حمل خرده بار با وانت بار آتی ساز:

انجام خدمات اسباب کشی توسط کارگران حرفه ای و همچنین پرسنل حرفه ای و تخصصی می باشد که شما می توانید با انتخاب وانت بار آتی ساز تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را به افراد کاردان و با تجربه انجام دهید. اگر قصد اسباب کشی دارید و یا قرار است حمل خرده بار انجام دهید شما می‌توانید با شرکت بار سنتر تماس بگیرید و از خدمات متنوعی این شرکت برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دو طریق با ما در ارتباط باشید :

  1.  شماره هایی است که در صفحه درج شده است و شما می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید مشاوره رایگان داشته باشید .
  2. مراجعه به سایت بار سنتر می باشد که شما می توانید به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید و اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.
۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار آتی ساز

شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

رعایت نکات بسته بندی در اسباب کشی بسیار اهمیت دارد:

وانت بار آتی ساز در صدد است که برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب کشی و باربری را با پرسنلی حرفه‌ای انجام دهد شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر از مراحل اسباب کشی و باربری به وبسایت بار سنتر رفته و مقاله هایی که به صورت روزانه برای شما دوستان عزیز درباره ترفندهای اسباب کشی، نحوه اسباب کشی و اطلاعات باربری پست می شود را مطالعه بفرمایید .جهت انجام یک اسباب کشی باید مراحل زیادی را رعایت کنید اولین مرحله در اسباب کشی انتخاب یک شرکت مناسب می باشد که تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را بتوانید با اطمینان کامل به آن شرکت بسپارید .تا در کنار شما دوستان عزیز است و برای شما خدمات باربری و اسباب کشی را با برنامه‌ریزی خاص و نظم دقیقی انجام دهد. به همین خاطر با ارسال تیم های متفاوتی که برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم  سرعت بالایی در اسباب کشی ایجاد می کنیم و شما می توانید تیم های مورد نظر خود را به صورت vip از آتی ساز دریافت نمایید برای شما تیم‌های بسته بندی را قرار داده ایم. زیرا اولین قدمی که در اسباب کشی باید انجام دهید بسته بندی وسایل می‌باشد .جابجایی وسایل بدون بسته‌بندی ممکن است صدمه به بار شما وارد شود وارد کند یا اینکه وسایل شما در حین جابجایی بشکند اما برای جلوگیری از این صدمه دیدن تیمی را ارسال می کنیم که با داشتن تجهیزات مدرن و بسته بندی برای شما تمامی لوازم را بسته بندی کرده و در وانت بار آتی ساز قرار می‌دهد. رزرو تیم بسته بندی می توانید تمامی لوازم منزل لوازم ادارات را بسته بندی کنید. مهم نیست بسته‌بندی برای چه ارگانی انجام می‌شود زیرا مجموعه بار سنتر برای شما بسته بند تمام کالاها و وسایل را انجام خواهد داد و شما خدمات باربری و اسباب کشی خود را با وانت بار آتی ساز انجام دهید. آتی ساز برای ایمنی بالای کار از تجهیزات مدرنی استفاده می‌کند که شما می توانید به صورت شبانه‌روزی این تجهیزات را به صورت جداگانه از تیم بارسنتر سفارش دهید. اگر قصد انجام بسته‌بندی به تنهایی را دارید باید از لوازم محکم و ایمن استفاده کنید. این لوازم شامل کارتن های چند لایه می باشد که نقش بسیار مهمی در اسباب کشی دارد. با کارتن های معمولی و یا کارتون های سوپر مارکت ها مطمئن باشید که وسایل شما در حین جابجایی صدمه می بینند و ممکن است کارتن ها در وسط اسباب کشی پاره شود به همین خاطر برای رفع جلوگیری از این منظور از تجهیزات مدرن استفاده می‌کنیم که شامل: کارتون های چند لایه می باشد و شما می توانید از این کارتون ها جهت انجام خدمات اسباب کشی و باربری استفاده نمایید زیرا این کار تنها دارای مقاومت بالا می باشند و دارای چند لایه هستند که از لوازم سبک تا سنگین خود را می‌توانید در آنها قرار دهید و با خیال راحت لازم را در وانت بار آتی ساز قرار دهید و با استفاده از چسب نواری پهن آنها را برای شما بسته بندی می کنیم تا در حین جابجایی صدمه نبیند.

نقش کارشناسان اسباب کشی در وانت بار آتی ساز چیست؟

شما می توانید از وانت بار آتی ساز جهت استفاده از خدمات باربری و اسباب کشی خود تجهیزات مدرن را دریافت نمایید تا در طول اسباب‌کشی لوازم را با ایمنی بالا جابجا نماید در کنار شما دوستان عزیز هستیم و تمام لوازم منزل شما را بسته بندی کنیم شما میتوانید با انتخاب وانت بار آتی ساز تمامی لوازم را با ایمنی کامل جابجا کنید. یکی از مزیت‌های این شرکت برای شما انجام می دهد حمل بار و خرده می باشد قرار است مسافت کوتاه با حجم کم را جابجا کنید و این بار در ماشین های معمولی قابل جابجایی نمی باشد به همین خاطر ما برای رفع این مشکل ازوانت بار و نیسان بارها استفاده می‌کنیم که شما میتوانید با انتخاب وانت بار آتی ساز در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. با انتخاب مجموعه بار سنتر می توانید از ماشین های متنوع این مجموعه برخوردار شوید. تمام ماشین هایی که برای شما در نظر گرفتیم به صورت کفپوش و عایق بندی شده است و با خیال راحت می توانید جابجای با را انجام دهید. برای شما دوستان عزیز با تخفیف ۳۵% ماشین هایی مثل کامیون‌های ۶ و ۷ متری ،ایسوزو ،هیوندا، کامیونت ها، را در نظر گرفته ایم که شما میتوانید برای جابجایی وسایل از آنها استفاده نمایید. خدمات باربری برای شما دوستان عزیز با استفاده از کارشناسان اسباب کشی انجام می‌شود که به دلیل مشغله کاری نمی توانید در روز اسباب کشی در منزل حضور داشته باشید می توانید از کارشناسان اسباب کشی وانت بار آتی ساز استفاده نمایید تا در روز اسباب‌کشی بر روی نحوه عملکرد کارگرها و مراحل حمل و نقل  نظارت کامل داشته باشند که در زمان اسباب کشی این خدمات را برای شما دوستان عزیز ارائه دهند.

استفاده از چرخ های پایدار برای حمل و نقل لوازم سنگین:

شما می توانید با وانت بار آتی ساز با خیال راحت از اسباب کشی ایمن را از ما دریافت نمایید .در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا جابجای بار را با استفاده از ترفند های ویژه برای شما انجام دهیم بعد از بسته‌بندی نوبت به قرار دادن وسایل در ماشین های باربری می باشد این کار توسط کارگران نیرومند حرفه ای وانت بار آتی ساز انجام می‌شود .کارگران بارسنتر قابلیت جابجایی بارهای سنگین را دارد همچنین با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار آنها قرار می‌دهیم صدمه ای به بار شما و کارگران ما وارد نمی‌شود زیرا برای جابجای بارها از چرخ‌های پایدار استفاده می‌کنیم تا خیالمان راحت باشد که وسایل سنگین بدون هیچ صدمه‌ای به ماشین ها انتقال داده خواهند شد.وسایل سنگین را در زیر و جعبه های سبک را در بالا خودرو قرار می‌دهیم تا به وسایل شما صدمه وارد نشود.

خیالتان راحت باشد که تمامی ماشین های وانت بار آتی ساز به صورت کفپوش شده و عایق بندی شده میباشد و صدمه در حین جابجایی حتی در مسافت‌های طولانی به بار شما وارد نخواهد شد .

در طی مسیری که ماشین های باربری تیم جهت انجام خدمات اسباب کشی برای شما طی می‌کند خیالتان راحت باشد که بار شما بیمه می باشد از زمانی که وسایل  شما در ماشین های وانت آتی ساز چیدمان می شوند تا زمانی که وسایل شما توسط کارگران ما تخلیه می شود تمامی بار شما از یک بیمه نامه معتبر استفاده استفاده می‌کند.

وانت بار آتی ساز با تیم چیدمان وسایل را برای شما آنباکس می کند:

شما می توانید خدمات اسباب کشی و باربری را از وانت بار آتی ساز دریافت نمایید تا خیالتان راحت باشد که خدمات اسباب کشی شما با ایمنی کامل همراه با یک بیمه نامه معتبر به مقصد مورد نظر به صورت بسته بندی شده ارسال خواهد شد. و بعد از آن می‌توانید از تیم چیدمان که مجموعه وانت بار آتی ساز برای مشتریان خود ارائه می دهد استفاده نمایید تا تمامی لوازم منزل خود را در جای مورد نظر قرار دهید .اگر آن باکس کردن جعبه ها برای شما کار سخت می باشد یا زمانی را ندارید وسایل خود را در جای خود در جای که هستند چیدمان کنید شما می تواند از تیم چیدمان کمک بگیرید آنها برای شما یکبار طور خاص و بی نظیر را ترتیب می‌دهند و وسایل شما را آنباکس می‌کنم و در جای مورد نظر شما قرار خواهند داد. همچنین از راه‌اندازی لوازم برقی را برای شما انجام می دهند . بارسنتر در سطح تهران شعبه های متفاوت و مختلفی را برای شما قرار داده است که شما می توانید برای انجام هر یک از خدمات باربری و اسباب کشی از این شما استفاده نمایید .شعبه ها شامل موارد زیر می باشد :

  1. وانت بار شهرک بوعلی
  2. وانت بار ونک
  3. وانت بار جردن
  4. وانت بار آفریقا
  5. وانت بار دروس

 

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار آتی ساز بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار آتی ساز استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار آتی ساز کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند