چرا باید اتوبار میرزای شیرازی را انتخاب کنیم:

اگر قصد انجام اسباب‌کشی و باربری را دارید ما به شما اتوبار میرزای شیرازی را معرفی می‌کنیم شما با انتخاب اتوبار میرزای شیرازی می‌توانید تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را در منزل توسط افراد کاردان و کاربلد انجام دهید. بسیار مهم است که اتوباری که انتخاب می‌کنید مزایای ویژه خود را داشته باشد برای همین ما در نظر گرفتن بهترین مزایا برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام می‌دهیم.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار میرزای شیرازی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

باربری و اتوبار میرزای شیرازی می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز انجام دهد. شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما نوبت خود توسط آن‌ها رزرو کنید تا آن‌ها تیم موردنظر را برای شما ارسال کنند.

بسته بندی لوازم شکستنی و گران قیمت را به ما بسپارید:

تیم‌هایی که باربری میرزای شیرازی و اتوبار میرزای شیرازی برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است شامل تیمای بسته‌بندی، تیم‌های چیدمان، کارشناسان اسباب‌کشی، و کارگران و رانندگان حرفه‌ای، است. شما می‌توانید با انتخاب این تیم‌ها مراحل اسباب‌کشی خود را راحت‌تر کنید و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. همچنین شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید باربری و اتوبار میرزای شیرازی تمامی وسایل شما بسته‌بندی می‌کنند هیچ وسایلی از قلم نمی‌افتد. وسایل منزل شما در جعبه‌های چند لایه قرار می‌گیرد و با استفاده از چسب‌های نواری پهن بسته‌بندی می‌شود تا در حین جابه‌جایی توسط کارگران جعبه ها باز و یا پاره نشود. ما با ایمنی کامل تمامی نکات را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید برای انتخاب باربری و اتوبار میرزای شیرازی  از خدمات ویژه‌ای که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم بهره‌مند شوید. خدمات بسته‌بندی باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا وسایل شما حساس هستند به‌همین خاطر باید وسایل شما با بسته‌بندی ایمنی انجام شود. اما این کار را برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم شما با انتخاب اتوبار میرزای شیرازی می‌توانید تمامی لوازم خود را بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید ما لوازم شکستنی شما را از دیگر لوازم جدا می‌کنیم و با بسته‌بندی با نایلون‌های حباب دار در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم و همچنین لوازم با ارزش و گران‌قیمت شما را از دیگر لوازم جدا می‌کنیم و آن‌ها را با دقت بیشتری بسته‌بندی می‌کنیم.

نگران صدمه دیدن به وسایل خود نباشید زیرا اتوبار میرزای شیرازی با دقت کافی و دلسوزی تمام لوازم شما را بسته‌بندی می‌کنند و توسط کارگران اتوبار میرزای شیرازی در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرد چیدمان ما بطوری انجام می‌شود که تمامی وسایل شما در ماشین‌های باربری چیدمان شود بدون این‌که کوچک‌ترین صدمه‌ای ببینند.

چیدمان به طوری قرار می‌گیرد که باید با  یک بار رفت‌وآمد ماشین‌های باربری وسایل شما به منزل مورد دلخواهتان انتقال داده شود. البته باید دقت داشته باشید که بستگی به میزان وسایل شما دارد و هرچه وسایل شما کم‌تر باشد مسیر کوتاتر باشد رفت‌وآمد کم‌تری در پیش داریم به‌همین خاطر سعی ما بر این است که لوازم طوری چیدمان شود که وسایل شما به‌ طرز سالم به مقصد موردنظر ارسال شود.

قیمت‌های اسباب کشی در اتوبار میرزای شیرازی به چه عواملی بستگی دارد:

هزینه‌ها در اتوبار میرزای شیرازی برای شما با تخفیف‌های ۴۵% در نظر گرفته‌شده است. تمام و هزینه‌های ما زیر نظر اتحادیه باربری است به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب اتوبار میرزای شیرازی با پرداخت یک هزینه مناسب یک اسباب‌کشی باکیفیت را تحویل بگیرید کیفیت را فدای هزینه‌های ارزان‌ قیمت نکنید زیرا کیفیت کار بسیار مهم است باید با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما جابجا شود تا آسیب و صدمه‌ای نبینند. به‌همین خاطر پرسنل ما در برابر وسایل شما مسئول هستند و باید بدانیم که هزینه‌های اسباب‌کشی به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل می‌تواند شامل :

  1. تعداد کارگران ارسالی
  2. استفاده از ماشین‌های باربری مجهز
  3.  استفاده از وانت‌بار و نیسان بارها
  4. مسافت طی‌شده توسط ماشین‌ها
  5. استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی

می‌تواند در هزینه‌های شما تاثیر بسزایی داشته باشد البته نگران نباشید زیرا تمامی قیمت‌های این مجموعه منصفانه است و با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید یک کار باکیفیت را از تیم  اتوبار میرزای شیرازی تحویل بگیرید.

بارنامه دولتی توسط مدیریت مجموعه بارسنتر  برای مشتریان:

ما برای شما بیمه باربری معتبری را در نظر گرفته‌ایم شما می‌توانید با انتخاب اتوبار میرزای شیرازی از بیمه وسایل خود بهره‌مند شوید تمامی وسایل شما در ماشین‌های باربری اتوبار میرزای شیرازی چیده می‌شوند بیمه می‌شوند و تا زمانی‌که به مقصد موردنظر انتقال داده شوند این بیمه برای شما ارائه می‌شود نگران صدمه دیدن و یا آسیب دیدن و یا حتی خسارت دیدن وسایل خود نباشید زیرا در صورت وجود هرگونه خسارت خسارت وارد شده برای شما عزیزان پرداخت می‌شود. ما با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرار داد داریم پس در صورت گم شدن و آسیب دیدن، آتش‌سوزی، صدمه و بلای طبیعی، خسارت واردشده را برای شما دوستان عزیز جبران خواهیم کرد. هم چنین شما می‌توانید برای جابجایی وسایل ارزشمند و گران‌قیمت سقف بیمه‌نامه را افزایش دهید ما در کنار شما هستیم تا تمامی وسایل شما را به‌صورت سالم و تضمین‌شده به مقصد مورد نظرتان ارسال کنیم. شما با انتخاب و باربری میرزای شیرازی می‌تواند از بارنامه دولتی نیز بهره‌مند شوید اگر قصد انجام اسباب‌کشی به خارج از شهر و یا شهر دیگری را دارید باید یک بارنامه دولتی را در دست داشته باشید که این بارنامه دولتی توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما صادر می‌شود تا در هنگام تردد در خارج شهر برای بار شما مشکلی پیش نیاید و بار شما به‌سلامت به مقصد موردنظر برسد. همین شما می‌توانید با انتخاب اتوبار میرزای شیرازی  یک بیمه‌نامه معتبر را در دست داشته باشید.  و همچنین می‌توانید بارنامه دولتی را در دست داشته باشید تا به‌راحتی و به ‌صورت تضمینی بار خود را در محل موردنظر دریافت نمایید.

خدماتی که در اتوبار میرزای شیرازی برای مشتریان انجام می‌شود:

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه ‌روز  اتوبار میرزای شیرازی در تماس باشید و با پرسنل ما سوالات اسباب‌کشی خود را در میان بگذارید. هنگام تماس با مشاوران ما می‌توانید از یک مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید ما در ایام تعطیل هم نیز برای شما فعالیت‌های اسباب‌کشی باربری و جابجایی را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید هفت روز هفته را با ما در ارتباط باشید و نوبت خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید همچنین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع‌به تیم‌های بسته‌بندی، اسباب‌کشی، باربری، با کارشناسان ما در تماس باشید تا آن‌ها مشاوره لازم را جهت یک اسباب‌کشی خوب و برای شما درمیان بگذارند. مجموعه باربری بار سنتر بر این  تلاش است که یک کار با کیفیت را تحویل مشتریان خود دهد به‌همین خاطر شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از این خدمات بهره‌مند شوید. ما در سرتاسر تهران برای شما دوستان عزیز خدمات خود را ارائه خواهیم داد پس مهم نیست که می‌خواهید بار خود را از تهران به کجای کشور ارسال کنید.

و برای شما از تهران به هر شهر دلخواهتان تمامی وسایلتان و یا بار مورد نظرتان را ارسال خواهیم کرد. خدماتی که مجموعه باربری و اتوبار میرزای شیرازی برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است شامل موارد زیر است:

  • ارائه بیمه‌نامه
  • ارسال تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  • نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی
  • ارسال کارشناسان اسباب‌کشی
  •  رانندگان حرفه‌ای
  • استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته ‌بندی

که شما می‌توانید هر کدام از این خدمات را به‌صورت جداگانه از اتوبار میرزای شیرازی درخواست کنید اگر می‌خواهید یک اسباب‌کشی را به‌تنهایی انجام دهید می‌توانید از تجهیزات مدرن بسته‌بندی ما استفاده کنید. یا این‌ که قصد دارید فقط از کارگران باربری بار سنتر استفاده کنید می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و کارگران خالی را رزرو نمایید تا با ارسال کارگران کارهای اسباب‌کشی شما طی روند سریع‌تری انجام شود. یا این‌که فقط به ماشین باربری احتیاج دارید، می‌توانید تنها ماشین باربری موردنظر خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید تا آن‌ها برای شما خدمات را انجام دهند ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهیم. شما می‌توانید با انتخاب باربری ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را انجام دهید. کافیست باربری و اتوبار میرزای شیرازی را انتخاب کنید تا از این خدمات بهره مند شوید. تمامی تلاش ما بر این است که مشتریان ما از خدمات ما راضی باشند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میرزای شیرازی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میرزای شیرازی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میرزای شیرازی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند