ارائه صفر تا صد اسباب کشی با اتوبار شهرک رضویه:

اتوبار شهرک رضویه واقع در شهرک رضویه که در شرق تهران قرار دارد. آمادگی خود را جهت ارائه اسباب‌کشی، باربری، حمل‌ونقل، حمل‌ونقل کالاهای اداری، و اسباب‌کشی منزل اعلام می‌نماید. شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما و کارشناسان مجموعه بارسنتر نوبت خود را رزرو نمایید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار شهرک رضویه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات متنوع باربری بارسنتر به مشتریان:

خدمات متنوعی که اتوبار شهرک رضویه برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. بسیار متنوع است شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بارسنتر از این خدمات بهره‌مند شوید.

این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. ارائه بیمه‌نامه رایگان
  2. ارائه بارنامه دولتی معتبر
  3. ارسال کارگران حرفه‌ای و نیرومند
  4. ارسال تیم حرفه‌ای بسته‌بندی
  5. ارسال تیم آموزش‌دیده چیدمان
  6. رانندگان مسلط به جاده
  7. نصب و راه‌اندازی لوازم برقی
  8. استفاده از تجهیزات بسته‌بندی مدرن
  9. مشاوره رایگان ارسال
  10. کارشناس اسباب کشی

شما می‌توانید با انتخاب اتوبار شهرک رضویه از این خدمات بهره‌مند شوید فقط کافی‌ست تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. و اطلاعات خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید. تا آن‌ها روز دلخواه شما را در نظر بگیرند و بدون هیچ اتلاف وقتی کارگران و نیروهای خود را برای شما ارسال نماییم. شما می‌توانید از خدمات بهره‌مند ما استفاده کنید این خدمات بخشی از خدماتی است که باربری بارسنتر برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید.

تیم چیدمان اتوبار شهرک رضویه:

تیم چیدمان اتوبار شهرک رضویه در خدمت شما است که تمامی دکوراسیون منزل و چیدمان منزل را  طبق دلخواه و سلیقه مشتری انجام دهد. شما با رزرو تیم چیدمان ما می‌توانید تمامی خدمات باربری و از تمامی خدمات چیدمان بهره‌مند شوید. خدمات تیم چیدمان به چه صورت است؟ دیگر لازم نیست که وسایل سنگین را به‌تنهایی جابجا نمایید یا همچنین این‌که ندانید وسایل را باید در کجا جای‌گذاری کنید؟ شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان تمامی وسایل منزل خود را طبق سلیقه دلخواه خود چیدمان نمایید. این تیم با استفاده از تکنولوژی‌های روز و علمی که دارند می‌توانند نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی و برقی را برای شما انجام دهد. نصب و راه‌اندازی لوازمی همچون لباس‌شویی، تلویزیون، لوستر، گاز و همچنین دیگر لوازم برقی را می‌توانید به تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده اتوبار شهرک رضویه بسپارید. با استفاده از سلیقه و تجربه‌ای که دارند می‌توانند منزل شما را به شیک‌ترین روش‌های ممکن چیدمان نماید. شما می‌توانید تمامی وسایل خود را با استفاده از تیم چیدمان جابجا نمایید. و در جای مورد دلخواه خود قرار دهید آن‌ها در کنار شما هستند تا لذت یک اسباب‌کشی بدون دردسر را در کنار ما تجربه نمایید.

تیم بسته بندی اتوبار شهرک رضویه:

نحوه بسته‌بندی در اتوبار شهرک رضویه به چه صورت است؟ شما با انتخاب و رزرو تیم بسته‌بندی می‌توانید از تمامی خدمات این تیم بهره‌مند شوید. ما با ارسال نیروهای خود به محله اسباب‌کشی تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم این وسایل شامل خرده ریزها و همچنین وسایل درشت است مثلاً شاید بسته‌بندی لوازمی همچون یخچال‌های سایدبای‌ساید و گاز و همچنین مبلمان برای شما به‌تنهایی سخت و دشوار باشد اما با تیم حرفه‌ای بسته‌بندی ما دیگر هیچ مشکلی نیست شما می‌توانید با انتخاب تیم حرفه‌ای کوچک‌ترین وسایل خود را بسته‌بندی کنید. بسته‌بندی ما به این صورت است که لوازم را از هم جدا خواهیم کرد مثلاً لوازم شکستنی را از دیگر لوازم تفکیک خواهیم کرد. و در جعبه‌ها و کارتون‌های مشخص‌شده قرار می‌دهیم. و با استفاده از ماژیک‌ها نام هر وسیله را بر روی آن‌ها می‌نویسیم. تا در هنگام تخلیه بار در مقصد جدید و مورد نظر خود بار را به سرعت پیدا کنید و در محل موردنظر جای‌گذاری شود. همچنین با اسم‌گذاری هر وسیله بر روی کارتن‌ها کارگران ما با دقت بیشتری آن‌ها را جابه‌جا می‌کند. مثلاً اگر لوازم شما شکستنی است با قید این‌که لوازم شکستنی است لطفاً با احتیاط جابجا شود کارگران ما با دقت بیشتری در لوازم را در ماشین‌های باربری بارسنتر برای شما عزیزان قرار خواهند داد. تا بدون هیچ صدمه‌ای به مقصد دلخواه شما انتقال داده شود همچنین با جداسازی فرش و مبلمان از دیگر وسایل می‌توانند سرعت بیشتری را در بسته‌بندی انجام برای شما عزیزان به وجود آورند. سرعت عمل در بسته‌بندی بسیار مهم است هرچه سرعت عمل نیروها و کارگران ما بالاتر باشد وسایل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی می‌شود. پس تمامی تیم ما در تلاش هستند تا در کوتاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین کیفیت بالای کار لوازم را برای شما بسته‌بندی نمایند آن‌ها می‌توانند یخچال‌های ساید بای ساید را با استفاده از نایلون‌های حباب دار و همچنین کارتون‌های مخصوص بسته‌بندی نمایند. اگر کارتن و جعبه یخچال را دارید دیگر احتیاجی به بسته‌بندی‌ها با نایلون و سلفون‌ها نیست. بلکه با استفاده از کارتن بسته‌بندی یخچال شما را بسته‌بندی خواهیم کرد. و دیگر وسایل بزرگ را هم به همین صورت می‌توانیم برای شما بسته‌بندی کنیم.

 

بیمه نامه معتبر دولتی به چه صورت است:

توجه داشته باشید بعد از بستن قرارداد اسباب‌کشی با کارشناسان و مشاوران ما از بیمه نامه معتبر هم بهره‌مند شوید. بیمه‌نامه معتبر برای این است که وسایل شما هنگام رسیدن به مقصد بدون هیچ مشکلی در دست شما تحویل داده شود اگر در حین مسافت‌های طولانی و همچنین در حین ترددهای پرخطر که ماشین‌های باربری و اتوبار شهرک رضویه برای شما انجام می‌دهند به وسایل شما کوچک‌ترین صدمه‌ای وارد شود یا همچنین بر اثر بلاهای طبیعی به وسایل شما صدمه وارد شود. مجموعه باربری بار سنتر موظف است که خسارت واردشده را برای شما پرداخت نمایند. این مجموعه با بهترین شرکت بیمه در ارتباط است ما با استفاده از بیمه نامه معتبر تمامی وسایل شما را تضمین می‌کنیم. که به سلامت به منزل برسند پس با انتخاب باربری و اتوبار شهرک رضویه دیگر نگران آسیب دیدن به وسایل خود نباشید زیرا ما حساسیت مشتریان را درباره وسایل خود درک خواهیم کرد و البته حق با شماست زیرا این وسایل حاصل چندین سال زحمت شما عزیزان است. به همین خاطر ما در برابر وسایل شما مسئول هستیم و تمامی کارگران مجموعه اتوبار شهرک رضویه با دلسوزی تمام وسایل شما را در ماشین‌های باربری قرار خواهند داد. و هنگام تخلیه بار با استفاده از دقت بالا و نظم بالا تمامی وسایل را در محل موردنظر خود جای‌گذاری می‌کنند پس هنگام انتخاب شرکت موردنظر خود اطمینان حاصل فرمایید که تمامی وسایل شما بیمه خواهد شد با انتخاب با انتخاب باربری و اتوبار شهرک رضویه ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که وسایل شما بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به دست شما به‌صورت بسته‌بندی شده برسد.

استفاده از ماشین‌های مجهز این باربری  باعث شده‌ است که خیال مشتریان از بابت ماشین‌ها و مسیرهای پررفت‌وآمد راحت شود زیرا ما با انتخاب رانندگان حرفه‌ای و مسلط به جاده از استرس شما مشتریان کم کرده‌ایم خیال شما راحت باشد که تمامی رانندگانی که در این مجموع استخدام شده‌اند و آماده بکار هستند.

دارای چندین سال سابقه کاری بالا هستند به همین خاطر به تمامی مسیرهای پررفت‌وآمد و پرتردد مسلط هستند و حتی آن‌ها می‌توانند در روزهای برفی و با بارندگی شدید تمامی بارهای شما را در مقصدهای طولانی جابجا نمایند.

پس ماشین‌های باربری و اتوبار شهرک رضویه به صورت روزانه چک خواهند شد و از لحاظ فنی هیچ نقص و ایرادی ندارند به همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب ماشین موردنظر خود وسایل خود را از هر مبدا به هر مقصد مورد دلخواه انتقال دهید عزیزانی که در شرق تهران ساکن هستند می‌توانند براحتی به اتوبار شهرک رضویه دسترسی داشته و یا عزیزانی که در محدوده نامجو زندگی می‌کنند می‌توانند به اتوبار نامجو دسترسی داشته باشند. باشند تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از مشاوره رایگان باربری ما برخوردار شوید و نوبت دلخواه خود را توسط تیم و مشاوران ما ثبت نمایید ما منتظر تماس شما عزیزان هستیم تا در کنار شما یک اسباب‌کشی با خاطره لذت‌بخش را فراهم سازیم تمامی مراحل اسباب‌کشی توسط تیم حرفه‌ای ما به‌درستی انجام می‌شود و شما می‌توانید با ایمنی کامل و همچنین رعایت استانداردها وسایل خود را تحویل بگیرید.

شما می‌توانید برای این‌که از سلامت وسایل خود در حین جابه‌جایی و اسباب‌کشی مطمئن شوید از کارشناسان اسباب‌کشی مجموعه اتوبار شهرک رضوی استفاده نمایید. این کارشناسان بر نحوه عملکرد اسباب‌کشی و رفت‌وآمد و همچنین کارگرها و همچنین تیم بسته‌بندی و چیدمان نظارت کامل را انجام خواهند داد تا با استفاده از این نظارت بدون هیچ مشکلی وسایل شما بسته‌بندی و در ماشین‌های باربری چیدمان و به دست شما ارسال شود. ما در تمامی فصول سال برای شما اسباب کشی را انجام خواهیم داد پس با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید و اطلاعات خود را ثبت نمایید تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن برای شما نیروهای خود را اعزام کنیم.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار شهرک رضویه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار شهرک رضویه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار شهرک رضویه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند