی در مقایسه با ارائه خدمات باکیفیت و تضمیین شده تنها در صورت انتخاب مجموعه باربری بارسنتر شدنی است.

مشاوره باربری به صورت شبانه روزی و۲۴ ساعته آماده پاسخگویی
ارائه خدمات باربری در روزها و ایام تعطیل
حمل بار در حیطه تهران  و ارسال آن به سایر نقاط
ماشین های باربری استاندارد و مجزا
سرویس نیسان و وانت بار
حمل اثاثیه سنگین وسبک

باربری تهران به آبعلی برای انجام خدمات شما امادگی خود را به صورت حرفه ای اعلام می نماید. حمل نقل و اعزام انواع وسایل نقلیه بابری از جمله انواع کامیونت , خاور ,هیوندا , انواع وانت ها, انواع تریلی کفی ,و ماشین های vip برای باربری تهران به آبعلی در خدمت شما مشتریان قرار می دهد . شرکت بارسنتر با راه اندازی خط باربری تهران به آبعلی توانسته است نیاز مردم این شهر را مرتفع سازد.باربری بارسنتر آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است

خدمات متمایز دیگری که شرکت بارسنتر در کنار انجام امور باربری ارائه میدهد:

بیمه باربری رایگان برای تضمیین سلامت بار شما
بسته‌بندی وسایل منزل به صورت حرفه ای و مناسب
چیدمان اثاثیه در مقصد طبق دلخواه مشتری
نصب و راه‌اندازی وسایل برقی در مقصد
با پرسنل ما تماس بگیرید و سرویس باربری را انتخاب کنید

دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری 
قدم اول برای اعتماد به شرکت اتوبار و باربری بارسنتر مجوز آن شرکت است. این شرط کافی نیست اما لازم است تا رضایت مشتریان را جلب نماید! این روزها برخی شرکت‌ها بدون مجوز مشغول فعالیت هستند و در صورت بروز حوادث و دردسرهای دیگر شخصی پاسخگو شما نخواهد بود و هیچ تضمینی  در برابر خسارت به بار شما نخواهند داد . بارسنتر به عنوان ارائه دهنده خدمات باربری تهران به آبعلی یا هرکجای ایران (از جمله باربری تهران به مرزن آباد) دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری است.

نقش ماشین ها در باربری تهران به آبعلی در جابه جایی وسایل چیست؟

ماشین باربری استادارد هم برای ما و هم برای مشتریان بسیار قابل توجه است و مورد اهمیت است. نوع ماشین ها رابطه مستقیمی با حمل کالا و باربری دارد. یعنی سرویس حمل بار و باربری تهران به آبعلی  به دلیل داشتن مسافتی پرتردد ممکن است کمی مشکل برانگیز باشداما نه با وجود شرکتی با استراتژی کاری حساب شده و داشتن بهترین تیم و رانندگان حرفه ای کادر مجرب و ماشین‌های باربری!یکی از شروط باربری ایمنی بسته‌بندی همه لوازم منزل است تیم اسباب کشی ما با تفکیک وسایل سنگین از سبک و یا شکستنی اسباب کشی  را راحت تر می کنند. اگر خودتان قصد بسته‌بندی وسایل خانه را داشته باشید از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنید؟ کارتن‌های دسته دوم سوپرمارکت؟ اشتباه نکنید این یک ریسک اساسی است زیرا در این صورت احتمال آسیب دیدن به وسایل شما چندین برابر است .

شرکت باربری بارسنتر با داشتن تجهیزات ویژه  برای بسته بندی وسایل شما  و با در نظر گرفتن نکات ایمنی در هنگام بسته بندی خطر آسیب دیدن به وسایل شما را کاهش خواهد داد.

لوازم بسته‌بندی مدرن مورد استفاده تیم  بسته بندی بارسنتر :

انواع کارتن اسباب‌کشی مستحکم و ضخیم
ضربه گیر
سلفون و انواع نایلون برای محافظت از وسایل
وکیوم بگ
چسب پهن و چسب های مخصوص بسته بندی
نخ و طناب بسته‌بندی
در صورتی که خودتان قصد بسته بندی اثاثیه خانه‌ را دارید می توانید وسایل مورد نیاز را از شرکت بار سنتر تهیه نمایید

کارتن اسباب کشی در نگه داری وسایل شما نقش مهم و به سزایی دارد. می توان گفت که کارتن اسباب‌کشی مهم ترین نقش در در جابه جایی وسایلتان دارد زیرا اگر در این مورد ایمنی را رعایت نکنید به طور جدی به وسایل شما آسیب وارد می شود.

نقش کارتن های اسباب کشی در بسته بندی اثاثیه  :

اثاثیه را دسته بندی کنید جدا کردن اثاثیه شکستنی به طور مجزا.
بر اساس اندازه کارتن برخی اثاثیه را در آن قرار دهید وسیله های بزرگ در کارتن هایی با ابعاد بزرگتر قرار می گیرند.
از برخی آسیب‌های احتمالی به وسایل خانه جلوگیری کنید و وسایل با ارزش را در کارتن های مستحکم  قرار دهید.
قرار دادن وسایل در کارتن جابه جایی و حمل را سریع و آسان می‌کند نگران شکستن واسیب دیدن به وسایلتان نباشید.
جدا از این مسائل دو نوع کارتن اسباب کشی در فروشگاه لوازم بسته‌بندی موجود است؛ کارتن ۳لایه و کارتن ۵لایه

کارتن های ۳لایه سبک تر از کارتن‌های ۵لایه هستند و برای بسته‌بندی اثاثیه سبک منزل کاربرد دارند. به طور معمول اثاثیه‌ای که وزن بیشتری دارند ترجیحاً در کارتن ۵لایه قرار داده می‌شوند تا موقع جابه جایی وسایل سنگین پاره نشوند.ما این کارتن ها را با چسب های مخصوص بسته بندی می کنیم تا کاملا با اطمینان خاطر وسایل شما را جابه جا کنیم و از اسیب دیدن به آنها جلوگیری کنیم

انتخاب ماشین حمل بار تهران به آبعلی چه نقشی در اسباب کشی شما دارد؟
مشتریانی که با ما تماس میگیرند  در باره نوع ماشین ها و نحوه عملکرد آن ها سوالاتی می پرسند. باربری تهران به آبعلی به عنوان بخشی از مجموعه شرکت بار سنتر  معیارهایی استاندارد برای انتخاب ماشین باربری دارد تا به صورت مطمن بار شما را در جاده های پر خطر به مقصد برساند . از آنجایی که فاصله  در نوع ماشین ها اهمیت بالایی دارد (اگر فاصله زیاد باشد از ماشین های مسقف استفاده می شود) ماشین ‌های باربری شرکت بار سنتر، بیش از ۵۰ کامیون و خاور، نیسان و وانت  و انواع ماشین های vip  آماده خدمتگزاری به شما عزیزان است.

معیار انتخاب ماشین حمل بار در شرکت بارسنتر :

وزن بار: ما برای جابه جایی بار با حجم بالا از ماشین هایی همچون خاور و کامیون هاو… استفاده می کنیم و بارهایی با حجم پایین از وانت و نیسان ها استفاده میکنیم .
حجم بار: در این مقوله اندازه ظاهری بار قابل توجه است. برای مثال کمدی که وزن زیادی ندارد اما از لحاظ ارتفاع و عرض بالا است.
مسافت: بالا بودن مسافت بر ریسک‌های حمل بار می‌افزاید. مخاطرات جاده‌آی، تغییر ناگهانی شرایط آب و هوایی و… مجموعه بارسنتر با داشتن برنامه ریزی دقیق احتمال وقوع این مشکلات را نزدیک به صفر کاهش داده اما محکم‌کاری شرط اول است. معمولاً در مسافت‌های بالا ماشین‌های دارای سقف انتخاب می‌شوند تا از سلامت بار شما اطمینان حاصل گردد.

ویژگی کارگران حمل بار و اسباب کشی دربارسنتر :

استفاده از زور بازو کافی نیست؛ در صورت نداشتن تخصص حمل بار احتمال آسیب به شما و وسیله حتمی است. شما می‌مانید خسارت جانی و مالی … تیم تخصصی ما با به کارگرفتن کارگران ماهر و آموزش دیده با کمترین زمان و با سلامت کامل بارجابه جایی را انجام می دهند.

کارگران شرکت باربری تهران به آبعلی با توان بدنی بالا و داشتن علم حمل کالا، ضامن ایمنی  وسایل شما در هنگام جا به جایی هستند. آن‌ها آموزش دیده و خبره‌اند و دور‌ه‌های تخصصی حمل انواع بار را  در شرکت بار سنتر گذرانده‌اند. این کارگران اثاثیه شما را از مبدأ در هر طبقه‌ای که باشد با استفاده از شیوه های  نوین به ماشین باربری منتقل می کنند. در صورت سنگین بودن اثاثیه برای حمل یک کالا از چند کارگر استفاده می‌شود تا با وسایل شما آسیبی وارد نشود.

تعداد کارگر اعزامی جهت باربری تهران به آبعلی به مقدار بار و مساقت شما مرتبط است .
تعداد کارگر اعزامی کاملاً به میزان بار و شرایط مبدأ و مقصد مربوط است. چرا که در صورت نبود کارگران کافی در طول اسباب کشی به مشکل بر خواهیم خورد. از آنجایی که بارسنتر  بر محور رضایت مشتری هدایت می‌شود، به رعایت اعزام کارگران به تعداد کافی بسیار توجه می‌شود.

دستمزد کارگر اسباب کشی:

میزان این دستمزد به طبقه وحمل کالا مربوط است . به ازای بالا رفتن تعداد طبقات به دستمزد نیز اضافه می‌گردد. این مبلغ توافقی است. در این رابطه لازم است که با پرسنل  ما که مشاوره را به صورت ۲۴ ساعته  انجام می دهند تماس حاصل فرمایید.

درمورد راننده و الزام آشنایی آن به جاده برای باربری تهران به آبعلی  نیز پیش از این صحبت شد. این راننده علاوه‌بر داشتن مدارک و تجربه کافی باید از سلامت جسمی و روحی کامل نیز برخودار باشد و مسلط به مسیر باشند .شرکت خدمات باربری بارسنتر می‌تواند تمام شرایط و ویژگی‌های لازم برای حمل بار به آبعلی را برای مشتری فراهم آورد تا مشتری با خیال راحت و بدون دردسر بتواند اسباب و اثاثیه خود را از شهری به شهر دیگر منتقل کند با شرکت بار سنتر لذت  اسباب کشی راحت را تجربه کنید.

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری تهران به آبعلی انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات باربری تهران به آبعلی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری تهران به آبعلی کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن