سابقه درخشان اتوبار اجاره دار در میان مشتریان:

با احترام به نیازهای شما، اتوبار اتوبار اجاره دار با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب‌کشی و باربری آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است!
ما با تیمی حرفه‌ای و مجرب، به شما اطمینان می‌دهیم که بارها و وسایل‌تان به بهترین نحو جابجا خواهند شد.
برای خدمات سریع و باکیفیت، بر روی اتوبار اجاره دار حساب کنید.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار اجاره دار

📱 جهت تماس کلیک کنید📱

 

شرق تهران        ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شرق تهران      ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شمال تهران       ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

مرکز تهران        ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

غرب تهران        ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

جنوب تهران     ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

جنوب تهران     ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

مدیریـــت           ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

برای استفاده از خدمات ما، کافیست تلفن را بردارید و با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید. پرسنل حرفه‌ای ما در خدمت شما هستند تا نوبت و روز رزرو را تعیین کنند.
به همین خاطر شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات با مشاوران ما در تماس باشید. هنگام تماس با اتوبار اجاره‌دار می‌توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

خدمات نوین مجموعه اتوبار اجاره دار برای مشتریان:

مهم نیست چه ساعت در شبانه‌روز اسباب‌کشی دارید یا قرار است باربری را انجام دهید. زیرا اتوبار اجاره دار به صورت ۲۴ ساعت تمامی خدمات اتوبار و باربری را برای شما عزیزان انجام می‌دهد.
پس به یاد داشته باشیم ما می‌توانیم در طول شبانه‌روز برای شما عزیزان خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهیم حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید از خدماتی که مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان در نظر گرفته است استفاده نمایید.

اگر به خدمات اسباب‌کشی نیاز دارید، نگران زمان نباشید! تیم ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی است. تا اسباب‌کشی شما بدون دغدغه و به بهترین شکل ممکن انجام شود. خدمات شامل موارد ذیل است:

  1. استفاده از پرسنل خوش برخورد و خوش اخلاق
  2. استفاده از رانندگان کاربلد سابقه کاری چندین ساله
  3. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  4. نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی مشتریان در منزل جدید
  5. استفاده از بیمه نامه معتبر
  6. استفاده از بارنامه دولتی
  7. استفاده از کارگران نیرومند و زبده
  8. استفاده از مجهزترین ماشین‌های باربری

برای بهره‌مند شدن از خدمات ما، همین حالا تماس بگیرید! با مشاوران ما نوبت اسباب‌کشی‌تان را رزرو کنید. کافی است چند روز قبل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همه‌چیز را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنیم.
نگران نباشید! اتوبار اجاره دار با اسباب‌کشی منظم و دقیق، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.این تنها بخشی از خدمات است که اتوبار اجاره‌دار برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 برای اسباب‌کشی بی‌دردسر و راحت، با مشاوران ما تماس بگیرید! تیم حرفه‌ای بار سنتر آماده کمک به شماست. برای مشاوره، از شماره‌های بالا استفاده کنید و تجربه‌ای عالی داشته باشید!

بسته بندی با تجهیزات مدرن را از ما بخواهید:

خدمات بسته‌بندی اتوبار اجاره دار واقعاً منحصربه‌فرد و حرفه‌ای است! هرکدام از نیروهای ما آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا وسایل شما را به طور اصولی و ایمن بسته‌بندی کنند. با خیال راحت، تمامی وسایل شما در دست ما است.

با رزرو تیم بسته‌بندی نگران جا گذاشتن کوچک‌ترین وسایل خود در منزل نباشید. زیرا تیم بسته‌بندی تمام وسایل شما را در کارتون‌های اسباب‌کشی قرار می‌دهند. با استفاده از تجهیزاتی که مجموعه بار سنتر در اختیار آن‌ها قرار داده است تمامی لوازم را از ریز تا درشت بسته‌بندی و در جعبه‌های مخصوص باربری قرار می‌دهند.

این جعبه‌ها استحکام بالایی دارند و به همین خاطر در طول جابه‌جایی و اسباب‌کشی، آسیبی به وسایل شما وارد نمی‌شود. زیرا از چندین لایه مستحکم ساخته شده‌اند تا در برابر ضربه‌ها مقاوم باشند.
تیم بسته‌بندی ما با تجهیزات مدرن باربری بارسنتر، وسایل شما را به‌خوبی در جعبه‌ها قرار داده و با کمک کارگران حرفه‌ای آن‌ها را به ماشین‌های باربری منتقل می‌کند.
اتوبار اجاره دار برای جابجایی وسایل‌تان از تجهیزات مدرن استفاده می‌کنیم تا به بهترین شکل بسته‌بندی شوند. با خیال راحت وسایل‌تان را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم تا بدون کوچک‌ترین ضربه‌ای به سلامت کامل به منزل جدید برسند.

در اتوبار اجاره دار از چه ماشین‌هایی استفاده می‌شود:

ماشین‌هایی که مجموعه باربری اجاره‌دار برای شما عزیزان استفاده می‌کنند: شامل ماشین‌هایی همچون کامیون، هیوندا، ایسوزو خاورها، است. شما می‌توانیم برای جابه‌جایی‌های برون‌شهری از ماشین‌های که حجم بیشتری از وسایل را می‌گیرند استفاده نمایید.
همه ماشین‌هایی که مثل وانت‌بارها و نیسان‌ها در مجموعه باربری بارسنتر مورد استفاده خیلی از مشتریان قرار می‌گیرد. برای جابجایی وسایل کوچک و خرده، وانت‌بارها و نیسان‌ها گزینه‌های عالی هستند.
با انتخاب وانت‌بار یا نیسان بار، می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید!  قیمت‌های این نوع ماشین‌ها نسبت به خاور و ایسوزو کم‌تر است. اما توجه داشته باشید که این تفاوت‌ها به نوع و مقدار بارتان بستگی دارد.
نگران هزینه‌های باربری نباشید. با پرداخت هزینه‌های مناسب، خدمات باکیفیتی از تیم مجرب اتوبار اجاره دار خواهید داشت. همین حالا تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو کنید تا از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید!

بیمه نامه معتبر و هزینه‌های مناسب را از بارسنتر بخواهید:

اتوبار اجاره دار برای شما مشتریان عزیز یک بیمه نامه رایگان را در نظر گرفته است. که شما می‌توانید در هنگام ثبت قرارداد خود توسط کارشناسان ما از این بیمه نامه استفاده نمایید. این بیمه نامه توسط خود مشتریان تعیین می‌شود و می‌توانند سقف بیمه را کاهش یا افزایش دهد.
که بستگی به نوع بار و میزان ارزشی بودن بار شما دارد. هر چه بار شما گران‌قیمت‌تر باشد می‌توانید سقف بیمه را افزایش دهید. اتوبار اجاره دار برای تضمین سلامت بار شما بیمه نامه را در نظر گرفته است. تا در هنگام تردد ماشین‌های باربری از جاده‌های پرخطر و همچنین پرترافیک تمامی وسایل شما سالم و سلامت به مقصد برسند.

به همین دلیل مدیریت مجموعه بار سنتر با ارائه بیمه‌نامه معتبر، سلامت بار شما را تضمین می‌کند. برای ثبت بیمه‌نامه، کافی است هنگام رزرو روز اسباب‌کشی، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بیمه‌نامه برای شما ثبت شود.
برای ترددهای خارج از شهر، می‌توانید از بارنامه دولتی که توسط مدیریت بار سنتر صادر می‌شود، استفاده کنید. این بارنامه اطمینان می‌دهد که بار شما به سلامت به مقصد می‌رسد.
اسباب کشی در باربری بار سنتر بسیار ارزان است زیرا ما با درک شرایط اقتصادی مردم از هزینه‌های گزاف و بالای اسباب‌کشی و باربری خودداری خواهیم کرد. لازم به ذکر است که هزینه‌ها در اسباب‌کشی ثابت نیست و به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. استفاده از نوع ماشین باربری
  2.  تعداد کارگران ارسالی
  3. استفاده از تیم بسته‌بندی و چیدمان
  4. تعداد پله‌های یک آپارتمان
  5. عدم وجود آسانسور

با انتخاب مجموعه بار سنتر، شما می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵٪ بهره‌مند شوید! نگران هزینه‌ها نباشید، زیرا با انتخاب اتوبار اجاره‌ای، هزینه‌های شما به شدت کاهش می‌یابد.
تمامی وسایل شما به‌صورت بسته‌بندی شده در محل و مقصد مورد نظرتان ارسال خواهد شد. با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌توانید از سلامت بار خود اطمینان حاصل کنید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار اجاره دار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار اجاره دار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار اجاره دار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند