۵/۵ - (۱ امتیاز)

وانت بار سنندج به تهران

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با یک روش کاملا حرفه ای و موثر همراه با دریافت مقدار کمی از هزینه ها و با ایجاد اطمینان و خاطر نشان کردن مشتریان عزیز جهت حمل بار شما عزیزان از  سنندج به تمام مناطق آن و همچین به سایر شهرهای ایران آماده خدمت رسانی می باشد . فن آوری های جدید بوجود آمده این این امکان را به ما می دهد که باربری های خود از طریق سیستم GPS مورد نظاره قرار دهید.

 

وانت بار سنندج به تهران

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

بسته بندی وسایل

بسته بندی وسایل منزل یا محل کار یکی دیگر از مهم ترین قسمت های اسباب کشی می باشد، که باید به درستی وسایل بسته بندی شوند. اگر وسایل منزل یا مزاحم کار مشتریان به صورت صحیح بسته بندی نشود، امکان پاره شدن کارتن ها و آسیب دیدن وسایل زیاد می شود. بنابراین وانت بار سنندج به تهران بارسنتر خدمات بسته بندی وسایل را برای سلامت وسایل منزل مشتریان ارائه می کند. همچنین وانت بار سنندج به تهران بارسنتر، برای بسته بندی وسایل کوچک مانند ظروف آشپزخانه، کتاب و… از کارتن های ۵ لایه ضخیم و برای وسایل بزرگ تر مانند یخچال ، تلویزیون و… از پلاستیک های ضربه گیر استفاده خواهد کرد.

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با ارائه نمودن راه کارهای موثر حمل جهانی و ایجاد شرایط مناسب با دریافت هزینه اندک یک راه حل موثر را ارایه می دهد.

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری
  • نظافت منزل در مبدا
  • بارچینی لوازم منزل در خاور
  • تخلیه در مقصد
  • لوله بازکنی و رفع گرفتگی احتمالی لوله ها

باربری به چهار گوشه ایران ، با تیم مادیگر نگرانی ندارد. بارسنتر با مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل سنندج از حرفه ای ترین راننده ها و بارچین ها و بسته بندی ها برای حمل و نقل و ارایه خدمات باربری برای تامین حمل و نقل کامل درب به درب و ترخیص کالا از گمرک در همه زمان ها فراهم می کند.

 

بسته بندی لوازم در وانت بار سنندج به تهران بارسنتر

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر قابلیت حمل و نقل های متعدد انواع بار و تجهیزات و لوازم تولیدی شما رو با حمل بهترین وسایل حمل و نقل بروز با مدل های بالا و بیمه نامه های دولتی همراه با تدارکات آن را دارد.

 

سایر باربری های انجام گرفته توسط بارسنتر :

حمل اثاثیه منزل سنندج به تهران | اثاث کشی با ۳۵% تخفیف

باربری کردستان به تهران | حمل بار به شهرستان با ۴۵% تخفیف

باربری سنندج به تهران | حمل بار به شهرستان با ۴۵% تخفیف

 

باربری خود را به بارسنتر بسپارید

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر برای شما عزیزان جابجایی و باربری به شهرستان انجام می‌دهد.  نگران جابجایی و باربری برون‌شهری نباشید زیرا متخصصان ما این کار را برای شما انجام می‌دهد حمل بار به‌صورت تخصصی انجام می‌شود ما برای شما حمل بار به شهرستان را نیز انجام می‌دهیم. با توجه به حجم و نوع بار شما کارگران مورد نیاز را ارسال خواهیم کرد که شما می‌توانید برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی موردنظر خود از این خدمات بهره‌مند شوید. هدف ما رضایت شما مشتریان است به‌همین خاطر در تلاش هستیم که یک اسباب‌کشی عالی و بدون دردسر را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. شما می‌توانید این خدمات را به‌صورت حرفه‌ای با تخفیف‌های ویژه از وانت بار سنندج به تهران بارسنتر دریافت نمایید.

سایر باربری ها در تهران

نکات اخلاقی یارسنتر

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر رضایت مشتری ، اخلاق مداری ، صداقت در کار ، رعایت حق الناس ، رعایت حق مشتری ، ادب و خوش اخلاقی تمام پرسنل را سرلوحه ی خود قرار داده است. وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با سال ها تجربه کاری و عالی احساس ارامش و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر متخصص حمل اثاثیه خانه و محل کار و سازمان ها و شرکت ها با دارا بودن مجوز اتحادیه می باشد و وانت بار سنندج به تهران بارسنتر تنها وانت باری است که شما می توانید تمام نیازهای مربوط به حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل خود را برطرف نمایید و با خیال راحت به فکر جابه جایی اثاثیه خود باشید . وانت بار بارسنتر همواره به فکر این است که چطور می تواند بدون نفص و بدون هیچ گونه مشکلی اثاثیه و سایل و بارهای مشتریان گرامی را جابه جا نماید. وانت بار بارسنتر با تجهیزات عالی و خوب در کنار شماست برای بسته بندی رویایی و حرفه ای توسط کادری حرفه ای و عالی .

اگر نیاز دارید به یک باربری و اتوبار با مجوز رسمی که خیالتان از بابت امنیت اثاث کشی منزلتان راحت باشد با ما تماس بگیرید. وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با کادر مجرب و متعهد و کاری و دلسوز همراه شماست برای یک اثاث کشی زیبا و عالی با سابقه ی طولانی در کنار شماست. با بسته بندی عالی و حرفه ای همراه با پتو و لوازم حرفه ای بسته بندی و کادر متخصص بسته بندی . وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با کارگرانی با اخلاق و حرفه ای در کنار شماست .

 

وانت بار سنندج به تهران بارسنتر برای شما عزیزان جابجایی و باربری به شهرستان انجام می‌دهد.  نگران جابجایی و باربری برون‌شهری نباشید زیرا متخصصان ما این کار را برای شما انجام می‌دهد حمل بار به‌صورت تخصصی انجام می‌شود ما برای شما حمل بار به شهرستان را نیز انجام می‌دهیم. ب

 

خدمات بارسنتر

انواع خدماتی که وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید:

  • ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل.
  • انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس و غیره.
  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه باربری ، قدیمی ترین رشته در بیمه های بازرگانی است. در این نوع بیمه خسارت های وارد شده به کالا در اثر وقوع خطرهای بیمه شده در مسیر حمل جبران میشود و بیمه‌گر در مقابل‌ دریافت‌ حق‌بیمه‌ متناسب‌ با پوشش‌ بیمه‌ای‌ ازبیمه‌گذار، تعهد می‌کند که‌ چنانچه‌ کالای‌ مورد بیمه‌ در جریان‌ حمل‌ و جابجایی‌ ازمبدأ به ‌مقصد مندرج‌ در بیمه‌نامه‌ و به ‌علت ‌وقوع ‌یکی ‌از خطرات ‌مندرج‌ در بیمه‌نامه ‌تلف‌ و یا دچار خسارت ‌شد و یا بیمه‌گذار براساس‌ قوانین‌ و مقررات ‌بین‌المللی‌ متحمل ‌پرداخت‌ هزینه‌هایی‌گردید، زیان‌ وارد به‌کالا را جبران‌ کرده‌ و هزینه‌ها را هم‌ بپردازد.

انواع بیمه حمل و نقل کالا شامل حمل و نقل داخلی, صادراتی, وارداتی و ترانزیت که به صورت زمینی، دریائی، هوائی و یا ترکیبی از آن ها با حداقل نرخ ممکن، تحت کلوزهای مختلف (A,B,C & Total Loss)و برای پوششهای متفاوت توسط این شرکت ارائه می‌شود.

معرفی انواع بیمه باربری

_بیمه نامه باربری وارداتی: این بیمه‌نامه یکی از اسناد مورد نیاز جهت گشایش اعتبار در بانک‌ها بوده و خطراتی‌ که‌ در حین حمل، کالاهای‌ خریداری‌شده از کشورهای مختلف جهان به مقصد ایران را تهدید می‌کند تحت پوشش‌ قرار می‌ دهد.

_بیمه نامه باربری صادراتی: این بیمه‌نامه کالاهایی که از ایران به مقصد کشورهای خارجی حمل می گردند و بر اساس شرایط فروش نیاز به بیمه‌نامه صادراتی دارند، را تحت پوشش قرار می‌دهد.

_بیمه نامه باربری ترانزیت: مبدأ و مقصد برخی از حمل‌ها در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده و کشور ایران تنها در مسیر حمل قرار دارد. برای تحت پوشش قرار دادن محمولاتی که به این روش حمل می‌گردند بیمه نامه های باربری ترانزیت صادر می‌گردد.

_بیمه نامه باربری داخلی: بیمه نامه‌های باربری داخلی یکی از بیمه‌نامه های باربری است که صاحبان کالا جهت تحت پوشش قرار دادن محموله هایی که مبدأ و مقصد حمل آنها یکی از شهرهای ایران می‌باشند، آن را تهیه می‌نمایند.

 

هزینه حمل وسایل در وانت بار سنندج به تهران بارسنتر

حمل وسایلی مانند تردمیل، یخچال ساید با ساید و… بسیار مشکل است و هزینه حمل این وسایل به صورت توافقی می باشد و معمولا به تعداد طبقات بستگی دارد. زمانی که شما با وانت بار سنندج به تهران بارسنتر تماس میگیرید درباره این موارد باید با کارشناسان ما مشورت و هزینه نهایی را تایید نمایید. ما در تلاشیم از کارگران مخصوص حمل ساید که دارای قدرت بدنی بالا و دوره دیده برای حمل ساید هستند، بهره ببریم تا کوچکترین خسارتی به یخچال شما وارد نشود. حمل و نقل و جابجایی لوازم را به وانت بار سنندج به تهران بارسنتر بسپارید. یکی از خودروهای باربری که بسیار مورد استفاده است ، وانت بار و نیسان بار ها می باشد. این خودروها برای حمل انواع کالا و اثاثیه و لوازم منزل مورد استفاده قرار می گیرند. برای حمل اصولی لوازم و بارها باید این کار را به اهل فن و متخصصین آن بسپارید.

پرسنل وانت بار سنندج به تهران بارسنتر با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه باربری می توانند بهترین خدمات را به شما عرضه دارند. این خدمات جهت کسب رضایت مشتریان عزیز ارائه می شود. اگر نیاز به کارگر خالی برای بسته بندی و حمل بار، کارگر چیدمان و نظافت،ماشین حمل بار مجهز برای ارسال بار به شهرستان یا باربری درون شهری، انواع ماشین حمل بار کوچک و بزرگ وانت بار دارید ،کافی است با وانت بار سنندج به تهران بارسنتر تماس بگیرید.

 

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود