اتوبار شهرک فجر با کادر مجرب:

اتوبار شهرک فجر با چندین سال سابقه درخشان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل، ادارات و اسباب کشی شهری و برون شهری با کادری مجرب و خوش اخلاق آماده ارائه بهترین خدمات به شما همشهریان عزیز است. اتوبار شهرک فجر تمام خدمات شهری و برون شهری خود را بیمه کرده تا شما مشتریان عزیز حمل و نقل آسان و بدون استرس داشته باشید.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

اتوبار شهرک فجر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شرکت اتوبار شهرک فجر ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا:

۱. جا به جائی اثاثیه منزل بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای با کارگرانی مجرب، خوش اخلاق، زبده
۲. جا به جائی انواع وسایل سنگین تجاری واداری
۳. حمل وسایل سنگین از قبیل :گاوصندوق و…
۴. اعزام نیروی کارگر جهت بارگیری و تخلیه در ساعات شبانه روز در شهر و حومه
۵. نیروی ماهر جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه
۶. کامیونت‌های مسقف ایسوزو موکت کاری شده با پتو و ضربه گیر جهت امنیت کامل بار
۷. انواع خودرو وانت، نیسان، مزدا متناسب بار شما

 

اتوبار شهرک فجر با در اختیار داشتن انواع ماشین‌های مسقف از قبیل وانت، نیسان، کامیون و کامیونت آماده حمل هر گونه جابجایی را در طول شبانه روز دارد برای داشتن یک اسباب‌کشی بی‌دغدغه و بدون دردسر بهتر است این مطالب را بخوانید و با در نظر گرفتن تمامی این مطالب شروع به یک اسباب‌کشی راحت کنید البته اگر قصد انجام اسباب‌کشی به‌تنهایی را دارید کار شما یک مقدار سخت‌تر است اما اگر بخواهید با سپردن کارها به اتوبار شهرک فجر حمل‌ونقل اسباب‌کشی را انجام دهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات باربری و اسباب‌کشی شما دوستان عزیز انجام می‌شود.

 

  • اتوبار شهرک فجر دارای چندین سال سابقه در زمینه حمل ونقل و اسباب کشی نامی شناخته شده در میان تمامی مردم شهر تهران
  • اتوبار شهرک فجر دارای مجوز و پروانه کسب از اتحادیه باربری و اتوبار است.
  • اتوبار شهرک فجر آماده سرویس دهی کاملا تمیز و مرتب و دقیق ومنظم است.
  • اتوبار شهرک فجر دارای متخصص‌ترین وحرفه‌ای‌ترین کارکنان و پرسنل و کارگران آماده به کار است.
  • اتوبار شهرک فجر آماده خدمات باربری به صورت هرروز هفته و در تمامی ساعات شبانه روز است.

 

باربری در محدوده شهرک فجر:

اگر قصد دارید اسباب کشی راحت، باربری مطمئن و حمل و نقل اثاثیه و انواع لوازم سنگین خود را به باربری بسپارید، ما به شما اتوبار شهرک فجر بارسنتر را پیشنهاد می‌کنیم، این شرکت به صورت تخصصی در زمینه اسباب کشی و حمل بار در خدمت شماست تا رویایی‌ترین خدمات اسباب کشی را برای شما انجام دهد

انسان همواره به دنبال کشف راه‌هایی بوده است که انجام امور و کارها را برای وی آسان‌تر و سریع‌تر نماید. یکی از کارهایی که در دهه‌های اخیر انرژی و زمان بسیار زیادی را از افراد می‌گرفت، فرآیند بسته بندی، حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل و انواع بارهای سنگین بوده است. در گذشته افراد این پروسه را به تنهایی و یا به کمک اعضا خانواده انجام می‌دادند که می‌توانست انرژی زیادی را از افراد بگیرد اما امروزه همانند همیشه یک راه حل ساده و سریع‌تر برای انجام این کار ارائه شده است. اتوبار شهرک فجر با ارائه خدمات باربری در زمینه حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل و انواع بار این پروسه را بسیار آسان نموده است. از این رو در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی خدمات و امتیازاتی که باربری‌ها در اختیار افراد قرار می‌دهند، نحوه استفاده از این خدمات را برای شما بیان کنیم.

برنامه ریزی و زمانبندی دقیق برای جابه جایی اثاثیه:

اتوبار شهرک فجر با کمک مشاورین خود در باربری بارسنتر برای تمام مشتریان مشاوره رایگانی را ارائه می‌دهد که طی آن مشتریان می‌توانند یک برنامه ریزی و زمانبندی دقیق برای نحوه باربری وسایل و اثاثیه خود را دریافت نمایند. این برنامه ریزی شامل زمان حمل و نقل بار، بهترین وسیله برای جابه جایی بار، نحوه بسته بندی و چیدمان اثاثیه منزل، زمان دقیق اسباب کشی، مکان مبدا و مقصد اسباب کشی، هزینه باربری است و در طی آن تمام اطلاعات مورد نیار مشتریان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

چالش‌های موجود برای بارسنتر:

قطعا ارائه خدمات باربری در تهران از بقیه نقاط ایران چالش برانگیزتر است. روند سریع زندگی در شهرهای بزرگ باعث شده تا مسئله زمان اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. اتوبارهای تهران باید بتوانند بهترین خدمات را در کم‌ترین زمان به مشتریان خود ارائه دهند. چرا که در بازار رقابتی امروز شرکت‌‌های زیادی در زمینه باربری و خدمات مشابه فعالیت دارند و در صورتی که یک شرکت نتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد، آن‌ها را از دست خواهد داد.

ارائه خدمات سریع و با کیفیت، آن هم در محیط شهری شلوغ با ساختار آپارتمانی باعث افزایش سختی کار شرکت‌‌های اتوبار در تهران می‌‌شود. بهترین اتوبار از نظر مشتریان شرکتی است که بتواند در زمان انجام خدمات خود تمامی این چالش‌‌ها را پشت سر بگذارد.

اتوبار شهرک فجر با ارائه بهترین خدمات با کادری حرفه ای در مراحل انجام کار باربری و جابجایی، در خدمت همشهریان عزیز خود است.

 

اگر قصد دارید اسباب کشی راحت، باربری مطمئن و حمل و نقل اثاثیه و انواع لوازم سنگین خود را به باربری بسپارید، ما به شما اتوبار شهرک فجر بارسنتر را پیشنهاد می‌کنیم، این شرکت به صورت تخصصی در زمینه اسباب کشی و حمل بار در خدمت شماست تا رویایی‌ترین خدمات اسباب کشی را برای شما انجام دهد

 

بسته بندی اصولی اتوبار شهرک فجر:

یکی از مراحل بسیار مهم اسباب کشی و جابه جایی اثاثیه و حمل بار، مرحله بسته بندی لوازم و انواع بار است. اگر این مرحله بصورت اصولی انجام نشود لوازم در حین چیدمان فضا زیادی را اشغال می‌کنند و ممکن است در اثر ضربه یا حمل و نقل آسیب ببینند. از این رو اتوبار شهرک فجر با بهره گیری از کادر مجرب خود، بسته بندی را ها به شکلی اصولی و با توجه به نوع بار انجام می‌دهد.

چیدمان اثاثیه بارسنتر:

پس از بسته بندی اصولی بار، لازم است چیدمان بسیار خوبی برای آن‌ها صورت گیرد تا وسایل و لوازم را در فضا کم‌تری و به گونه ای چید که لوازم شکستنی آسیب نبینند یا در اثر حمل و نقل جابه جایی در اتوبار شهرک فجر، اسیبی به آن‌ها وارد نشود.

 

سایر باربری‌های انجام گرفته توسط بارسنتر :

باربری شهرک فجر | باربری در محدوده شهرک فجر با ۴۵% تخفیف

اتوبار آرارات | اتوبار در محدوده آرارات با ۴۵% تخفیف

باربری آرارات | باربری در محدوده آرارات با ۴۵% تخفیف

 

ماشین‌های باربری استاندارد:

مرحله حساس و بسیار مهم هر باربری ارسال ماشین‌های باربری است که بتواند حجم بار مورد نظر را به سلامت به مقصد برساند. بارسنتر با ارسال بهترین انواع کامیون، کامیونت، وانت، نیسان، ترانزیت‌های باربری و بهترین ماشین‌هایی که برای حمل بارهای سنگین وسبک بکار می‌روند، اتوبار شهرک فجر را بسیار راحت و آسان نموده است. این ماشین‌ها کاملا سرویس شده و قبل از ارسال بار مورد بازدید قرار می‌گیرند. از طرفی همه ماشین‌ها دارای بیمه باربری بوده و با آسودگی خاطر می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

جستجو در سایر باربری‌های موجود

 

مزایای خدمات اتوبار شهرک فجر:

برای یک اسباب کشی و حمل بار راحت و آسان توسط شرکت، لازم است ویژگی‌ها و خدمات ذیل توسط آن شرکت پوشش داده شود

۱- وقت شناسی و تعهد در جابجایی اثاثیه

۲- پاسخگویی شبانه روزی شرکت به مشتریان

۳- دارا بودن شعب و پوشش کل مناطق استان

۴- آشنایی در بسته بندی لوازم و نحوه ی حمل آن‌ها

۵- آشنایی با جاده‌های بین شهری جهت حمل سریع اثاثیه

۶- استفاده از ماشین‌ها و خودروها پیشرفته حمل بار

۷- ارائه خدمات ایمن و سالم حمل بار

 

امنیت بالا بار:

یکی از امتیازات اتوبار شهرک فجر، امنیت بسیار بالا مراحل جابه جایی و حمل و نقل اثاثیه است. این باربری با اعتمادسازی در میان مشتریان و ارسال کادر مجرب و مطمئن، ماشین‌های باربری بسیار استاندارد توانسته است اعتماد مشتریان را جلب نماید. از طرفی امنیت بار در مراحل مهم بسته بندی، چیدمان و حمل و نقل و جابه جایی را تضمین می‌نمایید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات باربری و اسباب‌کشی شما دوستان عزیز انجام می‌شود مخصوصاً اگر آن شرکت اتوبار شهرک فجر باشد.

هزینه‌های مناسب:

یکی از امتیازهای ویژه اتوبار شهرک فجر، دریافت هزینه‌های بسیار مناسب برای خدماتی است که در اختیار مشتریان خود ارائه می‌دهد. این اتوبار هزینه‌های متناسب با کیفیت خدمات خود ارائه می‌دهد و از آنجا که در ازای هزینه دریافتی امنیت بار و همینطور سلامت آن را تضمین می‌نماید، مشتریان اغلب با رضایت کامل خدمات این باربری را دریافت می‌نمایند. این اتوبار برای مشتریان ثابت خود خدمات ویژه و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است که در نوع خود کم نظیر است.

ارائه بهترین خدمات:

برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیبی به وسایل شما لازم است از همان ابتدا، یعنی بسته بندی اثاثیه به درستی و توسط افراد متخصص انجام شود. مهم‌ترین نکته در فرایند اسباب کشی و باربری، رساندن بار با سلامت کامل به مقصد است. برای همین شرکتی پیشتاز خواهد بود که با بکارگیری افرادی مجرب و متخصص در هر زمینه، تمامی مراحل از بسته بندی تا حمل بار به صورت کامل استاندارد انجام شود. اتوبار شهرک فجر با استفاده از مواد درجه یک از فوم، نایلون‌های حبابدار، سلفون‌های مخصوص بسته بندی، کارتون‌های مقوایی مستحکم، جعبه‌های چوبی مخصوص، چسب نواری پهن، وسایل حمل بار چرخ دار، کاغذ باطله و روزنامه و همچنین دسته بندی و مشخص نمودن لوازم شکستنی با استفاده از نوشتن مشخصات بسته‌ها روی آن‌ها با ماژیک، سعی دارد بهترین خدمات را در این حوزه ارائه دهد.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند