حمل و نقل و باربری شیخ بهایی:

در سال‌های اخیر به دلیل سخت و طاقت فرسا بودن فرایند حمل بار منزل و اسباب کشی، شرکت‌های باربرِی مختلفی شروع شروع به فعالیت در حوزه اثاث کشی کرده اند. باربری شیخ بهایی هم یکی از این شرکت‌هاست و مفتخر است که در طول بیش از دو دهه فعالیت در زمینه باربری تهران، همواره در تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت بود و رضایت شما عزیزان را در اولویت کار خدمات خود قرار داده است. اتوبار شیخ بهایی با سال‌ها تجربه موفق در زمینه اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه در تهران و دیگر شهرستان‌ها  بهترین راهنمای شما در زمینه اثاث کشی و حمل بار به صورت مطمئن است. پس با خیال راحت تجربه اسباب کشی وسایل خود را با انتخاب باربری بارسنتر تهران به خاطره ای خوش تبدیل کنید.

۴.۸/۵ - (۲۲ امتیاز)

باربری شیخ بهایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری شیخ بهایی با هدف ساده سازی نمودن مراحل بسته بندی، چیدمان و حمل و انتقال وسایل شروع به فعالیت نموده اند و با ارائه سرویس‌های باربری و حمل بار به صورت صفر تا صد، توانسته اند جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود کسب نماید. بدون نگرانی باربری یا اسباب کشی خود  را به کادر مجرب اتوبار و باربری بارسنتر سپرده و با خیالی آسوده به سایر فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. تجربه ی بالا و  رزومه درخشان تیم باربری شرکت بهترین راهنمایی برای شما جهت انجام امور باربری و اثاث کشی است. کادر فنی اتوبار شیخ بهایی کلیه خدمات خود را از جمله بسته بندی، چیدمان لوازم، حمل و نقل و جمع آوری و دسته بندی سریع وسایل را با قیمتی مناسب و سرعتی باورنکردنی ارائه می‌دهد.

شرکت باربری در شیخ بهایی از شعبه‌های باربری مدرن ارائه دهنده خدمات باربری داخل شهری و برون شهری است، که کلیه خدمات اسباب کشی و حمل اجناس را بصورت کامل و با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه میدهد. هدف شرکت ما ارایه برترین سرویس به هموطنان عزیز است و اتوبار و باربری بارسنتر معتقد است که بزرگ‌ترین سرمایه هر کسب کاری اعتماد و کسب زضایت مشتریان است. به همین منظور جلب اعتماد شما عزیزان را بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین هدف برنامه‌های خود می‌داند. اتوبار و باربری شیخ بهایی متخصص در حمل  و بسته بندی اسباب با کادری خوش اخلاق و ماهر، مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری با امکانات کامل و تعرفه مناسب آماده خدمت دهی به تمامی مشتریان است.

مزایای استفاده از سرویس‌های باربری شیخ بهایی

افراد با تجربه تیم اتوبار شیخ بهایی در زمینه بسته بندی وسایل منزل با تحلیل و دسته بندی کالاها و لوازمی که قرار است بسته بندی شوند، از وسایلی مخصوص و شیوه‌های به روز بسته بندی استفاده می‌نمایند. در باربری میدان شیخ بهایی در تهران اقلام و اثاثیه شما با استفاده از تجهیزات متناسب به آن شرایط، بسته بندی می‌گردند. استفاده از این وسایل و تجهیزات باعث می‌شود تا بسته بندی‌ها به صورت درست و استاندارد صورت بگیرد و از شکستن و صدمه رسیدن به لوازم حساس و ارزشمند مشتریان در زمان چیدمان و جابه جایی بار پیشگیری شود.

پس از بسته بندی اسباب و اثاثیه نوبت به قرار دادن آن‌ها در خودروی مخصوص حمل بار می‌رسد. بهترین و ایمن‌ترین ماشین‌های حمل بار را در اتوبار و باربری شیخ بهایی خواهید یافت. باربری بارسنتر با در اختیار داشتن انواع خودروهای حمل بار از جمله وانت بارشیخ بهایی، نیسان بار شیخ بهایی، انواع کامیون و خاور آماده ارائه خدمات اسباب کشی در استان تهران و حمل بار به شهرستان‌های مختلف با کم‌ترین قیمت است. همچنین برای حمل اسباب منزل و شرکت، از اتوموبیل‌های موکت کاری شده و مسقف جهت سلامت بار استفاده می‌کند.

در باربری شیخ بهایی از ماشین‌های سنگین برای اسباب کشی‌های حجیم‌تر، وانت بارهای باربری برای حمل بارهای کم حجم‌تر و نیسان بار و وسایل نقلیه باری که می‌توانند برای بارهایی با حجم متوسط استفاده شوند برای مشتری ارسال می‌شود. رانندگان خودروها بر تمام مسیرها و آدرس‌های داخل شهر و خارج شهری استان تهران تسلط کامل دارند و با دقت و احتیاط کامل، لوازم و اثاثیه مشتریان گرامی را ایمن و سالم به مقصد می‌رسانند و همانطور که گفتیم کلیه این وسایل نقلیه مجهز به لوازم ضربه گیر هستند که امنیت بار را در حین فرایند انتفال و جابه جایی کاملا تضمین می‌کنند. خدمات مختلفی از جمله:

  • ارسال نیروی متخصص و بسته بندی  آقا و خانم در محل
  • ارسال تجهیزات مخصوص بسته بندی لوازم منزل با برترین کیفیت
  • کادر مجرب بسته بندی لوازم قیمتی و لوکس یا شکستنی
  • استفاده از کارتن‌های ۳ و ۵ لایه و رگال دار
  • خودروهای حمل استاندارد و ایمن
  • بیمه رایگان وسایل و اسباب مختلف
  • پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته

و هر سرویسی که مربوط به حمل وسایل و اسباب باشد را به شما ارائه می‌دهیم. مشتریان مسلما همیشه و هموار به دنبال کیفیت خدمات بالا به همراه قیمت‌های معقول هستند. به همین خاطر قیمت‌های خود را کاهش داده ایم تا فشاری به شما وارد نشود و نگرانی بابت حمل و نقل وسایل خود نداشته باشید. همچنین پرسنل باربری شیخ بهایی خود را موظف می‌دانند که اثاث مشتریان خود را پس از صدور بارنامه دولتی بیمه کنند، تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و ناگهانی، هر زیان و خسارت مالی با استفاده از این بیمه نامه‌ها برای مشتری جبران شود.

 

 

اثاث کشی و حمل بار در میدان شیخ بهایی

میدان شیخ بهایی میدانی در محله ونک در شهر تهران است. در سال‌های اخیر حوالی میدان به محلی برای کار برخی صنایع، مانند آژانس‌های تبلیغاتی، مراکز خرید لوکس و ساختمان‌های اداری تبدیل شده‌ است. این منطقه به خاطر قرار گرفتن در کنار یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های کشور یعنی دانشگاه دخترانه الزهرا شهرت دارد. همچنین اطراف میدان نمایشگاه‌ها و گالری‌های فراوانی وجود دارند. همچنین شرکت ملی نفت و گاز نیز دو دفتر مرکزی در کنار این میدان دارد. مسجد بقیه‌الله‌العظم در خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی و مسجد امام حسن مجتبی (ع) به نشانی ونک، خیابان شهید مجیدپور دو مسجد مهم در منطقه ونک هستند.

باغ شیخ بهایی تهران، باغی در خیابان شیخ بهایی شمالی تهران، ۲۰ متری پیروزان، کوچه شهید صابری است. خیابان شیخ بهایی در محله قدیمی ده ونک تهران قرارگرفته و این بوستان نیز یک باغ قدیمی است که توسط معماری سنتی بازسازی‌ شده و فضای سبز آن‌ نیز بر اساس الگوی باغ‌ ایرانی پر از درختان کهن باغ و درخت و گل طراحی و نگه داشته شده است. این باغ زیبا دارای دو ورودی اصلی در ضلع شرقی و غربی و دو ورودی در ضلع جنوبی و جنوب غربی دارد که به‌ صورت قرینه ساخته ‌شده‌ اند. شعبه شیخ بهایی بارسنتر نیز در این محله سرویس دهی می‌کند، اما به کلیه نقاط استان نیز سرویس می‌دهد.

شرکت اتوبار و باربری بارسنتر کلیه خدمات و سرویس‌های خود را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در باربری شیخ بهایی به شما هدیه می‌دهد. اگر قصد اسباب کشی دارید و در نزدیکی‌های این منطقه ساکن هستید و نیاز به حمل و انتقال وسایل خود دارید با یک تماس با کارشناسان اتوبار، می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به سرویس‌های مورد نظرتان دست یابید. همچنین برای راحت‌تر شدن کار می‌توانید از بخش رزرو انلاین به صورت اینترنتی سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

باربری شیخ بهایی

بهترین مشاور در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. باربری شیخ بهایی کلیه خدمات خود را از جمله بسته بندی، چیدمان، باربری، حمل و نقل و جمع آوری وسایل منزل را  سرعتی باورنکردنی ارائه می‌دهد.

باربری شیخ بهایی آماده ارائه خدمات اثاث کشی در تهران و حمل بار به شهرستان‌ها با کم‌ترین قیمت ممکن است و برای حمل اثاث منزل و شرکت خود از اتومبیل‌های مسقف جهت سلامت بار استفاده می‌کند. باربری شیخ بهایی با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها.

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری شیخ بهایی انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات باربری شیخ بهایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری شما فقط شامل جا‌به‌جایی لوازم می‌شود؟

خیر. باربری شیخ بهایی در واقع خدمات گسترده‌ای دارد. خدماتی مانند بسته بندی، چیدمان، ارسال تجهیزات بسته بندی در محل، ارسال کارگر حمل بار و شامل کلیه سرویس‌های مربوط جابه‌جا کردن لوازم مورد نظر شماست.

خسارت‌های جانی و یا مالی در هنگام انجام فرایند باربری بر عهده چه کسی است؟

شرکت بارسنتر کلیه وسایل را بیمه می‌کند، در نتیجه در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و ناگهانی این شرکت بیمه گذار است که موظف می‌شود کلیه هزینه‌ها و ضررها را برای مشتری جبران کند.