وانت‌بار قنات کوثر دارای چندین سال سابقه در امر اسباب کشی:

بهتر است برای انجام عملیات اسباب‌کشی و باربری یک وانت‌بار مطمئن را انتخاب کنید ما به شما وانت‌بار قنات کوثر و پیشنهاد می‌دم تمامی مشتریان ما در طول چندین سال از خدمات ما راضی بوده‌اند. به‌خوبی تمامی خدمات را برای آن‌ها انجام داده‌ایم شما می‌توانید برای انتخاب یک باربری مطمئن به مجموع بار سنتر اطمینان کنید. مجموع بار سنتر دارای چندین سال سابقه کاری درخشان می‌باشد ماشین‌هایی که مجموع بار سنتر برای مشتریان خود ارائه می‌دهد همگی استاندارد و دارای تجهیزات بالا می‌باشد.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

وانت‌بار قنات کوثر

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

وانت‌بار قنات کوثر در خدمت شما دوستان عزیز است تا تمامی اثاثیه منزل، اثاثیه اداره و حمل‌ونقل لوازم سنگین، را برای شما دوستان عزیز انجام دهد .شما در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به وانت‌بار قنات کوثر دسترسی داشته باشید. تا خدمات را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم وانت‌بار قنات کوثر دارای چندین سال سابقه کاری می‌باشد تمامی مشتریانی که از این مجموعه استفاده می‌کنند حسابی از خدمات ما راضی هستند.یکی از خوبی این شرکت این است که به‌صورت ۲۴  ساعته مشغول فعالیت می‌باشد. شما می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعت در شبانه‌روز با تیم حرفه‌ای بار سنتر در تماس باشید بارسنتر برای شما دوستان عزیز خدمات محدود نامحدودی را ارائه می‌دهد. با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر و شما می‌توانید بدون مرز بار خود را از تهران به هرکجای دنیا که می‌خواهید  انتقال دهید.

بسته بندی با تجهیزات پیشرفته در بارسنتر:

تجهیزات بسته‌بندی که وانت‌بار قنات کوثر برای شما در نظر گرفته از مدرن و پیشرفته می‌باشد با استفاده از چرخ‌ها می‌توانند وسایلی سنگین شما را جابه‌جا و باربری کنیم و همچنین با استفاده از وکیوم، نایلون‌ها، سلفون ها ،و کارتن‌های چندلایه، می‌توانند تمامی لوازم شما را بسته‌بندی کنند. شما در هر کجای تهران که قرار دارید می‌توانید به خدمات و ما دسترسی داشته باشید کارگران ما به‌صورت حرفه‌ای عمل کرده و تمامی این خدمات را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید تا نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید ما به‌صورت بسته‌بندی‌شده تمامی وسایل شما را به درب منزل جدیدتان ارسال خواهیم کرد. بسته‌بندی با دقت و نظم خاصی انجام می‌شود زیرا اگر بسته‌بندی لوازم شما به‌درستی انجام نشود ممکن است در حین جابه‌جایی به وسایل شما صدمه ببینند. ما حساسیت مشتریان را بر روی وسایلشان درک خواهیم کرد به‌همین خاطر با دقت تمام و نظم تمام تمامی وسایل شما بسته‌بندی می‌کنیم بسته‌بندی توسط تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده انجام می‌شود و وسایل آشپزخانه و سرویس خواب، مبلمان، گاز ،و دیگر وسایل سنگین، را برای شما به‌درستی با استفاده از نایلون‌های حباب دار ،بسته‌بندی می‌کنیم. بسته‌بندی باید با حوصله و صبر انجام شود به‌همین خاطر شما چند روز قبل‌از اسباب‌کشی می‌توانید با وانت بار قنات کوثر تماس بگیرید.

ما با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و لوازم منزل شما را بسته‌بندی کنیم و ترفندهای بسته‌بندی به‌صورت حرفه‌ای می‌باشد ما برای شما در کوتاه‌ترین زمان و سایر بسته‌بندی می‌کنیم .بسته‌بندی ما به‌طرز انجام می‌شود که تمامی وسایل بدون کوچک‌ترین آسیب و صدمه‌ای به منزل مورد نظرتان ارسال شود.

از صفر تا صد باربری و اسباب کشی در وانت‌بار قنات کوثر :

شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر تمامی لوازم خود را در منزل جدید به‌صورت بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید پس نگران بسته‌بندی لوازم منزلتان نباشید همچنین تیم حرفه‌ای باربری بارسنتر برای شما دوستان عزیز خدمات چیدمان را نیز انجام می‌دهد و شما با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر می‌توانید لوازم منزل جدید یا حتی لوازم ادارات خود را چیدمان کنید. چیدمان باید به‌صورت اصولی و طبق یک سلیقه خاص انجام شود اما طبق سلیقه مشتریان چیدمان می‌کنیم و نظرات خود را راجع‌به دکوراسیون منزل به مشتریان ارائه خواهیم داد.  تیم حرفه‌ای ما با استفاده از علم که در اختیار دارند لوازم برقی و الکترونیکی را برای شما نصب و راه‌اندازی می‌کند پس دیگر لازم نیست که شما ساعت‌ها وقت خود را جهت صرف انجام خدمات منزل و اسباب‌کشی کنیم ما برای شما از صفر تا صد اسباب‌کشی را به بهترین شکل انجام خواهیم داد. شما می‌توانید با رزرو چینش تیم چیدمان و بسته‌بندی مراحل اسباب‌کشی را با سرعت تمام تری انجام دهید همچنین شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر تمامی این خدمات را با قیمت مناسب انجام دهید.ما برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم بدون این‌که شما دخالتی در امر اسباب‌کشی داشته باشید می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید با تجهیزات مدرنی که در اختیار داریم و نیروهای حرفه‌ای که در اختیار داریم یک تیم حرفه‌ای را برای اسباب‌کشی منازل شما ارسال خواهیم کرد .بدون کوچک‌ترین مشکلی در انجام اسباب‌کشی پیش بیاید تمامی لوازم به‌صورت بسته‌بندی‌شده به محل جدید ارسال می‌شوند شما می‌توانید بعد از تخلیه بار حتی از خدمات ویژه‌ای که وانت‌بار قنات کوثر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌است بهره‌مند شوید این خدمات می‌تواند چیدمان اسباب و اثاثیه شما باشد که شما می‌توانید با رزرو تیم حرفه‌ای خدمات چیدمان را از ما دریافت نمایید .همچنین شما می‌توانید هنگام رزرو تیم تیم بسته‌بندی را نیز سفارش دهید تا به سرعت تمام کارها انجام شود.

چه نوع ماشینی برای باربری و اسباب کشی مناسب است:

ماشین‌های باربری در وانت‌بار قنات کوثر استفاده می‌شود همگی دارای عایق‌بندی و موکت بندی شده می‌باشد پس نگران صدمه دیدن بار خود هنگام جابجایی وسایل در جاده‌ها و در مسافت‌های طولانی نباشید. زیرا تمامی ماشین‌های وانت‌بار قنات کوثر عایق‌بندی شده‌اند تا در برابر خسارت به لوازم شما مشکلی برای لوازم تان پیش نیاید. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قرار است مسافت کوتاهی را انتخاب کنید یا در مسافت کوتاهی بار خود را جابه‌جا کنید وانت‌بار قنات کوثر را استفاده کنید شما می‌توانید برای جابه‌جایی در مسافت‌های کوتاه و یا همچنین جابه‌جایی لوازم کم و کوچک از وانت‌بارها استفاده کنید تا هم در قیمت‌ها و هم در زمان خود صرفه‌جویی کنید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر از دیگر ماشین‌های مجموعه نیز استفاده کنید اگر انتخاب نوع ماشین باربری برای شما کار سخت و دشواری می‌باشد تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین مورد نظر خود از آن‌ها دریافت کنید. و آن‌ها با استفاده از دانستن اطلاعات شما راجع‌به بارها می‌توانند به شما بگویند که چه باری را انتخاب کنید و همچنین آن‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که اگر قرار است وسایل کوچکی را با حجم کوچک جابه‌جا کنید از وانت‌بارها استفاده کنید. دیگر ماشین‌ها مثل کامیون ،هیوندا ،خاور ایسوزوها می‌تواند برای جابه‌جایی بارها با حجم زیاد و در مسافت‌های طولانی برای شما مناسب باشد. ما به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت هستیم شما می‌توانید برای رزرو ماشین مورد نظر خود با ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید.

دسترسی به شعبه های مختلف وانت‌بار قنات کوثر :

همچنین مجموعه باربری بار سنت در اطراف تهران و محله‌های تهران شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌است که شما می‌توانید با دسترسی راحت به مجموعه وانت‌بارها و باربری‌ها مجموعه بار سنتر دسترسی داشته باشید. عزیزانی که در محدوده حکیمیه زندگی می‌کنند می‌توانند  به‌راحتی به وانت‌بار حکیمیه دسترسی داشته باشند تا خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را از آن‌جا دریافت کنند. همچنین وانت‌بار قنات کوثر برای شما دوستان عزیز از تخفیف‌های ۴۵% خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار قنات کوثر هزینه‌های باربری خود را نصف کنید هزینه‌های باربری شما با ۴۵% تخفیف برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته می‌شود پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز حضور پیدا کنیم و تک‌به‌تک مراحل اسباب‌کشی را با رعایت نکات ایمنی برای شما انجام دهیم .همچنین با توجه به شرایط امروز ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل شما حضور پیدا می‌کنیم زیرا حساسیت شما مشتریان عزیز را درک خواهیم کرد و سلامت شما بسیار برای ما اهمیت دارد به‌همین خاطر با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مراحل اسباب‌کشی را در هر زمانی‌که شما بخواهید با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های نوین برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم. همین الان تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید و وانت‌بار قنات کوثر در کنار شما دوستان عزیز است تا این خدمات را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار وانت بار قنات کوثر بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار قنات کوثر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار قنات کوثر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند