اسباب کشی با اتوبار هفت حوض:

بدون شک یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند خیال شما را از اسباب کشی راحت کند، استخدام بهترین باربری برای حمل و نقل و اثاث کشی است. ممکن است که اگر قصد حمل بار منزل خود را دارید از دوستان و آشنایان خود درخواست کمک کرده باشید. قطعا هماهنگ و راضی کردن این افراد با توجه به مشغله‌های مختلفی که هر خانواده ای دارد، به خصوص در شهر بزرگی مانند تهران به هیچ وجه کار منطقی نیست. ممکن است برای هر کدام از افراد در حین اسباب کشی به دلیل نا آشنا بودن به حمل اثاثیه مشکلات مختلفی پیش بیاید و به خود و وسایل گرانقیمت شما خسارت وارد شود. شرکت اتوبار هفت حوض تمام موارد حمل و نقل و اسباب کشی را انجام می‌دهد تا به راحتی و با خیال راحت اسباب کشی کنید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار هفت حوض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزیت‌های انتخاب اتوبار هفت حوض برای اثاث کشی:

حمل اثاثیه منزل کار حساسی است و یک کارگر متخصص حمل بار علاوه بر قدرت جسمانی بالا، باید دارای دقت و تحربه کافی نیز باشد. اثاثیه منزل باید بدون هیچ گونه خراش و صدمه ای حمل شوند و استفاده از کارگر بی تجربه در اسباب کشی، ممکن است موجب آسیب رسیدن به اسباب خانه شما شود. باز و بسته کردن اثاثیه منزل، بسته بندی، حمل و نقل و بارگیری اثاثیه موارد سخت و حساسی هستند. اگر زمان لازم تا روز اسباب کشی را ندارید می‌توانید برای سرعت بخشیدن به کار خود از اتوبار هفت حوض استفاده کنید. پرسنل متخصص اتوبار هفت حوض اثاثیه منزل شما را به سرعت و ظرافت بسته بندی و حمل می‌کنند و بار را به بهینه‌ترین شکل ممکن در داخل خودروی باربری قرار می‌دهند و به این ترتیب فرایند بارگیری و تخلیه بار با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

استفاده از تیم متخصص اسباب کشی مزایایی برای افرادی که قصد جا به جایی دارند به همراه خواهد داشت. از مهم‌ترین مزیت‌های آن تجربه یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر است. حمل و نقل وسایل منزل در طبقات ساختمان کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. به علاوه حمل اجناس سنگین ممکن است باعث بروز صدمات فیزیکی جدی در ستون فقرات و مهره‌های گردن شما شود. بهتر است برای حفظ سلامت خود و خانواده تان در یک اسباب کشی تنها نظاره گر تیم اتوبار هفت حوض باشید. شیوه‌های نوین بسته بندی در اتوبار هفت حوض باعث سهولت در امور جابه جایی، تسریع زمان اسباب کشی و جلوگیری از مشکلات و خسارت‌ها در زمان اسباب کشی می‌شود.

اتوبار هفت حوض واقع در قسمت شرقی استان تهران بوده و ساکنین این منطقه برای اثاث کشی جا به جایی لوازم خود به هر نقطه ای از کشور می‌توانند از سرویس‌های باربری و اتوبار بارسنتر و خدمات آن بهره مند شوند.  اتوبار هفت حوض در تهران با ارائه بهترین قیمت و با کیفیت‌ترین خدمات و همچنین به کار گیری به روزترین تجهیزات و تکنولوژی مدرن در این زمینه شما را در حمل اثاثیه منزل و حمل بار کمک می‌نماید. باربری و اتوبار هفت حوض از روش‌های برتر و استاندارد باربری برای حمل اسباب و وسایل منازل، کارگاه، شرکت‌ها و محیط‌های اداری و تجاری استفاده می‌نماید.

بسته بندی حرفه ای و ایمن اجناس منزل:

اتوبار هفت حوض در تهران یکی از موسسه‌های موفق در زمینه حمل و انتقال و بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه توسط وسایل نقلیه ایمن است، که با سال‌ها تجربه در این حوزه توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد. وجود تعهد و همکاری در بین کادر فنی این شرکت باربری یکی دیگر از دلایل موفقیت و پیشرفت این شرکت به شمار می‌آید. بسته بندی لوازم منزل و سایر کالای منزل به شکل منظم و مطمئن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در اتوبار هفت حوض از بسته بندی تا حمل و ارسال لوازم را تیمی با تجربه و متخصص انجام می‌دهند.

در باربری بارسنتر یک گروه متخصص و آموزش دیده وجود دارد که کار بسته بندی وسایل شما را به شکلی کامل و دقیق انجام می‌دهند. بدین ترتیب شما با خیالی راحت و مطمئن اسباب کشی را تجربه خواهید کرد. کارکنان باربری هفت حوض را افرادی حرفه ای و مجرب تشکیل می‌دهند، که در هنگام حمل بار و انجام امور باربری بسیار منظم و حرفه ای عمل می‌کنند. همچنین این تیم از بهترین شرایط برای بسته بندی اجناس مشتریان استفاده می‌کند و تکنیک بسته بندی آن‌ها به نوعی است که در هنگام ارسال با وسیله نقلیه در مسیر پاره و یا باز نشوند.

در اتوبار هفت حوض از کارتن‌های پنج لایه و مقاوم برای بسته بندی لوازم منزل استفاده می‌شود، که همین موضوع باعث می‌شود که حتی در زمان برخورد کارتن‌ها و جعبه‌ها به زمین و یا دیواره ماشین نقلیه، هیچ گونه صدمه ای به لوازم و اجناس ارزشمند داخل آن وارد نشود. برای ظروف شکستنی نیز از عایق‌های ضربه گیر و یا روزنامه مابین آن‌ها استفاده می‌شود تا همه وسایل در جای خود و محکم قرار بگیرند.

کارکنان اتوبار هفت حوض در تیم‌های چند نفره و گروهی برای بسته‌ بندی وسایل اقدام می‌کنند و با کمک و همکاری یکدیگر در کم‌ترین زمان ممکن کلیه وسایل شما را بسته‌ بندی و دسته بندی کرده به داخل خودروی حمل بار منتقل می‌کنند. باربری و اتوبار هفت حوض با کادر با سابقه تمامی اجناس شما را در وسیله نقلیه به صورت ایمن و محکم قرار داد می‌دهند تا در طول مسیر و ترمز های پشت سر هم جابه جا نشوند و هیچ آسیبی به آن‌ها نرسد.

 در کلیه ساعات شبانه روز برای جابه جایی اسباب و بار خود از کارکنان اتوبار هفت خوض درخواست کمک کنید، تا تیم حمل بار به سریع‌ترین حالت ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال شوند.

طریقه دریافت خدمات حمل اثاثیه در منطقه هفت حوض تهران:

میدان هفت حوض در منطقه ۸ تهران و محله نارمک، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است. در واقع میدان هفت حوض هسته اولیه محله نارمک تهران است که حدود نیم قرن پیش به صورت کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی توسط فرانسوی­‌ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله است.

هفت حوض از معدود میادین تهران است که صرفاً نقش فلکه ترافیکی نداشته و در آن شاهد فعالیت­‌های اجتماعی نیز هستیم. همه روزه افراد زیادی از نقاط مختلف تهران به دلیل جذابیت­‌های مختلف آن و خرید از مغازه ‌های اطراف آن مثل بورس زیورآلات و البسه یا گذراندن اوقات فراغت خود در کنار فضاهای سبز، حوضچه­‌ها، آب­نماها و اغذیه فروشی­‌های متعدد واقع در اطراف میدان خود را به این نقطه می­‌رسانند. از ویژگی­‌های مثبت دیگر در مورد میدان هفت حوض می­‌توان به وجود مبلمان ‌های شهری متعدد در داخل آن، مسیرهای ایمن برای عابر پیاده و نورپردازی زیبای آن در شب اشاره کرد.

اگر در نزدیکی‌های منطقه هفت حوض در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان اتوبار هفت حوض به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط اتوبار هفت حوض انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات ارائه شده توسط اتوبار هفت حوض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اقلام و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.