سابقه درخشان اتوبار اجاره دار در میان مشتریان:

اتوبار اجاره دار با سال‌ها سابقه در امر خدمات اسباب‌کشی و باربری از تهران به سایر نقاط کشور در کنار شما مشتریان عزیز است. ما با داشتن چندین سال سابقه کاری توانستیم رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماییم پس به همین خاطر هنگام اسباب‌کشی یا باربری می‌توانید بر روی نیروها و تیم حرفه‌ای ما حساب کنید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار اجاره دار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در صفحه درج شده است تماس بگیرید تا توسط پرسنل و نیروهای حرفه‌ای ما نوبت و روز رزرو شده برای شما تعیین گردد. خدمات اسباب‌کشی که باربری و اتوبار اجاره دار برای شما عزیزان ارائه می‌دهد بسیار زیاد است به همین خاطر شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات با مشاوران ما در تماس باشید. هنگام تماس با اتوبار اجاره‌دار می‌توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

خدمات نوین مجموعه اتوبار اجاره دار برای مشتریان:

مهم نیست چه ساعت در شبانه‌روز اسباب‌کشی دارید یا قرار است باربری را انجام دهید زیرا اتوبار اجاره دار به صورت بیست و چهار ساعت تمامی خدمات اتوبار و باربری را برای شما عزیزان انجام می‌دهد. پس به یاد داشته باشیم ما می‌توانیم در طول شبانه‌روز برای شما عزیزان خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهیم حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید از خدماتی که مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان در نظر گرفته است استفاده نماییدو یا این‌که ساعت باربری شما اگر شبانه است بازهم ما برای شما به صورت شبانه‌روز خدمات اسباب کشی را انجام دهیم. پس نگران ساعت باربری و اسباب‌کشی و حمل و نقل خود نباشید زیرا ما به صورت بیست و چهارساعته پشتیبانی‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی بی‌دردسر برای شما مشتریان عزیز در نظر خواهیم گرفت. این خدمات شامل موارد ذیل است:

  1. استفاده از پرسنل خوش برخورد و خوش اخلاق
  2. استفاده از رانندگان کاربلد سابقه کاری چندین ساله
  3. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  4. نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی مشتریان در منزل جدید
  5. استفاده از بیمه نامه معتبر
  6. استفاده از بارنامه دولتی
  7. استفاده از کارگران نیرومند و زبده
  8. استفاده از مجهزترین ماشین‌های باربری

شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از خدماتی که در بالا ذکر شده است بهره‌مند شوید. پس وقت را تلف نکنید و همین الان تلفن را بردارید و نوبت اسباب‌کشی خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید. کافی‌ست از چند روز قبل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا آن‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیق را جهت اسباب کشی مناسب و بی‌دردسر برای شما انجام دهند. زیرا هر کدام از اسباب کشی‌ها را که انجام می‌دهیم از قبل برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهیم کرد پس نگران نباشید زیرا ما یک اسباب کشی دقیق و منظم و برنامه‌ریزی‌شده را تحویل شما عزیزان خواهیم داد این تنها بخشی از خدمات است که اتوبار اجاره‌دار برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از خدمات بیشتر و بالاتری بهره‌مند شوید تا بتوانید یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و راحت را در کنار تیم حرفه‌ای مجموعه باربری بار سنتر به ارمغان بیاورید. پس جهت مشاوره با تیم حرفه‌ای ما می‌توانید با شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید.

بسته بندی با تجهیزات مدرن را از ما بخواهید:

خدمات بسته‌بندی که مجموعه‌ اتوبار اجاره دار برای شما عزیزان انجام می‌دهد بسیار منحصربه‌فرد است این خدمات بسته‌بندی به صورت اصولی و دقیق انجام می‌شود تمامی نیروهای بسته‌بندی ما آموزش‌های لازم را جهت یک بسته‌بندی مناسب و ایمنی در مجموع بار سنتر دیده اند. به همین خاطر می‌توانند براحتی تمامی وسایل شما را بسته‌بندی کند با رزرو تیم بسته‌بندی نگران جا گذاشتن کوچک‌ترین وسایل خود در منزل نباشید. زیرا تیم بسته‌بندی تمام وسایل شما را در کارتون‌های اسباب‌کشی قرار می‌دهند و با استفاده از تجهیزاتی که مجموع بار سنتر در اختیار آن‌ها قرار داده است تمامی لوازم را از ریز تا درشت بسته‌بندی و در جعبه‌های مخصوص باربری قرار می‌دهند. این جعبه‌ها استحکام بالایی دارند به همین خاطر درطول جابه‌جایی و همچنین اسباب‌کشی آسیب به وسایل شما وارد نمی‌شود. زیرا این جعبه‌ها از چندین لایه مستحکم تشکیل شده‌اند تا دربرابر ضربه دیدن لوازم شما  مقاوم باشند. پس به همین خاطر تیم بسته‌بندی با استفاده از تجهیزاتی که مجموعه باربری بارسنتر در اختیار آن‌ها قرار داده است بدرستی تمامی وسایل را در جعبه‌ها قرار داده و با استفاده از کارگران نیرومند و حرفه‌ای در ماشین‌های باربری قرار خواهند داد. بدون کوچک‌ترین ضربه‌ای به وسایل شما وارد شود آن‌ها را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهند با استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی خیالتان را راحت خواهیم کرد که در حین جابجایی جابجایی وسایل تان اتفاقی برای وسایل شما پیش نیاید و به صحیح و به درستی و سلامت کامل در منزل جدید تحویل داده شود.

در اتوبار اجاره دار از چه ماشین‌هایی استفاده می‌شود:

ماشین‌هایی که مجموعه باربری اجاره‌دار برای شما عزیزان استفاده می‌کنند شامل ماشین‌هایی همچون کامیون، هیوندا، ایسوزو خاورها، است شما می‌توانیم برای جابه‌جایی‌های برون‌شهری از ماشین‌های که حجم بیشتری از وسایل را می‌گیرند استفاده نمایید. اما به همه ماشین‌هایی که مثل وانت‌بارها و نیسان‌ها در مجموع باربری بارسنتر مورد استفاده خیلی از مشتریان قرار می‌گیرد برای جابجایی وسایل ریز و خرده هست شما می‌توانید برای جابجایی وسایل کوچک از وانت‌بارها و نیسان بارهای مجمع اتوبار اجاره‌دار استفاده نمایید. با انتخاب این نوع ماشین‌ها می‌توانید در قیمت‌ها و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم زیرا قیمت‌های وانت‌بار و نیسان بار تفاوت زیادی با ماشین‌های خاور و ایسوزو دارد اما تمامی این تفاوت‌ها بستگی به نوع بار شما و مقدار بار شما دارد مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵% برای شما مشتریان عزیز و هزینه‌ها را نصف کرده است. پس به همین خاطر نگران و هزینه‌های باربری گران‌قیمت نباشید زیرا شما با پرداخت هزینه‌های مناسب و ارزان یک کار باکیفیت را توسط نیروهای اتوبار اجاره‌دار تحویل خواهید گرفت. پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو کنید تا از تخفیف‌های ویژه این باربری برخوردار شوید.

بیمه نامه معتبر و هزینه‌های مناسب را از بارسنتر بخواهید:

اتوبار اجاره دار برای شما مشتریان عزیز یک بیمه نامه رایگان را در نظر گرفته است که شما می‌توانید در هنگام ثبت قرارداد خود توسط کارشناسان ما از این بیمه نامه استفاده نمایید این بیمه نامه توسط خود مشتریان تعیین می‌شود و می‌توانند سقف بیمه را کاهش یا افزایش دهد. که بستگی به نوع بار و میزان ارزشی بودن بار شما دارد. هر چه بار شما گران‌قیمت‌تر باشد می‌توانید سقف بیمه را افزایش دهید. اتوبار اجاره دار برای تضمین سلامت بار شما بیمه نامه را در نظر گرفته است تا در هنگام تردد ماشین‌های باربری از جاده‌های پرخطر و همچنین پرترافیک تمامی وسایل شما سالم و سلامت به مقصد برسند. به همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن بیمه نامه معتبر تضمین سلامت بار شما به شما مشتریان عزیز را خواهد داد. فقط کافی است که هنگام رزرو روز اسباب‌کشی خود بیمه‌نامه خود را توسط کارشناسان ثبت نمایید. تا آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیمه‌نامه را برای شما ثبت نمایند. همچنین شما می‌توانید برای ترددهای خارج از شهر و برون‌شهری است بارنامه دولتی استفاده کنید که بار نامه دولتی توسط خود مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما مشتریان عزیز صادر خواهد شد. پس به همین خاطر نگران رفت‌وآمد و ترددهای خارج از شهر نباشید زیرا با در دست داشتن بارنامه دولتی بار شما به سلامت به مقصد خواهد رسید. هزینه‌ها در باربری بار سنتر بسیار ارزان است زیرا ما با درک شرایط اقتصادی مردم از هزینه‌های گزاف و بالای اسباب‌کشی و باربری خودداری خواهیم کرد. با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵%ما با مناسب‌ترین قیمت بهترین خدمات را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. البته باید بدانید که هزینه‌ها در اسباب‌کشی ثابت نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد این عوامل می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. استفاده از نوع ماشین باربری
  2.  تعداد کارگران ارسالی
  3. استفاده از تیم بسته‌بندی و چیدمان
  4. تعداد پله‌های یک آپارتمان
  5. عدم وجود آسانسور

و دیگر موارد زیادی که می‌توانند در قیمت‌ها کاهش و یا افزایش داشته باشند اما بااین‌حال شما با انتخاب مجموعه بار سنتر می‌توانید از تخفیف‌های چهل و پنج درصدی برخوردار شوید و به همین خاطر هزینه‌های اسباب‌کشی و باربری خود را کاهش دهید. پس نگران هزینه‌های خود نباشید زیرا شما با انتخاب اتوبار اجاره دار هزینه زیادی را بابت اسباب‌کشی پرداخت نخواهید کرد و در عوض آن یک کار باکیفیت را می‌توانید از نیروها و پرسنل ما تحویل بگیرید. تمامی وسایل شما به‌صورت بسته‌بندی شده در محل و مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد شد شما می‌توانید درد و با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبر از سلامت بار خود اطمینان حاصل فرمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار اجاره دار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار اجاره دار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار اجاره دار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند