بهترین انتخاب برای مشتریان کرایه الو پیک وانت می باشد:

این روزها قصد اسباب‌کشی دارید و نمی‌دانید با چه شرکت تماس بگیرید؟ ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که با شرکت کرایه الو پیک وانت تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید. ما برای شما تمامی خدمات وانت‌بار را به‌صورت تلفنی انجام میدهد.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

کرایه الو پیک وانت

 

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از خدمات وانت‌بار این مجموعه برخوردار شوید اگر قصد انجام اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسیله‌ای را دارید کافی‌ست تنها با یک تماس تلفنی به کرایه الو پیک وانت تمامی خدمات خود را از ما دریافت نمایید. ما برای شما حمل و جابه‌جایی تمامی لوازم منزل، لوازم ادارات، جهیزیه عروس، و دیگر لوازم را انجام می‌دهیم شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی  این خدمات را ما دریافت نمایید.

 بار سنتر چه خدماتی برای مشتریان در نظر  گرفته است :

ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا به بهترین شکل برای شما از صفر تا صد اسباب‌کشی را انجام دهیم .اگر که قرار است بار را از مسافتی به مسافت دیگر انتقال دهید ما به شما توصیه می‌کنیم که بارسنتر وانت را رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنارتان باشد و تمامی خدمات اسباب‌کشی را برایتان انجام دهد. دیگر لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف خدمات اسباب‌کشی و باربری کنید شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به خدماتی که ما برای شما ارائه می‌دهیم دسترسی داشته باشید. در صورت تماس با کرایه الو پیک وانت می‌توانید یک مشاوره رایگان را نیز از ما دریافت نمایید. حمل‌ونقل وسایل خود را به ما بسپارید ما با داشتن چندین سال سابقه کاری خدمات اسباب‌کشی را برای شما از صفر تا صد انجام دهیم با انتخاب کرایه الو پیک وانت می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید.ما برای شما خدماتی مثل بسته‌بندی و چیدمان ،باربری، ارسال کارگران، استفاده از تجهیزات مدرن و دیگر خدمات را به‌عهده گرفته‌ایم. شما می‌توانید با انتخاب کرایه الو پیک وانت به این خدمات دسترسی داشته باشید. عزیزانی که این شرکت را جهت باربری و اسباب‌کشی انتخاب کنند می‌توانند از تخفیفات ویژه ۴۵% این مجموعه نیز برخوردار شوند. تمامی تلاش کرایه الو پیک وانت این است که خدمات را برای شما روزبه‌روز گسترده‌تر کنیم همچنین برای شما نیروهای کاربلد و حرفه‌ای را انتخاب نماییم. شما می‌توانید با انتخاب شرکت ما  از افراد کاردان و کاربلد جهت استفاده از خدمات اسباب‌کشی و باربری خود استفاده نمایید. حتی ما برای شما خدمات چیدمان را نیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید از نیروها و تیم‌های حرفه‌ای چیدمان بار سنتر نیز استفاده کنید تا وسایل خود را با چیدمان منظم در منزل جدیدتان استفاده نمایید. کرایه الو پیک وانت در کنار شما است که لوازم برقی و الکترونیکی شما را نصب و راه‌اندازی کنیم شما می‌توانید جهت سفارش تیم‌ها با بار سنتر تماس بگیرید.

چرا باید بسته بندی را به تیم حرفه ای کرایه الو پیک وانت سپرد:

خدمات بسته‌بندی برای شما در این شرکت با تجهیزات مدرن که مجموع بار سنتر در اختیار کارکنان کرایه الو پیک وانت قرار داده‌اند استفاده می‌شود. این تجهیزات به‌صورت پیشرفته و مدرن می‌باشد شما می‌توانید تمامی مراحل بسته‌بندی خود را به ما بسپارید از فرش‌های منزل گرفته تا یخچال‌های سنگین سایدبای‌ساید، میزهای ناهارخوری، لوازم آشپزخانه، سرویس خواب، را برای شما بسته‌بندی خواهیم کرد نگران بسته‌بندی مبلمان هستید؟ نگران نباشید! ما آن را برای شما به روش‌های ویژه و پیشرفته بسته‌بندی خواهیم کرد. بدانید که در هنگام جابجائی صدمه‌ای به آن‌ها وارد شود شما می‌توانید مبلمان خود را به بارسنتر بسپارید تا ما با استفاده از سلفون ها پارچه مبلمان شما را بسته‌بندی و همچنین با استفاده از نایلون حباب دار چوب و دست مبلمان شما را بسته‌بندی کنیم تا در حین جابه‌جایی توسط کارگران ما مبلمان شما صدمه نبیند و نشکنند. البته با انتخاب کرایه الو پیک وانت شما می‌توانید تمامی این مراحل را به‌صورت استاندارد و سالم لوازم خود را از ما دریافت نمایید .ما با دلسوزی تمام تمامی لوازم شما را جابه‌جا می‌کنیم بدون کوچک‌ترین صدمه به لوازم تان وارد شود شما می‌توانید با انتخاب کرایه الو پیک وانت لوازم خود را از تهران به هر مقصد دلخواه خود انتقال دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا لوازم را به‌صورت حرفه‌ای برایتان بسته‌بندی کنیم اگر بسته‌بندی با دقت انجام نشود ممکن است لوازم شما درحین جابجایی صدمه ببینند پس ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تیم حرفه بسته‌بندی ما را در کنار خود داشته باشید تا بتوانید وسایل خود را سالم به مقصد برسانید.

چرا باید در هنگام اسباب‌کشی بیمه‌نامه معتبری را داشته باشیم؟

بیمه‌نامه برای شما دوستان عزیز توسط مدیریت مجموعه بار سنتر صادر می‌شود مدیریت مجموعه بار سنتر با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد شما می‌توانید با انتخاب  کرایه الو پیک وانت از یک بیمه‌نامه معتبر برخوردار شوید. تمامی لوازم شما باید بیمه شود تا در حین جابجائی صدمه‌ای نبیند پس به‌همین خاطر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شرکتی را انتخاب کنید که خدمات بیمه و بارنامه دولتی را برای شما ارائه دهد. بیمه‌نامه یکی از مهم‌ترین عوامل اسباب‌کشی می‌باشد شما باید در حین جابه‌جایی وسایل وسایلتان بیمه باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت وارد شده برای شما دوستان عزیز پرداخت شود. شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید بیمه‌نامه معتبر برای شما دوستان عزیز از زمانی‌که وسایل شما در ماشین‌های باربری و چیدمان می‌شوند تا زمانی‌که ماشین‌های شما توسط کارگران کرایه الو پیک وانت تخلیه می‌شوند تمامی بار شما بیمه می‌باشد و در صورت بروز هرگونه مشکلی مثل گم شدن، خسارت دیدن، شکستن ،صدمه دیدن، تمامی خسارت وارد شده برای شما دوستان عزیز پرداخت می‌شود .البته باید خیالتان راحت باشد که با انتخاب کرایه الو پیک وانت هیچ اتفاقی برای وسایل شما نمی‌افتد زیرا تمامی کارگران بارسنتر حرفه‌ای و آموزش‌دیده می‌باشند.

پرداخت هزینه های اسباب کشی در کرایه الو پیک وانت با تخفیف های ویژه:

هزینه‌ها در اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز طوری برنامه‌ریزی‌شده است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب تمامی خدمات اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید. ما برای شما دوستان عزیز و تمامی این خدمات را به بهترین شکل انجام می‌دهیم با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید یک کار خوب و بدون مشکل را از ما دریافت کنید.  کرایه الو پیک وانت برای شما هزینه‌ها را با قیمتی مناسب در نظر گرفته از تمامی قیمت‌های مجموعه بار سنتر زیر نظر اتحادیه کل باربری می‌باشد پس نگران پرداخت هزینه‌های گران نباشید شما می‌توانید با انتخاب  کرایه الو پیک وانت تخفیف‌های ویژه‌ای که این مجموعه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید. ما در کنارتان هستیم تا در ازای یک کار خوب قیمت مناسب را به شما پیشنهاد دهیم تمامی قیمت‌های این مجموعه به‌صورت منصفانه برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است. به‌خاطر شرایط بد اقتصادی این روزها ما شما را درک خواهیم کرد و با پرداخت هزینه‌ای مناسب یک کار باکیفیت را به شما تحویل خواهیم داد. شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تمامی این خدمات را از بارسنتر دریافت نمایید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا از صفر تا صد اسباب‌کشی را تنها با پرداخت  قیمت مناسب برای شما انجام دهیم البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های اسباب‌کشی به‌صورت یکنواخت برای مشتریان در نظر گرفته نمی‌شود. بلکه هزینه‌ها در اسباب‌کشی متفاوت می‌باشد پرسنل ما به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت هستند.

شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌صورت شبانه و روزانه از ما دریافت نمایید. با انتخاب کرایه الو پیک وانت می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی را از ما به‌صورت شبانه‌روز دریافت کنید. ما حتی در روزهای تعطیل هم مشغول فعالیت اسباب‌کشی و باربری می‌باشیم شما می‌توانید در هر زمان که انتخاب کنید تنها با یک تماس تلفنی با ما از خدمات ما بهره‌مند شوید.

البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از چندین روز قبل با ما تماس بگیرید تا ما با استفاده از یک برنامه‌ریزی دقیق و خاص خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. در هر کجای تهران که قراردادی تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به بارسنتر دسترسی داشته باشید ما شعبه‌های مختلفی را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفتیم مثل وانت‌بار تپسی که می‌توانید از خدمات این وانت‌بار تنها با تماس تلفنی بهره‌مند شوید همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو نمایید.شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت پیشرفته دریافت نمایید ما در کنارتان هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم روزبه‌روز درحال پیشرفت کردن خدمات و تجهیزات مدرن بسته‌بندی و اسباب‌کشی می‌باشیم تا شما عزیزان دیگر دغدغه اسباب‌کشی و استرس‌های اسباب‌کشی را نداشته باشید

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس کرایه الو پیک وانت بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات کرایه الو پیک وانت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس کرایه الو پیک وانت کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند