حمل بار و اسباب کشی با وانت بار نارمک:

پرسنل حمل و نقل وانت بار نارمک وسایل منزل شما را از ریزترین وسایل تا درشت‌ترین آن‌ها را بسته بندی و  جا به جا می‌کند، تا از خسارت دیدن به وسایل با ارزش شما جلوگیری شود. حمل و نقل وسایل با ارزش و گرانفیمت مانند: پیانو، یخچال ساید بای ساید، میز بیلیارد، گاو صندوق و انواع کالاهای دیگر شما با مطمئن و نوین‌ترین روش‌های ممکن انجام می‌گیرند. افراد تیم باربری بارسنتر در وانت بار نارمک به بهترین روش و به سرعت اسباب کشی و بسته بندی می‌کنند. استفاده از وانت بار و نیروی کار استاندارد مسئله ی بسیار مهم و حیاتی است که همیشه مورد نظر اتوبار و باربری ما بوده و جزء مهم تارین اولویت‌های ما است.

۴.۷/۵ - (۲۴ امتیاز)

وانت بار نارمک

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزایای انتخاب وانت بار نارمک:

حمل بار و اسباب کشی به شکل بی نقص بسیار حاثز اهمیت است و استفاده از خودروهایی که برای اثاث کشی و باربری مجهز شده اند و دارای بیمه باربری بوده و سلامت بار شما را تضمین می‌کنند از امتیازهای استفاده از باربری و وانت بار نارمک است. وانت بار نارمک به وسیله موکت‌های بسیار ضخیمی عایق کاری شده اند تا در صورت برخورد کالای شما به لبه‌های خودرو اسباب شکستنی و حساس دچار صدمه و خسارات ناخواسته نشوند. شرکت ما انواع نیسان بار، وانت بار، کامیون و سایر خودروهای باربری را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا با توجه به نوع اثاثیه و باری که دارید وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که بهتر است که وسایل کوچک‌تر و یا اثاثیه سبک‌تر خود را با استفاده از وانت بار نارمک انتفال دهید، به این شکل هزینه ی پرداختی شما به شکل چشم گیری کاهش خواهد یافت. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسیله نقلیه مورد نظر را به محل خواسته شده شما از طریق سریع‌ترین مسیر ارسال می‌کنیم. مشتریان فقط کافیست با نزدیک‌ترین شعبه مورد نظر خود تماس بگیرند، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به نیازها و مشاوره دادن به شما مشنریان عزیز هستند.

در نظر داشته باشید که وانت بارها برای انتقال بارها و اجناسی تا حدود ۱ تن یا هزار کیلوگرم مناسب هستند.

بسته بندی سریع با کم‌ترین قیمت‌ها:

اسباب کشی لوازم منزل به دلیل احتمال شکستگی وسایل با ارزش خانه، حساسیت بیشتری را در خصوص نحوه بسته بندی، نحوه چیدمان وسایل و تخلیه بار می‌طلبد. در شرکت باربری و وانت بار نارمک بسته بندی وسایل شما به گونه ای انجام می‌شود که در حین جابه جایی سلامت و ایمنی اجناس به صورت کامل تضمین شود و هیچگونه مشکلی در مراحل چیدمان بار پیش نیاید. همچنین چیدمان اثاثیه به روشی انجام می‌شود که در صورت امکان کلیه اقلام و اثاثیه شما در یک نوبت منتقل شوند، بدین ترتیب هم در زمان و هم در هزینه نهایی صرفه جویی می‌شود و قیمت‌ها کاهش می‌ایند.

پس از بسته بندی درست و مطمئن کالا نوبت به انتقال کارتن‌ها و جعبه‌ها به وسیله نقلیه می‌رسد. در این مرحله کارتن‌ها و وسایل مختلف به نحوی در خودرو چیده می‌شوند که کم‌ترین فضا را اشغال کنند، تا همانطور که گفتیم بدین شکل هم هزینه نهایی کاهش یابد و هم در صورت امکان کلیه وسایل در یک نوبت و به سرعت جابه جا شوند. به علاوه کارتن‌های شکستنی روی وسایل سنگین‌تر قرار می‌گیرند تا خسارت و صدمه ای به ان‌ها وارد نشود.

پس از انتقال وسایل به مقصد کارشناسان و کادر فنی مجرب باربری و وانت بار نارمک وسایل شما را به سلیقه شما در محل مورد نظرتان می‌چینند. در صورتی هم که نیاز به نصب و راه اندازی لوازم الکتریکی یا گرمایشی و سرمایشی منزل خود را داشته باشید، کارکنان ما کلیه امور را برای شما انجام می‌دهند. دلیل اینکه کلیه مراحل به خوبی و منظم انجام می‌شود این است که پرسنل باربری بارسنتر سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه دارد و توانسته است مشتریان خود را کاملا خشنود نگه دارد.

وسایل نقلیه ایمن با رانندگان حرفه ای:

از دیگر امتیازاتی که وانت بار نارمک در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار می‌دهد، استفاده از وسایل نقلیه ایمن و مسقف و دارای بیمه نامه است، که با توجه به حجم و اندازه بار شما ارسال می‌گردند. تمامی وسایل نقلیه و وانت بارها دارای بیمه بوده و قبل از شروع فرایند اثاث کشی به لحاظ ایمنی معاینه فنی می‌شوند تا در در هنگام انتقال بار دچار مشکل نشوند. همچنین دیواره‌های این خودروها کاملا موکت کاری شده است و خط و خشی به وسایل و اجناس شما وارد نمی‌کنند.

از بهترین خدماتی که باربری بارسنتر به مشتریان ارائه می‌دهد، ارسال پرسنل و رانندگان کاربلد به محل مورد نظر است. تیم باربری با اخلاق حرفه ای خود و راهنمایی‌های لازم به مشتریان و دانش چندین ساله خود را به شما انتقال می‌دهند و همگی در زمینه کار خود کاملا متخصص هستند و تمام مراحل باربری را از ابتدا تا انتها انجام می‌دهند. رانندگان وسایل نقلیه نیز با تمامی مسیرها آشنایی کامل دارند و بهترین مسیرها و زمان را برای جابه جایی بار شما انتخاب می‌کنند.

در پایان کار استفاده از بیمه باربری باعث می‌شود بتوانید با خیالی آسوده، سرویس‌های مورد نظر خود را سفارش دهید. چرا که حتی در صورت بروز اتفاقات ناخواسته و حوادث غیر مترقبه، شرکت بیمه گذار موظف خواهد بود تا تمامی خسارت‌های وارد شده را برای جبران کند تا مشتریان هیچ زیان و ضرری نبینند. پس اگر نیازمند وانت بار هستید، هر چه سریع‌تر و با خیالی راحت با ما تماس بگیرید و با اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت، به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

استفاده از خدمات ارائه شده در شرکت وانت بار نارمک:

نارمک نام منطقه ای واقع در شرق استان تهران است. در گذشته دهی در ۹ کیلومتری جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری راه شوسهٔ دماوند به تهران بوده‌ است. محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه هشت شهرداری واقع شده است. این محله دارای صد میدان اصلی است که به همین جهت محله صد میدان نیز نامیده می‌شود. این محله از شمال به خیابان فرجام، از غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد محدود می‌شود.

برنامه ریزی، طراحی و احداث محله نارمک از ابتدای دهه ۱۳۳۰ در چارچوب دو فعالیت عمده بانک ساختمانی شروع شد که شامل دو شهرک نارمک در شمال شرق تهران و نازی آباد در جنوب بود. در زمان احداث شهرک نارمک، روستایی به همین اسم بود. طراحان اولیه این محله دو طراح خارجی به نام بازیل و گورگن بوده‌اند و همزمان تعدادی مهندس ایرانی به عنوان مشاور در این پروژه همکاری داشته اند. در طرح ابتدایی شهرک نارمک، ۹۸ میدان کوچک و بزرگ به صورت فضای سبز شهری در نظر گرفته شده بود که این میادین را می‌توان به عنوان هسته‌های اولیه محله به حساب آورد.

مهم‌ترین مراکز تجاری و فروشگاه‌های نارمک در اطراف میدان هفت حوض واقع شده اند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: مجتمع تجاری سون سنتر در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض اشاره کرد که در این مرکز تجاری می‌توانید انواع فروشگاه‌های لباس، ساعت، طلا و جواهر، لوازم کامپیوتر، موبایل را بیابید.

اگر در نزدیکی‌های نارمک در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار نارمک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی لوازم نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار نارمک استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه وسایل و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و وانت بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.