دسترسی آسان به باربری بلوار ابوذر:

باربری بلوار ابوذر به عنوان ارائه دهنده بهترین خدمات حمل و نقل شهری و باربری در منطقه بلوار ابوذر سریع‌ترین و آسان‌ترین راه حل برای جابجایی آسان و بدون استرس است شما می‌توانید از خدمات باربری بلوار ابوذر در این منطقه استفاده کنید، و از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

ما برای شما در منطقه بلوار ابوذر شعبه باربری بلوار ابوذر را در نظر گرفته ایم تا دسترسی برای شما راحت باشد با تماس با مشاوران ما نیز می‌توانید از خدمات باربری بلوار ابوذر مطلع شوید، برای دریافت مشاوره رایگان نیز حتما با ما تماس بگیرید مشاوران ما به صورت شبانه روزی جوابگو پاسخ‌های شما هستند.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری بلوار ابوذر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ارائه خدمات اسباب کشی با باربری بارسنتر متخصص در بسته بندی اثاثیه منزل، حمل و نقل اثاثیه منزل، حمل لوازم اداره‌ها و شرکت‌های تجاری به صورت حرفه ای با کادری خوش اخلاق، مجرب و کاربلد با تجربه و شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت همشهریان و مشتریان عزیز هستیم. اگر قصد باربری یا اسباب کشی دارید و یا می‌خواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید و یا به هر دلیلی نیاز به خدمات حمل و نقل احتیاج دارید کافیست تلفن را بردارید و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید  تا آن‌ها شما را جهت انجام یک اسباب کشی خوب یاری دهند.

انتخاب خدمات عالی باربری با انتخاب شرکت بارسنتر:

امروزه به دلیل مشغله زیاد کاری مردم و گرفتاری‌های روزمره آن‌ها دیگر وقت اسباب کشی و جمع آوری وسایل بسیار محدود شده است به همین خاطر باربری بلوار ابوذر با در نظر گرفتن خدمات متفاوت اسباب کشی  راحتی را برای شما فراهم خواهد ساخت زیرا که حمل نقل و اسباب کشی کار بسیار سخت و خسته کننده است و اگر در انجام دادن امورات اثاث کشی دقت کافی را نداشته باشید اکثر لوازم و وسایل شما آسیب خواهند دید که در تهیه کردن دوباره آن‌ها بسیار هزینه بردار است برای اینکه هیچگونه دغدغه ای در زمینه حمل بار خودنداشته باشید، ما با نهایت دقت و رعایت نکات ایمنی کار جا به جایی وسایل منزل یا شرکت شما را انجام می‌دهیم. به همین خاطر ما با ارسال تیم مجرب و آموزش دیده این سختی را برای شما حل خواهیم کرد انتخاب تعداد کارگران و تیم‌های متفاوت باربری بسته به نوع وسایل و نیاز شما است که می‌توانید با مشاوران ما در این باره مشورت‌های لازم را انجام دهید تا آن‌ها با توجه به میزان بار شما راهنمایی‌های لازم را برای شما به عمل آورند کارگران بسته بندی و باربری دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه حمل اثاثیه منزل و شرکت هستند و برای این کار آموزش دیده اند باربری بلوار ابوذر به شما اطمینان خاطر می‌دهد که با خدمات باربری ما وسایل شما صحیح و سالم از مبدا به مقصد خواهد رسید.

بسته بندی مطمن با  اتوبار بلوار ابوذر:

بسته بندی وسایل شما به صورت حرفه ای توسط نیروهای بارسنتر انجام می‌شود دیگر نیاز نیست که شما ساعت‌ها وقت خود را صرف بسته بندی و جمع آوری وسایل کنید. ما با تفکیک وسایل شما از هم و قرار دادن آن‌ها در کارتن‌های مخصوص باربری در کم‌ترین زمان بسته بندی را برای شما انجام خواهیم داد خدمات بسته بندی بار در باربری بلوار ابوذر به صورتی انجام می‌شود که در طول مسیر از مبدا تا مقصد، هیچ اتفاقی برای آن‌ها نخواهد افتاد ما به شما این تضمیین را می‌دهیم که وسایل شما به سلامت به منزل برسد.

یکی از مسائل اصلی، نحوه بسته بندی ظروف شکستنی  در اسباب کشی‌هاست جمع آوری و بسته بندی این ظروف کمی حساس است. شاید با خود فکر کنید که چگونه این ظروف و سایل را بسته بندی کنیم تا در مسیر جابجایی، آسیب نبینند اما لازم نیست شما این کار را انجام دهید ما برای شما با ارسال تیم بسته بندی تمامی لوازم آشپزخانه و ظروف را جا به جا خواهیم کرد اگر شما روش بسته بندی ظروف چینی  را نمی دانید ما در کنار شما هستیم تا تمامی این وسایل را با استفاده از تجهیزات مدرن بسته بندی کنیم.

تیم بسته بندی باربری بلوار ابوذر با استفاده از نایلون‌های حبابدار معمولا ظروف شکستنی را در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهند تا در جابجایی‌ها آسیب نبینند و در هنگام چیدمان در ماشین‌های باربری به آن‌ها ضربه وارد نشود.

همان طور که اسباب و اثاثیه و لوازم ارزشمند منزل یا محل کارتان برای شما مهم است، حفظ سلامت آن‌ها در طول روند بسته بندی و اسباب کشی برای ما نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر ما حساسیت شما را در مورد وسایلتان  درک خواهیم کرد یکی از مسائل مهم برای بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی، انتخاب یک کارتن و جعبه و ابزار مناسب برای بسته بندی است جعبه‌های کارتنی گزینه مناسبی هستند تا شما بتوانید اغلب ظروف چینی و شکستنی را در آن‌ها قرار دهید به همین خاطر باربری بارسنتر از کارتن‌های چند لایه برای وسایل شما استفاده می‌کند.  این کارتن‌ها بسیار مقاوم هستند و در حین جا به جایی پاره نمی‌شوند نوع جعبه و بسته بندی در سلامت ظروف چینی و وسایل شکستنی در جابجایی، نقش بسزایی دارد تیم بسته بندی ما بسیار هوشیارانه عمل می‌کنند برای جابجایی ظروف شکستنی در اسباب کشی دقت لازم را به عمل می‌آورند و هم به خود شما کمک می‌کند تا در هنگام چیدمان وسایل در محل جدید، جای هر وسیله را در کارتن‌ها بدانید  البته تیم بسته بندی ما آموزش‌های لازم را جهت بسته بندی ظروف شکستنی و حساس دیده اند و جای هیچ نگرانی نیست. ما وسایل شما را در کارتن‌های چند لایه قرار خواهیم داد روی هر کارتن با ماژیک نام وسیله مورد نظر را برای شما یادداشت خواهیم کرد. استفاده از وسایل و لوازم مرغوب برای بسته بندی و بهره بردن از تجربه کارگران بسته بندی تضمین کننده سلامت وسایل شما خواهد بود تمامی تجهیزاتی که در این شرکت استفاده می‌شوند بسیار پیشرفته و استاندارد هستند.

خدماتی که توسط باربری بارسنتر برای شما ارائه می‌شود بسیار پیشرفته و متنوع است که شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما هرکدام از بخش‌های زیر را به صورت مجزا انتخاب نمایید.

  1. انجام تمامی خدمات اسباب کشی و باربری
  2. ارسال کارگران نیرومند و ماهر
  3. ارسال تیم بسته بندی حرفه ای و آموزش دیده
  4. استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  5. ارسال تیم چیدمان برای دکوراسیون منزل شما
  6. ارائه خدمات بیمه باربری معتبر
  7. استفاده از رانندگان با سابقه کاری بالا

جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی برخی باربری‌ها حتما دقت داشته باشید که بیمه باربری  را برای وسایل شما در نظر گرفته باشند باربری بلوار ابوذر تمامی وسایل شما را بیمه خواهد کرد.

هزینه‌های باربری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت‌ها و هزینه‌های بسته بندی لوازم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و ما نمی‌توانیم قیمت ثابتی را برای اسباب کشی شما در نظر بگیریم. باربری بارسنتر، با استفاده از تخفیف‌های ۴۵% که برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است هزینه‌ها را برای شما کاهش داده است البته هزینه‌های باربری به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. تعداد کارگران ارسالی
  2. استفاده از تیم‌های بسته بندی و چیدمان
  3. استفاده از تجهیزات بسته بندی
  4. انتخاب نوع ماشین باربری
  5. تعداد طبقات آپارتمان
  6. عدم استفاده از آسانسور

هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به عوامل زیادی داشته باشد اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا تمامی قیمت‌های اتوبار بلوار ابوذر زیر نظر اتحادیه باربری کل است و به صورت منصفانه تمامی نرخ‌های باربری برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

استفاده از ماشین‌های مجهز باربری بلوار ابوذر:

ماشن‌های شرکت باربری بارسنتر به صورت مسقف و رو باز آماده انجام خدمات اسباب کشی و باربری در هفت روز هفته برای شما عزیزان است ماشین‌های باربری بارسنتر شامل کامیون‌ها ایسوزو‌ها و هیوندا و همچنین برای جا به جایی وسایل خرده می‌توانید از وانت بار و نیسان بار‌ها استفاده نمایید. همچنین این ماشین‌ها توسط افراد بسیار ماهر و رانندگان زبده کنترل می‌شود که می‌توانند صحیح و سالم بارهای شما را به مقصد برسانند رانندگان باربری بلوار ابوذر دارای سابقه کاری بالا هستند و به تمامی راه‌ها و مسیرهای جاده‌های مختلف آشنایی دارند و دیگر لازم نیست شما نگران رسیدن بار خود به مقصد باشید زیرا با انتخاب باربری ما وسایل شما به سلامت به مقصد خواهد رسید ما در تمامی نقاط تهران شعبه‌های مختلفی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم اتوبار محلاتی که در محدوده محلاتی قرار دارد آماده خدمت رسانی به عزیزانی است که در آن محدوده زندگی می‌کنند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بلوار ابوذر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بلوار ابوذر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری بلوار ابوذر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند