باربری و اسباب کشی یکی از وظایف مهم وانت بار ملاصدرا می باشد:

اگر به دنبال یک شرکت معتبر باربری هستید ما به شما توصیه می‌کنیم که یک شرکت را انتخاب کنید که تمامی خدمات را به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام دهد زیرا قرار است بار خود را به این شرکت بسپارید. وانت بار ملاصدرا که در محدوده ملاصدرا قرار دارد برای شما دوستان عزیز خدمات جابجایی و باربری را انجام می‌دهد شما میتوانید با انتخاب ماشین های وانت بار ،که فضای کوچکی را جهت جابه‌جایی اسباب و اثاثیه در برمی‌گیرد خدمات باربری و اسباب کشی خود را انجام دهید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت بار ملاصدرا

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

با استفاده از ماشین های وانت بار ملاصدرا برای شما جابه‌جایی و باربری را انجام می‌دهیم تا به راحتی بتوانید لذت یک اسباب کشی آسان را در کنار تیم حرفه ای انجام دهید. استفاده از این ماشین‌ها در هزینه‌ها و در رفت و آمد شما صرفه جویی می کند و شما می توانید برای جابجایی لوازم که در مسافت‌های کوتاه استفاده می‌شود از این ماشین‌ها استفاده نمایید. استفاده از ماشین های وانت بار، حمل و نقل برای شما راحت می کند اگر قصد جابجایی وسایل در مسافت‌های کوتاه را دارید و وسایل شما دارای حجم کمتری می باشد مثل :یخچال فریزر ،ماشین لباسشویی، یا گاوصندوق که باید در مسافت های کوتاه جابه‌جا شود ما برای شما این ماشین ها را با کارگران حرفه ای ارسال خواهیم کرد. با استفاده از این ماشین ها می توانید به راحتی خدمات حمل و نقل و انجام دهید.

آیا در بارسنتر خدمات اسباب کشی فقط به صورت درون شهری می باشد؟

خیر ما برای مشتریان بارسنتر حمل بار از تهران به سایر نقاط کشور را انجام می دهیم.وانت بار ملاصدرا برای شما جابجایی وسایل و اشیای مختلف را در سرتاسر تهران انجام می‌دهد و شما می توانید با استفاده از ماشین های متفاوتی که این مجموعه برای شما در اختیار گذاشته است خدمات باربری و اسباب کشی را انجام دهید. قیمت‌ها را برای شما با تخفیف های باور نکردنی در نظر گرفته ایم که بسیار ارزان و منصفانه می‌باشد وانت بار  ملاصدرا با در نظر گرفتن مسافت ماشین انتخابی، ارسال کارگران ،تعداد کارگران، نوع اسباب کشی، ماشین های باربری، قیمت نهایی را به شما ارسال خواهد کرد و شما می توانید برای تهیه یک وانت بار ارزان بارسنتر را انتخاب کنید.هزینه های باربری بارسنتر طبق نظر اتحادیه باربری می باشد که شما می توانید با قیمت های مناسب آن را از ما دریافت نمایید.

مجموعه بار سنتر برای در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب برای مشتریان خود از تخفیف های ۳۵%  استفاده می‌کند که شما میتوانید با انتخاب وانت بار ملاصدرا با پرداخت هزینه مناسب بهترین کار را از تیم حرفه ای دریافت نمایید .

این مجموعه در سطح شهر فعالیت دارد و دارای شعبه های متفاوت برای شما دوستان عزیز می باشد که شما می توانید خدمات باربری و اسباب کشی را از ما دریافت کنید.اسباب کشی خود را بدون کوچکترین خسارتی به مقصد مورد نظر از ما دریافت نمایید تا یک کار با کیفیت را تحویل بگیرید ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر برای شما انجام می شود و تمامی ماشین های باربری برای شما به صورت مستقل و روباز در نظر گرفته شده است و شما می توانید برای انجام خدمات جابجایی برون‌شهری و درون‌شهری از انواع مختلف ماشین هایی که مجموعه وانت بار ملاصدرا برای شما دوستان در نظر گرفته است استفاده نمایید :کامیون، ایسوزو ،را بهترین گزینه برای جابجایی های برون شهری می باشد برای ما برای شما خدمات برون شهری را با استفاده از تکنیک ها و روش های روز دنیا انجام می‌دهیم و شما می توانید اسباب کشی خوب را در کنار تیم حرفه‌ای ما تجربه نمایید.

ارسال رانندگان مسلط به مسیر برای مشتریان بارسنتر:

با انتخاب باربری ملاصدرا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید به همین خاطر بهترین شرکت برای انجام خدمات باربری در سطح تهران مجموعه بار سنتر می باشد که دارای پرسنل حرفه‌ای و همچنین خدمات حرفه ای که به مشتریان خود ارائه می دهد .ما برای شما دوستان عزیز یک شرکت معتبر را در نظر گرفته‌ایم که در برابر حمل و نقل و لوازم شما مسئولیت پذیر هستند و همچنین کارگران و نیرومندی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند برای شما خدمات باربری را انجام می دهند بدون اینکه کوچکترین خسارت به وسیله شما را وارد شود.بار را برای شما ارسال خواهیم کرد همچنین رانندگانی که برای شما در نظر گرفته این بسیار معتبر هستند آنها به تمامی راه‌ها مسلط هستند و بهترین را برای انجام خدمات حمل و نقل انتخاب می‌کند تمام راه ها و مسیر ها مسلط هستند و می توانند تمام خدمات را برای شما انجام دهند. برای شما خدمات بسته بندی را انجام خواهیم داد وانت بار  ملاصدرا که خدمات بسته بندی و انتقال وسایل، حمل بار، چیدمان وسایل ،حمل و نقل لوازم سنگین ،ارسال کارگران، حرفه‌ای، را با استفاده از تجهیزات حرفه ای برای آن انجام خواهد داد از جمله بهترین وانت بار در تهران که دارای فعالیت به صورت ۲۴ ساعته می باشد برای شما خدمات اسباب کشی را با استفاده از نیروهای حرفه‌ای و کاربلد انجام می‌دهد و شما می توانید اگر به دنبال یک اسباب کشی بی درد سر و آسوده هستید خدمات را از وانت بار ملاصدرا با قیمت مناسب از ما دریافت نمایید.

با انتخاب وانت بار ملاصدرا بار را به صورت اطمینانی جا به جا کنید:

به شما اطمینان می‌دهم که بار شما به صورت کامل بدون هیچ صدمه به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد زیرا تمامی کارگران ما نیرومند و حرفه‌ای هستند و مورد اطمینان شرکت باربری بار سنتر می باشد و متعلق به این شرکت هستند و شما می توانید با خیال راحت با انتخاب کارگر تمامی مراحل اسباب کشی و باربری خود را به شرکت معتبری بسپارید که در برابر وسایل شما مسئول هستند. بسته بندی را با تضمین برای مشتریان خود انجام می‌دهیم  و بسته بندی تیم بارسنتر بسیار مناسب می باشد تا در حین جابجایی صدمه به وسایل شما وارد نشود به همین خاطر بسته بندی به صورت عجله‌ای و بی دقت انجام نمی‌شود بلکه بسته‌بندی توسط افرادی انجام می‌شود که در این مرحله برای وسایل شما وقت می‌گذارند تا آنها را با استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی کنند. قبل از اینکه انجام بسته بندی را شروع کنید بهتر است یک لیست از تمامی وسایل تان انتخاب کنید تا وسایل شما بدون اینکه گم شوند در روز اسباب کشی با نظم خاص بساه بندی شوند. برای شما دوستان عزیز با این لیستی که در دست داریم و سایل را بسته بندی می کنیم. حمل و نقل به مقصد مورد نظر توسط برنامه ریزی برای شما انجام  می شود. این برنامه ریزی توسط تیم حرفه ای ملاصدرا انجام خواهد شد .تمامی وسایل تان را با استفاده از بسته بندی مناسب به مقصد مورد نظر ارسال می کنیم شما می توانید برای انجام خدمات اسباب کشی و باربری خود با استفاده از برنامه ریزی که مجموعه وانت بار ملاصدرا برای مشتریان خود در نظر گرفته است اسباب کشی بی نقص را  از ما دریافت نمایید.همچنین تخفیف ۳۵%  را فراموش نکنید زیرا این تخفیف‌ها برای شما دوستان عزیز قیمت‌ها را کاهش خواهد داد .

آیا وانت بار ملاصدرا  شعبه های دیگری دارد؟

بله بارسنتر در سر تا سر تهران شعبه های مختلفی را برای شما عزیزان قرار داده است که شما می توانید تمامی مراحل اسباب کشی را از این شعبه ها دریافت کنید.ارسال ماشین های وانت بار ملاصدرا برای شما در تهران  به سایر نقاط کشور انجام خواهد شد اگر در تهران زندگی می‌کند و قصد انجام خدمات باربری برون شهری را دارید  مثلاً قصد جابجایی لوازم خود از تهران به اصفهان و شیراز را دارید می توانید از مجموعه باربری بار سنتر که برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. این مجموعه شامل حمل و نقل و باربری به سایر شهرهای کشور می باشد انتخاب:

شما می‌تواند خدمات اسباب کشی و باربری را به صورت برون‌شهری همراه با رانندگان حرفه ای و ماشین‌های مجهز انجام دهید و شما می توانید برای انجام خدمات برون‌شهری از ماشین های متنوعی که مجموعه بارسنتر در نظر گرفته است بهره مند شوید. شعبه های متفاوتی را برای آن در نظر گرفته ایم که شما میتوانید برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی خود از این شعبه ها استفاده نمایید. حمل و نقل برای شما دوستان عزیز به صورت حرفه ای در  وانت بار ملاصدرا انجام می‌شود و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر که این شرکت در اختیار شما گذاشته است به سایت بار سنتر مراجعه نمایید و خدمات خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید. ‏ شما می توانید برای انجام خدمات باربری و حمل و نقل در مسافت های کوتاه از مجموعه وانت‌بار پارک وی، وانت بار الهیه، استفاده کنید و خدمات اسباب کشی و تخفیف۳۵% درصدی را از تیم بارسنتر دریافت کنید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار ملاصدرا بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار ملاصدرا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار ملاصدرا کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند