شرکت باربری و اتوبار نظام آباد:

اتوبار نظام آباد امکان حمل بار و حمل اثاثیه منزل، حمل و نقل و اسباب کشی راحت را در بهترین شکل ممکن برای شما در محدوده نظام آباد تهران فراهم می‌کند و با تجربه و سابقه بالا در سطح اثاث کشی منزل این خدمات به بهترین روش ممکن صورت می‌پذیرد. یکی از پروسه‌های بسیار وقت گیر و اغلب دردسرساز در زندگی که اغلب افراد حداقل آن را یکبار تجربه می‌نمایند، فرایند  حمل و نقل و اسباب کشی یا جابه جایی بار است. این فرآیند در صورتی که توسط خود فرد انجام گیرد قطعا می‌تواند آزاردهنده و خطرناک باشد. در حال حاضر وجود شرکت‌های باربری مثل بارسنتر در سطح شهر این کار را بسیار راحت‌تر کرده اند. در مناطق مختلف شهر تهران باربری‌های بسیار زیادی حضور دارند که با ارائه خدمات بسیار موثری توانسته اند جابه جایی و حمل و نقل اثاثیه منزل را بسیار آسان نمایند. یکی از این باربری‌های بسیار محبوب باربری بارسنتر است که در مناطق مختلف تهران فعالیت دارد.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار نظام آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار نظام آباد آماده خدمات رسانی:

از امتیازاتی که باربری و اتوبار نظام آباد در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد، استفاده از وسایل نقلیه بسیار مطمئن و بیمه شده است که با توجه به حجم بار شما ارسال می‌گردد. کامیون‌های بزرگ برای اسباب کشی‌های حجیم‌تر، وانت بارهای باربری برای حمل بارهای کم حجم‌تر و نیسان بار و ماشین‌هایی که می‌توانند برای بارهایی با حجم متوسط به کار گرفته شوند. در باربری نظام آباد تمام برنامه ریزی‌های حمل و نقل بار و جابه جایی اثاثیه شما از قبل در نظر گرفته می‌شود تا در حین پروسه جابه جایی هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید. در حین اسباب کشی با دادن اطلاعات درست به مشاورین باربری نظام آباد، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد بار و اثاثیه خود را ارائه داده تا بهترین وسیله برای شما ارسال گردد.

اسباب کشی منزل به دلیل احتمال شکستگی وسایل خانه، حساسیت بیشتری را در خصوص نحوه بسته بندی، نحوه چیدمان، و تخلیه بار می‌طلبد. یکی از خدمات بسیار عالی اتوبار نظام آباد داشتن روش‌های بسیار اصولی برای بسته بندی بار است. این باربری با استفاده از لوازم بسته بندی بسیار با کیفیت از جمله کارتون‌های چند لایه، انواع چسب و فوم‌های بسیار با کیفیت، نایلون‌های حباب دار در ابعاد و ضخامت‌های مختلف برای لوازم مختلف و تجهیزات ضروی دیگر، لوازم و وسایل مختلف را بسته بندی می‌نمایند.

از آنجایی که این امر با فعالیت چندین ساله در این حیطه به دست آمده، در کنار حفظ اعتماد و رضایت مشتریان، اهمیت ویژه ای برای عاملین این مجموعه دارد که در جهت بهبود آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. کلیه پرسنل اتوبار نظام آباد به رضایت مشتری به عنوان یک هدف مشترک در شرکت فکر می‌کنند و در جهت حفظ و ارتقاء آن همواره تلاش می‌کنند.

انتقال انواع اجناس مختلف با تجهیزات ایمن:

دیگر مهم نیست قصد انتقال چه وسیله ای را دارید، اتوبار نظام آباد کلیه کالا و اجسام شما را جا به جا خواهد کرد. این پروسه می‌تواند شامل اجناس سنگین و سبک متنوعی از جمله: حمل و انتقال میوه جات، حمل و نقل مصالح ساختمانی، جابه جایی لوازم اداره و یا ارسال محصولات یک فروشگاه باشد. پس با اطمینان کامل تمامی مراحل بسته بندی و حمل و انتقال وسایل مورد نظر خود از ابتدا تا انتها به اتوبار نظام آباد در تهران بسپارید و نگرانی بابت حمل و سلامت آن‌ها نداشته باشید.

شرکت بارسنتر یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های باربری در سطح کشور است، که بهترین کیفیت خدمات باربری و بسته بندی اجناس مختلف را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای بسته بندی اقلام و وسایل شما نیروی کار متخصص و آموزش دیده ای ارسال می‌شود، که در زمینه حمل اثاثیه متخصص هستند و با تجربه بالایی که دارند و به صورتی حرفه ای مراحل اسباب کشی را انجام می‌دهند.

باربری و اتوبار نظام آباد از وسایل نقلیه باری ایمن استفاده می‌کند و خدمات ویژه ای در این زمینه به مشتریان ارائه می‌کند، که به عنوان نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وسایل نقلیه باری با کیفیت و مسقف
  2. کامیون‌های مخصوص حمل بار استاندارد
  3. انواع خاور و ایسوزو
  4. استفاده از موکت و ضربه گیر برای جلوگیری از صدمه
  5. ارسال ماشین باربری با توجه به حجم و اندازه بار
  6. پشتیبانی و سرویس دهی ۲۴ ساعته

همچنین مشتریانی نیز که که وسایل کم‌تری دارند، در بسیاری از موارد به راحتی می‌توانند با استفاده از خدمات وانت بار و نیسان بار به آسانی اقدام به حمل و انتقال لوازم و اجناس منزل یا محل کار خود به محل دیگر را انجام دهند. اما در مواردی که لوازم و اسباب و اثاثیه شما بیشتر و در اندازه‌های بیشتری باشد، نیازمند به استفاده از کامیون، خاور، ایسوزو و ماشین‌های سنگین‌تری خواهید بود و البته مشاوران ما کلیه راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختبار شما قرار خواهند داد.

در نهایت کلیه این وسایل نقلیه دارای بیمه نامه باربری هستند و دارای موکت و پتو و ضربه گیر‌های مخصوص در داخل و پشت خودرو هستند، که مانع از برخورد بار و کارتن‌ها با دیواره‌های فلزی خودرو می‌شوند و از صدمه رسیدن به بارها و وسایل شما به صورت کامل جلوگیری می‌کنند.

اگر تمایل دارید که خدمات باربری و اتوبار نظام آباد تهران را برای کارهای خود استفاده قرار دهید، می‌توانید از لینک‌ها و شماره‌های و درج شده برای اطلاعات بیشتر و یا تماس با ما استفاده کنید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه در منطقه نظام آباد تهران:

نظام آباد نام یکی از محله‌‌های اصیل و قدیمی تهران است که در شرق آن و محله نظام آباد تهران در منطقه هفت تهران قرار دارد. بخشی از خیابان شهید مدنی (نظام آباد) در منطقه ۸ تهران قرار دارد. علت نام نهادن نظام آباد بروی این محله به علت مستقر شدن نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محدوده در زمان‌های پیشین بوده‌ است. این محله از شمال به مجیدیه و رسالت، از شرق به نارمک و تهران نو، از جنوب به محله امام حسین و دماوند و از غرب به محله خواجه نظام و پلیس محدود است.

خیابان شهید مدنی (خیابان نظام آباد) و سبلان معروف‌ترین خیابان‌های این منطقه‌ است. چهارراه نظام‌آباد تقاطع این دو خیابان است. خیابان‌های ناجی٬ شارق (رجبی)، امیر شرفی، کهن، حسینی در نظام آباد جنوبی و خیابان‌های سبلان، لشکر، ارباب مهدی (بخت آزاد) و وحیدیه (داودی) تسلیحات در قسمت شمالی خیابان و ایستگاه‌های متروی میدان امام حسین، شهید مدنی، سبلان، فدک و گلبرگ در این خیابان قدیمی قرار گرفته‌ است.

اگر در استان تهران و در نزدیکی‌های منطقه نظام آباد ساکن هستید و اسباب کشی در پیش رو دارید یا نیاز دارید وسیله ای را جابه جا کنید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری نظام آباد به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط اتوبار نظام آباد انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم منزل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از خدمات و سرویس‌های اتوبار نظام آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و وسایل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.