اتوبار و باربری جنت آباد در محدوده غرب تهران:

 امروزه شرکت‌های باربری مانند سایر شرکت‌های خدماتی به جز حمل و نقل وسایل شما کارهایی همچون مشاوره در زمینه اسباب کشی، بسته بندی کردن وسایل شما، مشاوره در چیدن وسایل در مکان جدید و چیزهای بیش‌تری را بر عهده دارد و مسئول انجام آن‌ها به صورت کامل و صحیح است تا نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد. باربری جنت آباد یک اسباب کشی راحت برای تمام همشهریان در تهران می‌خواهد. اتوبار جنت آباد با سال‌ها سابقه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها بهترین مشاور در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. تجربه یک اسباب کشی را با انتخاب باربری بارسنتر تهران امتحان کنید. رضایت شما مشتریان اولویت ماست.

۴.۹/۵ - (۲۴ امتیاز)

باربری جنت آباد

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در تهران:

اتوبار و باربری جنت آباد متخصص در حمل  و بسته بندی اثاث با کادری خوش اخلاق و ماهر، مجهزترین ناوگان حمل و نقل شهری با امکانات کامل و تعرفه مناسب آماده خدمت دهی به تمامی همشهریان است. در اتوبار و باربری بارسنتر کلیه خدمات بین شهری جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه و بار به سراسر کشور را نیز با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها و ایده آل‌ترین نوع خدمات حمل بار به عنوان معتبرترین شرکت اتوبار و باربری در تهران به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

پرسنل متخصص حمل بار:

نیروی کار ماهر و مجرب ما در اتوبار جنت آباد در کوتاه‌ترین زمان بسته بندی می‌کند و پس از بسته بندی اثاثیه نوبت به قرار دادن آن‌ها در ماشین مخصوص حمل بار می‌رسد. از دیگر امکانات ما امکان ارائه هزینه و قیمت باربری با ارائه لیست خدمات قابل ارائه در امر اسباب کشی و حمل بار عزیزان در تهران است تا بتوانند برحسب قیمت باربری و حمل اثاثیه ارائه شده خدمات اتوبار و باربری  مورد نیاز خود را درخواست نمایند.

در شرکت بارسنتر به دلیل استفاده از کارگران و پرسنل مجرب و آموزش دیده، بسته بندی و حمل لوازم اداری و شرکتی و اثاث منزل با نهایت ظرافت و دقت انجام می‌گردد. باربری جنت آباد خود را موظف می‌داند که مناسب‌ترین ماشین‌ها و وسایل نقلیه را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل اسباب کشی، با قیمتی عالی ارسال نماید.

در باربری جنت آباد پس از بسته بندی اصولی و مطمئن کالاها نوبت به انتقال کارتن‌ها و جعبه‌ها به وسیله نقلیه می‌رسد. در این مرحله کارتن‌ها و جعبه‌ها به طوری در خودرو چیده می‌شوند که کم‌ترین فضای ممکن را اشغال کنند و وسایل سبک‌تر بر روی کارتن‌های سنگین‌تر قرار می‌گیرند، تا بدین ترتیب هم هزینه‌های نهایی کاهش یابند و هم در صورت امکان کلیه وسایل در یک نوبت جابه جا شوند.

بیمه رایگان و پشتیبانی شبانه روزی:

باربری جنت آباد کلیه اجناس مشتریان خود را بیمه رایگان می‌کند تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و غیر مترقبه، ضررها مالی مشتریان با استفاده از این بیمه نامه‌ها جبران شود. به علاوه کلیه خودروهای نقلیه دارای بیمه هستند و قبل از شروع فرایند اسباب کشی به لحاظ ایمنی معاینه می‌شوند، تا در در هنگام انتقال بار و حمل و نقل وسایل دچار مشکل نشوند.

شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در هر نقطه از تهران حمل اثاثیه و اثاث کشی تمامی لوازم گران قیمت و لوکس منزل و یا محل کار خود را جهت اتوبار و باربری در جنت آباد به ما محول نمایید. باربری آباد ما را موظف می‌دانند که بارهای مشتریان خود را پس از صدور بارنامه دولتی، بیمه کند تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده، زیان مالی مشتریان با استفاده از این بیمه نامه‌ها جبران شود.  سریع و دقیق بودن خدمات باربری جنت آباد و سرویس دهی در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی باعث تسریع کار اسباب کشی مشتریان و جلب رضایت آن‌ها شده است.

در نهایت موسسه و باربری جنت آباد با ارائه سرویس‌ها و خدمات بی نظیر باربری در کلیه مناطق کشور و در استان تهران بر این تلاش است، تا هزینه‌های دریافتی را برای مشتریان گرانقدر خود کاهش داده، تا هر کسی بتواند از خدمات و سرویس‌های مطمئن و باکیفیت شرکت ما بهره ببرد. پس با خیال راحت سرویس‌های مورد نظر خود را سفارش دهید.

لیستی از خدمات باربری جنت آباد:

  • اعزام نیروی متخصص جهت بسته بندی حرفه ای اثاثیه با تمام لوازم مورد نیاز بسته بندی
  • انواع خودروی حمل بار با راننده خبره در زمینه رانندگی و دارای دانش کافی مسیرها
  • ارسال تجهیزات کامل بسته بندی اسباب و لوازم با بهترین کیفیت
  • ارسال ماشین مخصوص باربری (وانت بار جنت آباد، نیسان بار جنت آباد) مسقف و روباز – موکت کاری شده
  • ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم منزل با برترین کیفیت
  • حمل و نقل و جابجایی جهیزیه عروس با سرویس ویژه
  •  مشاوره و راهنمایی رایگان جهت اسباب کشی و باربری
  •  کاهش احتمال آسیب به بار و اثاثیه
  • بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیش‌تر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ

تمامی این‌ها بخشی از خدماتی است که باربری جنت آباد در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشتریان عزیز در صورت هرگونه سوال می‌توانند با کارشناسان باربری تماس گرفته و بهترین راه حل‌ها را دریافت نمایند.

تمامی افرادی که در باربری جنت آباد مشغول فعالیت هستند مجرب هستند و با دلسوزی تمام وسایل را برای شما جابجایی می‌کنند. در باربری جنت آباد هزینه‌های اسباب‌کشی برای شما زیر نظر اتحادیه باربری همراه با پرسنل مجهز و کاردان و آموزش‌دیده انجام خواهد شد. بیش‌تر مشتریان بر روی وسایل خود حساسیت دارند به‌همین خاطر سپردن وسایل را به دست هر باربری انجام نمی‌دهند و مشتری ثابت مجموعه باربری جنت آباد شده اند.

چگونه سرویس مورد نظر خود در باربری جنت آباد دریافت کنیم؟

جنت‌آباد نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

محله جنت‌آباد همان‌طور که از نامش پیداست در گذشته دارای باغ‌ها و رودهای فراوانی بوده است. این محله غربی شهر تهران دارای آب‌وهوای نسبتاً مطلوبی است که بسیاری را برای سکونت در آن ترغیب می‌کند. بافت محله جنت‌آباد عمدتاً مسکونی است. آرامش محلی در کنار دیگر ویژگی‌های این محله آن را به محله‌ای مطبوع برای سکونت تبدیل کرده است. دسترسی این محله از  طریق بزرگراه‌های متعددی که آن را احاطه کرده‌اند نیز از دیگر دلایل محبوبیت عام آن است.

در صورتی که در نزدیکی‌های منطقه جنت آباد در تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری جنت آباد به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین برای سفارش انلاین سرویس مورد نظر خود اقدام کنید.

به راحتی و با خیال راحت کلیه مراحل اسباب کشی و حمل و نقل وسایل خود را به کارکنان باربری جنت آباد بسپارید.

لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر ارائه شده در باربری بارسنتر:

  1. اتوبار ارم
  2. باربری میدان راه آهن
  3. اتوبار اکباتان
  4. اتوبار عدل
  5. باربری تهران به شمال

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری جنت آباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری جنت آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری جنت آباد اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند