باربری بهار شیراز با ارائه خدمات ارزنده:

باربری بهار شیراز با سال‌ها سابقه و تجربه درخشان در حمل اثاث در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز هستند. باربری بهار شیراز بارسنتر متخصص در امر باربری و حمل اثاث منزل شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و… با بهره گیری از بهترین ماشین‌ها و کارگران آماده خدمت رسانی به شما است.

امتیاز خود را ثبت کنید.

باربری بهار شیراز

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

هرساله با نزدیک شدن به موقع اثاث کشی مستاجر‌ها و کسانی که قصد دارند خانه خود را به مقصد خانه جدید ترک کنند با یک دغدغه با نام اثاث کشی روبرو می‌شوند، که شامل جمع آوری، جابجایی، چیدمان و بسته بندی است.

خدمات مجموعه بار سنتر:

خدماتی که باربری بهار شیراز بارسنتر در تمام شعبات ارائه می‌دهد بستگی به نیاز ارباب رجوع دارد. در صورت نیاز اگر مشتری درخواست بسته بندی اسباب را داشته باشد کارگران آموزش دیده با کارتن‌های ضخیم وسایل را بسته بندی می‌کنند تا از آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری کنند. کارگران تنومند اثاثیه سنگین منازل و ادارت شما مانند : یخچال ساید، میز مدیریت و … را بدون آسیب دیدن جا به جا می‌کنند. ماشین‌هایی که بار ارسالی شما را حمل می‌کنند مسقف بوده تا در حین بارندگی اسباب و اثاثیه خیس نشوند. کف ماشین موکت کاری شده تا احتمال تکان خوردن وسایل در حین حمل به صفر برسد.

شرکت باربری بارسنتر ارائه دهنده خدمات سریع:

۱. جا به جائی اثاثیه منزل بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای با کارگرانی مجرب، خوش اخلاق، زبده
۲. جا به جائی انواع وسایل سنگین تجاری واداری
۳. حمل وسایل سنگین از قبیل : گاوصندوق
۴. اعزام نیروی کارگر جهت بارگیری و تخلیه در ساعات شبانه روز در شهر و حومه
۵. نیروی ماهر جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه
۶. کامیونت‌های مسقف موکت کاری شده با پتو و ضربه گیر جهت امنیت کامل بار
۷. انواع خودرو وانت، نیسان، مزدا، اریسان متناسب بار شما

چه نکات بهداشتی در زمان اثاث کشی باید رعایت شود ؟

با توجه به این که این روزها مشکل ویروس و بیماری کرونا وجود دارد و افراد را از این موضوع نگران و آشفته کرده است باربری بهار شیراز با رعایت تمامی موارد بهداشتی خیال مشتریان را از بابت انجام یک جابجایی و اثاث کشی درست و صحیح راحت کرده است. باربری بهار شیراز این مژده را به مشتریان خود می‌دهد که کارگران و کارکنان حاضر در بارسنتر با استفاده از مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده مخصوص آماده است تا قبل از شروع به کار تمامی وسایل شما را ضدعفونی و تمیز نمایند همچنین تمامی خودروهای حمل بار موجود در باربری بهار شیراز را از کامیون گرفته تا وانت بار روزانه و به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند. مجهز بودن به انواع خودروهای باربری همراه با تمامی امکانات از ویژگی‌های باربری بهار شیراز است. مواقعی که فکر می‌کنید حجم بار و وسیله‌هایی که قرار است جابجا کنید کم است می‌توانید از سرویس وانت بار، باربری بهار شیراز استفاده کنید. تمامی خودروهای موجود در باربری بهار شیراز کاملا سرپوشیده و مجهز هستند. کارکنان آماده به کار در باربری بهار شیراز با پوشیدن لباس‌های مخصوص و همچنین استفاده از ماسک، الکل، دستکش و…. حاضر هستند تا کار اثاث کشی و حمل بار را برای شما عزیزان انجام دهند.

صدور بیمه نامه:

اولین و اصلی‌ترین دلیل صدور بیمه نامه قبل از شروع اسباب کشی تضمین امنیت و به سلامت رسیدن وسایل است که در امور حمل و نقل هیچ چیزی به اندازه به انجام رساندن تعهد مهم نیست که تعهد ما هم سلامت بار ارسالی شماست. قبل شروع کار بیمه نامه باربری صادر می‌شود تا اگر حین انجام وظیفه اتفاقی رخ داد شما عزیزان متضرر نشوید و تمام خسارت وارده را بیمه پرداخت کند اما تمام این کارها
برای پیشگیری از هر گونه اتفاق است و این تضمین را به شما می‌دهیم که تا کنون چنین رخ دادی نداشته ایم.  ویژه‌ترین خدمات باربری بهار شیراز را می‌توانید از ما دریافت نمایید. قطعا برای جابجایی تان به دنبال بهترین باربری در بهار شیراز هستید. زمان را از دست ندهید و با ما در تماس باشید. در باربری بهار شیراز بارسنتر توانسته ایم به عنوان بهترین شرکت باربری در تهران معرفی شویم.
متمایزترین و ایده آل‌ترین خدمات را مطابق با شرکت های اروپایی ارائه می‌نماییم و خوشحالیم که همیشه در ارائه خدمات نوین جابجایی پیشتاز بوده ایم.
بهار شیراز نام خیابانی در مرکز تهران است. این خیابان در منطقهٔ ۷ شهرداری تهران واقع شده است و در شمال شرقی میدان هفت تیر قرار دارد. خیابان بهارشیراز، خیابان امیراتابک ( سلیمان خاطر )، خیابان سهروردی، خیابان بهارشمالی را قطع کرده و به خیابان شریعتی می‌رسد. پارک بهار و موزهٔ عکس‌خانهٔ شهر از اماکن مهم این خیابان هستند.
ما در زمینه امور اسباب کشی تخصص کافی داریم و تمایل داریم خدمات و تجربیات خود را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

سایر باربری‌های موجود در تهران

ویژه‌ترین خدمات باربری بهار شیراز:

کلیه نیازهای مشتریان خود را بررسی نموده ایم. نهایت تلاش خود را نموده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه نماییم. همیشه بروز بوده ایم.
ویژه‌ترین خدمات باربری بهار شیراز را ارائه می‌نماییم.

ارائه خدمات ویژه در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل با بالاترین کیفیت بهترین و مرغوب‌ترین لوازم بسته بندی از جمله:

وکیوم
کارتن رگال دار
چسب پهن
باکس حمل مواد غذایی
و سایر تجهیزات مورد نیاز دیگر
اجاره انواع ماشین باربری از جمله کامیون، کامیونت، نیسان و وانت
رانندگانی متخصص، با تجربه و آشنا به مسیرهای درون شهری و بین شهری
کارگران اسباب کشی خانم و آقامتخصص
پرسنل مجرب در زمینه بسته بندی، حمل و چیدمان اثاثیه
اپراتور متخصص جهت نصب و راه اندازی وسایل در خانه جدید
بهترین‌ها را برای شما می‌خواهیم.
به صورت شبانه روزی آماده خدمات باربری بهار شیراز و سایر نقاط تهران به شما عزیزان هستیم.

نمونه خدمات باربری انجام گرفته توسط بارسنتر :

 

مزایای خدمات باربری بارسنتر

برای یک اسباب کشی و حمل بار راحت و آسان توسط شرکت حمل بار، لازم است ویژگی‌ها و خدمات ذیل توسط آن شرکت پوشش داده شود

۱- وقت شناسی و تعهد در جابجایی اثاثیه

۲- پاسخگویی شبانه روزی شرکت به مشتریان

۳- دارا بودن شعب و پوشش کل مناطق استان تهران

۴- آشنایی در بسته بندی لوازم و نحوه ی حمل آن‌ها

۵- آشنایی با جاده‌های بین شهری جهت حمل سریع اثاثیه

۶- استفاده از ماشین‌ها و خودروها پیشرفته حمل بار

۷- ارائه خدمات ایمن و سالم حمل بار

۸- مشاوره رایگان و شبانه روزی

 

گاهی کار اسباب کشی منزل ممکن است در شرایط جوی خاص یا ساعات پایانی روز انجام شود. که مسلما سختی‌هایی به همراه خواهد داشت. ما برای شرایط سخت هم آماده ایم.

 

ویژگی شرکت بارسنتر:

همیشه خوب است که یکسری اطلاعات کلی از شرکت‌های باربری بخواهید مانند این که آیا دارای پروانه کسب و مجوز‌های لازم در حیطه کاری خود هستند.

خدمات باربری بهار شیراز بسیار متنوع است که بارزترین این‌ امکانات شامل خدمات ذیل است:

_حمل نقل وسایل سنگین و بزرگ مانند مبل و یخچال
_باربری و حمل به شهرستان‌ها
_حمل و جابجایی جهیزیه عروس
_خدمات حمل و باربری وسایل و لوازم آرایشگاهی
_اسباب کشی اداری
_وانت بار تلفنی
_ارائه کارتن اسباب کشی و حمل بار

باربری بارسنتر:

بارسنتر در بهار شیراز شناخته شده است. یکی از تخصص‌های این باربری ارسال انواع بار در رفت و برگشت است به ویژه در برگشت از شهرستان. سرویس و خدمات باربری که شامل مشاوره و بسته بندی و چیدمان در مکان جدید هم است بسیار متنوع و برای مشتری‌های سابق راضی کننده است. ما توان خود را در ارائه خدمات بهتر افزایش می‌دهیم تا هم مشتریان سابق را نگه داریم و هم مشتریان جدید به مشتریان ما اضافه شوند.

گاهی کار اسباب کشی منزل ممکن است در شرایط جوی خاص یا ساعات پایانی روز انجام شود. که مسلما سختی‌هایی به همراه خواهد داشت. ما برای شرایط سخت هم آماده ایم.

اگر شما هم در فصل جابجایی و اسباب کشی وسایل منزل خود با مشکلات حمل بار و جابجایی لوازم مواجه هستید و به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت باربری هستید، لازم است همواره به نکات و ویژگی‌ها یی که در اینجا آورده شده توجه کنید. باربری بهار شیراز بارسنتر  به عنوان باسابقه‌ترین شرکت باربری تهران است که تمامی تعرفه‌ها و قیمت‌هایش طبق نرخ اتحادیه حمل بار است آماده ی ارائه ی خدمات حرفه ای به شماست.

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود