مراحل اسباب کشی خود را به وانت‌بار وحیدیه بسپارید:

مراحل اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید دیگر لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را برای اسباب‌کشی بسته‌بندی و پیدا کردن ماشین‌های باربری صرف کنید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار وحیدیه تمامی این خدمات را از ما دریافت نمایید خدماتی که وانت‌بار وحیدیه برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد می‌تواند می‌توانید برای انجام هر گونه اسباب‌کشی و حمل‌ونقل تنها با یک تماس تلفنی به وانت‌بار وحیدیه مراحل اسباب‌کشی خود را بسپارید.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت‌بار وحیدیه

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

بسته بندی لوازم اداری توسط وانت‌بار وحیدیه:

وانت‌بار وحیدیه  برای شما بسته‌بندی لوازم ادارات را نیز انجام می‌دهد بسته‌بندی منازل را نیز همین‌طور اما در بعضی موارد قرار است لوازمات اداری را جابه‌جا کنید نیازی نیست که شما به‌تنهایی این کار را انجام دهید بلکه ما به‌صورت تخصصی نیروهای خود را برای شما ارسال می‌کنیم. تا لوازم ادارات را برای شما بسته‌بندی کنند لوازم ادارات را باید با دقت بیشتری بسته‌بندی کنید به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار وحیدیه تمامی خدمات بسته‌بندی لوازم ادارات خود را به ما بسپارید ما برای شما به بهترین شکل ممکن اینکار را انجام می‌دهیم. بسته‌بندی پوشه و پرونده‌ها باید با تخصص خاصی انجام شود تا در هنگام جابه‌جایی گم و یا پاره نشوند به‌همین خاطر نیروهای ما با داشتن چندین سال سابقه کاری تمامی وسایل ادارات شما را بسته‌بندی می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار وحیدیه از صفر تا صد اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم همچنین شما می‌توانید در مراحل اسباب‌کشی از کارشناسان اسباب‌کشی استفاده کنید. تا بر روی نحوه عملکرد کارگرها و نحوه اسباب‌کشی نظارت داشته باشند و اسباب‌کشی شما بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام شود. ما برای شما تمامی خدمات بسته‌بندی ادارات را نیز انجام می‌دهیم جابه‌جایی صندلی‌ها و میزهای سنگین کنفرانس ممکن است برای شما کار سختی باشد. به‌همین خاطر با ارسال تیم حرفه‌ای وانت‌بار وحیدیه برای شما تمامی لوازم را بسته‌بندی می‌کنیم بدون کوچک‌ترین وسیله‌ای در ادارات شما جا بماند ما برای شما دوستان عزیز آن‌ها را بسته‌بندی و به مقصد مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

بیمه‌نامه و بارنامه دولتی چه استفاده‌ای در اسباب‌کشی شما دارد؟

چرا باید در هنگام اسباب‌کشی از بیمه‌نامه و بارنامه دولتی استفاده کنیم شما با در دست داشتن بیمه‌نامه و بارنامه دولتی می‌توانیم تضمین سلامت بار خود را به مقصد داشته باشید. اگر بر روی وسایلتان حساس هستید و سلامت وسایلتان برایتان اهمیت دارد می‌توانید از بیمه‌نامه معتبر وانت‌بار وحیدی استفاده کنید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای سلامت بار شما دوستان عزیز بیمه‌نامه معتبری را در نظر گرفته‌است وانت‌بار وحیدیه با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد پس نگران نباشید آن‌ها می‌توانند تمامی بار و وسایل شما را جابه‌جا کنند بدون اینکه کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود اگر در میان بار و اسباب و اثاثیه شما بار گران‌قیمت و ارزشمندی وجود دارد می‌توانید با کاهش و یا افزایش میزان بیمه‌نامه بار خود را با تضمین بیشتری به مقصد مورد نظر ارسال کنید. تمامی بار و اسباب و اثاثیه شما بیمه می‌باشد و تمامی وسایلی که در ماشین‌های وانت‌بار وحیدیه چیدمان می‌شوند همگی بیمه می‌باشند تا در صورت بروز هرگونه خسارت و مشکل خسارت واردشده به شما دوستان عزیز پرداخت شود نگران وسایل خود نباشید. زیرا تمامی کارگران ما با سابقه هستند و با دلسوزی تمام وسایل شما را جابه‌جا می‌کنند و با داشتن بیمه‌نامه معتبر محال ممکن است که دیگر به وسایل شما صدمه‌ای وارد شود و شما با داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌توانید بار خود را از تهران به هر شهری که دوست دارید انتقال دهید.

ماشین‌های باربری که در وانت‌بار وحیدی استفاده می‌شوند همگی استاندارد هستند و کف‌پوش و عایق‌بندی شده هستند. به‌همین خاطر به تمامی وسایل شما به‌صورت تضمینی به مقصد مورد نظرتان سالم ارسال خواهد شد شما می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود بار خود را از تهران به هر شهری که می‌خواهید انتقال دهید.

ما برای شما دوستان عزیز ماشین‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم این ماشین‌ها شامل: کامیون‌ها ،خاور ها ،ایسوزوها و هیوندا ها ،می‌باشند شما می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود بار خود را از تهران به هر مقصدی که می‌خواهید جابه‌جا کنید اگر قرار است یک اسباب‌کشی در مسافت کوتاه داشته باشید یا مقدار بار شما کم است شما می‌توانید از وانت‌بار وحیدیه ماشین‌هایی مثل نیسان بار و وانت‌بار آن را دریافت نمایید. البته شما می‌توانید برای انتخاب نوع ماشین باربری خود با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین مورد نظر شما برای شما دوستان عزیز در نظر بگیرند با انتخاب ماشین مورد نظر خود می‌توانید بار خود را به‌راحتی انتقال دهید ماشین‌های مجموعه وانت‌بار وحیدیه همگی مسقف و روباز هستند شما می‌توانید در هرگونه شرایط آب‌وهوایی از ماشین موردنظر خود استفاده کنید. اگر بارندگی است می‌توانید از ماشین‌های مسقف این مجموعه استفاده کنید و در صورت نیاز به ماشین‌های روباز آن‌ها را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می‌دهیم شما می‌توانید جهت انتخاب نوع ماشین باربری خود با کارشناسان ما در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

استفاده از خدمات چیدمان وانت‌بار وحیدیه برای سرعت بخشیدن در روند اسباب کشی:

خدمات چیدمان برای شما نیز انجام خواهد شد چیدمان اسباب و اثاثیه منزل به کار سختی می‌باشد و به‌تنهایی ممکن است صدمه‌هایی به بدن شما وارد شود. زیرا قرار است وسایل سنگینی را جابجا کنید ما با ارسال تعداد کارگر مورد دلخواه شما این وسایل را برای شما جابجا خواهیم کرد هرچند که شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان دیگر خدمات چیدمان را نیز از ما دریافت نمایید. مثلاً این‌که نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی خود را به ما بسپارید تا برای شما در کمترین زمان آن‌ها را راه‌اندازی کنیم یا این‌که دکوراسیون منزل شما را طبق سلیقه شما دوستان عزیز انجام خواهیم داد. ما با داشتن چندین سال سابقه کاری دکوراسیون منزل را برای شما به‌درستی و با چیدمان شیک و عالی انجام خواهیم داد. پس نگران نباشید با رزرو تیم چیدمان وانت‌بار  وحیدیه شما می‌توانید تمامی این خدمات را از ما دریافت نمایید. جابه‌جایی لوازم کار سختی است به‌همین خاطر شما باید با کارگرانی که این کار را به آسانی بلد هستند و در این امر کاربلد هستند وسایل خود را جابجا نمایید تا صدمه‌ای به خودتان وارد شود و نه صدمه‌ای به وسایلتان پس همین الان تلفن را بردارید و تیم چیدمان و وانت‌بار وحیدیه را رزرو نمایید. تا در کنار شما دوستان عزیز باشیم و این خدمات را به نحو اصلا برایتان انجام دهیم نگران صدمه دیدن و آسیب دیدن به وسایلتان نباشید زیرا با انتخاب وانت‌بار وحیدیه تمامی این خدمات برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود .بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود.

دسترسی به شعبه های مختلف بارسنتر در تهران:

ما برای شما دسترسی را راحت کرده‌ایم شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید به مجموعه وانت‌بار و نیسان بارهای بار سنتر دسترسی داشته باشید عزیزانی که در محدوده خیابان دماوند زندگی می‌کنند می‌تواند به وانت‌بار خیابان دماوند دسترسی داشته باشند. و خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از آن‌ها به بهترین شکل ممکن دریافت نمایند مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف در سطح تهران برای دوستان عزیز دسترسی را راحت‌تر کرده‌است تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو کنید ما به‌صورت بیست و چهار ساعته پاسخ‌گوی شما مشتریان عزیز می‌باشیم همچنین شما می‌توانید با استفاده از تماس تلفنی از یک مشاور رایگان برخوردار شوید. در ایام تعطیل اگر قصد انجام اسباب‌کشی را دارید ما برای شما این کار را انجام می‌دهیم وانت‌بار وحیدیه حتی در روزهای تعطیلم در کنار شما دوستان عزیز می‌باشد پس نگران خدمات اسباب‌کشی خود نباشید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام خواهیم داد. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار وحیدی از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید و اعتماد شما به مجموع بار سنتر باعث افتخار ما می‌باشد ما روزبه‌روز در حال گسترده‌تر کردن خدمات اسباب‌کشی و باربری خود می‌باشیم .به‌همین خاطر و رضایت شما مشتریان بسیار برای ما اهمیت دارد سلامت رسیدن بار شما به مقصد وظیفه مجموعه وانت‌بار وحیدیه می‌باشد پس با خیال راحت بارتان را به افراد کاربلد این مجموعه بسپارید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار وحیدیه بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار وحیدیه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار وحیدیه کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند