اتوبار و باربری سردار جنگل در محدوده غرب تهران:

باربری و حمل و نقل جز مواردی از زندگی است که برای همه اتفاق می‌افتد و می‌تواند یک تجربه تلخ و سخت و یا یک تجربه شیرین و خاطره‌ انگیز را برای افراد خانواده حود فراهم کنید. برنامه‌ریزی دقیق و عدم صدمه رسیدن به وسایل و اثاثیه‌ جزو مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها در هنگام اسباب کشی است. در این راستا به منظور بهبود کیفیت باربری همراه با یک برنامه‌ریزی دقیق و انجام امور اسباب کشی به صورت کامل، شرکت باربری سردار جنگل تمامی خدمات باربری را با تعرفه‌هایی ارزان قیمت برا شما شهروندان عزیز فراهم نموده است و آماده خدمت رسانی به شهروندان به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است.

۴.۹/۵ - (۲۶ امتیاز)

باربری سردار جنگل

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات شبانه روزی و مطمئن:

باربری سردار جنگل از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل و اثاث کشی در شهر تهران است که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به صورت یکجا و جداگانه انجام می‌دهد. اتوبار سردار جنگل با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه  باربری و اتوبار در استان تهران آماده ارائه برترین سرویس جهت اثاث کشی منزل و اداری است.  فقط یک تماس تا یک اسباب کشی شیرین و بدون دردسر فاصله دارید. باربری سردار جنگل با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها  بهترین انتخاب در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است.

خدمات بی نظیر اتوبار و باربری سردار جنگل با قیمت مناسب و کیفیت غیرقابل رقابت و همچنین تخصص و تجربه و کادر باربری متخصص، مناسب‌ترین باربری و اتوبار جهت انتخاب شماست. ما معتقدیم که ساده‌ترین روش تبلیغات ارائه خدمات با کیفیت و نیروی متخصص سطح روابط عمومی بالا و تعهد در ارایه خدمات است و برای رسیدن به این منظور سطح تلاش خود را هر روز بیش‌تر کرده‌ایم.

بسته بندی سریع و منظم:

در اتوبار و باربری سردار جنگل هدف ما ارائه بهترین و مطمئن‌ترین خدمات اسباب کشی منزل همراه با بسته بندی حرفه ای در تهران است. کارگران ماهر و مجرب ما در کوتاه‌ترین زمان و با ظرافت بسته بندی می‌کنند. پس از بسته بندی اثاثیه نوبت به قرار دادن آن‌ها در ماشین‌های مخصوص حمل بار است. ماشین‌های حمل بار ما مسقف و دارای استاندار کافی برای حمل بار آسان و بدون صدمه رسیدن به اسباب و اثاثیه شما هستند.

یکی از خدمات مهم دیگری که باربری سردار جنگل به مشتریان خود ارائه می‌دهد حمل اثاثیه و لوازم و وسایل منازل و شرکت‌های تهران به هر نقطه از ایران است. مشاوران به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما است. ما مفتخریم که بهترین خدمات اسباب کشی و باربری را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. برای کلیه خدمات باربری در تهران و همچنین حمل بار به شهرستان، کلیه پرسنل باربری سردار جنگل ملزم به رعاعیت استاندارهای کیفی جهت بسته بندی، حمل همچنین چیدمان بار هستند.

کادر فنی مجرب و با سابقه:

در سال‌های اخیر بسیاری از افراد و همچنین شرکت‌های مختلف، نیازمند خدمات و سرویس‌های باربری و حمل بار و لوازم خود بوده اند و قطعا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گرانقیمت بودن وسایل منزل، حمل صحیح و ایمن آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مدیریت اتوبار و باربری سردار جنگل قبل از شروع فرایند اسباب کشی یک برنامه ریزی کامل و منظم را برای اسباب کشی و حمل اثاثیه مشتریان پی ریزی می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود تا کلیه مراحل این پروسه، به صورت منظم و بدون وقفه به پیش بروند.

در شرکت باربری سردار جنگل به خاطر استفاده از کارگران و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده بسته بندی لوازم منزل و حمل لوازم اداری و شرکتی و لوازم منزل مشتریان با دقت تمام و ظرافت انجام می‌گردد. کارگران ماهر و مجرب ما در شرکت بارسنتر در کوتاه‌ترین زمان و با نظم کلیه وسایل شما را بسته بندی می‌کنند. همچنین در هنگام انتقال وسایل، برای پیشگیری از برخورد کارتن‌ها و اجناس به یکدیگر و یا دیواره وسیله نقلیه، از پلاستیک‌های حبابدار و انواع ضربه گیرهای مخصوص در بسته بندی‌ها استفاده می‌شود، تا صدمه رسیدن و خسارت به وسایل جلوگیری شود.

در باربری سردار جنگل بسته بندی‌ها به صورتی انجام می‌شود که کارتن‌ها به راحتی در خودروی نقلیه قرار گرفته و همچنین در هنگام رسیدن به مقصد بارگیری آن‌ها نیز به راحتی تمام انجام شود. و پس از بسته بندی اثاثیه نوبت به دقت آن‌ها در ماشین مخصوص حمل بار قرار می‌دهند. لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه و با روش‌های مدرن برای محافظت بیش‌تر از آن‌ها بسته بندی می‌شوند و از ضربه گیرهای مخصوص برای این وسایل استفاده می‌شود.

بهترین خدمات باربری در تهران با باربری سردار جنگل:

اتوبار و باربری سردار جنگل کلیه سرویس‌ها را از جمله: بسته بندی اصولی لوازم، چیدمان اجناس مختلف در مقصد، حمل و نقل با خودروی نقلیه و جمع آوری و بارگیری وسایل منزل را با سرعتی باورنکردنی ارائه می‌دهد. در نهایت در هنگام رسیدن وسایل و لوازم مشتریان به مقصد، کارکنان شرکت باربری و اتوبار سردار جنگل کلیه اجناس و لوازم شما را به انتخاب و سلیقه شما در منزل جدید یا محل کار جدید شما می‌چینند و در تا انتهای کار همراه شما خواهند بود.

اگر قصد اسباب کشی دارید یا نیاز به حمل و انتقال وسیله ای را دارید، اتوبار سردار جنگل که زیر نظر شرکت باربری بارسنتر فعالیت می‌کند، در تلاش است تا بهترین خدمات و سرویس‌های مخصوص به اسباب کشی و باربری را با قیمت‌ها و تخفیف‌های باورنکردنی در اختیار شما هموطنان گرامی قرار دهد. کلیه قیمت‌ها و هزینه‌های دریافتی در باربری سردار جنگل زیر نظر اتحادیه باربری بوده و هیچ هزینه اضافی از مشتریان عزیز دریافت نمی‌شود.

اتوبار بارسنتر با خدمات و سرویس‌های بی نظیر با قیمت مناسب و کیفیت غیر قابل رقابت، همچنین با داشتن کارکنان متخصص و کادر باربری ویژه، مناسب‌ترین شرکت باربری برای انتخاب شماست. کارکنان و مشاوران ما در شرکت باربری و اتوبار سردار جنگل با نهایت دقت و نظم کلیه لوازم شما را به مقصد مورد نظرتان منتقل می‌کنند و در کلیه مراحل اثاث کشی از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهند بود.

لیستی از سرویس‌های ارائه شده توسط باربری سردار جنگل:

  • اعزام نیروهای حمل بار با توانمند جهت اثاثیه سنگین و  گران
  • اعزام نیروی متخصص جهت بسته بندی حرفه ای اثاثیه با تمام لوازم مورد نیاز بسته بندی
  • مشاوره و راهنمایی رایگان جهت اسباب کشی و باربری
  • حمل و نقل و جابجایی جهیزیه عروس با سرویس ویژه
  • اعزام کادر متخصص باربری، نیرومند و خوش اخلاق
  • جابجایی و حمل  وسایل سنگین ( پیانو، ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل)
  • کاهش احتمال آسیب به بار و اثاثیه
  • ارسال سرویس باربری سبک ( وانت بار سردار جنگل، نیسان بار سردار جنگل ) و سنگین ( خاور، کامیون ) روباز و مسقف
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب

تنها کافیست با شماره‌های ما در اتوبار و باربری سردار جنگل تماس بگیرید تا ما برای شما کارگرانی ماهر، آموزش دیده و خوش برخورد ارسال کنیم.

وجود کارشناسان اسباب کشی می‌تواند کمک بزرگی در اسباب کشی به شما باشد تا در اسرع وقت کارها را سرو سامان دهید. این کارشناسان در کنار شما هستند تا بدون هیچ مشکلی جا به جایی وسایل را انجام دهید. با ارسال افراد متخصص با خیال راحت بار را جا به جا کنید. سپردن بار به افراد کاردان باربری سردار جنگل باعث می‌شود که عملیات اسباب‌کشی در اسرع وقت انجام شود بدون این‌که شما کوچک‌ترین سردرگمی در اسباب‌کشی احساس کنید باربری سردار جنگل برای شما تمامی لوازم را بسته‌بندی؛ جابه‌جا؛ حمل‌ونقل و چیدمان خواهیم کرد. تیم قوی باربری سردار جنگل که در کنار همدیگر مشغول فعالیت هستند یکی از پرطرف‌دارترین باربری‌ها در سطح تهران شده‌اند که با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسب خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام خواهند داد. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با نیروهای حرفه‌ای و کاربلد باربری سردار جنگل که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند انجام دهید.

نحوه دریافت خدمات مورد نظر در خیابان سردار جنگل:

خیابان سردار جنگل یکی از خیابان‌های شمال‌غرب شهر تهران است که در محله پونک در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان سردارجنگل از بزرگراه همت به بالاتر از بزرگراه آبشناسان ادامه می‌یابد، و به خیابان لادن در شمال می‌رسد. سردار جنگل به بزرگراه اشرفی اصفهانی و میدان پونک نزدیک است و این موضوع دلیلی می‌شود تا بسیاری برای سکونت در تهران این محله را انتخاب کنند. این محله به نسبت محلاتی که در مرکز شهر تهران قرار گرفته‌اند از هوای تمیزتری برخوردار است و کوچه‌های آن شلوغ و پرجمعیت نیست.

در صورتی که در نزدیکی‌های منطقه سردار جنگل زندگی می‌کنید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باسنتر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین برای سفارش انلاین سرویس مورد نظر خود اقدام کنید.

با سپردن کلیه مراحل اثاث کشی خود به باربری سردار جنگل با خیال راحت به فعالیت‌های روزانه دیگر خود بپردازید.

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر ارائه شده در باربری بارسنتر:

 


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری سردار جنگل بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری سردار جنگل استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری سردار جنگل کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند