وانت بار هنگام اسباب کشی را برای شما انجام خواهد داد:

وانت بار هنگام  تنها با تماس تلفنی در کنار شماست.دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی تمامی وسایل را جابه‌جا کنید یا وسایل سنگین را حمل‌ونقل کنید یا آنکه به دنبال کارتن‌های اسباب‌کشی باشید فقط کافی است که با وانت‌ بار هنگام تماس بگیرید تا نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نماییم تا در روز تعیین شد و در کنار شما دوستان عزیز باشیم و تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت بار هنگام

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

این خدمات به‌صورت اصولی و با ایمنی کامل انجام می‌شود بیشتر از مشتریان ما حساسیت دارند که مبادا در حین رفت‌وآمد وسایلشان آسیب ببیند ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این اتفاق برای شما نمی‌افتد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌ بار هنگام تمامی خدمات خود را به ما بسپارید تا ما به‌صورت ایمنی و استاندارد برای شما لوازم را بسته‌بندی و در محل مورد نظرتان ارسال نماییم.

چه خدماتی برای مشتریان وانت بار هنگام  در نظر گرفته شده است:

همچنین شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار هنگام از خدمات ویژه‌ای که این شرکت برای شما دوستان عزیز ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید این خدمات شامل :

  1. بیمه‌نامه رایگان
  2. بسته‌بندی
  3. چیدمان وسایل
  4. استفاده از کارگران حرفه‌ای
  5. استفاده از وسایل مجزای باربری
  6. ارسال کارشناسان اسباب‌کشی
  7. استفاده از ماشین‌های مجهز باربری

می‌باشد شما می‌توانید با رزرو وانت‌بار هنگام به تمامی این خدمات دسترسی داشته باشید با پرداخت قیمت مناسب ما این خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام خواهیم داد اگر بسته‌بندی وسایل شما کار سختی است لازم نیست نگران باشید این کار را به ما بسپارید تا ما برای شما این کار را انجام دهیم و تنها با رزرو تیم بسته‌بندی وانت‌ بار هنگام می‌توانید تمامی لوازم خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در مقصد موردنظر تحویل بگیرید. بسته‌بندی با دقت و ایمنی بالا انجام می‌شود تمامی لوازم شما با استفاده از ایمنی و اصول استانداردها بسته‌بندی می‌شود مثلاً ما وسایل شکستنی را از باقی وسایل برای شما جدا می‌کنیم تا در حین جابه‌جایی به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود و وسایل شما نشکند به‌همین خاطر با استفاده از نایلون‌های حباب دار تمامی وسایل شکستنی و با ارزش شما را می‌پیچیم و در کارتن‌های چندلایه که توسط باربری بار سنتر برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است قرار می‌دهیم. هم چنین با استفاده از دیگر تجهیزات ایمنی کار خود را تکمیل می‌کنیم تا در هنگام قرار دادن جعبه‌ها در ماشین‌های باربری برای وسایل شما مشکلی پیش نیاید و شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی وانت‌ بار هنگام تمامی لوازم خود را با ایمنی کامل در مقصد موردنظر تحویل بگیرید. بسته‌بندی باید با دقت زیادی انجام شود زیرا اگر بسته‌بندی به‌صورت ایمن انجام نشود ممکن است لوازم شما در بین راه شکسته آسیب ببینند به‌همین خاطر ما با دقت بیشتر و با وقت بیشتری که برای صرف بسته‌بندی وسایل شما می‌کنیم ایمنی را به شما تضمین خواهیم داد وسایل شما به‌صورت ایمنی جابجا می‌شوند و بسته‌بندی می‌شوند پس نگران صدمه دیدن و آسیب دیدن به وسایل خود با انتخاب وانت‌ بار هنگام نباشید .

بیمه نامه برای تضمیین وسایل شما لازم می باشد:

بیمه‌نامه برای وسایل صورت می‌گیرد بیمه‌نامه توسط شرکت بیمه برای مشتریان صادر می‌شود وانت‌ بار هنگام با در نظر گرفتن بیمه‌نامه معتبر تمامی بار شما را به‌صورت تضمینی به مقصد مورد نظر ارسال می‌کند تا در برابر هرگونه خسارت ناشی از آتش‌سوزی، شکستن، صدمه دیدن، گم شدن، و برای شما مبلغ خسارت را پرداخت نماید البته با انتخاب وانت‌ بار هنگام خیالتان راحت باشد که هیچ کدام از این اتفاق‌ها برای وسایل شما نمی‌افتد زیرا ما با دقت تمام وسایل را برای شما جابه‌جا می‌کنیم .پس نگران نباشید شما با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبر بار خود را با سلامت کامل در مقصد مورد نظرتان تحویل خواهید گرفت همچنین شما می‌توانید توسط مدیریت مجموعه بار سنتر نرخ هزینه را کاهش و افزایش دهید به‌همین خاطر با در دست داشتن برگه بیمه می‌توانید بار خود را با اطمینان خاطر جابجا کنید. ما برای شما بارنامه دولتی را نیز صادر می‌کنیم شما هنگام تردد در جاده‌ها توسط وانت‌بار هنگام می‌توانید با در دست داشتن بارنامه دولتی بدون کوچک‌ترین مشکلی بار خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال دهید. شما می توانید در هر کجا از تهران که زندگی می کنید به وانت بار و نیسان بار های بارسنتر دسترسی داشته باشید اگر در محدوده فرجام زندگی می کنید می توانید تنها با یک تماس تلفنی به وانت بار فرجام دسترسی داشته باشید.

خدمات ویژه مجموعه بارسنتر برای مشتریان: 

ماشین‌هایی که در وانت‌ بار هنگام برای شما استفاده می‌شوند همگی متنوع می‌باشد و عایق‌بندی شده هستند پس‌ از جهت ایمنی خیالتان راحت باشد که این ماشین‌ها به‌سلامت کامل بار شما را به مقصد خواهند رساند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از وانت‌بار و نیسان بار وانت و نیسان بار بار سنتر تمامی بار خود را جابجا نمایید ما برای شما ماشین‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم استفاده از وانت‌بار و نیسان بارها و می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار هنگام با پرداخت یک هزینه مناسب بار خود را جابجا نمایید و همچنین دیگر ماشین‌های باربری برای جابجایی وسایل بزرگ‌تر و سنگین‌تر شما در نظر گرفته‌شده است مثل خاورها،کامیون‌ها ،هیوندا ها، و دیگر ماشین‌های باربری می‌توانید جابه‌جا کنید. ما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قرار است بار کمی را در مسافت کوتاهی جابه‌جا کنید از وانت‌ بار هنگام مشاوره رایگان را دریافت نمایید شما با تماس با مشاوران ما از یک مشاور رایگان نیز برخوردار می‌شوید که می‌توانید بار خود را با دقت و مشورت بهتری جابجا نمایید.

خدمات چیدمان در  وانت‌ بار هنگام انجام می‌شود برای جابه‌جایی لوازم سنگین خود در مسافت‌های طولانی و یا حتی جابه‌جایی لوازم منزلتان می‌توانید با وانت‌بار هنگام در تماس باشید تا آن‌ها با ارسال تیم چیدمان در کنار شما یک روز خوب را برای شما تداعی کنند. آن‌ها با استفاده از علم و تجربه‌ای که در اختیار دارند برای شما نصب و راه‌ اندازی لوازم برقی و الکترونیکی را نیز انجام خواهند داد .

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌ بار هنگام تمامی لوازم برقی و الکترونیکی خود را نصب و راه‌ اندازی کنید. همچنین برای جابجایی وسایل سنگین و جابجای دیگر وسایل می‌توانید تیمی چیدمان وانت‌ بار هنگام را رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما مشتریان عزیز حضور پیدا کنند و تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام دهند.

همچنین این تیم می‌تواند تمامی جعبه‌های بسته‌بندی‌شده را برای شما باز و درجای خود قرار دهد پس با انتخاب تیم چیدمان وانت‌ بار هنگام روند اسباب‌کشی با سرعت بیشتری برای مشتریان انجام می‌شود شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با وانت‌بار هنگام در تماس باشید و نوبت خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی بدون اتلاف وقت در کنار شما دوستان عزیز حضور پیدا کنیم.

چگونه با وانت بار هنگام  در ارتباط باشیم:

راه‌های ارتباطی با ما از طریق شماره تلفن‌ها می‌باشد شما می‌توانید در هر کجا تهران که قرارداری به شعبه‌های مختلف مجموعه بار سنتر دسترسی داشته باشید برای دریافت یک مشاوره رایگان تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات ویژه وانت‌ بار هنگام برخوردار شوید .ما برای شما دوستان عزیز خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم اگر سوالی درباره اسباب‌کشی ،جابه‌جایی، باربری، و دیگر خدمات اسباب‌کشی دارید تنها با یک تماس تلفنی با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا از یک مشاوره رایگان توسط پرسنل با تجربه ما برخوردار شوید. آن‌ها به‌صورت صبورانه پاسخ‌گوی سوالات شما درباره اسباب‌کشی و باربری می‌باشند شما می‌توانید تمامی وسایل خود را به ما بسپارید تا به‌صورت سالم در مقصد موردنظر تحویل بگیرید. ما در ایام تعطیل هم مشغول بکار هستیم یعنی شما می‌توانید هر بیست و چهار ساعت با وانت‌ بار هنگام تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماشین‌های خود را برای شما ارسال نماییم و با ارسال تیم حرفه‌ای و کاربلد از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم نگران جابجایی وسایل خود نباشید ما در کوتاه‌ترین زمان برای شما این کار انجام می‌دهیم شما تنها به یک تماس تلفنی به تمامی خدماتی که وانت‌بار هنگام برای شما انجام می‌دهد دسترسی خواهید داشت همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید. تا در روز اسباب‌کشی با پرسنل آموزش‌دیده و کاربلد در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و تمامی مراحل اسباب‌کشی ازجمله بسته‌بندی ،چیدمان، باربری و جابجایی، را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار هنگام بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار هنگام استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار هنگام کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند